Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

Tukaj lahko razpravljate o vsem, kar ne sodi v nobeno od zgornjih rubrik. Vseeno naj ne vsebuje preveč politike, verskega prepričanja in podobnega, kar lahko hitro preveč razdvaja ljudi!

Moderatorji: moderator, moderator2

Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Ne Okt 30, 2016 21:30

Ja dejstvo je, da se današnji avtomobili več kvarijo, kot so se včasih. Prvič imajo precej več stvari, ki se lahko pokvarijo, drugič je pa tudi kvaliteta izdelave slabša (čim nižji stroški za čim večji dobiček). Žal je tako.
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 4971
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Ne Okt 30, 2016 23:39

Prijatelju sem prodal a4 let 2000 s 345000 on ima sedaj 550000.Nobenih resnih tezav, razen rednih servisov ne dela nic drugega.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 3685
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Po Okt 31, 2016 07:27

Daki napisal/-a:Ja dejstvo je, da se današnji avtomobili več kvarijo, kot so se včasih. Prvič imajo precej več stvari, ki se lahko pokvarijo, drugič je pa tudi kvaliteta izdelave slabša (čim nižji stroški za čim večji dobiček). Žal je tako.

Točno to in:
Tehnologija izdelave je sedaj taka, da se zahteva za USPEŠNO popravilo precej več znanja in iskušenj. V dobrih avtomobilskih servisih je sedaj diagnostik z širokim naborom znanja nepogrešljiv. V servisih pa tega dobrega kadra pogosto niti nimajo. Plače avtomehanikov so mizerne, čeprav tega ne bi pričakoval glede na obseg dela. Še vedno največ dobička prinese prodaja novega vozila in tu se večji prodajalci ujamejo v dilemo ali investirati v dober servis ali reklamo, ki ima hitrejši učinek. Dolgoročno se vsekakor splača investirat v kvaliteten servis, vendar se tega večina lastnikov teh podjetij niti ne zaveda, kajti raje dajejo neke nerealne garancije in požrejo stroške nekaj primerov ter s tem zavedejo kupce.
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Po Okt 31, 2016 08:27

:D
Za vse ljubitelje šminkerstva je tukaj poceni električen avto.

Najcenejši je 6.490€.

Če odšteješ subvencijo 3.000€ ga imaš že za 3.490€ :wink:

http://www.avto-fokus.si/Testi/Renault_ ... li_igraca/
Nazadnje spremenil NOVI FOSIL, dne To Nov 01, 2016 02:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Po Okt 31, 2016 14:14

Res je električni in res je poceni, se pa moramo res vprašati ali je to avto ali pa igrača, ker njegovi tehnični podatki me niso prepričali. Je pa res, da tukaj vseeno dobiš dosti za tak denar.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3104
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Po Okt 31, 2016 14:20

Cibro....klapa nad mano piše o silnih problemih z 1.2 tsi pri samo 75 kkm.....ne vem, kaj bi bilo tu za hvalit. Kvečjemu sramota za švabe.
Moj avto ima 9let in natančno 116 kkm.....ne mislim ga imet še 10 ali 15 let, da bom videl kako dela pri 250 kkm...verjamem, da francozi niso v kakovostni špici, toda tudi švabi niso. Kot je eden zgoraj pisal....spijo na lovorikah 90 ih let.


Ah daj no, menda ne verjameš vsega kar par "znalcev" tu napiše. Je prav smešno brat te spise. Kar nekaj različnih znamk smo v familiji dali skozi, pa lahko rečem da nikjer ni bilo nekih hujših problemov. Tako je kot pri barkah - če ne vzdržuješ in nimaš nekega filinga bo šlo u k...c vse. Crkne wv, renault, mercedes, toyota, tudi volvo je in tudi škoda bo verjetno.

Zanimivo in koristno je slišat mnenje, ampak z rezervo.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 3070
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Po Okt 31, 2016 17:58

Kasaudio super napisano. Ampak so stvari ki crknejo neglede na vzdrzevanje( egr ventili in hladilniki, piezzo dize, vzigalne tuljave, crpalke goriva......) u vecini pa vse to "dela" bosch ali valeo....
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Po Okt 31, 2016 18:57

:D
Kolega ki pogodbeno vozi avtovleko za asistenco je povedal da je največ okvar na Renojih in Citroenih. Tudi drugi crkujejo. Je pa zelo pohvalil Hundai ki ima zelo malo okvar :wink:
klemzi
Admiral
Prispevkov: 601
Pridružen: Sr Apr 16, 2008 15:24
Kraj: trzin

OdgovorNapisal/-a klemzi » Sr Nov 16, 2016 12:48

cibro napisal/-a:120k ne se hecat pa nc problemov;)Daj se javi z renojem.pri 250k km pa malo povej kako dela


Evo, samo za primer:
Renault Master 2.2 dci ima prevoženih 520.000 km, razen obnove bosch pumpe vse dela b.p., pa se delavci ga vozijo.
Renault Espace 2.2 dci pri 200.000 km sem obupal in ga prodal, ker sem naredil dve generalki, pa ojnični ležaji, pa turbina, pa še in še.

No pa bod pameten.
Uporabniški avatar
Leut
Admiral
Prispevkov: 699
Pridružen: To Sep 11, 2012 16:51

OdgovorNapisal/-a Leut » Sr Nov 16, 2016 15:53

Prijateljev sin dela v razvojnem oddelku zelo znane in uspešne firme, ki med drugim dela tudi določene komponente za prvo vgradnjo za avto industrijo, med drugim tudi za nemške velikane. Eden teh velikanov je naročil razvoj komponente za nov model s točno določenimi specifikacijami. V razvoju so uspešno razvili in preizkusili napravo, vendar so jo naredili malo močnejšo in boljšo - posledično zanesljivejšo/trajnejšo od zahtev, za isti razvojni in nato proizvodni strošek. Ko je naročnik ob prevzemu izvedel, da je komponenta boljša in robustnejša od zahtevane, je znorel in zahteval novo po točno njegovih specifikacijah - in morali so jo narediti! (firma in naročnik naj ostaneta tajna zaradi varstva zaupnih podatkov, saj je zgodba zelo resnična)
Toliko o novih avto izdelkih, ki so narejeni/sprogramirani tako, da nekateri deli zdržijo natančno toliko, kot so proizvajalci želeli, potem pa sledijo servisi. Servis/rezervni deli so kar zelo pomembna finančna postavka/dobiček za avto industrijo!
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 1710
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Sr Nov 16, 2016 16:33

ti povem kako je v nasem podjetju? Ce je garancija 12 mesecev, potem mora zdrzat tocno 12 mesecev in 1 dan.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Sr Nov 16, 2016 16:39

NOVI FOSIL napisal/-a::D
Kolega ki pogodbeno vozi avtovleko za asistenco je povedal da je največ okvar na Renojih in Citroenih. Tudi drugi crkujejo. Je pa zelo pohvalil Hundai ki ima zelo malo okvar :wink:

Po teh merilih je torej najboljsi Ferrari, Lambo in ostali eksoti. Verjamem, da še noben ni crknil(ga ni peljal) :)
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 1843
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Sr Nov 16, 2016 19:57

Pri Seat Alhambra motor 2 litra bencin z oznako ADY mi je vsakih 80kkm crknila vžigalna tuljava, na kateri piše Telefunken (počen izolator). Sedaj je notri tretja, za tretjino cene tiste originalne, na kateri sicer nič ne piše, a dela že 145kkm.
Očitno tile proizvajalci še niso vzeli zgoraj omenjenih lekcij o življenjski dobi.
__________________
lp
motorni
weta
Admiral
Prispevkov: 848
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Sr Nov 16, 2016 21:06

Eni so bolj trde glave, zato pa kmalu propadejo.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 1710
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Če Nov 17, 2016 09:38

motorni napisal/-a:Pri Seat Alhambra motor 2 litra bencin z oznako ADY mi je vsakih 80kkm crknila vžigalna tuljava, na kateri piše Telefunken (počen izolator). Sedaj je notri tretja, za tretjino cene tiste originalne, na kateri sicer nič ne piše, a dela že 145kkm.
Očitno tile proizvajalci še niso vzeli zgoraj omenjenih lekcij o življenjski dobi.


ADY je drugač top motor! Isti je poganjal GTIje (trojke) pa vse GT passate etc..vzdržljiv in dokaj ekonomičen moped.

Kdo je na strani

Po forumu brska: MSN [Bot] in 5 gostov