skrita napaka

Tukaj lahko razpravljate o vsem, kar ne sodi v nobeno od zgornjih rubrik. Vseeno naj ne vsebuje preveč politike, verskega prepričanja in podobnega, kar lahko hitro preveč razdvaja ljudi!

Moderatorji: moderator, moderator2

kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2025
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Če Maj 21, 2020 16:24

Grega295 napisal/-a:
PogachnyK napisal/-a:Nauk teh zapisov je, da se MB pač ne kupuje...

l.p. Matic

Če nisi butelj, si iz te teme potegnil:
- da je treba vsak avto, četudi nov, pred prevzemom skrbno pregledati
- kaj je razlika med uveljavljanjem stvarne napake in garancije
- da je razlika, kaj lahko uveljavlja fizična in kaj pravna oseba
- za kaj in v kakšnih okoliščinah, jamči prodajalec in kaj proizvajalec
- da se pri uveljavljanju stvarne napake in garancije ne sme zamuditi roka in je treba paziti, da procesno ustrezno vložiš zahtevek.
- da so tam, kjer ti izdelek takoj zamenjajo, zadaj visoke marže in si to lahko privoščijo in ne skrb za ugled ali človeška dobrota

Večina je bilo novega zame.


to pomeni da si kupil poceni robo in plačal drago vse skupaj.
Uporabniški avatar
PogachnyK
Viceadmiral
Prispevkov: 451
Pridružen: Ne Feb 26, 2012 11:09

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a PogachnyK » Če Maj 21, 2020 16:32

ja sej..MB...

Veliko plačaš, dobis pa pajsnen blatnik...
Slika
SR 290
Admiral
Prispevkov: 3212
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Če Maj 21, 2020 19:56

Grega295 napisal/-a:- da so tam, kjer ti izdelek takoj zamenjajo, zadaj visoke marže in si to lahko privoščijo in ne skrb za ugled ali človeška dobrota.


Ta zapoved nima veliko skupnega z resnico.

1.) Tam kjer imajo visoke marže in jim posel uspeva so v vodstvu praviloma sposobni podjetniki z urejenim podjetjem, ki so že po defoltu škrti ko pes in ravno pri takih boš težko dosegel zamenjavo ali dobil denar nazaj. Tisti, ki poizkušajo poslovat z visokimi maržami in na prvo žogo menjajo reklamirano robo so zelo redke ptice enodnevnice, ker jih zakonitosti trga vržejo skozi okno. Taki so morda pošteni, navadno se šopirijo z hudimi limuzinami, ampak so neorganizirani luzerji če jih gledaš iz podjetniške učilnice. Takim hitro zmanjka denarja za razvoj.
2.) Po mojih izkušnjah je konkurenca na trgu edini vzvod prisile, ki privede podjetje do tega, da nemudoma prizna reklamacijo, ker bo drugače napravilo posel prvič, zadnjič in nikoli več.
Uporabniški avatar
Grega295
Admiral
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 21:50
Kraj: Ljubljana - Izola

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a Grega295 » Če Maj 21, 2020 23:31

SR 290 napisal/-a:
Grega295 napisal/-a:- da so tam, kjer ti izdelek takoj zamenjajo, zadaj visoke marže in si to lahko privoščijo in ne skrb za ugled ali človeška dobrota.


Ta zapoved nima veliko skupnega z resnico.

1.) Tam kjer imajo visoke marže in jim posel uspeva so v vodstvu praviloma sposobni podjetniki z urejenim podjetjem, ki so že po defoltu škrti ko pes in ravno pri takih boš težko dosegel zamenjavo ali dobil denar nazaj. Tisti, ki poizkušajo poslovat z visokimi maržami in na prvo žogo menjajo reklamirano robo so zelo redke ptice enodnevnice, ker jih zakonitosti trga vržejo skozi okno. Taki so morda pošteni, navadno se šopirijo z hudimi limuzinami, ampak so neorganizirani luzerji če jih gledaš iz podjetniške učilnice. Takim hitro zmanjka denarja za razvoj.
2.) Po mojih izkušnjah je konkurenca na trgu edini vzvod prisile, ki privede podjetje do tega, da nemudoma prizna reklamacijo, ker bo drugače napravilo posel prvič, zadnjič in nikoli več.

Ne mešat hrušk in jabolk; zapisano je bilo (z nekaj ironije) z moje strani mišljeno za maloprodajo (preprodajo) izdelkov nižjega-srednjega cenovnega razreda in ne npr. izdelkov lastne proizvodnje, večje kompleksnosti, na nišnem trgu.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2025
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Pe Maj 22, 2020 07:05

Grega295 napisal/-a:
SR 290 napisal/-a:
Grega295 napisal/-a:- da so tam, kjer ti izdelek takoj zamenjajo, zadaj visoke marže in si to lahko privoščijo in ne skrb za ugled ali človeška dobrota.


Ta zapoved nima veliko skupnega z resnico.

1.) Tam kjer imajo visoke marže in jim posel uspeva so v vodstvu praviloma sposobni podjetniki z urejenim podjetjem, ki so že po defoltu škrti ko pes in ravno pri takih boš težko dosegel zamenjavo ali dobil denar nazaj. Tisti, ki poizkušajo poslovat z visokimi maržami in na prvo žogo menjajo reklamirano robo so zelo redke ptice enodnevnice, ker jih zakonitosti trga vržejo skozi okno. Taki so morda pošteni, navadno se šopirijo z hudimi limuzinami, ampak so neorganizirani luzerji če jih gledaš iz podjetniške učilnice. Takim hitro zmanjka denarja za razvoj.
2.) Po mojih izkušnjah je konkurenca na trgu edini vzvod prisile, ki privede podjetje do tega, da nemudoma prizna reklamacijo, ker bo drugače napravilo posel prvič, zadnjič in nikoli več.

Ne mešat hrušk in jabolk; zapisano je bilo (z nekaj ironije) z moje strani mišljeno za maloprodajo (preprodajo) izdelkov nižjega-srednjega cenovnega razreda in ne npr. izdelkov lastne proizvodnje, večje kompleksnosti, na nišnem trgu.


govora je bilo o široki potrošnji, kjer se trg sam od sebe ne zmore regulirat dovolj hitro cene, zaradi visoke mase proizvodov, oglaševanja, pravega časa prodaje v letu, trenutne potrebe (npr. maja boš prodajal roštilje ko nor, novembra piškote itd...) in tisti trgovec ki misli v naprej, si naredi zalogo v času ko lahko poceni dobavi.

v industriji, če nisi edini z nekim produktom, se hitro približaš proizvodnjim stroškom. Mi npr. živimo nekje od 5-8% na strojih, ter 40% na oskrbi z rezervnimi / vzdrževalnimi deli. Pa še te cifre dosežeš samo tako, da se zavaruješ z garancijo na strojih ali pa skonstruiraš, da nič drugega ne paše.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 3212
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Pe Maj 22, 2020 08:25

Grega, ne mešam hrušk in jabolk.

Nišni trgi so še bolj peklenski od množične proizvodnje. Pri slednji se zaslužek meri v promilih, ali nekaj odstotkih, a je relativno zanesljiv. V takem okolju rabiš za šefa peklenščka, ki je super organiziran in tu ti ne bodo priznali garancije le zaradi ljubega miru.
Nišni izdelki so navadno maloserijski in navidezno imajo višje marže, a navadno je keč v razvoju, v investiranju proizvodnje, v zalogah, v marketingu in prodaji, ter v trgu delovne sile. Tudi tu rabiš za uspešno poslovanje na vrhu podjetja peklenščka, ki bo pazil na vsak cent...

V končni fazi je glede garancije v obeh primerih enako. Obstajajo sicer uspešna trgovska podjetja, ki ti ročne aparate brez besede zamenjajo z novimi, ampak taki so zopet super organizirani, da to lahko počnejo, ker nabavljajo takrat, ko je najceneje in v večjih kolilinah, ne pa takrat ko rabijo. In na žalost taki ne upoštevajo reklamacij "na prvo žogo" le zato, ker hudo zaslužijo, temveč le zato, izključno zato, ker se bojijo, da boš drugače šel v Merkur ali kam drugam po kotno brusilko!

Na odprtem je konkurnca edina sila, ki jih primora v priznavanje garancij in tisti, ki pri tem v strahu pred izgubo kupcev pretirava bo kmalu postal zgodovina. Kot je z drugimi besedami omenil kr3mn1 je igra med zaslužkom in garancijami precej zahtevna stvar in ne le vprašanje ali si poln denarja, ali ne.
Uporabniški avatar
igorb
Admiral
Prispevkov: 681
Pridružen: To Dec 07, 2010 17:43

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a igorb » So Maj 23, 2020 13:17

pred mnogimi leti smo kupili nov druzinski avto,avtu po mojem niso delale zavore ali abs pravilno,ker ce si zabremzal na snegu je avto obrnilo posevno,ce si zabremzal na istem klancu z drugim starejsim avtom se je zaustavil naravnost.
avto smo imeli na servisu ko je bil v garanciji vsaj 5x vendar so vedno trdili da je z zavorami vse ok kazali so nam tudi meritve.mi nismo mogli dokazat nic in oni so imeli vse prav,dokler ni moja zena zavirala na mokri cesti in avto je sel na streho.avto smo odpeljali domov in ga pokrili z deko,odvetnik je poslal dopis uvozniku in proizvajalcu v maticno firmo brez da bi obvestil,da je poslal obema,uvoznik je odgovoril izredno nevljudno to smo prevedli in poslali se enkrat v maticno firmo,za 14 dni smo dobili nov avto,ki smo ga prodali takoj po izteku garancije
Uporabniški avatar
PogachnyK
Viceadmiral
Prispevkov: 451
Pridružen: Ne Feb 26, 2012 11:09

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a PogachnyK » So Maj 23, 2020 16:07

Pa zapelji jim ga skozi okno v salon.... Saj je itak že barvan spredaj, bo pa še malo....

Autocomerce ima itak polno stekla okoli in okoli...
Slika
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 3509
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a AEgir » Ne Maj 24, 2020 13:03

Dobr da se ti ni ubila žena s temi jajci. Pri takih reklamacijah je ključ do uspeha to, da kličeš vsak dan zjutraj in popoldne, dokler se zadeva ne reši. V dveh tednih se povsod reši, ker če te ena stranka kliče vsak dan 2x bi po dveh tednih iz svojega žepa plačal karkoli, samo da neha.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost