Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Moderatorji: moderator2, moderator
če je tanova (Fabia III) potem ima spet jermen, tako da tu ne bi smel bit problemov, turbine pa na teh avtih niso bile problem (pa tudi če odmre, stane parsto evrov). Edino olje menjat, pa ne na Longlife, ker bo avto pri 150.000 pil več olja kot bencina. problem 1.2 TSI motorčka so kratke razdalje, to se pravi vse kar je večinsko pod 10km se pozna pri 100.000. Odvisno spet koliko km na leto skup spravi.
če je tanova (Fabia III) potem ima spet jermen, tako da tu ne bi smel bit problemov, turbine pa na teh avtih niso bile problem (pa tudi če odmre, stane parsto evrov). Edino olje menjat, pa ne na Longlife, ker bo avto pri 150.000 pil več olja kot bencina. problem 1.2 TSI motorčka so kratke razdalje, to se pravi vse kar je večinsko pod 10km se pozna pri 100.000. Odvisno spet koliko km na leto skup spravi.
Po slikah bi rekel da je fabia 3 oz. taka ki jo v avtohiši ki prodaja Škode danes kupiš kot nov avto... Nisem vedel, da ima 1.2 TSI motor turbino. Sem "nerazgledan" v avtomobilističnem svetu, zato sem tudi vprašal. Žena ima do službe cca 25-30 km. Hvala za info.
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
načeloma s temi motorji ni bilo večjih problemov pri teh malih avtih, sem sedaj vozil identičnega v španiji 10 dni, samo da je bil v polotu in je že imel start-stop avtomatiko.
Edino kar je, ko je mrzel je prvih par minut "regljač" pri nizkih obratih. Načeloma pa držijo ti mopedi. Za preverit je realne kilometre, servisno zgodovino, če so menjali šobe (ena serija je bila v banani, samo bi moral pogledat katera že), potem so imeli probleme z mrzlim vžigom, to naj bi na servisu odpravili brezplačno (samo nova verzija se je naložila), to je bilo pa to.
Edino kar je, ko je mrzel je prvih par minut "regljač" pri nizkih obratih. Načeloma pa držijo ti mopedi. Za preverit je realne kilometre, servisno zgodovino, če so menjali šobe (ena serija je bila v banani, samo bi moral pogledat katera že), potem so imeli probleme z mrzlim vžigom, to naj bi na servisu odpravili brezplačno (samo nova verzija se je naložila), to je bilo pa to.
Najboljši nakup danes je Škoda (price – performance – vzdrževanje) in pa nov izvijač (šraufencigar). Ta pa zato, da brez poškodb zamenjaš znak na volanu in prvi maski z nekim ¨okroglim¨, recimo; propeler, zvezda, krogci,… karkoli ti paše, itak se ne spoznaš v ¨čreva¨.
¨Stara mama¨ mi je povedala, da naj bi bili 1,2 bencinski motorji problematični, a verjetno to drži samo za Renaulta. To pa itak ni avto, tako da…
Tudi marcedez je bil Mercedes, dokler so ga Nemci delali. (In je še vedno, če je narejen tam v torek, sredo ali četrtek)
¨Stara mama¨ mi je povedala, da naj bi bili 1,2 bencinski motorji problematični, a verjetno to drži samo za Renaulta. To pa itak ni avto, tako da…
Tudi marcedez je bil Mercedes, dokler so ga Nemci delali. (In je še vedno, če je narejen tam v torek, sredo ali četrtek)
weta napisal/-a:mater, tle govorite o problemih motorjev vag grupe tako, da bom kar renoja nabavil, pa saj to se vse kvari....
ok...malce heca......drugje ne dobiš informacije, da se švaba kvari....vse samo redni servis do pol milijona km....potem pa menjaš prve ploščice in svečke...
Žal kvalitete ni več, takšne kot smo jo poznali. Zadnji kvalitetni (preračunani po recimo nemških standardih) so se izdelovali v 90h letih, ko so izrinili mladeniči nove šole dolgoletno znanje predhodnikov (neokapitalistično usmerjeni upravitelji nad tehnološko zanesljivostjo, katera je zagotavljala dolgoročen pred- in obstoj znamk, ter bazen prepričanih kupcev) po načelu, bolje danes 3 evre več zaslužit, ker srednjeročno za čez pet let ne vemo, ali bomo še toliko prodajali ali ne, zato raje 2 od treh "privarčujem" danes, da ne bi riskiral možnih 10 EUR zaslužka ali izgube čez 5, 10 etc let. Na žalost se je to razširilo v vseh panogah, ne samo pri avtomobilski industriji.
To da mercedeza sestavljajo turki, VWja bosanci in hrvati, pri ZFu pa menjalnike skup dajejo slovenci, v končni fazi nikogar ne zanima. Perverzija, da se prestižni avti VAG grupe sestavljajo na češkem, BMW cel X program v severni ameriki (bi rekel da ne delajo ravno "pravi" američani po fabrikah, da o DIN normah ne izgubljam besed), mali mercedezi vsebujejo renaultove mašine, tak da...
Škoda je najslabši produkt VAG grupe, takoj za SEATom. Isti deli, ista oznaka za prvo vgradnjo, prva klasa AUDI, drugi VW, tretja ŠKODA potem pa SEAT. S tega sektorja imam dovolj izkušenj, pri tem da nadomestni originalni del, kot recimo neka polos, izpolnjuje samo 50% vzdržljivosti prve vgradnje, je že absurd. To da specificiraš dele, za katere veš, da so kritični ob izpadu tako, da marsikateri izpadejo pred garancijskim potekom velikokrat ni tako "ponesreči". Strošek nove škode fabije v izdelavi, je nekih 3000 EUR (za cel nov avto), treba je znižat še to. Izpad šob na motorju, claim delphiju, boschu, kateremukoli že, za VSE vgrajene šobe, pa se prišpara 50 EUR pri izdelavi, čeprav postproduction. Liferant to poda naprej svojmu kitajčku, un korejčku, un pa enega ustreli (ga ni treba več hranit) in so stroški poglihan.
Isto počnemo v našem podjetju. Po zaključenem poslu, še vsakemu potrgamo tisto, kar še ima na rebrih. Tako se danes na žalost zagotavlja preživetje podjetij, kvaliteta ni več prioriteta, ker kupec danes določa ceno, včasih je bilo obratno (pravilno).
Če smo že pri VAG grupi in Škodi. Kar se okvar tiče je Audi slabši kot Škoda, kar mi je rekel veliki pooblaščeni serviser za VAG skupino.
Potnik pri veliki firmi ima zdaj skoraj leto dni novega golfa karavan, 70.000 km, 5x na izrednem servisu. Prej je imel 3 leta Škodo Octavio 1,6TDI, 270.000km, nobenega izrednega servisa. Je rekel, da takšnega avta verjetno ne bo nikoli več imel.
Moj primer: Škoda Octavia 1.2TSI, 5,5 let, 70.000 km, 5x na izrednem servisu, od tega 3x menjava verige (v garanciji, ki še vedno velja) in 2x menjava enega kabla do svečke. Avto gre super, potegne bolje kot 1,6TDI, samo veriga je rak rana, ki je še vedno niso rešili. Pripombo imam edino na menjalnik, ki zdaj po petih letih ne gre več čisto tako, kot bi si želel.
Potnik pri veliki firmi ima zdaj skoraj leto dni novega golfa karavan, 70.000 km, 5x na izrednem servisu. Prej je imel 3 leta Škodo Octavio 1,6TDI, 270.000km, nobenega izrednega servisa. Je rekel, da takšnega avta verjetno ne bo nikoli več imel.
Moj primer: Škoda Octavia 1.2TSI, 5,5 let, 70.000 km, 5x na izrednem servisu, od tega 3x menjava verige (v garanciji, ki še vedno velja) in 2x menjava enega kabla do svečke. Avto gre super, potegne bolje kot 1,6TDI, samo veriga je rak rana, ki je še vedno niso rešili. Pripombo imam edino na menjalnik, ki zdaj po petih letih ne gre več čisto tako, kot bi si želel.
Cibro....klapa nad mano piše o silnih problemih z 1.2 tsi pri samo 75 kkm.....ne vem, kaj bi bilo tu za hvalit. Kvečjemu sramota za švabe.
Moj avto ima 9let in natančno 116 kkm.....ne mislim ga imet še 10 ali 15 let, da bom videl kako dela pri 250 kkm...verjamem, da francozi niso v kakovostni špici, toda tudi švabi niso. Kot je eden zgoraj pisal....spijo na lovorikah 90 ih let.
Moj avto ima 9let in natančno 116 kkm.....ne mislim ga imet še 10 ali 15 let, da bom videl kako dela pri 250 kkm...verjamem, da francozi niso v kakovostni špici, toda tudi švabi niso. Kot je eden zgoraj pisal....spijo na lovorikah 90 ih let.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov