Evo podatki o carinah i davkih v RH do 31.05.2013
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
No jaz lahko povem le to, da zelo dobro poznam dva lastnika, ki bosta pustila barke na D zastavi. Ena barka je stara več, kot 10 let, druga tuš banja pa mlajša od 10 let, je pa res, da je bila prej na Slo zastavi.
Prva ostane, ker je tako predlagal kapetan na Hr.
Druga pa je jet in ostane na D zaradi cenejšega zavarovanja.
Prva ostane, ker je tako predlagal kapetan na Hr.
Druga pa je jet in ostane na D zaradi cenejšega zavarovanja.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
val napisal/-a:amerglass napisal/-a:Opozorilo: tisti, ki bodo kupovali rabljena plovila na Hrvaškem v prihodnosti, bodo morali biti zelo pozorni: tudi če je plovilo registrirano v SLO ali drugje v EU, še ne pomeni, da je vse OK in lahko sledi presenečenje in glavobol. Edina izjema od tega je - HR registracija, ta je resnično edina 100% (če je lastnik fizična oseba).
S teboj se nikakor ne strinjam,po tvoje je SLO registracija nelegitimna???
Dejstvo je samo ,da plovilo,ki tudi v prihodnje v18 mesevih ne bo zapuščalo HR zapade pod njihovo carino.
Ampak to je tudi pri nas, če Avstrijec 18 mesecev ne zapusti Slovenije bi moral pri nas plačati carino in ddv,ne glede ali jo je že plačal.
Vendar se ta praksa pri nas ne prakticira.
Opozorilo Amerglasa je sicer na mestu,da če boste na HR kupili plovilo EU registracije,naj lastnik pred vašim nakupom naredi izhod iz HR vod.,in se potem vrne in potem imate vi zopet čas 18 mesecev.
Val, res nisem razmišljal v smer odhoda-odjave iz HR voda na vsakih 18 mesecev, ker bo za nekoga, ki ima barko južneje od Krka, to precej napraktično početje. No, seveda gre tudi na ta način.
Ampak ne bo pa čisto držalo kar se tiče natančnega preverjanja zgodovine rabljene barke pri nakupu, namreč: recimo, da je rabljena barka naprodaj pod SLO zastavo v Umagu. Da bi bil človek 100%, da ne bo zapadel v kake zaplete s Hrvati, bi moral preveriti najmanj dvoje:
1) ali je barka pod SLO zastavo res že vsaj 8 let ? (če ni, bi v skladu z napisanim hrvaški organi lahko zahtevali potrdilo o plačanih dajatvah, kar lahko da lastnik ima ali pa ne)
2) ali je dosedanji lastnik barko res vozil prek meje (torej opravil odjavo iz HR voda) na vsakih 18 mesecev in s tem ohranja EU carinski status ?
Če nista izpolnjena oba pogoja, se boš strinjal z mano, da obstoji teoretična možnost, da čez leto dni kak hrvaški uniformiranec potrka na vrata kabine in takrat se lahko začnejo glavoboli.
Zato samo pravim, da previdnost ni odveč.
Nazadnje spremenil amerglass, dne Po Maj 27, 2013 08:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Mitja P napisal/-a:amerglass napisal/-a:Torej Mitja P, pot pod noge bi bil moj nasvet ! Ostalim pa upam, da še komu pomaga.
Haloooooo !!!
Komu ti sedaj pot pod noge !!!!!!!!!!!!!!!!
Sploh ne bom bral tvojega posta, ker je itak poln tvojih brezveznih natolcevanj in ustrahovanj.
Najprej prosim, da si kupiš čoln, pa magari z albansko zastavo potem pa diskutiraj o carinskih problemih iz prve roke.
Če te pa boli to, da imam jaz SLO zastavo, z vsemi plačanimi dajatvami, ki ti jih mimogrede lahko zalepim na čelo, potem je pa to tvoj problem.
Po tvojem mišljenju naj bi morali vsi sedaj, ki imamo plovila na HR dati njihovo registracijo.
Ma daj lepo te prosim, ne nabijaj in ne ustrahuj tukaj gor ljudi z svojimi nepreverjenimi izjavami in si kupi čoln in se zaposli z svojo dokumentacijo in bog ne daj ne pošiljaj mene v smislu pot pod noge, ker me lahko noge zanesejo kam drugam ...
Jaz imam pred svojim pragom pospravljeno, zdaj je čas da pospraviš tudi ti.
Prav nič lep pozdrav Mitja P
Tebi pa vseeno en lep pozdrav nazaj,
pa, umiri se, saj te bo še kap ! In to zaradi par mojih butastih navedb, ki sem jih vezano na to temo butasto navajal že pred pol leta, pa bil s prijaznostjo in koreknostjo foruma večinoma povožen... no, danes je večina tistih, ki so pred pol leta odmahovali z roko, že dojela, da ne gre za hec. Zakaj bi ti sploh kaj razmišljal (ja, saj vem, da boli) in se sekiral zaradi mojih nesmiselnih izmišljotin in navedb, raje živi v prepričanju, da je vse OK.
Upam, da v tem samozadostnem prepričanju ne bo živel tisti, ki bi morda kupoval barko v dvomljivem statusu in takih bark je, tudi pod SLO zastavo, v Jadranu kar še nekaj.
Kot sam veš, barke deloma (še) nisem kupil tudi zaradi vseh teh nejasnosti, ker tudi meni marsikaj ni jasno. Pa ne samo meni, tudi našim carinikom v Sloveniji ne, sploh pa hrvaškim.
In zdi se mi prav, da na to opozorim. Tudi tebe. Namen je bil dober, brez zamere, vsak seveda ima pravico ravnat kakor se mu zdi najbolje.
Zanimivo branje!!
http://www.adac.de/reise_freizeit/wasse ... geId=58440
Evropska komisija bo 3.7. odločala o tem ali bo EU sploh priznala hrvaški 5% davek, ki je v nasprotju z Evropskimi direktivami.
http://www.adac.de/reise_freizeit/wasse ... geId=58440
Evropska komisija bo 3.7. odločala o tem ali bo EU sploh priznala hrvaški 5% davek, ki je v nasprotju z Evropskimi direktivami.
Die Regelung würde der Mehrwertsteuer-Systemrichtlinie der EU Artikel 410 (2) (a) entsprechen, die besagt "....kein Steuertatbestand ist gegeben, wenn der Zeitraum zwischen der ersten Inbetriebnahme des Fahrzeugs und dem Beitritt zur Europäischen Union mehr als 8 Jahre beträgt".
Am 18.02.2013 bestätigte die EU Kommission in einem Schreiben an den ADAC, dass sich auch Kroatien an die von der EU vorgegebene Mehrwertsteuer-Systemrichtlinie nach EU-Eintritt am 01.07.2013 halten muss: "Concerning the applicable regime for boats older than 8 years, Article 410 (2) (a) of Directive 2006/112/EC (VAT Directive) specifies that when the date of first entry into service of the boat was more than eight years before the accession to the European Union, VAT is not chargeable".
Am 18.02.2013 bestätigte die EU Kommission in einem Schreiben an den ADAC, dass sich auch Kroatien an die von der EU vorgegebene Mehrwertsteuer-Systemrichtlinie nach EU-Eintritt am 01.07.2013 halten muss: "Concerning the applicable regime for boats older than 8 years, Article 410 (2) (a) of Directive 2006/112/EC (VAT Directive) specifies that when the date of first entry into service of the boat was more than eight years before the accession to the European Union, VAT is not chargeable".
val napisal/-a:Zanimivo branje!!
http://www.adac.de/reise_freizeit/wasse ... geId=58440
Evropska komisija bo 3.7. odločala o tem ali bo EU sploh priznala hrvaški 5% davek, ki je v nasprotju z Evropskimi direktivami.
haha, tale je šele legendarna...
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Ja, tale zadeva zna biti zanimiva.
Na nek način je na Hrvaškem dovoljeno enako, kot bi nam Slovencem npr. dovolili, da avto kupimo, obdavčimo in registriramo v Nemčiji. Pa vsi vemo, da to ne gre, čeprav bi bilo - sploh pri dražjih avtomobilih, to čudovito.
Torej: 1:0 v korist EU komisarjev
Po drugi strani pa lahko primerjamo obdavčitev nepremičnin, kjer pa zakonodaja sloni pa podobnih stališčih, kot npr. pri plovilih.
Evo, pa je 1:1
In nenazadnje - vprašanje je, ali je hrvaški 5% zakon v nasprotju z EU zakonodajo, saj velja le kratek čas, pa še to v obdobju, ko Hrvaška še ni v EU.
Ja, tu pa zna biti že 2:1 v korist Hrvaške
Takole laično bi torej prognoziral, da so naši sosedje (vsaj na tem področju) nadmudrili EU.
Ključno pa bi lahko bilo, kakšne lobije imajo za seboj privrženci in nasprotniki take zakonodaje.
...ampak glede na moje spremljanje rezultata, lahko v najboljšem primeru izenačijo, na koncu pa se bodo spogajali za kakšno dodatno ugodnost, in zakon bi bil lahko potrjen tudi s strani EU komisarjev.
Na nek način je na Hrvaškem dovoljeno enako, kot bi nam Slovencem npr. dovolili, da avto kupimo, obdavčimo in registriramo v Nemčiji. Pa vsi vemo, da to ne gre, čeprav bi bilo - sploh pri dražjih avtomobilih, to čudovito.
Torej: 1:0 v korist EU komisarjev
Po drugi strani pa lahko primerjamo obdavčitev nepremičnin, kjer pa zakonodaja sloni pa podobnih stališčih, kot npr. pri plovilih.
Evo, pa je 1:1
In nenazadnje - vprašanje je, ali je hrvaški 5% zakon v nasprotju z EU zakonodajo, saj velja le kratek čas, pa še to v obdobju, ko Hrvaška še ni v EU.
Ja, tu pa zna biti že 2:1 v korist Hrvaške
Takole laično bi torej prognoziral, da so naši sosedje (vsaj na tem področju) nadmudrili EU.
Ključno pa bi lahko bilo, kakšne lobije imajo za seboj privrženci in nasprotniki take zakonodaje.
...ampak glede na moje spremljanje rezultata, lahko v najboljšem primeru izenačijo, na koncu pa se bodo spogajali za kakšno dodatno ugodnost, in zakon bi bil lahko potrjen tudi s strani EU komisarjev.
Zakon čez 3 dni ne velja več in se bodo tisti EU politkomisari lahko čez en mesec obrisali pod nosom. Hrvati znajo, mi na žalost nikoli nismo. Pri nas bi sprejeli višji, recimo 30% DDV, da bi v rit zlezli Gelci, pa čeprav bi s tem zajeb... narod in ne bi bilo nobenega pozitivnega finančnega učinka v državni blagajni, tako kot ga ne bo z zvišanjem DDVja julija!
Hlapci Jerneji!
Hlapci Jerneji!
https://medisken.si
vpis v CRO register
No, nekateri ste malo zašli in preveč podvignili glas.
Tudi meni se to včasih zgodi, če me kgo resnično razjezi in vrže iz tira.
GREMO NAZAJ k registraciji plovila na CRO zastavo.
Carino in PDV sem plačal, pridobil izpis iz Nemškega registra, v kratkem grem ponovno v Zadar, da uredim še vpis v CRO vpisnik.
Vprašanje:
- ali je mogoče določen kakšen rok v katerem moraš vpisati v CRO
register, ko si že ocarinil in plačal PDV,
(sedaj nimam več prom. dovoljenja za čoln) imam samo izpisnico.
- kje (kateri organ) to ureja - vpis v CRO register in koliko to stane
npr. za moj čoln dolžibe 6.75 m.
Mogoče že kje piše, pa sem spregledal. Dokončne papirje si bom
probal kar sam urediti brez kakšnih posrednikov.
Se zahvaljujem.
Tudi meni se to včasih zgodi, če me kgo resnično razjezi in vrže iz tira.
GREMO NAZAJ k registraciji plovila na CRO zastavo.
Carino in PDV sem plačal, pridobil izpis iz Nemškega registra, v kratkem grem ponovno v Zadar, da uredim še vpis v CRO vpisnik.
Vprašanje:
- ali je mogoče določen kakšen rok v katerem moraš vpisati v CRO
register, ko si že ocarinil in plačal PDV,
(sedaj nimam več prom. dovoljenja za čoln) imam samo izpisnico.
- kje (kateri organ) to ureja - vpis v CRO register in koliko to stane
npr. za moj čoln dolžibe 6.75 m.
Mogoče že kje piše, pa sem spregledal. Dokončne papirje si bom
probal kar sam urediti brez kakšnih posrednikov.
Se zahvaljujem.
- DR.E
- Admiral
- Prispevkov: 1693
- Pridružen: Ne Jun 08, 2008 11:39
- Kraj: Maribor, Bunarina - Pula
- Kontakt:
Re: vpis v CRO register
bostjan9 napisal/-a:No, nekateri ste malo zašli in preveč podvignili glas.
Tudi meni se to včasih zgodi, če me kgo resnično razjezi in vrže iz tira.
GREMO NAZAJ k registraciji plovila na CRO zastavo.
Carino in PDV sem plačal, pridobil izpis iz Nemškega registra, v kratkem grem ponovno v Zadar, da uredim še vpis v CRO vpisnik.
Vprašanje:
- ali je mogoče določen kakšen rok v katerem moraš vpisati v CRO
register, ko si že ocarinil in plačal PDV,
(sedaj nimam več prom. dovoljenja za čoln) imam samo izpisnico.
- kje (kateri organ) to ureja - vpis v CRO register in koliko to stane
npr. za moj čoln dolžibe 6.75 m.
Mogoče že kje piše, pa sem spregledal. Dokončne papirje si bom
probal kar sam urediti brez kakšnih posrednikov.
Se zahvaljujem.
Na luški kapetaniji pojdi do Čedo-ta seveda je pametno če prej pri vratih naravnost potrkaš in daš vrečko not, lahko je tudi union... potem pa ti bo zrihtal vse...
Če je vodja kapetanije tam, taki malo mlajši v uniformi, ki je sicer v pisarno na desno do konca, potem na pultu samo pokaži vrečko tako diskretno...
MMSI: 238 460 540---- Call.s.: 9AA5011
POZOR: Kdo je trenutno na oblasti pri nas?
POZOR: Kdo je trenutno na oblasti pri nas?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov