Izpit za voditelja čolna
Moderatorji: moderator2, moderator
Izpit za voditelja čolna
Ali ima kdo FAQje oz dobro literaturo izpitnih ustnih vprašanj za voditelja čolna?
Sem našel nekaj na spinakerju.si pa ne veme če je to vse.
Sem našel nekaj na spinakerju.si pa ne veme če je to vse.
Če boš samo malo prebral, bo morda dovolj, da boš naredil izpit.
Gotovo pa ne boš s tem dobil dovolj znanja, ki ga boš gotovo potreboval.
Ponudnikov tovrstnega izobraževnaja je precej...
Jaz sem šel lepo na tečaj, ker sem izvedel še precej drugih pomembnih reči, ki bi jih iz knjige malo težje izvlekel.
Je pa veliko odvisno od pedavatelja, če je dober...
Sicer pa so to vedno kakšni kapitani dolge plovbe ipd. in so gotovo tudi nekaj let preživeli na ladjah.
Torej, priporočam ti, da obiščeš tečaj.
Gotovo pa ne boš s tem dobil dovolj znanja, ki ga boš gotovo potreboval.
Ponudnikov tovrstnega izobraževnaja je precej...
Jaz sem šel lepo na tečaj, ker sem izvedel še precej drugih pomembnih reči, ki bi jih iz knjige malo težje izvlekel.
Je pa veliko odvisno od pedavatelja, če je dober...
Sicer pa so to vedno kakšni kapitani dolge plovbe ipd. in so gotovo tudi nekaj let preživeli na ladjah.
Torej, priporočam ti, da obiščeš tečaj.
Sve će to narod da pozlati!
Tisto teorijo ,ki ti jo ponujajo za 170 eur na tečaju se lahko sam naučiš,prakse pa tako nihče ne ponuja.
Izpit te pa stane 42 eur.
http://www.nautica-jadranje.si/tecaj_vo ... literatura
http://www.spinaker.si/dok/doktecajvprasanja.htm
kaj tukaj piše je kr dovolj .
lp
Izpit te pa stane 42 eur.
http://www.nautica-jadranje.si/tecaj_vo ... literatura
http://www.spinaker.si/dok/doktecajvprasanja.htm
kaj tukaj piše je kr dovolj .
lp
večina 'inštruktorjev' sploh ne uči kardinalnih/ lateralnih oznak in na kapetaniji ne sprašujejo po njih. gradivo iz zgornjih povezav se nauči in bo ziher več kot dovolj. praktični del so vozli in delo na karti -> vozli: pasnjak, osmica, vrzni, zastavni, moški/ ženski vozel. na karti: oznake, dolžina, kurz, pozicija.
Nel CU, nel CU... nel cuore melo sento!
Il dollaro se cala, poi s'incazza e va in aumento. Ma a me che me ne frega, tanto intanto i soldi non ce l'ho!
Il dollaro se cala, poi s'incazza e va in aumento. Ma a me che me ne frega, tanto intanto i soldi non ce l'ho!
Sem že začel brati priročnik za izpit od spinakerja. Vprašal pa sem da sem siguren da je ta literatura ok. Sem danes klical na upravo za pomorstvo. Izpit je usten na vseh petih poglavjih in stane 42€. Tečaj ni obvezen. Če se pa čisto nič ne spoznaš na topografijo, motorznanstvo, morjeplovstvo... pa je dobro it.
Hvala za info.
Hvala za info.
To je to za izpit.
Za plovbo v praksi pa še 90% vaje.
Šele ko pluješ, lahko razumeš, kar boš prebral v literaturi. Ne da si butast ampak perspektiva in proporci v praksi so drugačni kot v knjigi.
Vsaka milja nova izkušnja, vsako pristajanje nova izkušnja, vsaka sapica nova izkušnja, vsako kašljanje motorja...
Tečaj je smiseln, če je dober, če ni, je stran vržen denar. Dober tečaj ti da tudi določeno mero samozavesti, ki jo pri plovbi vsekakor potrebuješ.
Za plovbo v praksi pa še 90% vaje.
Šele ko pluješ, lahko razumeš, kar boš prebral v literaturi. Ne da si butast ampak perspektiva in proporci v praksi so drugačni kot v knjigi.
Vsaka milja nova izkušnja, vsako pristajanje nova izkušnja, vsaka sapica nova izkušnja, vsako kašljanje motorja...
Tečaj je smiseln, če je dober, če ni, je stran vržen denar. Dober tečaj ti da tudi določeno mero samozavesti, ki jo pri plovbi vsekakor potrebuješ.
Ja, drži.... praksa...
A se je kdo od vas že vozil po puljskem pristanišču, kjer so komunalni privezi in ribiške ladje?
Tam je plitvina lepo označena s kardinalnimi oznakami. Če jih poznaš takoj ugotoviš kje je plitvina.
V takih primerih pride tudi tečaj prav.
Pa meteorologija... jaz sem na tečaju izvedel kar nekaj uporabnih reči, za katere sem slišal prvič, pa čeprav sem še v jugi imel kar nekaj morskih milj prakse.
Po tečaju sem gradivo le še enkrat preletel in tako, če sem vse skupaj seštel, porabil bistveno manj časa, kot bi ga, če bi se učil sam iz literature.
A se je kdo od vas že vozil po puljskem pristanišču, kjer so komunalni privezi in ribiške ladje?
Tam je plitvina lepo označena s kardinalnimi oznakami. Če jih poznaš takoj ugotoviš kje je plitvina.
V takih primerih pride tudi tečaj prav.
Pa meteorologija... jaz sem na tečaju izvedel kar nekaj uporabnih reči, za katere sem slišal prvič, pa čeprav sem še v jugi imel kar nekaj morskih milj prakse.
Po tečaju sem gradivo le še enkrat preletel in tako, če sem vse skupaj seštel, porabil bistveno manj časa, kot bi ga, če bi se učil sam iz literature.
Sve će to narod da pozlati!
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 133
- Pridružen: Ne Mar 01, 2009 17:41
- Kraj: Brezovica pri Ljubljani
Lep pozdrav. Glede na to da boš plul ti močno priporočam da greš na tečaj ker boš tam zvedel tudi kaj takšnega kar ti ne piše v knjigi pa še to jaz sem delal pri spinakerju in sem 1000% zadovoljen. Ko sem bil na izpitu sem opravil v 5ih minutah tisi samouki pa so bili notri dosti dlje časa tako da premisli če se ti splača za 100eur zajebavat. Pa še to imaš 5 predmetov enega lahko ponavljaš če pa padeš na dveh predmetih moraš pa avtomatsko delat cel izpit še enkrat
VSAK ZAČETEK JE TEŽAK, ZAČETNIK PA ŠE TEŽJI.
Slootack napisal/-a:večina 'inštruktorjev' sploh ne uči kardinalnih/ lateralnih oznak in na kapetaniji ne sprašujejo po njih. gradivo iz zgornjih povezav se nauči in bo ziher več kot dovolj. praktični del so vozli in delo na karti -> vozli: pasnjak, osmica, vrzni, zastavni, moški/ ženski vozel. na karti: oznake, dolžina, kurz, pozicija.
NEUMNOST! Prav lateralne in kardinalne oznake so eden izmed najpomembnejših navigacijskih oznak za varno plovbo. Potem pa se čudimo, kolk jih je letos bilo na skalah, ker je "odpovedal" GPS.
Pri Premanturi sem videl Italijančke, ki so jim očitno prav te oznake služile za privez na morju. Pa so se peljali po napačni strani čeprav oznaka kaže, da bo treba peljat mimo oznake po drugi strani
NEUMNOST! Prav lateralne in kardinalne oznake so eden izmed najpomembnejših navigacijskih oznak za varno plovbo. Potem pa se čudimo, kolk jih je letos bilo na skalah, ker je "odpovedal" GPS.
To, da je GPS narobe kazal, ima še dodaten vzrok, navtične karte HR obale so izdelane s koordinatnim izhodiščem Bessel 1841, ki so ga določili geometri Franca Jožefa v stari avstroogrski. GPS sprejemnik pa je nastavljen na koordinatno izhodišče WGS 84, če ga seveda nismo nastavili drugače. Razlika med obema izhodiščema je cca 300m, kar pomeni, da si lahko po GPS v morju, dejansko pa krepko na kopnem.
Če ima GPS vgrajene karte, potem so te prav gotovo z izhodiščem WGS84 in teh težav ni. Če pa v GPS vnašaš pozicijo z navtične karte ALI iz publikacije "oglasi za pomorce", ki so z izhodiščem Bessel 1841, narediš seveda teh 300m napake, ki je lahko usodna.
več o tem je tukaj:
http://www2.arnes.si/~gljsentvid10/koor_sis.html
__________________
lp
motorni
lp
motorni
verjamem, da nisem edini zelenec, ki previdno stopiclja v svet navtike in z velikimi očmi ter odprtimi usti prebira tale forum. za vse meni podobne še dve povezavi (upam, da nista že kje na forumu, da ne bi preveč podvajal):
http://www.nemo-hr.com/?nauticki-prirucnik/81/
http://peljar.cvs.hr/handbook.php
http://www.nemo-hr.com/?nauticki-prirucnik/81/
http://peljar.cvs.hr/handbook.php
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov