Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

Tukaj lahko razpravljate o vsem, kar ne sodi v nobeno od zgornjih rubrik. Vseeno naj ne vsebuje preveč politike, verskega prepričanja in podobnega, kar lahko hitro preveč razdvaja ljudi!

Moderatorji: moderator2, moderator

kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Po Okt 24, 2016 08:42

če je tanova (Fabia III) potem ima spet jermen, tako da tu ne bi smel bit problemov, turbine pa na teh avtih niso bile problem (pa tudi če odmre, stane parsto evrov). Edino olje menjat, pa ne na Longlife, ker bo avto pri 150.000 pil več olja kot bencina. problem 1.2 TSI motorčka so kratke razdalje, to se pravi vse kar je večinsko pod 10km se pozna pri 100.000. Odvisno spet koliko km na leto skup spravi.
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Po Okt 24, 2016 08:43

Tex napisal/-a:https://www.youtube.com/watch?v=vqkO5BHrK7o

evo avtomobilisti,da se pomirite...


Super, avtomobili in bejbe. Samo ne vem, kdo potem tukaj gleda avtomobile :D .
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3949
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Po Okt 24, 2016 10:07

če je tanova (Fabia III) potem ima spet jermen, tako da tu ne bi smel bit problemov, turbine pa na teh avtih niso bile problem (pa tudi če odmre, stane parsto evrov). Edino olje menjat, pa ne na Longlife, ker bo avto pri 150.000 pil več olja kot bencina. problem 1.2 TSI motorčka so kratke razdalje, to se pravi vse kar je večinsko pod 10km se pozna pri 100.000. Odvisno spet koliko km na leto skup spravi.


Po slikah bi rekel da je fabia 3 oz. taka ki jo v avtohiši ki prodaja Škode danes kupiš kot nov avto... Nisem vedel, da ima 1.2 TSI motor turbino. Sem "nerazgledan" v avtomobilističnem svetu, zato sem tudi vprašal. Žena ima do službe cca 25-30 km. Hvala za info.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Po Okt 24, 2016 11:52

Fabia III je od 2014 dalje v prodaji, II ni več. TSI je oznaka za turbinsko polnjen direktni vbrizg, pri starih 1.4 je bila turbina še v kombinaciji z kompresorjem, ki je bil gnan preko jermena.

Ima pa Fabia III lepo razporejen notranji prostor, se ga da lepo maksimalno izkoristit.
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Pe Okt 28, 2016 12:52

kr3mn1, kako pa so 1.6 TDI? Še vedno sem pri A1, sem rekel, da vseeno pogledam še dizle.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Pe Okt 28, 2016 18:41

načeloma s temi motorji ni bilo večjih problemov pri teh malih avtih, sem sedaj vozil identičnega v španiji 10 dni, samo da je bil v polotu in je že imel start-stop avtomatiko.

Edino kar je, ko je mrzel je prvih par minut "regljač" pri nizkih obratih. Načeloma pa držijo ti mopedi. Za preverit je realne kilometre, servisno zgodovino, če so menjali šobe (ena serija je bila v banani, samo bi moral pogledat katera že), potem so imeli probleme z mrzlim vžigom, to naj bi na servisu odpravili brezplačno (samo nova verzija se je naložila), to je bilo pa to.
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Pe Okt 28, 2016 20:28

mater, tle govorite o problemih motorjev vag grupe tako, da bom kar renoja nabavil, pa saj to se vse kvari....

ok...malce heca......drugje ne dobiš informacije, da se švaba kvari....vse samo redni servis do pol milijona km....potem pa menjaš prve ploščice in svečke...
kok-pit?
Viceadmiral
Prispevkov: 417
Pridružen: Pe Mar 08, 2013 20:27

OdgovorNapisal/-a kok-pit? » Pe Okt 28, 2016 20:41

Najboljši nakup danes je Škoda (price – performance – vzdrževanje) in pa nov izvijač (šraufencigar). Ta pa zato, da brez poškodb zamenjaš znak na volanu in prvi maski z nekim ¨okroglim¨, recimo; propeler, zvezda, krogci,… karkoli ti paše, itak se ne spoznaš v ¨čreva¨.

¨Stara mama¨ mi je povedala, da naj bi bili 1,2 bencinski motorji problematični, a verjetno to drži samo za Renaulta. To pa itak ni avto, tako da…

Tudi marcedez je bil Mercedes, dokler so ga Nemci delali. (In je še vedno, če je narejen tam v torek, sredo ali četrtek)
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4389
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Pe Okt 28, 2016 22:34

Pes, avto in zvočniki morjo bit nemški, baba vseen od kod je :wink:
Drgač pa iz izkušenj vem da marcedeze ponavad šimfajo tisti ki jih nimajo, al pa tisti k so ga kupl odsluženga z miljon kilometri za par jurjev in pol jamrajo k je treba menjat kuplungo za jurja, ker jo to skor pou avta jebenti :shock:
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » So Okt 29, 2016 07:25

Dej, dej Gegi. Dobrga avto še u življenj nis vozu. :P
A res zraven unih vaših zvezd dobiš še 10 zračnih blazin, ker dve na let crknejo? :lol: :lol: :lol:
Drugač pa ja, tud jaz priznam. Actros no slab voz. :wink:
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » So Okt 29, 2016 11:23

weta napisal/-a:mater, tle govorite o problemih motorjev vag grupe tako, da bom kar renoja nabavil, pa saj to se vse kvari....

ok...malce heca......drugje ne dobiš informacije, da se švaba kvari....vse samo redni servis do pol milijona km....potem pa menjaš prve ploščice in svečke...


Žal kvalitete ni več, takšne kot smo jo poznali. Zadnji kvalitetni (preračunani po recimo nemških standardih) so se izdelovali v 90h letih, ko so izrinili mladeniči nove šole dolgoletno znanje predhodnikov (neokapitalistično usmerjeni upravitelji nad tehnološko zanesljivostjo, katera je zagotavljala dolgoročen pred- in obstoj znamk, ter bazen prepričanih kupcev) po načelu, bolje danes 3 evre več zaslužit, ker srednjeročno za čez pet let ne vemo, ali bomo še toliko prodajali ali ne, zato raje 2 od treh "privarčujem" danes, da ne bi riskiral možnih 10 EUR zaslužka ali izgube čez 5, 10 etc let. Na žalost se je to razširilo v vseh panogah, ne samo pri avtomobilski industriji.

To da mercedeza sestavljajo turki, VWja bosanci in hrvati, pri ZFu pa menjalnike skup dajejo slovenci, v končni fazi nikogar ne zanima. Perverzija, da se prestižni avti VAG grupe sestavljajo na češkem, BMW cel X program v severni ameriki (bi rekel da ne delajo ravno "pravi" američani po fabrikah, da o DIN normah ne izgubljam besed), mali mercedezi vsebujejo renaultove mašine, tak da...

Škoda je najslabši produkt VAG grupe, takoj za SEATom. Isti deli, ista oznaka za prvo vgradnjo, prva klasa AUDI, drugi VW, tretja ŠKODA potem pa SEAT. S tega sektorja imam dovolj izkušenj, pri tem da nadomestni originalni del, kot recimo neka polos, izpolnjuje samo 50% vzdržljivosti prve vgradnje, je že absurd. To da specificiraš dele, za katere veš, da so kritični ob izpadu tako, da marsikateri izpadejo pred garancijskim potekom velikokrat ni tako "ponesreči". Strošek nove škode fabije v izdelavi, je nekih 3000 EUR (za cel nov avto), treba je znižat še to. Izpad šob na motorju, claim delphiju, boschu, kateremukoli že, za VSE vgrajene šobe, pa se prišpara 50 EUR pri izdelavi, čeprav postproduction. Liferant to poda naprej svojmu kitajčku, un korejčku, un pa enega ustreli (ga ni treba več hranit) in so stroški poglihan.

Isto počnemo v našem podjetju. Po zaključenem poslu, še vsakemu potrgamo tisto, kar še ima na rebrih. Tako se danes na žalost zagotavlja preživetje podjetij, kvaliteta ni več prioriteta, ker kupec danes določa ceno, včasih je bilo obratno (pravilno).
igor_k
Viceadmiral
Prispevkov: 355
Pridružen: So Okt 27, 2012 23:07

OdgovorNapisal/-a igor_k » So Okt 29, 2016 13:26

Če smo že pri VAG grupi in Škodi. Kar se okvar tiče je Audi slabši kot Škoda, kar mi je rekel veliki pooblaščeni serviser za VAG skupino.

Potnik pri veliki firmi ima zdaj skoraj leto dni novega golfa karavan, 70.000 km, 5x na izrednem servisu. Prej je imel 3 leta Škodo Octavio 1,6TDI, 270.000km, nobenega izrednega servisa. Je rekel, da takšnega avta verjetno ne bo nikoli več imel.

Moj primer: Škoda Octavia 1.2TSI, 5,5 let, 70.000 km, 5x na izrednem servisu, od tega 3x menjava verige (v garanciji, ki še vedno velja) in 2x menjava enega kabla do svečke. Avto gre super, potegne bolje kot 1,6TDI, samo veriga je rak rana, ki je še vedno niso rešili. Pripombo imam edino na menjalnik, ki zdaj po petih letih ne gre več čisto tako, kot bi si želel.
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » So Okt 29, 2016 21:30

Ampak to kar pravite, ni več za novega švaba kupit.... imam devet let starega megana. 1.5 dci....120 kkm....?edino intrcooler mi je crknil po štirih letih.....drugega nič, avto kot nov,
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » So Okt 29, 2016 23:00

120k ne se hecat pa nc problemov;)Daj se javi z renojem.pri 250k km pa malo povej kako dela
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Ne Okt 30, 2016 20:33

Cibro....klapa nad mano piše o silnih problemih z 1.2 tsi pri samo 75 kkm.....ne vem, kaj bi bilo tu za hvalit. Kvečjemu sramota za švabe.
Moj avto ima 9let in natančno 116 kkm.....ne mislim ga imet še 10 ali 15 let, da bom videl kako dela pri 250 kkm...verjamem, da francozi niso v kakovostni špici, toda tudi švabi niso. Kot je eden zgoraj pisal....spijo na lovorikah 90 ih let.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov