Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Pozdravljeni,
tema je že odprta, bom vprašal kar tukaj:
Hyundai I30 generacija 2007 do 2010, dizel, prevoženih 80000 km. Ko avto zaženeš se močno zakadi in močno smrdi (to se vidi v zaprtem prostoru), ko se pa segreje pa tega ni opaziti popolnoma nič... Avto je sicer enako "živahen" kot je bil, nobenih znakov utrujenosti. Bi bil lahko mogoče vzrok DPF filter? Drugače pa se avto dnevno pelje v službo po avtocesti cca 20km v eno stran z 130km/h - se pravi regeneracija bi se morala narediti?
Lep pozdrav
tema je že odprta, bom vprašal kar tukaj:
Hyundai I30 generacija 2007 do 2010, dizel, prevoženih 80000 km. Ko avto zaženeš se močno zakadi in močno smrdi (to se vidi v zaprtem prostoru), ko se pa segreje pa tega ni opaziti popolnoma nič... Avto je sicer enako "živahen" kot je bil, nobenih znakov utrujenosti. Bi bil lahko mogoče vzrok DPF filter? Drugače pa se avto dnevno pelje v službo po avtocesti cca 20km v eno stran z 130km/h - se pravi regeneracija bi se morala narediti?
Lep pozdrav
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Pozdravljeni,
Mene ,pa zanima kako zgleda odstranitev DPI filtra. Je mogoče to že kdo naredil? S takim posegom avtu kej škoduješ?
Mene ,pa zanima kako zgleda odstranitev DPI filtra. Je mogoče to že kdo naredil? S takim posegom avtu kej škoduješ?
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Če filter odstraniš je potrebno računalnik ponastaviti.
DPF filter delcev se sme čistiti samo na suho! Ne nosite čistit DPF filtra tistim, ki to opravljajo na mokro. Delci morajo izgoreti in nato se jih odstrani z odsesovanjem. Moker sistem pa filter očisti ampak keramično satovje zaradi tega izgubi nanos titana, ki nase veže te delce. Po mokrem čiščenju je filter pretočen ni pa več funkcionalen. Skratka filter je uničen.
Filter očistijo na suho pri visoki temperaturi ali obnovijo z novim satovjem pri Strajnar. Mislim, da so v Sežani. Vsi katere poznam so mi jih priporočili, ko sem se zanimal za čiščenje ki nato ni bilo potrebno.
Z dizlom MB E220 CDI imam prevoženih 410.000km. Pred 10.000km sem sam opravil večji servis. Zamenjal sem nosilce motorja, dal obnoviti turbino, poravnal izpušni kolektor (se je zvil z leti na tesnilu), zamenjal tesnilo izpuha, zamenjal tesnila okoli turbine, vodno pumpo, dal pregledati in obnoviti common rail črpalko, zamenjal napenjalce, jermena in alternator, olja... skratka DPF filter je bil čisto OK in to po 400.000km!! Res pa je, da občasno avto, ko se segreje nič ne šparam. Na Sportu ga poženem, da se segreje, nato pa na avtocesti vozim enakomerno na cca 3000 obratih cca eno uro. V tem času se DPF filter sam očisti, če vse deluje kot treba.
LP Iztok
DPF filter delcev se sme čistiti samo na suho! Ne nosite čistit DPF filtra tistim, ki to opravljajo na mokro. Delci morajo izgoreti in nato se jih odstrani z odsesovanjem. Moker sistem pa filter očisti ampak keramično satovje zaradi tega izgubi nanos titana, ki nase veže te delce. Po mokrem čiščenju je filter pretočen ni pa več funkcionalen. Skratka filter je uničen.
Filter očistijo na suho pri visoki temperaturi ali obnovijo z novim satovjem pri Strajnar. Mislim, da so v Sežani. Vsi katere poznam so mi jih priporočili, ko sem se zanimal za čiščenje ki nato ni bilo potrebno.
Z dizlom MB E220 CDI imam prevoženih 410.000km. Pred 10.000km sem sam opravil večji servis. Zamenjal sem nosilce motorja, dal obnoviti turbino, poravnal izpušni kolektor (se je zvil z leti na tesnilu), zamenjal tesnilo izpuha, zamenjal tesnila okoli turbine, vodno pumpo, dal pregledati in obnoviti common rail črpalko, zamenjal napenjalce, jermena in alternator, olja... skratka DPF filter je bil čisto OK in to po 400.000km!! Res pa je, da občasno avto, ko se segreje nič ne šparam. Na Sportu ga poženem, da se segreje, nato pa na avtocesti vozim enakomerno na cca 3000 obratih cca eno uro. V tem času se DPF filter sam očisti, če vse deluje kot treba.
LP Iztok
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Tud naš kombi renault ima 420kkm pa ni težav s filtrom. AC in gas redno vsaj za eno uro kot pravi Nikola T. Če se zadela se zaradi šparanja kimse na koncu izkaže za izgubo ali pa zaradi čipiranja ki dela več saj. Tisti ki dajo filter ven bi jim jaz auspuh napeljal v kabino in najnsami vohajomtist smrad!!!
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Filtra nimam namen odstraniti, še vedno pa iščem idejo zakaj prihaja do dima pri mrzlem motorju... Medtem sem začel sumiti da ta generacija verjetno niti še nima DPF filtra, temveč so jih začeli vgrajevati šele z novejšo generacijo (moram še preveriti).
V glavnem ko je avto mrzel, močno zakadi (bolj belo) in konkretno zasmradi. Ko se segreje, teh težav ni več.
LP
V glavnem ko je avto mrzel, močno zakadi (bolj belo) in konkretno zasmradi. Ko se segreje, teh težav ni več.
LP
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
jaz sem imel tezave z dpf filtrom vzgala se je lucka in so hoteli 2600 za menjavo oz 600 za regeneracijo,na sreco mi je ,ker znanec pozna uvoznika ,mehanik resetiral filter ,kot da je bil zamenjan nov v racunalniku od avta in avto je delal naprej
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Opel insignia letnik 2011 ima težave verjetno zaradi DPI filtra .Zaradi prevelike temperature ob čiščenju DPI filtra je posledično slabše mazanje ojničnih ležajev in zaradi tega prihaja do okvare motorjev med 100k in 150k km. Servis je priznal potiho to napako in ponudil subvencionirano ceno za preventivno menjavo teh ležajev. Te ležaje sem menjal pri 80k km.Zdej pa me vem ali naj preventivno spet menjam na 160k ali pa odstranim vzrok.
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Heh, ne vem kaj je s temi Opel insigniami, res redko katera ne zruži skupaj, poznam vsaj 3 kolege, pri enemu že druga.
(kupil še eno na prigovarjanje žene)..
(kupil še eno na prigovarjanje žene)..
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Tak je če zi prepričan da moraš vozit dizla. Kolegu na passatu sem glih menjal motor pri 350kkm zaradi opilkov v olju. Drugi kolega dobro živi ker popravlja dizle. Sam ima pampri hiši tri avte na plin da se vozi z njimi in ne šraufa. Vsi od tistirh treh imajo čez 400kkm. Pri dizlih pa zrihtaš eno in crkne drugo: odmična, pumpa za nafto, ojnični ležaji, dize, dpf, turbina, glava...... samo zato da pije 2-3 litre majn kot bencinar. Če mu dodaš lpg pa je le ta varčnejši od dizla. Če je izgovor moč uzameš pač turbo bencinarja ki zmore pol več moči od dizla na liter prostornine in se še vedno voziš ceneje in brez sramu in smradu... ampak vem da mečem seme na beton
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Vozil sem Golfe, Audije in Mercedese in to precej kilometrov. Z nobenim avtom nisem imel razen vzdrževanja nobenih posebnih stroškov in niti ene same okvare na cesti prevozil pa sem skupaj več kot 2Mkm. Kupiti moraš pravi avto in ni problemov.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Nikola js mislim da je bolj keč v posluhu za vozilo. O teh okvarah ki sem jih naštel pa se v glavnem gre pri VAG grupi in 1.9, 2.0 in 3.0 tdi seveda pa tudi ostali niso izvzeti.
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
dizel napisal/-a:Opel insignia letnik 2011 ima težave verjetno zaradi DPI filtra .Zaradi prevelike temperature ob čiščenju DPI filtra je posledično slabše mazanje ojničnih ležajev in zaradi tega prihaja do okvare motorjev med 100k in 150k km. Servis je priznal potiho to napako in ponudil subvencionirano ceno za preventivno menjavo teh ležajev. Te ležaje sem menjal pri 80k km.Zdej pa me vem ali naj preventivno spet menjam na 160k ali pa odstranim vzrok.
kaj je pa to za ena oslarija? od kdaj ima pretok oljne črpalke v karterju veze z temperaturo v dpf filtru, ki je izven motorja? je že res da dvigne in prestavi predvbrizg zaradi režima čiščenja, vendar v dirkalnikih s katerimi smo se vozili si pognal olje tudi do 180 stopinj, se pravi je bil karter nekje na 140, kar je veliko več, kot normalni avti dosegajo.
lagerji crkenjo če je premzlo olje in voda veže v lipide in z žveplom tvori kisline. to se pravi pod 100 stopinj (ja, na liter porabljenga goriva dobimo liter vode skozi izpuh in v karter), ne pa da boš pregrel motor in zmanjšal mazanje. tam bi že bati mel luknje, preden boš ti segrel olje čez 135 (in to s prisilnim vodnim hlajenjem!) v dnu oljnega korita pri navadnem nenavitem dizlu.
Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
kr3mn1 napisal/-a:dizel napisal/-a:Opel insignia letnik 2011 ima težave verjetno zaradi DPI filtra .Zaradi prevelike temperature ob čiščenju DPI filtra je posledično slabše mazanje ojničnih ležajev in zaradi tega prihaja do okvare motorjev med 100k in 150k km. Servis je priznal potiho to napako in ponudil subvencionirano ceno za preventivno menjavo teh ležajev. Te ležaje sem menjal pri 80k km.Zdej pa me vem ali naj preventivno spet menjam na 160k ali pa odstranim vzrok.
kaj je pa to za ena oslarija? od kdaj ima pretok oljne črpalke v karterju veze z temperaturo v dpf filtru, ki je izven motorja? je že res da dvigne in prestavi predvbrizg zaradi režima čiščenja, vendar v dirkalnikih s katerimi smo se vozili si pognal olje tudi do 180 stopinj, se pravi je bil karter nekje na 140, kar je veliko več, kot normalni avti dosegajo.
lagerji crkenjo če je premzlo olje in voda veže v lipide in z žveplom tvori kisline. to se pravi pod 100 stopinj (ja, na liter porabljenga goriva dobimo liter vode skozi izpuh in v karter), ne pa da boš pregrel motor in zmanjšal mazanje. tam bi že bati mel luknje, preden boš ti segrel olje čez 135 (in to s prisilnim vodnim hlajenjem!) v dnu oljnega korita pri navadnem nenavitem dizlu.
Pri insignijah je problem ker zaradi pregretja razpade tesnilo na oljni pumpi in posledično povleče zrak in je konec z mazanjem. To pa naj bi se zgodilo ker je auspuh preblizu karterja tocno kjer je oljna pumpa... če na dobrih 100kkm menjas tesnilo za par € naj ne bi bilo problemov. No pri meni jih ni. Res je pa tudi, da sem prvi lastnik in olje menjam redno, km pa malo.
Lp Miha
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov