Dobr da ni moja
http://turboman2.blog.siol.net/2008/04/ ... lo-v-vodo/
Smola pa taka
Moderatorji: moderator2, moderator
Ta nesreca se je res zgodila in sicer v Dubaju. Moski na sliki, ki se krcevito drzi na krmi je Miran Dercar iz Portoroza/Lucije. Pred letim je bil sef servisa pri zastopniku za Ferretti Group, podjetju Mennyacht v marini Portoroz. Sedaj je v Dubaju tehnicni direktor pri uvozniku plovil Carver, kar je tudi nesrecna barka na sliki. Vem, da se je to res zgodilo, ker je po okrevanje z polomljenimi rebri in kljucnico prisel domov in nam celo zgodbo osebno povedal. Izkrcavali so Carverje z tovorne ladje in ko so barko ze imeli nad vodo, je sprednji pas zdrsnil in je barka z dvema na krovu padla z visine ca. 10m. Oba sta bila resneje poskodovana.
EDINI DOBER DAN JE DAN NA MORJU!
Kar je verjetno bil vzrok nesrece, je to, da so Carverja izkrcavali z ladijskim dvigalom na morju (s tovorne barke) in se je ta rahlo zibala. Verjetno je ze vsak videl, kako se barka zaguga, ko se trawel lift med premikom ustavi. To povzroci zdrs trakov, posebej, ko se barka med gibanjem navzgor na valu razbremeni in popusti teza na traku. Ce k temu dodamo se gibanje naprej/nazaj, dobimo zdrs, ki lahko trak premakne. Ce bi bili trakovi med seboj vezani, se to definitivno nebi zgodilo.
EDINI DOBER DAN JE DAN NA MORJU!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov