Kolesarske rute, izleti in popotovanja
Moderatorji: moderator2, moderator
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Kolesarske rute, izleti in popotovanja
Kar nekaj s tega foruma nas tudi kolesari. Tukaj naj bi objavili tudi opise krajših poti primernih za trening, izlete in daljša popotovanja. Opisi in reportaže
S kolesom iz Ljubljane v Izolo
Obračun poti: slike in ostali podatki so na koncu (slika poti)
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 135Km po števcu in 125Km po GPSu (GPS seka ovinke).
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
Že več let sva planirala turo vendar je vedno nekaj prišlo vmes. Želja je bila, vremenska napoved je bila odlična... Zakaj pa ne? Pojdiva jutri. Pade ideja.
Zvečer sem pripravil kolesa in naslednje jutro 22. septembra ob 7h30 se odpraviva od doma
Pot naju vodi skozi mesto na Tržaško cesto po kateri nadaljujeva v megli mimo Agrotehnike na Viču, kjer gasilci še vedno čistijo poplavljeno področje med Tržaško in železniško progo. V Vrhniko prispeva ob 8h49. Pot nadaljujeva skozi staro mestno jedro in po klancu navzgor proti Logatcu. Klanca se malce bojiva, ker ga še nisva prej nikoli prevozila. Kmalu ugotoviva da so bile govorice ki sva jih slišala o tem klancu malce pretirane. Prepeljeva ga z lahkoto. Pot naju vodi ob gozdu na desni in železnici na levi. Še vedno je megleno. Kondenzirane kapljice kapljajajo z roba čelade. Prispeva do Napoleonovega drevoreda in nadaljujeva po razrukani cesti do Logatca kamor prispeva ob 9h37. Še dobro, da imava amortizerje na prednjem kolesu.
Na križišču v Kalcah zavijeva levo proti Planini.
Po krajšem postanku ob 9h56 nadaljujeva pot proti Planini. Še vedno je bilo megleno.
Navzdol po klancu ...
in proti morju
Ustaviva se ob Planinskem jezeru in narediva nekaj fotk. Pokaže se že tudi sonce.
V vasi Planina zavijeva desno proti Strmici mimo znamenitih dirkaških Kačjih rid, da se izogneva prometu. V Planino sva prispela ob 10h27.
Na koncu vasi zavijeva levo proti Predjami čez Lohačo
Predno se podava v strmi klanec pomalicava. Držala sva se priporočil, da se je tu dobro okrepčati, ker je pred nama najtežji del celotne ture. Med potjo dava v usta še košček čokolade, vendar kljub temu na tretjini klanca omagava. Klanec je enostavno prestrm in za nama je že kar lep kos poti. Vrhniški klanec je bil mala malica proti temu. Ker nočeva pretiravati greva zadnji kilometer in pol klanca peš. Sicer pa nisva na tekmi in se nama nikamor ne mudi. Navsezadnje kolesariva zase in v tem uživava.
Ob 11h22 prispeva na vrh klanca v Lohači.
Lepa hišica z mizico je idealen kraj za postanek. Če bi vedela prej, bi ga načrtovala za malo daljši počitek. Spodaj pa samo kratek postanek z obveznim okrepčilom v obliki čokolade ali kaj podobnega, da ti da energije za v klanec.
Odpre se nama lep pogled na okoliške hribe in tudi ogrelo se je precej. Zaradi spusta si oblečeva anorake in se zapodiva po klancu navzdol saj ni potrebno kaj dosti bremzat, ker je cesta zelo lepa.
Studeno
Peljeva se po izredno lepih krajih ki so me tako prevzeli, da sem pozabil narediti kakšno fortografijo. Ob 11h37 prispeva do ceste Postojna - Predjama. Na križišču leži bar in fast food "Na prepih" kjer se ustaviva na odlični kavici.
Na Googlu preverim, kje sva in katera je najbližja pot naprej.
Od tu dalje je potrebno zdreti še en tazaresen klanec, ki je dolg vsega slab kilometer je pa precej strm. Zadnji del sva morala peš, ker so kosili travo ob cesti in nisva mogla prehiteti stroja v tako hud klanec. Nasproti vozeči avtomobili pa so divjali navzdol kot na dirki F1. Prvi odcep na klancu se zavije levo in pot nadaljuje skozi prečudovito pokrajino skozi vasico Landol
Na koncu manjšega klanca pred vasjo Dilce se nama odpre pogled na Nanos.
Spust proti vasi Dilce
Priključiva se regionalni cesti in nadaljujeva v smeri proti Razdrtem. Vsakič ko zapeljeva pod avtocesto je za podvozom krajši klanec. Brez težav jih zvoziva le hitrost nama pade na 12km/h. Ob 12h44 se ustaviva na avtobusni postaji pri Razdrtem in se okrepčava s čokolado ter malo počijeva, ker naju čaka daljši klanec od Razdrtega do kamnoloma pred Senožečam. V klanec zagrizeva in ga prevoziva brez zaustavljanja vsak v svojem tempu.
Od kamnoloma naprej se spustiva in kar padeva v Senožeče. V vožnji v najvišji prestavi uživava in voziva po cesti rahlo navzdol celo do 45km/h. Ob 13h15 prevoziva Senožeče. Čaka naju senožeški klanec.
Tale
Od konca Senožeškega klanca poletiva proti Divači.
Voziva zelo tekoče z izredno visoko povprečno hitrostjo, števec mi je pokazal maksimalno hitrost 62,5Km/h.
Ob 13h37 pred Divačo prečkava avtocesto
Od Divače nadaljujeva po stari cesti proti Kozini. Na odcepu za Rodik zavijeva levo, ker kot pravijo od tam dalje velja prepoved za kolesarje, čeprav znaka nisem opazil. Pot se od odcepa dalje rahlo dviga in preide v dolg klanec mimo Kačič
Kačiče
Končno konec klanca pri Rodiku. Prispeva ob 14h23.
Ob 14h33 sva v Kozini katero prevoziva in se po klancu spustiva navzdol. Pod avtocesto se cesta zopet vzpenja do avtocestnega nadvoza na desni in to je zagotovo eden najnevarnejših odsekov na celotni trasi. Cesta je veliko preozka kamionarji pa dejansko divjajo ko nori in se sploh ne ozirajo na kolesarja. Ko se kamionu ni izšlo prehitevanje kljub temu da sva se umaknila na bankino je zabremzal, da se je kadilo od gum. Noro, zares noro. Kje so policaji ali pa odgovorni, da razširijo cesto na klancu. V Petrinjah zavijeva levo na cesto proti Črnokalskem kamnolomu. Vzpenjava se počasi, vendar brez večjih težav. Imam še dosti prestav rezerve, ker sem že prebrodil krizo je tudi hitrost v klanec solidna. Cesta na vrhu je zelo dolga in ravna. Pravi užitek se je peljati po njej. Ob cesti je polno šipka. Najdeva en lep grm in se okrepčava z naravno porcijo C vitamina. Zrel šipek je odličnega okusa.
Ravna cesta na vrhu hriba
Na koncu ravne ceste
Od križišča za Podgorje se desno spustiva mimo kamnoloma do regionalne ceste in na tem delu tudi prvič vidiva morje.
Spustiva se po Črnokalskem klancu in pred Viki burgerjem zavijeva levo kot to priporočajo kolesarji. Izkazalo se je da je to ena večjih neumnosti na tem delu, ker je spust tako strm, da brez odličnih bremz nimaš kaj iskat. Klanec navzdol je bil tako strm, da če bi to vedel prej bi šel raje po regionalni cesti. Bližnjica se konča za gostilno Žerjul, ki je znana po jedeh na žlico. Tudi tokrat je dišalo. Ob 15h20 prečkava cesto.
Poti ne nadaljujeva po regionalni cesti temveč zavijeva desno proti Krnici.
Pogled nazaj proti Krpanu. Cesta proti Krnici se nad vasjo zelo strmo spusti.
Pot po slemenu je zares fantastična in obkrožajo naju vinogradi in prelepa narava. Ustaviva se in si privoščiva par fig z drevesa, ki ga očitno nihče ne obira.
Po spustu prispeva v Rižano in mimo Cepkov nadaljujeva pot do Rižanskega vodnega zajetja od koder se oskrbuje obala s pitno vodo. Prispeva ob 15h49
Do Dekanov ni več daleč in pred tovarno Lama ostro zavijeva levo na traso stare železnice Parenzane, ki je sedaj preurejena v kolesarsko stezo. Med njivami naju pot vodi vse do regionalne ceste po kateri nadaljujeva pot do nadvoza nad avtocesto. Kolesarska pot tukaj ni dobro označena in sva v dvomih, če sva ubrala pravo pot. Zavijeva proti Bertokom in za trgovino Scarbo na desni zavijeva na nadvoz čez avtocesto in takoj za mostom zopet levo nazaj na Parenzano. Prispeva v Koper in komaj najdeva pot v mesto, kar sploh ni bilo lahko, saj so vse ceste popolnoma razrite zaradi del v okolici stadiona in kolesarske poti niso prevozne. Ob 16h33 prispeva na obalo, kjer se slikava.
Na obali si privoščiva dober sladoled in uživava na soncu
Najina pot pa še ni zaključena saj sva namenjena v Izolo, kjer bova tudi prespala. Najprej se zapeljeva v mestni mandrač in tako zaključiva najino pot od Ljubljane do Izole
Prevozila sva 135km z povprečno hitrostjo 18,5Km/h kar sploh ni slabo za rekreativca na uživaškem potepu.
Odpraviva se v marino Izola. Po slikanju in pogovoru z mornarji Janja na barki pripravi odlično večerjo katero zalijeva z buteljko malo prej kupljenega refoška. Bilo je odlično in ko je zmanjkalo refoška je kmalu tudi naju. ZZzzzz
Naslednje jutro greva k prijatelju na kavo v Koper kjer nakupiva še nekaj malenkosti za barko in nazaj v Izolo.
Odpraviva se na vlak. Izola
V podvozu pri Kopru srečava veliko kačo
Nova kolesarska steza pod Markovcem
Odhod vlaka iz Kopra je ob 14h45. Prej kupiva karte (10€ na osebo ter 3€ za kolo)
Kolesa z ključavnico pritrdim na žičnato pregrado in jih zaščitim s kartonom.
Pelje nas vlak v daljave...
Na poti je polno lepih prizorov
Slavnik
Cesta pri Rodiku katero sva prejšnji dan prekolesarila
Divača
V smeri proti Pivki so dolgi zaščitni zidovi pred burjo. V Avstroogrski so že vedeli kako se temu streže.
Podpeč na Ljubljanskem barju
Še malo in bo potrebno izstopiti
To je bila najina prva tura Ljubljana Izola
PODATKI O POTI:
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 125Km po GPSu, realno po števcu 135Km.
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
POVEČAJ SLIKO
Podatki Vrhniški klanec. POVEČAJ SLIKO
Klikni na link za sliko in podatke o klancu.
Vrhniški klanec: dolžina 4,26Km, višinska razlika 177m, povprečna strmina 4,1%, maks. 7,6%
Klanec Lohača: dolžina 2,55Km, višinska razlika 167m, povprečna strmina 6%, maks. 9,7%
klanec Predjama: dolžina 767m, višinska razlika 55m, povprečna strmina 6,1%, maks. strmina 9,3%
klanec Razdrto: dolžina 1,72Km, višinska razlika 103m, povprečna strmina 5,7%, maks. strmina 8,6%
klanec Senožeče: dolžina 1,45Km, višinska razlika 45m, pov. strmina 3,1%, maks. strmina 5,9%
klanec Rodik: dolžina 2,24Km, višinska razlika 82m, povprečna strmina 3,4%, maks. strmina 7,4%
klanec Petrinje: dolžina 1,52Km, višinska razlika 52m, povprečna strmina 2,8%, maks. strmina 6,1%
klanec Črni Kal: dolžina 8,5Km, višinska razlika 441m, pov. strmina -5,5%, maks. strmina -12,7%
Popis in graf vseh klancev v SLO.
Pa še nekaj, Maja (moja sestra) vse najboljše za rojstni dan.
Katarina (moja hči) čestitam ti za prvo mesto v metanju vortexa na prvenstvu osnovnih šol v malem atletskem šolskem pokalu v Ljubljani (včeraj, medtem, ko sva bila na poti).
Ljubljana 23.9.2010
Nikola Tesla
S kolesom iz Ljubljane v Izolo
Obračun poti: slike in ostali podatki so na koncu (slika poti)
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 135Km po števcu in 125Km po GPSu (GPS seka ovinke).
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
Že več let sva planirala turo vendar je vedno nekaj prišlo vmes. Želja je bila, vremenska napoved je bila odlična... Zakaj pa ne? Pojdiva jutri. Pade ideja.
Zvečer sem pripravil kolesa in naslednje jutro 22. septembra ob 7h30 se odpraviva od doma
Pot naju vodi skozi mesto na Tržaško cesto po kateri nadaljujeva v megli mimo Agrotehnike na Viču, kjer gasilci še vedno čistijo poplavljeno področje med Tržaško in železniško progo. V Vrhniko prispeva ob 8h49. Pot nadaljujeva skozi staro mestno jedro in po klancu navzgor proti Logatcu. Klanca se malce bojiva, ker ga še nisva prej nikoli prevozila. Kmalu ugotoviva da so bile govorice ki sva jih slišala o tem klancu malce pretirane. Prepeljeva ga z lahkoto. Pot naju vodi ob gozdu na desni in železnici na levi. Še vedno je megleno. Kondenzirane kapljice kapljajajo z roba čelade. Prispeva do Napoleonovega drevoreda in nadaljujeva po razrukani cesti do Logatca kamor prispeva ob 9h37. Še dobro, da imava amortizerje na prednjem kolesu.
Na križišču v Kalcah zavijeva levo proti Planini.
Po krajšem postanku ob 9h56 nadaljujeva pot proti Planini. Še vedno je bilo megleno.
Navzdol po klancu ...
in proti morju
Ustaviva se ob Planinskem jezeru in narediva nekaj fotk. Pokaže se že tudi sonce.
V vasi Planina zavijeva desno proti Strmici mimo znamenitih dirkaških Kačjih rid, da se izogneva prometu. V Planino sva prispela ob 10h27.
Na koncu vasi zavijeva levo proti Predjami čez Lohačo
Predno se podava v strmi klanec pomalicava. Držala sva se priporočil, da se je tu dobro okrepčati, ker je pred nama najtežji del celotne ture. Med potjo dava v usta še košček čokolade, vendar kljub temu na tretjini klanca omagava. Klanec je enostavno prestrm in za nama je že kar lep kos poti. Vrhniški klanec je bil mala malica proti temu. Ker nočeva pretiravati greva zadnji kilometer in pol klanca peš. Sicer pa nisva na tekmi in se nama nikamor ne mudi. Navsezadnje kolesariva zase in v tem uživava.
Ob 11h22 prispeva na vrh klanca v Lohači.
Lepa hišica z mizico je idealen kraj za postanek. Če bi vedela prej, bi ga načrtovala za malo daljši počitek. Spodaj pa samo kratek postanek z obveznim okrepčilom v obliki čokolade ali kaj podobnega, da ti da energije za v klanec.
Odpre se nama lep pogled na okoliške hribe in tudi ogrelo se je precej. Zaradi spusta si oblečeva anorake in se zapodiva po klancu navzdol saj ni potrebno kaj dosti bremzat, ker je cesta zelo lepa.
Studeno
Peljeva se po izredno lepih krajih ki so me tako prevzeli, da sem pozabil narediti kakšno fortografijo. Ob 11h37 prispeva do ceste Postojna - Predjama. Na križišču leži bar in fast food "Na prepih" kjer se ustaviva na odlični kavici.
Na Googlu preverim, kje sva in katera je najbližja pot naprej.
Od tu dalje je potrebno zdreti še en tazaresen klanec, ki je dolg vsega slab kilometer je pa precej strm. Zadnji del sva morala peš, ker so kosili travo ob cesti in nisva mogla prehiteti stroja v tako hud klanec. Nasproti vozeči avtomobili pa so divjali navzdol kot na dirki F1. Prvi odcep na klancu se zavije levo in pot nadaljuje skozi prečudovito pokrajino skozi vasico Landol
Na koncu manjšega klanca pred vasjo Dilce se nama odpre pogled na Nanos.
Spust proti vasi Dilce
Priključiva se regionalni cesti in nadaljujeva v smeri proti Razdrtem. Vsakič ko zapeljeva pod avtocesto je za podvozom krajši klanec. Brez težav jih zvoziva le hitrost nama pade na 12km/h. Ob 12h44 se ustaviva na avtobusni postaji pri Razdrtem in se okrepčava s čokolado ter malo počijeva, ker naju čaka daljši klanec od Razdrtega do kamnoloma pred Senožečam. V klanec zagrizeva in ga prevoziva brez zaustavljanja vsak v svojem tempu.
Od kamnoloma naprej se spustiva in kar padeva v Senožeče. V vožnji v najvišji prestavi uživava in voziva po cesti rahlo navzdol celo do 45km/h. Ob 13h15 prevoziva Senožeče. Čaka naju senožeški klanec.
Tale
Od konca Senožeškega klanca poletiva proti Divači.
Voziva zelo tekoče z izredno visoko povprečno hitrostjo, števec mi je pokazal maksimalno hitrost 62,5Km/h.
Ob 13h37 pred Divačo prečkava avtocesto
Od Divače nadaljujeva po stari cesti proti Kozini. Na odcepu za Rodik zavijeva levo, ker kot pravijo od tam dalje velja prepoved za kolesarje, čeprav znaka nisem opazil. Pot se od odcepa dalje rahlo dviga in preide v dolg klanec mimo Kačič
Kačiče
Končno konec klanca pri Rodiku. Prispeva ob 14h23.
Ob 14h33 sva v Kozini katero prevoziva in se po klancu spustiva navzdol. Pod avtocesto se cesta zopet vzpenja do avtocestnega nadvoza na desni in to je zagotovo eden najnevarnejših odsekov na celotni trasi. Cesta je veliko preozka kamionarji pa dejansko divjajo ko nori in se sploh ne ozirajo na kolesarja. Ko se kamionu ni izšlo prehitevanje kljub temu da sva se umaknila na bankino je zabremzal, da se je kadilo od gum. Noro, zares noro. Kje so policaji ali pa odgovorni, da razširijo cesto na klancu. V Petrinjah zavijeva levo na cesto proti Črnokalskem kamnolomu. Vzpenjava se počasi, vendar brez večjih težav. Imam še dosti prestav rezerve, ker sem že prebrodil krizo je tudi hitrost v klanec solidna. Cesta na vrhu je zelo dolga in ravna. Pravi užitek se je peljati po njej. Ob cesti je polno šipka. Najdeva en lep grm in se okrepčava z naravno porcijo C vitamina. Zrel šipek je odličnega okusa.
Ravna cesta na vrhu hriba
Na koncu ravne ceste
Od križišča za Podgorje se desno spustiva mimo kamnoloma do regionalne ceste in na tem delu tudi prvič vidiva morje.
Spustiva se po Črnokalskem klancu in pred Viki burgerjem zavijeva levo kot to priporočajo kolesarji. Izkazalo se je da je to ena večjih neumnosti na tem delu, ker je spust tako strm, da brez odličnih bremz nimaš kaj iskat. Klanec navzdol je bil tako strm, da če bi to vedel prej bi šel raje po regionalni cesti. Bližnjica se konča za gostilno Žerjul, ki je znana po jedeh na žlico. Tudi tokrat je dišalo. Ob 15h20 prečkava cesto.
Poti ne nadaljujeva po regionalni cesti temveč zavijeva desno proti Krnici.
Pogled nazaj proti Krpanu. Cesta proti Krnici se nad vasjo zelo strmo spusti.
Pot po slemenu je zares fantastična in obkrožajo naju vinogradi in prelepa narava. Ustaviva se in si privoščiva par fig z drevesa, ki ga očitno nihče ne obira.
Po spustu prispeva v Rižano in mimo Cepkov nadaljujeva pot do Rižanskega vodnega zajetja od koder se oskrbuje obala s pitno vodo. Prispeva ob 15h49
Do Dekanov ni več daleč in pred tovarno Lama ostro zavijeva levo na traso stare železnice Parenzane, ki je sedaj preurejena v kolesarsko stezo. Med njivami naju pot vodi vse do regionalne ceste po kateri nadaljujeva pot do nadvoza nad avtocesto. Kolesarska pot tukaj ni dobro označena in sva v dvomih, če sva ubrala pravo pot. Zavijeva proti Bertokom in za trgovino Scarbo na desni zavijeva na nadvoz čez avtocesto in takoj za mostom zopet levo nazaj na Parenzano. Prispeva v Koper in komaj najdeva pot v mesto, kar sploh ni bilo lahko, saj so vse ceste popolnoma razrite zaradi del v okolici stadiona in kolesarske poti niso prevozne. Ob 16h33 prispeva na obalo, kjer se slikava.
Na obali si privoščiva dober sladoled in uživava na soncu
Najina pot pa še ni zaključena saj sva namenjena v Izolo, kjer bova tudi prespala. Najprej se zapeljeva v mestni mandrač in tako zaključiva najino pot od Ljubljane do Izole
Prevozila sva 135km z povprečno hitrostjo 18,5Km/h kar sploh ni slabo za rekreativca na uživaškem potepu.
Odpraviva se v marino Izola. Po slikanju in pogovoru z mornarji Janja na barki pripravi odlično večerjo katero zalijeva z buteljko malo prej kupljenega refoška. Bilo je odlično in ko je zmanjkalo refoška je kmalu tudi naju. ZZzzzz
Naslednje jutro greva k prijatelju na kavo v Koper kjer nakupiva še nekaj malenkosti za barko in nazaj v Izolo.
Odpraviva se na vlak. Izola
V podvozu pri Kopru srečava veliko kačo
Nova kolesarska steza pod Markovcem
Odhod vlaka iz Kopra je ob 14h45. Prej kupiva karte (10€ na osebo ter 3€ za kolo)
Kolesa z ključavnico pritrdim na žičnato pregrado in jih zaščitim s kartonom.
Pelje nas vlak v daljave...
Na poti je polno lepih prizorov
Slavnik
Cesta pri Rodiku katero sva prejšnji dan prekolesarila
Divača
V smeri proti Pivki so dolgi zaščitni zidovi pred burjo. V Avstroogrski so že vedeli kako se temu streže.
Podpeč na Ljubljanskem barju
Še malo in bo potrebno izstopiti
To je bila najina prva tura Ljubljana Izola
PODATKI O POTI:
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 125Km po GPSu, realno po števcu 135Km.
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
POVEČAJ SLIKO
Podatki Vrhniški klanec. POVEČAJ SLIKO
Klikni na link za sliko in podatke o klancu.
Vrhniški klanec: dolžina 4,26Km, višinska razlika 177m, povprečna strmina 4,1%, maks. 7,6%
Klanec Lohača: dolžina 2,55Km, višinska razlika 167m, povprečna strmina 6%, maks. 9,7%
klanec Predjama: dolžina 767m, višinska razlika 55m, povprečna strmina 6,1%, maks. strmina 9,3%
klanec Razdrto: dolžina 1,72Km, višinska razlika 103m, povprečna strmina 5,7%, maks. strmina 8,6%
klanec Senožeče: dolžina 1,45Km, višinska razlika 45m, pov. strmina 3,1%, maks. strmina 5,9%
klanec Rodik: dolžina 2,24Km, višinska razlika 82m, povprečna strmina 3,4%, maks. strmina 7,4%
klanec Petrinje: dolžina 1,52Km, višinska razlika 52m, povprečna strmina 2,8%, maks. strmina 6,1%
klanec Črni Kal: dolžina 8,5Km, višinska razlika 441m, pov. strmina -5,5%, maks. strmina -12,7%
Popis in graf vseh klancev v SLO.
Pa še nekaj, Maja (moja sestra) vse najboljše za rojstni dan.
Katarina (moja hči) čestitam ti za prvo mesto v metanju vortexa na prvenstvu osnovnih šol v malem atletskem šolskem pokalu v Ljubljani (včeraj, medtem, ko sva bila na poti).
Ljubljana 23.9.2010
Nikola Tesla
Nazadnje spremenil Nikola T., dne Ne Sep 26, 2010 10:34, skupaj popravljeno 14 krat.
Tista kača je črnica (Coluber viridiflavus), ki je nestrupena in izredno hitra. V SLO je črnica zelo pogosta. Prepoznamo jo predvsem po črni barvi, veliki hitrosti in dolgem trupu. http://sl.wikipedia.org/wiki/%C4%8Crnica
Sem pa že slišal štorije, da črnica lahko zasika in 'skače' proti tebi, če se počuti ogroženo. Črnico sem srečal že po celi Primorski, od morskega nabrežja do 1200m nadmorske višine.
Sem pa že slišal štorije, da črnica lahko zasika in 'skače' proti tebi, če se počuti ogroženo. Črnico sem srečal že po celi Primorski, od morskega nabrežja do 1200m nadmorske višine.
super reportaža
pred leti smo jo tudi mi ubrali prav tako do izole vendar je bil štart avgusta ob 13 uri ko je sonce pripekalo na polno...do vrhnike smo že vsi mislili da bomo pocrkali od dehidracije...ampak malo pred polnočjo smo le prispeli...
smo pa imeli težavo ker smo s črnega kala prišli na koprsko obvznico in se spomnim, da ni bilo nobenih tabel - kam pa zdaj...
no dodam v kratkem še kakšno mojo turo z gorenjskega konca
pred leti smo jo tudi mi ubrali prav tako do izole vendar je bil štart avgusta ob 13 uri ko je sonce pripekalo na polno...do vrhnike smo že vsi mislili da bomo pocrkali od dehidracije...ampak malo pred polnočjo smo le prispeli...
smo pa imeli težavo ker smo s črnega kala prišli na koprsko obvznico in se spomnim, da ni bilo nobenih tabel - kam pa zdaj...
no dodam v kratkem še kakšno mojo turo z gorenjskega konca
planina preval-a
no tole je pa padlo pred štirinajstimi dnevi...
pot lahko začnete tudi v dolini drage pri gostišču sam pa vam priporočam raje v begunjah...
omenim naj da je večino časa strm klanec in vsake toliko časa je potrebno sestopiti in zamenjati kolesarjenje s pešačenje saj je klanec enostavno prestrm...je pa užitek spust navzdol...
čas skupne poti s počitki slabe štiri ure skupaj z malico na planini
med potjo srečamo grad Kamen
Grad Kamen (nemško Stain) so danes mogočne razvaline gradu na tesnem grebenu, ki zapira dolino Drage pri vasi Begunjah na Gorenjskem.
razpotje, kjer se odločiš koliko boš gonil v hrib
pastirska koča nekje na polovici vzpona
no imel sem dobro druzbo
in počasi se odpira pogled proti bledu
po doooooolgem klancu se končno vidi koča preval-a, od tu sledi krajši spust do koče...
sledili so domači skutni štruklji
doma pa me je čakala župca
pot lahko začnete tudi v dolini drage pri gostišču sam pa vam priporočam raje v begunjah...
omenim naj da je večino časa strm klanec in vsake toliko časa je potrebno sestopiti in zamenjati kolesarjenje s pešačenje saj je klanec enostavno prestrm...je pa užitek spust navzdol...
čas skupne poti s počitki slabe štiri ure skupaj z malico na planini
med potjo srečamo grad Kamen
Grad Kamen (nemško Stain) so danes mogočne razvaline gradu na tesnem grebenu, ki zapira dolino Drage pri vasi Begunjah na Gorenjskem.
razpotje, kjer se odločiš koliko boš gonil v hrib
pastirska koča nekje na polovici vzpona
no imel sem dobro druzbo
in počasi se odpira pogled proti bledu
po doooooolgem klancu se končno vidi koča preval-a, od tu sledi krajši spust do koče...
sledili so domači skutni štruklji
doma pa me je čakala župca
Iztok, lepa in lepo dokumentirana turca
@racman - (verjetno veš) pred 14 dnevi je bilo od Drage do Prevala DP v vzponu, "tap'ru norc" je manj kot pol ure potreboval
izgleda da je med morjeplovci dovolj kolesarjev za eno "Morjeplovec rekreativno ekipo"
pa ker je ravno kolesarska tema - Jure, škoda te je
@racman - (verjetno veš) pred 14 dnevi je bilo od Drage do Prevala DP v vzponu, "tap'ru norc" je manj kot pol ure potreboval
izgleda da je med morjeplovci dovolj kolesarjev za eno "Morjeplovec rekreativno ekipo"
pa ker je ravno kolesarska tema - Jure, škoda te je
- Novinec
- Admiral
- Prispevkov: 2569
- Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
- Kraj: Sailing on the world
- Kontakt:
NT, to si pa odlično uredil s fotografijami in lepo opisal. Moram priznati, da sem presenečen, da se lotite takšnih podvigov. Še en znak, da smo morjeplovci vse stranski.
Bravo obema, za ta podvig!
Tudi Racmanu čestitke, da uspeva med dobro kuho stopiti na kolo. Očitno si ti bolj gorski kolesar, NT pa bolj morski
LP
Bravo obema, za ta podvig!
Tudi Racmanu čestitke, da uspeva med dobro kuho stopiti na kolo. Očitno si ti bolj gorski kolesar, NT pa bolj morski
LP
gorenjc napisal/-a:
@racman - (verjetno veš) pred 14 dnevi je bilo od Drage do Prevala DP v vzponu, "tap'ru norc" je manj kot pol ure potreboval
res je bla mtb dirka...jih je kar margorelo...ah da je pa prišel v pol ure pa skor ne verjamem pol ure sem rabil samo pod vrhom kjer je bil malo bolj blaten teren...
Fantje bejžmo rajš na morje. Na kolesu je začela kosit starka s koso.
http://www.dnevnik.si/sport/kolesarstvo/1042390562
V spomin našemu asu Juretu.
http://www.dnevnik.si/sport/kolesarstvo/1042390562
V spomin našemu asu Juretu.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Hvala za pohvale predvsem za članek, ker mi je vzel več časa kot sama pot.
Medtem pa sem še naštudiral Google Zemljo in pripravil še te slike poti po podatkih, ki sem jih uvozil iz GPS logerja.
PODATKI O POTI:
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 125Km
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
POVEČAJ SLIKO
Podatki Vrhniški klanec. POVEČAJ SLIKO
Klikni na link za sliko in podatke o klancu.
Vrhniški klanec: dolžina 4,26Km, višinska razlika 177m, povprečna strmina 4,1%, maks. 7,6%
Klanec Lohača: dolžina 2,55Km, višinska razlika 167m, povprečna strmina 6%, maks. 9,7%
klanec Predjama: dolžina 767m, višinska razlika 55m, povprečna strmina 6,1%, maks. strmina 9,3%
klanec Razdrto: dolžina 1,72Km, višinska razlika 103m, povprečna strmina 5,7%, maks. strmina 8,6%
klanec Senožeče: dolžina 1,45Km, višinska razlika 45m, pov. strmina 3,1%, maks. strmina 5,9%
klanec Rodik: dolžina 2,24Km, višinska razlika 82m, povprečna strmina 3,4%, maks. strmina 7,4%
klanec Petrinje: dolžina 1,52Km, višinska razlika 52m, povprečna strmina 2,8%, maks. strmina 6,1%
klanec Črni Kal: dolžina 8,5Km, višinska razlika 441m, pov. strmina -5,5%, maks. strmina -12,7%
Lep pozdrav
Nikola Tesla
Medtem pa sem še naštudiral Google Zemljo in pripravil še te slike poti po podatkih, ki sem jih uvozil iz GPS logerja.
PODATKI O POTI:
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 125Km
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
POVEČAJ SLIKO
Podatki Vrhniški klanec. POVEČAJ SLIKO
Klikni na link za sliko in podatke o klancu.
Vrhniški klanec: dolžina 4,26Km, višinska razlika 177m, povprečna strmina 4,1%, maks. 7,6%
Klanec Lohača: dolžina 2,55Km, višinska razlika 167m, povprečna strmina 6%, maks. 9,7%
klanec Predjama: dolžina 767m, višinska razlika 55m, povprečna strmina 6,1%, maks. strmina 9,3%
klanec Razdrto: dolžina 1,72Km, višinska razlika 103m, povprečna strmina 5,7%, maks. strmina 8,6%
klanec Senožeče: dolžina 1,45Km, višinska razlika 45m, pov. strmina 3,1%, maks. strmina 5,9%
klanec Rodik: dolžina 2,24Km, višinska razlika 82m, povprečna strmina 3,4%, maks. strmina 7,4%
klanec Petrinje: dolžina 1,52Km, višinska razlika 52m, povprečna strmina 2,8%, maks. strmina 6,1%
klanec Črni Kal: dolžina 8,5Km, višinska razlika 441m, pov. strmina -5,5%, maks. strmina -12,7%
Lep pozdrav
Nikola Tesla
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov