skrita napaka

Tukaj lahko razpravljate o vsem, kar ne sodi v nobeno od zgornjih rubrik. Vseeno naj ne vsebuje preveč politike, verskega prepričanja in podobnega, kar lahko hitro preveč razdvaja ljudi!

Moderatorji: moderator, moderator2

No. 1
Admiral
Prispevkov: 1083
Pridružen: Ne Maj 23, 2010 22:26
Kraj: Vodice & Novigrad

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a No. 1 » Sr Maj 20, 2020 08:47

DR76 napisal/-a:Obstaja razlika med institutoma garancije ter stvarne napake! Seveda mora biti obličnost ob podani zahtevi ustrezna. Nedvomno je pravna asistenca v takšnih primerih ne le zaželena, temveč mnogokrat tudi ključna. Če se odsotnost te na kratek rok nemara izplača pa se na dolgi mnogokrat ne.


Najbolj konstruktivna dva posta v tej temi imaš.

Žal se večinoma potrošniki ne zavedajo kaj je jamčevanje in kaj je garancija oz. za kaj odgovarja garant in za kaj prodajalec. Kateri izdelki imajo garancijo je določeno v Pravilniku o blagu za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, trajati mora najmanj eno leto. Enak izdelek ima še jamčevanje prodajalca, seveda če govorimo o potrošniku in ne nakupu "prek firme", ki pa traja dve leti od nakupa. OZ lepo definira kdaj je napaka stvarna:

Kdaj gre za stvarne napake
459. člen
Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Sicer pogovorno marsikdo kar blekne "garancija" za vse ali pa pogosto "podaljšana garancija" za razne oblike zavarovanj, kar niti slučajno ni Garancija. To bi bila vsaj delitev tega kaj sta vsaj dve jamčevanji, ki ju lahko potrošnik koristi.

"Skrita napaka" nikakor ni oblika jamčevanja, jih pa Obligacijski zakonik definira takole:

Skrite napake
462. člen
(1) Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.

(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.
Wellcraft 2600 Martinique
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2014
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Sr Maj 20, 2020 08:51

Nikola T. napisal/-a:Kot sem že večkrat poudaril in bil napaden s strani ljudi, ki nimajo pojma o tržni ekonomiji, je za reševanej reklamacij in vseh pritožb v zvezi z nakupom pristojen in odgovoren zgolj in samo prodajalec! Če z izdelkom nisi zadovoljen ali če ima skrite ali stvarne napake je PRODAJALEC dolžan napako odpraviti v roku ali vrniti denar.
Če temu nisi kos najemi odvetnika. Že zgolj uraden dopis ponavadi reši marsikateri problem.


brez zamere, ampak imam občutek da tebi včasih ni kaj jasno, ali pa ne znaš zapisat pravilno. v mednarodnih poslovnih vodah ti samo deluješ kot posrednik med proizvajalcem in končno stranko, sigurno pa ne odpravljaš SAM napake in ne daješ SVOJEGA denarja.
Nazadnje spremenil kr3mn1, dne Sr Maj 20, 2020 08:55, skupaj popravljeno 1 krat.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2014
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Sr Maj 20, 2020 08:54

No. 1 napisal/-a:
DR76 napisal/-a:Obstaja razlika med institutoma garancije ter stvarne napake! Seveda mora biti obličnost ob podani zahtevi ustrezna. Nedvomno je pravna asistenca v takšnih primerih ne le zaželena, temveč mnogokrat tudi ključna. Če se odsotnost te na kratek rok nemara izplača pa se na dolgi mnogokrat ne.


Najbolj konstruktivna dva posta v tej temi imaš.

Žal se večinoma potrošniki ne zavedajo kaj je jamčevanje in kaj je garancija oz. za kaj odgovarja garant in za kaj prodajalec. Kateri izdelki imajo garancijo je določeno v Pravilniku o blagu za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, trajati mora najmanj eno leto. Enak izdelek ima še jamčevanje prodajalca, seveda če govorimo o potrošniku in ne nakupu "prek firme", ki pa traja dve leti od nakupa. OZ lepo definira kdaj je napaka stvarna:

Kdaj gre za stvarne napake
459. člen
Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Sicer pogovorno marsikdo kar blekne "garancija" za vse ali pa pogosto "podaljšana garancija" za razne oblike zavarovanj, kar niti slučajno ni Garancija. To bi bila vsaj delitev tega kaj sta vsaj dve jamčevanji, ki ju lahko potrošnik koristi.

"Skrita napaka" nikakor ni oblika jamčevanja, jih pa Obligacijski zakonik definira takole:

Skrite napake
462. člen
(1) Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.

(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.


pozabil si na nekaj - zelo pomembnega. Če kupec uveljavlja garancijo, ne more več obrnit procesa in uveljavljat stvarne napake in obratno! Da so pravice in dolžnosti izhajajoče iz stvarne napake drugačne kot pri garanciji, se mora vlagatelj zavedati preden vloži zahtevek.
No. 1
Admiral
Prispevkov: 1083
Pridružen: Ne Maj 23, 2010 22:26
Kraj: Vodice & Novigrad

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a No. 1 » Sr Maj 20, 2020 08:58

kr3mn1 napisal/-a:
Nikola T. napisal/-a:Kot sem že večkrat poudaril in bil napaden s strani ljudi, ki nimajo pojma o tržni ekonomiji, je za reševanej reklamacij in vseh pritožb v zvezi z nakupom pristojen in odgovoren zgolj in samo prodajalec! Če z izdelkom nisi zadovoljen ali če ima skrite ali stvarne napake je PRODAJALEC dolžan napako odpraviti v roku ali vrniti denar.
Če temu nisi kos najemi odvetnika. Že zgolj uraden dopis ponavadi reši marsikateri problem.


brez zamere, ampak imam občutek da ti nimaš pojma. pa smo ti že večkrat probali razložit. v mednarodnih vodah ti samo deluješ kot posrednik med proizvajalcem in končno stranko, sigurno pa ne odpravljaš SAM napake in ne daješ SVOJEGA denarja.


No navedba, da je odgovoren samo prodajalec ne drži, lahko pa drži v nekaterih izjemah.

Npr. proizvajalec za nek izdelek v Sloveniji ne obstaja, neko podjetje je "uvoznik", ki se napram zakonodaji tretira kot "proizvajalec" saj je prvo dalo neko blago na trg v SLO. Običajno je proizvajalec tudi garant-torej jamčevalec za garancijo, ki pa jo ima lahko krito tudi s strani dobavitelja ali pravega proizvajalca izdelka, ki ga ni v SLO.
Če je ta "uvoznik" tudi prodajalec, potem drži navedba, da prodajalec odgovarja za vse. Dodana je še izjema, da v primeru, ko/če garant ne obstaja (obstaja več ipd) lahko svoje pravice iz naslova garancije potrošnik uveljavja tudi pri prodajalcu.
Wellcraft 2600 Martinique
No. 1
Admiral
Prispevkov: 1083
Pridružen: Ne Maj 23, 2010 22:26
Kraj: Vodice & Novigrad

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a No. 1 » Sr Maj 20, 2020 09:03

kr3mn1 napisal/-a:pozabil si na nekaj - zelo pomembnega. Če kupec uveljavlja garancijo, ne more več obrnit procesa in uveljavljat stvarne napake in obratno! Da so pravice in dolžnosti izhajajoče iz stvarne napake drugačne kot pri garanciji, se mora vlagatelj zavedati preden vloži zahtevek.

Nisem pozabil, ampak ali/če jih je enostavno preveč.

Kupec ni dovolj natančno, ker mora biti potrošnik. Ko če nekaj oddaš je treba jasno izraziti zahtevek. Če je najprej garancijski zahtevek, potem ne moreš spremeniti v zahtevek za uveljavljanje stvarne napake; lahko pa zahtevek za stvarno napako oddaš tudi večkrat-žal prodajalci nimamo nobene zaščite pred tem.

Garancija predvideva odpravo napake v obdobju jamčevanja, medtem ko se potrošnik pri stvarni napaki sam odloči:
-zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
-zahteva znižanje kupnine;
-odstopi od pogodbe (vendar le takrat, ko je dal prodajalcu primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe).

Prodajalec mora svoj odgovor na potrošnikov zahtevet podati najkasneje v 8 dneh od prijave oz. ko je omogočil prodajalcu pregled izdelka.
Wellcraft 2600 Martinique
Uporabniški avatar
PogachnyK
Viceadmiral
Prispevkov: 451
Pridružen: Ne Feb 26, 2012 11:09

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a PogachnyK » Sr Maj 20, 2020 09:09

JBG, tvoj problem, če maš tok denarja, da si mece kupuješ...

Sem šel prejle pogledat svojo 20 let staro francosko gajbo... Se tudi lušči :D
Slika
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1540
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a jozko » Sr Maj 20, 2020 09:21

PogachnyK napisal/-a:JBG, tvoj problem, če maš tok denarja, da si mece kupuješ...

Sem šel prejle pogledat svojo 20 let staro francosko gajbo... Se tudi lušči :D

Zapis je, milo rečeno, žaljiv :idea:

Smatram, da takšni zapisi ne sodijo na ta forum :roll:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Uporabniški avatar
PogachnyK
Viceadmiral
Prispevkov: 451
Pridružen: Ne Feb 26, 2012 11:09

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a PogachnyK » Sr Maj 20, 2020 09:26

Zdaj nevem kdo je užaljen:

Daimler?
PSA?

Se opravičujem.

Če pa je žalitev to, da ima človek nekaj pod palcem, potem pa živimo v napačnem sistemu?

Sem samo želel človeka malo pomiriti, da pač ni konec sveta, če ima desni blatnik gor nekaj mm kita, pa nekaj nanometrov barve več...
Slika
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2014
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Sr Maj 20, 2020 09:51

No. 1 napisal/-a:
kr3mn1 napisal/-a:pozabil si na nekaj - zelo pomembnega. Če kupec uveljavlja garancijo, ne more več obrnit procesa in uveljavljat stvarne napake in obratno! Da so pravice in dolžnosti izhajajoče iz stvarne napake drugačne kot pri garanciji, se mora vlagatelj zavedati preden vloži zahtevek.

Nisem pozabil, ampak ali/če jih je enostavno preveč.

Kupec ni dovolj natančno, ker mora biti potrošnik. Ko če nekaj oddaš je treba jasno izraziti zahtevek. Če je najprej garancijski zahtevek, potem ne moreš spremeniti v zahtevek za uveljavljanje stvarne napake; lahko pa zahtevek za stvarno napako oddaš tudi večkrat-žal prodajalci nimamo nobene zaščite pred tem.

Garancija predvideva odpravo napake v obdobju jamčevanja, medtem ko se potrošnik pri stvarni napaki sam odloči:
-zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
-zahteva znižanje kupnine;
-odstopi od pogodbe (vendar le takrat, ko je dal prodajalcu primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe).

Prodajalec mora svoj odgovor na potrošnikov zahtevet podati najkasneje v 8 dneh od prijave oz. ko je omogočil prodajalcu pregled izdelka.


napisal sem vlagatelj!

meni je ta tematika dobro znana, jo imamo na tedenskem sporedu
Uporabniški avatar
PogachnyK
Viceadmiral
Prispevkov: 451
Pridružen: Ne Feb 26, 2012 11:09

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a PogachnyK » Sr Maj 20, 2020 09:54

Bomo ugibal kje je bil kupljen?

Jaz pravim, da pri Hermanu Rigelniku.
Slika
No. 1
Admiral
Prispevkov: 1083
Pridružen: Ne Maj 23, 2010 22:26
Kraj: Vodice & Novigrad

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a No. 1 » Sr Maj 20, 2020 09:59

kr3mn1 napisal/-a:
napisal sem vlagatelj!

meni je ta tematika dobro znana, jo imamo na tedenskem sporedu


Da se mal še hecamo, " Če kupec uveljavlja garancijo, ne more več obrnit proces..." Ta pikolovski "kiks" sem mislil :)

Ja tut jst mam borbe vsak dan ne tedensko, ampak sem obrambna linija, dnevno pa je več primerov in 99% jih pade procesno pa ni važno ali je napaka prisotna ali ni; kje pa da bi se prodajalec sploh rabil opredeljevati če to sploh je stvarna napaka.
Wellcraft 2600 Martinique
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2014
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Sr Maj 20, 2020 10:04

No. 1 napisal/-a:
kr3mn1 napisal/-a:
napisal sem vlagatelj!

meni je ta tematika dobro znana, jo imamo na tedenskem sporedu


Da se mal še hecamo, " Če kupec uveljavlja garancijo, ne more več obrnit proces..." Ta pikolovski "kiks" sem mislil :)

Ja tut jst mam borbe vsak dan ne tedensko, ampak sem obrambna linija, dnevno pa je več primerov in 99% jih pade procesno pa ni važno ali je napaka prisotna ali ni; kje pa da bi se prodajalec sploh rabil opredeljevati če to sploh je stvarna napaka.


eh, še prav pazil sem, pa sem naredil napako v prvem stavku
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5775
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a Marchi » Sr Maj 20, 2020 10:56

Opažam, da je fokus pogovora, kako se obranit "razjarjenih" kupcev, ki niso dobili to kar so kupili in narediti vse, da se jim pravno dokaže, da se zmotno počutijo nategnjene. :shock:

Ugled podjetja, blag. znamke in zadovoljni kupci! A to ni več mainstream za uspešno poslovanje?

Meni bi bilo nerodno imeti tak odnos do kupcev in na dolgi rok pogubno.

Včeraj sem kupil vrtalnik v ID tools (fičo med vrtalniki, cena primerna :wink: ). Hvala gospod, še garancijo vam dam, pa če bo kaj narobe pokličite tole številko in pride GLS po izdelek in ga odpelje na servis oz. vam pripelje novega. :idea:

V Lesnini sem reklamiral zafušano posodo (300€). Ena izvrtina je bila slabo pobrušena in se je žena malo urezala, ko je šla s prstom čez. Izvolite drug komplet. Oprostite, hvala in lep pozdrav!

Že pred leti sem na SVB poslal fotko o odpadlem ročaju na inox posodi, eni posodi iz kompleta štirih+pokrovke. Neka navtična varianta (90€).
Čez par dni dobil cel nov komplet. Prvega niso želeli nazaj in sem ga prodal po polovični ceni zadovoljnemu morjeplovcu tu na forumu.

Led RGB trak s kontorlerjem ne dela. Malo zmerim, vidim da je ena žička odlotana. Ne da se mi s tem ukvarjat. Napišem mail, dobim drugega.

Nazadnje so me nategnili ko sem naročal nek glasbeni MIDI vmesnik iz kitajske. Dobil post trackig. Ker sem na fb dobival rekalmo za isti proizvod skoraj vsak dan, sem enkrat opazil, da je vsakič zadaj drug spletni naslov, sem zadevo tako reklamiral pri Paypalu, ki je zadevo vzel v obravnavo. Med tem sem res dobil paket, v katerem je bil bluetooth zvočnik vreden 10x manj kot naročeno. Torej fake paket, samo zato da misliš, da je vse ok, dokler ga ne odpreš, med tem pa roki za pritožbo tečejo. Banda! Paypal mi je zavrnil reklamacijo, češ naj jo rešujem z prodajalcem. Paypalu sem odgovoril z malo daljšim tekstom in s priloženimi printscreeni fake trgovine s tem izdelkom in nakazal, da bo šla zadeva naprej na EU potrošniško org. in še kam. Ker očitno zavestno podpirajo nategune, saj imajo od tega korist, so mi vrnili cel vplačan znesek, da bi bil tiho. Mali denarji, mala riba, ampak vseeno. Dobra taktika, ker sem res tiho, ker sem poskrbel za svojo rit, za druge se mi pa ne da, in teh je veliko. Če pa bo kdaj kakšna skupna akcija pa sem takoj za. Enako velja za fb ad, google ad ... Nobene kontrole nad vsebino, samo plačaj in oglašuj karkoli, razen ne diraj nam Drumpa Tonalda.

Še nekaj takih primerov imam na zalogi a se mi ne da pisat. Je pa žal treba ugotoviti, da je tega veliko, škart nepreverjene robe precej in vse gre po principu, "itak bo vsak 100 reklamiral, ostale ovčke bodo pa pogoltnile comk", saj je med njimi pol takih, ki samo s tem ko nekaj kupijo, potešijo svojo željo, potem pa pozabijo, da paket sploh ni prišel.
In verjamem, da je danes težko biti vmesni člen v verigi, kjer je natega veliko in potem to zagovarjat pred kupcem, ki stoji pred tabo in ni virtualen.

Pa da ne bo kdo misli, da pri večjih zneskih tega ni. V navtiki? Ha ha, še vsaka jadrnica, jahta ... je po prevzemu bila deležna bogate check liste, kaj je za popravit itd., da bo sploh splavala, ko jo bodo dali v vodo. 100.000€ +
Avtoindustrija očitno ni izjema.
No. 1
Admiral
Prispevkov: 1083
Pridružen: Ne Maj 23, 2010 22:26
Kraj: Vodice & Novigrad

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a No. 1 » Sr Maj 20, 2020 11:10

Marchi napisal/-a:Opažam, da je fokus pogovora, kako se obranit "razjarjenih" kupcev, ki niso dobili to kar so kupili in narediti vse, da se jim pravno dokaže, da se zmotno počutijo nategnjene. :shock:


Odvisno od perspektive, sam se večinoma nahajam v vlogi prodajalca in res se večinoma branimo. Glavni razlog da se branimo je ohlapna zakonodaja, ki potrošniku samo v sloveniji omogoča mnogo več kot večina EU držav. Seveda ko/če je nekdo upravičen temu zahtevku ugodiš, če imaš dober dogovor to pokrije tudi proizvajalec ali dobavitelj.

Branjenje pa je v primeru, ko mulček pride iz Celja v LJ pa je pozabil polnilec za telefon. Kupi si novega, uporablja en dan in preden gre nazaj na vlak ga želi vrniti.
Deklica kupi ovitek za telefon v beli barvi ga uporablja 8 mesecev in želi novega ker je umazan, novega želi "po zakonu"
Pogosta zmota je "v 8 dneh ste mi dolžni zamenjati" ipd

Ne moreš verjet kaj vse srečaš pri delu s potrošniki, kaj vse probavajo in kakšne skrajnosti se gredo. Tako daleč, da neredko pride policija in odpelje kakšnega nasilneža... grožnje, pljuvanje in laganje je vsakodnevno
Wellcraft 2600 Martinique
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2014
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: skrita napaka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Sr Maj 20, 2020 11:32

Marchi napisal/-a:Opažam, da je fokus pogovora, kako se obranit "razjarjenih" kupcev, ki niso dobili to kar so kupili in narediti vse, da se jim pravno dokaže, da se zmotno počutijo nategnjene. :shock:

Ugled podjetja, blag. znamke in zadovoljni kupci! A to ni več mainstream za uspešno poslovanje?

Meni bi bilo nerodno imeti tak odnos do kupcev in na dolgi rok pogubno.

Včeraj sem kupil vrtalnik v ID tools (fičo med vrtalniki, cena primerna :wink: ). Hvala gospod, še garancijo vam dam, pa če bo kaj narobe pokličite tole številko in pride GLS po izdelek in ga odpelje na servis oz. vam pripelje novega. :idea:

V Lesnini sem reklamiral zafušano posodo (300€). Ena izvrtina je bila slabo pobrušena in se je žena malo urezala, ko je šla s prstom čez. Izvolite drug komplet. Oprostite, hvala in lep pozdrav!

Že pred leti sem na SVB poslal fotko o odpadlem ročaju na inox posodi, eni posodi iz kompleta štirih+pokrovke. Neka navtična varianta (90€).
Čez par dni dobil cel nov komplet. Prvega niso želeli nazaj in sem ga prodal po polovični ceni zadovoljnemu morjeplovcu tu na forumu.

Led RGB trak s kontorlerjem ne dela. Malo zmerim, vidim da je ena žička odlotana. Ne da se mi s tem ukvarjat. Napišem mail, dobim drugega.

Nazadnje so me nategnili ko sem naročal nek glasbeni MIDI vmesnik iz kitajske. Dobil post trackig. Ker sem na fb dobival rekalmo za isti proizvod skoraj vsak dan, sem enkrat opazil, da je vsakič zadaj drug spletni naslov, sem zadevo tako reklamiral pri Paypalu, ki je zadevo vzel v obravnavo. Med tem sem res dobil paket, v katerem je bil bluetooth zvočnik vreden 10x manj kot naročeno. Torej fake paket, samo zato da misliš, da je vse ok, dokler ga ne odpreš, med tem pa roki za pritožbo tečejo. Banda! Paypal mi je zavrnil reklamacijo, češ naj jo rešujem z prodajalcem. Paypalu sem odgovoril z malo daljšim tekstom in s priloženimi printscreeni fake trgovine s tem izdelkom in nakazal, da bo šla zadeva naprej na EU potrošniško org. in še kam. Ker očitno zavestno podpirajo nategune, saj imajo od tega korist, so mi vrnili cel vplačan znesek, da bi bil tiho. Mali denarji, mala riba, ampak vseeno. Dobra taktika, ker sem res tiho, ker sem poskrbel za svojo rit, za druge se mi pa ne da, in teh je veliko. Če pa bo kdaj kakšna skupna akcija pa sem takoj za. Enako velja za fb ad, google ad ... Nobene kontrole nad vsebino, samo plačaj in oglašuj karkoli, razen ne diraj nam Drumpa Tonalda.

Še nekaj takih primerov imam na zalogi a se mi ne da pisat. Je pa žal treba ugotoviti, da je tega veliko, škart nepreverjene robe precej in vse gre po principu, "itak bo vsak 100 reklamiral, ostale ovčke bodo pa pogoltnile comk", saj je med njimi pol takih, ki samo s tem ko nekaj kupijo, potešijo svojo željo, potem pa pozabijo, da paket sploh ni prišel.
In verjamem, da je danes težko biti vmesni člen v verigi, kjer je natega veliko in potem to zagovarjat pred kupcem, ki stoji pred tabo in ni virtualen.

Pa da ne bo kdo misli, da pri večjih zneskih tega ni. V navtiki? Ha ha, še vsaka jadrnica, jahta ... je po prevzemu bila deležna bogate check liste, kaj je za popravit itd., da bo sploh splavala, ko jo bodo dali v vodo. 100.000€ +
Avtoindustrija očitno ni izjema.


marchi, brez zamere. ampak ko sem tole prebral, ti lahko rečem da kupuješ en pocen pofl, kjer prodajalec s tem, da dvojno odda, kar je dobil "plačano" še vedno nima izgube, vključno z časom reševanja reklamacije. Po domače, je tvoja posoda vredna 30 evrov, led trak 5 centov, ID tools je pa pocen kitajc, to pa vemo vsi. Če prodajalec tudi pogleda ne, ali je upravičeno ali ne, potem veš da si bil nategnjen že v prvo. to ni dober odnos do strank, ampak prodajanje res zanič kvalitete za velik denar

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost