uvoz avtomobila po naročilu
Moderatorji: moderator2, moderator
Sam sem sicer kupoval osebni avto v Nemčiji, pri ceni nisem kaj posebno pridobil, mogoče slabega tisočaka, ampak dobil sem avto, ki sem ga iskal, brez nategancije kilometrov, vse urejeno, nič zlagano, prijazni, skratka pozitivna izkušnja. Pa tudi dvodnevni izlet po severu Nemčije nam je pasal.
Guma je guma, zaenkrat.
Nazadnje spremenil H2O, dne Pe Jun 02, 2017 14:49, skupaj popravljeno 1 krat.
dan.
''uvoz'' oz. pridobitev iz EU je precej pice of cake. Gres gor pogledas, ce ti je vsec plačaš. trgovec ti da račun, prometno, gresta po začasne tablice, se usedeš in pripelješ domo. Doma z računom na davčno da te opizdijo za davke ( iči izračun na Fursovi strani ) tkole cez palec cca. 15% do 20% + 5% če je motorj večji kot 2500 ccm in pa se + 5% če je izpust večji kot 100g na km ali nekaj podobnega .... in potem hitro ugotoviš da so cene na slo trgu nižje kot pa v Nemčiji ... žal pa to ne drži za ponudbo
ko uredis na davčni cca 2-3 tedne, gres na tehničnega, se prej rabis slo preizkušnje, ker so nemske zelo verjetno ze potekle, ker pa nimas tehničnega slo preizkušenj ne mores dobit in je treba avto na vleko ... če se le da že gor vzames preizkušnje za en mesc, tkole čez palec cca 200€, na tehničnem pregledajo skladnost in izdajo homolomo potem sledi registracija.
ne poazbi se stroške poti gor, mogoče celo kdaj v prazno itd pa če kupujes prvega niti ne veš kaj gledat itd ....
da bos gor dobil boljsi in cenejši AD je zelo malo vrjetno, predvsem cenejši.
kakšem budget imata?
''uvoz'' oz. pridobitev iz EU je precej pice of cake. Gres gor pogledas, ce ti je vsec plačaš. trgovec ti da račun, prometno, gresta po začasne tablice, se usedeš in pripelješ domo. Doma z računom na davčno da te opizdijo za davke ( iči izračun na Fursovi strani ) tkole cez palec cca. 15% do 20% + 5% če je motorj večji kot 2500 ccm in pa se + 5% če je izpust večji kot 100g na km ali nekaj podobnega .... in potem hitro ugotoviš da so cene na slo trgu nižje kot pa v Nemčiji ... žal pa to ne drži za ponudbo
ko uredis na davčni cca 2-3 tedne, gres na tehničnega, se prej rabis slo preizkušnje, ker so nemske zelo verjetno ze potekle, ker pa nimas tehničnega slo preizkušenj ne mores dobit in je treba avto na vleko ... če se le da že gor vzames preizkušnje za en mesc, tkole čez palec cca 200€, na tehničnem pregledajo skladnost in izdajo homolomo potem sledi registracija.
ne poazbi se stroške poti gor, mogoče celo kdaj v prazno itd pa če kupujes prvega niti ne veš kaj gledat itd ....
da bos gor dobil boljsi in cenejši AD je zelo malo vrjetno, predvsem cenejši.
kakšem budget imata?
obojan napisal/-a:Ne verjamem pa, da bi mi kateri posrednik pripeljal točno določen avtodom, za katerega ne bi zahteval precej zajetnega avansa.
Čaki mal, kako to mislš??
Ti bi si izbral avtodom, mi ga pokazal na netu, jaz naj ti ga potem plačam s svojim denarjem, pripeljem v SLO, homologiram, plačam vse prispevke,... potem pa ti prideš pogledat in tebi ali tvoji ni všeč ker je tapison umazan in šoferjev zic malo zjahan.... in kaj naj jaz potem s tvojim avtodomom??? Valda da bo vsak hotel avans za avto po naročilu, saj nekaj stane tudi čas, ki ga porabiš za dogovarjanje, telefon....
Sm jo prpelu da bo kuhala kt mami, pa je pila kt ati...
Oba odgovora bi lahko spravil skupaj v en "post", če si že tako pameten. Pa tudi z veliko začetnico si pozabil napisati, tak da ti slovnica tudi ni "jača strana".
Kaj pametnega bi raje napisal, če veš, drugače pa idi na drug forum drkat v glavo.
Pri nas se s takimi zadevami tudi ukvarja Renault Ormož Jeruzalem, avto si pogledaš na spletu, ki ga lahko oni licitirajo, čisto vse morebitne napake so poslikane, tako da veš kaj lahko od avta pričakuješ. Avto pripeljejo in ga postavijo na cesto oni. Ti ga samo plačaš pa pelješ. Cena je vnaprej znana do evra natančno.
Kaj pametnega bi raje napisal, če veš, drugače pa idi na drug forum drkat v glavo.
Pri nas se s takimi zadevami tudi ukvarja Renault Ormož Jeruzalem, avto si pogledaš na spletu, ki ga lahko oni licitirajo, čisto vse morebitne napake so poslikane, tako da veš kaj lahko od avta pričakuješ. Avto pripeljejo in ga postavijo na cesto oni. Ti ga samo plačaš pa pelješ. Cena je vnaprej znana do evra natančno.
Guma je guma, zaenkrat.
Mi smo golfa 4 sicer pred leti nabavili tukaj: http://www.autohus.de/ Ne da bi delal reklamo, a izkušnja je bila zelo pozitivna. Avto je imel takrat 130k km, trenutno jih ima 370k in pelje še naprej, letnik 2001. Takrat so imeli poslovalnico samo v Bocklu, ki je pri Hamburgu, ampak izbira je ogromna, tudi istih modelov in skoraj ni šans da se vrneš praznih rok.
Ker tudi sam že nekaj časa razmišljam o novem avtu, sem malo študiral cene...takrat se je še zelo izplačalo, še v času tolarjev, se spomnim smo prišparali kake par jurjev evrov. Trenutno pa se mi zdi da so cene z vsemi dajatvami pri nas in stroški nekje tam tam, a vsaj veš kaj kupiš. Vsaj pri taki firmi.
Razen če ima kdo drugačne izkušnje.
Ker tudi sam že nekaj časa razmišljam o novem avtu, sem malo študiral cene...takrat se je še zelo izplačalo, še v času tolarjev, se spomnim smo prišparali kake par jurjev evrov. Trenutno pa se mi zdi da so cene z vsemi dajatvami pri nas in stroški nekje tam tam, a vsaj veš kaj kupiš. Vsaj pri taki firmi.
Razen če ima kdo drugačne izkušnje.
-
- Admiral
- Prispevkov: 1195
- Pridružen: Ne Avg 17, 2008 09:58
- Kraj: Ljubljana, Ribiška vasica - It.
Pri ADjih ne pozabi biti pazljiv pri homologaciji; V DE imajo številne homologirane na povišano težo - ne vem točno zdajle a je to 3.800 ali 4.200 - a ko prideš k nam in ga želiš homologirati na standardnih 3.500 kg se začnejo problemi. Najmanj kar moraš dobiti so original dokumenti in potrdila proizvajalca... in tu se zna skomplicirat.
Pa pri ADjih je še nekaj dodatnih fint pri nakupu rabljenih za katere je dobro vedeti in preveriti - da se ne voziš potem daleč na reklamacijo... Večino zadev najdeš na netu.
Pa pri ADjih je še nekaj dodatnih fint pri nakupu rabljenih za katere je dobro vedeti in preveriti - da se ne voziš potem daleč na reklamacijo... Večino zadev najdeš na netu.
Glede NDM ( največje dovoljene mase vozila ) .... na homologacijskem pregledu so pogledali tablico vozila, ki se nahaja na vezni pločevini v motornem pokrovu. Ker je bilo tam navedeno 3500 kg so to prepisali v slo dokumente. Po nemški prometni je bil AD 3850. Ce pa bi bilo kontra in bi bilo na tablici 3850 ali več bi mi ga registrirali na to težo, kar pomeni C in pa nič vinjete. Menjava te tablice je praktično skoraj nemogoča.
Je pa pri teh težah še en hakelc ki vpliva na število potnikov: za vsakega potnika potrebuješ trotočkovni varnostni pas in pa 80 kilogramov nosilnosti, se pravi za 4 potnike potrebuješ 320 kg, kar pomeni da AD po dokumentih ne sme vagati več kot 3180 kg.
Sej sam "uvoz" ni težaven in kompliciran, pozoren moraš biti na par hakelcev pa gre BP. Pri uvozu iz Italije pa moraš bit ekstra pozoren na to da dobis odjavljeno prometno. Stroškovno pa je tako da je zelo težko ekonomsko upravičen.
Lepo bi bilo ce bi avtor malo opisal svoje izkušnje, želje, strahove, predstave ....
Jaz bi predlagal da si izposodijo takšen AD kot se jim v tem trenutku zdi najbolj primeren ( predvsem glede oblike ) in se odpeljemo v Stuttgart kjer bo v februarju sejem CMT ki pokriva tovrstno tematiko, pot je ravno dovolj dolga da se malenkost seznaniš z tovrstnim življenjem na sejmu pa si ogledas še preostale postavitve in oblike ADjev
Je pa pri teh težah še en hakelc ki vpliva na število potnikov: za vsakega potnika potrebuješ trotočkovni varnostni pas in pa 80 kilogramov nosilnosti, se pravi za 4 potnike potrebuješ 320 kg, kar pomeni da AD po dokumentih ne sme vagati več kot 3180 kg.
Sej sam "uvoz" ni težaven in kompliciran, pozoren moraš biti na par hakelcev pa gre BP. Pri uvozu iz Italije pa moraš bit ekstra pozoren na to da dobis odjavljeno prometno. Stroškovno pa je tako da je zelo težko ekonomsko upravičen.
Lepo bi bilo ce bi avtor malo opisal svoje izkušnje, želje, strahove, predstave ....
Jaz bi predlagal da si izposodijo takšen AD kot se jim v tem trenutku zdi najbolj primeren ( predvsem glede oblike ) in se odpeljemo v Stuttgart kjer bo v februarju sejem CMT ki pokriva tovrstno tematiko, pot je ravno dovolj dolga da se malenkost seznaniš z tovrstnim življenjem na sejmu pa si ogledas še preostale postavitve in oblike ADjev
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov