Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

Tukaj lahko razpravljate o vsem, kar ne sodi v nobeno od zgornjih rubrik. Vseeno naj ne vsebuje preveč politike, verskega prepričanja in podobnega, kar lahko hitro preveč razdvaja ljudi!

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 2530
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Pe Nov 18, 2016 23:48

Bo kar držalo. Vsakih 150kkm crkne vodna pumpa, mehanik se je sicer smejal, ko je crknila ta druga in sem nekaj bentil okrog tega :D
__________________
lp
motorni
Janezbul
Poročnik fregate
Prispevkov: 65
Pridružen: So Dec 06, 2014 09:56

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a Janezbul » Če Okt 31, 2019 08:53

Pozdravljeni,
tema je že odprta, bom vprašal kar tukaj:
Hyundai I30 generacija 2007 do 2010, dizel, prevoženih 80000 km. Ko avto zaženeš se močno zakadi in močno smrdi (to se vidi v zaprtem prostoru), ko se pa segreje pa tega ni opaziti popolnoma nič... Avto je sicer enako "živahen" kot je bil, nobenih znakov utrujenosti. Bi bil lahko mogoče vzrok DPF filter? Drugače pa se avto dnevno pelje v službo po avtocesti cca 20km v eno stran z 130km/h - se pravi regeneracija bi se morala narediti?

Lep pozdrav
dizel
Poročnik korvete
Prispevkov: 55
Pridružen: To Avg 29, 2017 07:04

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a dizel » Če Okt 31, 2019 12:56

Pozdravljeni,
Mene ,pa zanima kako zgleda odstranitev DPI filtra. Je mogoče to že kdo naredil? S takim posegom avtu kej škoduješ?
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5109
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Če Okt 31, 2019 18:25

Če filter odstraniš je potrebno računalnik ponastaviti.

DPF filter delcev se sme čistiti samo na suho! Ne nosite čistit DPF filtra tistim, ki to opravljajo na mokro. Delci morajo izgoreti in nato se jih odstrani z odsesovanjem. Moker sistem pa filter očisti ampak keramično satovje zaradi tega izgubi nanos titana, ki nase veže te delce. Po mokrem čiščenju je filter pretočen ni pa več funkcionalen. Skratka filter je uničen.
Filter očistijo na suho pri visoki temperaturi ali obnovijo z novim satovjem pri Strajnar. Mislim, da so v Sežani. Vsi katere poznam so mi jih priporočili, ko sem se zanimal za čiščenje ki nato ni bilo potrebno.

Z dizlom MB E220 CDI imam prevoženih 410.000km. Pred 10.000km sem sam opravil večji servis. Zamenjal sem nosilce motorja, dal obnoviti turbino, poravnal izpušni kolektor (se je zvil z leti na tesnilu), zamenjal tesnilo izpuha, zamenjal tesnila okoli turbine, vodno pumpo, dal pregledati in obnoviti common rail črpalko, zamenjal napenjalce, jermena in alternator, olja... skratka DPF filter je bil čisto OK in to po 400.000km!! Res pa je, da občasno avto, ko se segreje nič ne šparam. Na Sportu ga poženem, da se segreje, nato pa na avtocesti vozim enakomerno na cca 3000 obratih cca eno uro. V tem času se DPF filter sam očisti, če vse deluje kot treba.
LP Iztok
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Če Okt 31, 2019 20:23

Tud naš kombi renault ima 420kkm pa ni težav s filtrom. AC in gas redno vsaj za eno uro kot pravi Nikola T. Če se zadela se zaradi šparanja kimse na koncu izkaže za izgubo ali pa zaradi čipiranja ki dela več saj. Tisti ki dajo filter ven bi jim jaz auspuh napeljal v kabino in najnsami vohajomtist smrad!!!
Janezbul
Poročnik fregate
Prispevkov: 65
Pridružen: So Dec 06, 2014 09:56

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a Janezbul » Če Okt 31, 2019 22:05

Filtra nimam namen odstraniti, še vedno pa iščem idejo zakaj prihaja do dima pri mrzlem motorju... Medtem sem začel sumiti da ta generacija verjetno niti še nima DPF filtra, temveč so jih začeli vgrajevati šele z novejšo generacijo (moram še preveriti).
V glavnem ko je avto mrzel, močno zakadi (bolj belo) in konkretno zasmradi. Ko se segreje, teh težav ni več.
LP
Uporabniški avatar
igorb
Admiral
Prispevkov: 1163
Pridružen: To Dec 07, 2010 17:43

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a igorb » Pe Nov 01, 2019 07:13

jaz sem imel tezave z dpf filtrom vzgala se je lucka in so hoteli 2600 za menjavo oz 600 za regeneracijo,na sreco mi je ,ker znanec pozna uvoznika ,mehanik resetiral filter ,kot da je bil zamenjan nov v racunalniku od avta in avto je delal naprej
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Pe Nov 01, 2019 09:53

To je 8al16V?
dizel
Poročnik korvete
Prispevkov: 55
Pridružen: To Avg 29, 2017 07:04

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a dizel » Pe Nov 01, 2019 10:21

Opel insignia letnik 2011 ima težave verjetno zaradi DPI filtra .Zaradi prevelike temperature ob čiščenju DPI filtra je posledično slabše mazanje ojničnih ležajev in zaradi tega prihaja do okvare motorjev med 100k in 150k km. Servis je priznal potiho to napako in ponudil subvencionirano ceno za preventivno menjavo teh ležajev. Te ležaje sem menjal pri 80k km.Zdej pa me vem ali naj preventivno spet menjam na 160k ali pa odstranim vzrok.
Uporabniški avatar
franc5e
Admiral
Prispevkov: 1054
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a franc5e » Pe Nov 01, 2019 11:44

Heh, ne vem kaj je s temi Opel insigniami, res redko katera ne zruži skupaj, poznam vsaj 3 kolege, pri enemu že druga.
(kupil še eno na prigovarjanje žene).. :?:
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Pe Nov 01, 2019 14:16

Tak je če zi prepričan da moraš vozit dizla. Kolegu na passatu sem glih menjal motor pri 350kkm zaradi opilkov v olju. Drugi kolega dobro živi ker popravlja dizle. Sam ima pampri hiši tri avte na plin da se vozi z njimi in ne šraufa. Vsi od tistirh treh imajo čez 400kkm. Pri dizlih pa zrihtaš eno in crkne drugo: odmična, pumpa za nafto, ojnični ležaji, dize, dpf, turbina, glava...... samo zato da pije 2-3 litre majn kot bencinar. Če mu dodaš lpg pa je le ta varčnejši od dizla. Če je izgovor moč uzameš pač turbo bencinarja ki zmore pol več moči od dizla na liter prostornine in se še vedno voziš ceneje in brez sramu in smradu... ampak vem da mečem seme na beton :lol:
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5109
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Pe Nov 01, 2019 16:03

Vozil sem Golfe, Audije in Mercedese in to precej kilometrov. Z nobenim avtom nisem imel razen vzdrževanja nobenih posebnih stroškov in niti ene same okvare na cesti prevozil pa sem skupaj več kot 2Mkm. Kupiti moraš pravi avto in ni problemov.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Pe Nov 01, 2019 16:27

Nikola js mislim da je bolj keč v posluhu za vozilo. O teh okvarah ki sem jih naštel pa se v glavnem gre pri VAG grupi in 1.9, 2.0 in 3.0 tdi seveda pa tudi ostali niso izvzeti.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Ne Nov 03, 2019 16:33

dizel napisal/-a:Opel insignia letnik 2011 ima težave verjetno zaradi DPI filtra .Zaradi prevelike temperature ob čiščenju DPI filtra je posledično slabše mazanje ojničnih ležajev in zaradi tega prihaja do okvare motorjev med 100k in 150k km. Servis je priznal potiho to napako in ponudil subvencionirano ceno za preventivno menjavo teh ležajev. Te ležaje sem menjal pri 80k km.Zdej pa me vem ali naj preventivno spet menjam na 160k ali pa odstranim vzrok.


kaj je pa to za ena oslarija? od kdaj ima pretok oljne črpalke v karterju veze z temperaturo v dpf filtru, ki je izven motorja? je že res da dvigne in prestavi predvbrizg zaradi režima čiščenja, vendar v dirkalnikih s katerimi smo se vozili si pognal olje tudi do 180 stopinj, se pravi je bil karter nekje na 140, kar je veliko več, kot normalni avti dosegajo.

lagerji crkenjo če je premzlo olje in voda veže v lipide in z žveplom tvori kisline. to se pravi pod 100 stopinj (ja, na liter porabljenga goriva dobimo liter vode skozi izpuh in v karter), ne pa da boš pregrel motor in zmanjšal mazanje. tam bi že bati mel luknje, preden boš ti segrel olje čez 135 (in to s prisilnim vodnim hlajenjem!) v dnu oljnega korita pri navadnem nenavitem dizlu.
m1ha
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Pe Nov 18, 2011 12:40
Kraj: Postojna

Re: Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a m1ha » Ne Nov 03, 2019 16:48

kr3mn1 napisal/-a:
dizel napisal/-a:Opel insignia letnik 2011 ima težave verjetno zaradi DPI filtra .Zaradi prevelike temperature ob čiščenju DPI filtra je posledično slabše mazanje ojničnih ležajev in zaradi tega prihaja do okvare motorjev med 100k in 150k km. Servis je priznal potiho to napako in ponudil subvencionirano ceno za preventivno menjavo teh ležajev. Te ležaje sem menjal pri 80k km.Zdej pa me vem ali naj preventivno spet menjam na 160k ali pa odstranim vzrok.


kaj je pa to za ena oslarija? od kdaj ima pretok oljne črpalke v karterju veze z temperaturo v dpf filtru, ki je izven motorja? je že res da dvigne in prestavi predvbrizg zaradi režima čiščenja, vendar v dirkalnikih s katerimi smo se vozili si pognal olje tudi do 180 stopinj, se pravi je bil karter nekje na 140, kar je veliko več, kot normalni avti dosegajo.

lagerji crkenjo če je premzlo olje in voda veže v lipide in z žveplom tvori kisline. to se pravi pod 100 stopinj (ja, na liter porabljenga goriva dobimo liter vode skozi izpuh in v karter), ne pa da boš pregrel motor in zmanjšal mazanje. tam bi že bati mel luknje, preden boš ti segrel olje čez 135 (in to s prisilnim vodnim hlajenjem!) v dnu oljnega korita pri navadnem nenavitem dizlu.

Pri insignijah je problem ker zaradi pregretja razpade tesnilo na oljni pumpi in posledično povleče zrak in je konec z mazanjem. To pa naj bi se zgodilo ker je auspuh preblizu karterja tocno kjer je oljna pumpa... če na dobrih 100kkm menjas tesnilo za par € naj ne bi bilo problemov. No pri meni jih ni. Res je pa tudi, da sem prvi lastnik in olje menjam redno, km pa malo.
Lp Miha

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov