Vinjeta Hrvaška

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1

al

OdgovorNapisal/-a al » To Sep 08, 2015 12:08

V Grčiji plačaš 15 eur, zdaj pa ne vem več ali vsako leto ali pa samo enkrat, ker letos tega nisem plačal (lani, pred lani, pred pred.... pa sem).
Imaš od prvega vstopa v Grčijo en velik karton (več strani) in sedaj se po novem le enkrat na leto pojaviš na port police (kapetanija), tam te poštempljajo in zaželijo srečno pot.
Policije na vodi še nisem videl (pa ne bi bilo narobe, če bi kdaj bila).
Torej plačevanje raznih postavk in boravišne takse ter z njo povezana represija v Grčiji ne obstaja.
Prav tako do sedaj nisem nič plačal v Italiji, Španiji... Samo za ti dve državni nisem siguren, ker se nisem nič oglasil na port police. Razen enkrat v Italiji sta dva karabinjerja prišla do barke, pogledala zavarovanje in bonđorno... Bonđorno sem jima zaležel tudi jaz... :D
blisk
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 142
Pridružen: Sr Jan 21, 2015 15:56

OdgovorNapisal/-a blisk » To Sep 08, 2015 13:45

V Italiji jih zanimajo papirji za motor in zavarovanje motorja, za drugo me niso nikoli nič vprašali.
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 542
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

OdgovorNapisal/-a Wisdom » To Sep 08, 2015 15:02

blisk napisal/-a:V Italiji jih zanimajo papirji za motor in zavarovanje motorja, za drugo me niso nikoli nič vprašali.


Pa imajo v Italiji svetilnike? :roll:

Seveda jih imajo. Na Hrvaškem naj bi bilo 122 svetilnikov, v Italiji 94 ( podatka ne vem če sta točna). Očitno je Italija bogatejša in verjetno za delovanje svetilnikov denar poberejo drugje.

Kakorkoli zanimivo bo videti kakšen način obračunavanja pristojbin se bodo še izmislili na Hrvaškem.

Lep pozdrav. :)
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » To Sep 08, 2015 19:31

Tu je en mislim da US pregled raznih virov zagotavljanja sredstev za javne zadeve - tudi pomorsko infrastrukturo. Nekaj standardnih virov:
  • Pristojbina za to dejavnost (Svetlarina in podobno)
  • Iz davkov (za to so po teoriji davki pravzaprav namenjeni), drugače pa brezplačno
  • Privatizirati - potem to nekdo zaračunava.
    Podobno je bilo v fevdalizmu precej vse živo obdavčeno (med drugim se mi zdi, da dimniki), zdaj pa bi bil dostop do doslej prostih reči privaten in plačljiv privatniku ali pravni osebi - in problem nastane, ko ima ponudnik monopol.

Tu zna kdo zagovarjati privatiziranje vsega živega
Kao iz tega bodo sredstva za vse živo.

Tam pa me neki Adam Smith mislim da na nekaj mestih v svoji kritiki fevdalnega gospodarskega reda omenjal, da monopol ni nujno dobra rešitev.

Po mojem občutku pa koncesija samo nekomu za neko dejavnost vsaj malo diši po neki vrsti monopola.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2734
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

OdgovorNapisal/-a evovii » Po Okt 19, 2015 12:37

pajer1 napisal/-a:
janadino napisal/-a:
igor_k napisal/-a:Hrvati so si očitno izmislili novost. Včeraj sem plačal "naknadu" za naš čoln in po novem ne velja eno leto, ampak samo do konca tega leta.

Ima kdo kakšne informacije glede taga?

Pravi so lopovi.


To ti gre na kozlanje. Prav pasalo je, ko mi je ponavadi poteklo sredi julija in sem lahko maja in junija za 4 dni šel na morje pa nisem imel nobeneh uradniških opravil, sedaj pa bom moral v tistir par dnevih še to rihtati. :evil:
Pa tudi na letnem dopustu nisem rabil takoj prvi dan vse opraviti. Kam gre to vse skup.



Ma ja, sem se "skozlal" na kapitaniji, da so oni skrajšali rok letne naknade, pa naj obračunajo dejanski čas. Nič ni hotel slišat, je pa začel nabijat, da tudi avto vinjeta v SLO velja .....

Jebat ga, takle mamo. Zakaj pa imamo banje. Zato da nas lupijo vsepoprek.

.


Evo meni je sedaj potekla, zdaj pa sem v dilemi ali plačat sam za dva, tri mesece oz ali se pač odpovem še kakšnem vikendu na morju in grem zrihtat po novem letu (pa ta keš zapit). Rad pa bi se pozanimal ali je potrebno plačat "naknadu " tudi če je barka sam v HR marini? Kolikor je meni jasno načeloma ne ampak bi vseeno rad malo preveril glede tega, da me ne bojo naslednje leto jebal za tistih par fičnkov.
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)
Uporabniški avatar
evovii
Admiral
Prispevkov: 2734
Pridružen: Sr Nov 14, 2007 14:30

OdgovorNapisal/-a evovii » Sr Okt 21, 2015 07:11

A nima noben informacije, če rabiš "naknadu" tudi če si vezan v marini in ne izpluješ. Pomoje načeloma ne ampak me zanima če ima kdo kakšno drugačno informacijo?
Veter v laseh, travarca v zobeh ;)
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » Sr Okt 21, 2015 07:59

Ne rabiš.
tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 2309
Pridružen: Če Mar 25, 2010 15:28

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Sr Okt 21, 2015 15:25

Marjan Tomki napisal/-a:Tu je en mislim da US pregled raznih virov zagotavljanja sredstev za javne zadeve - tudi pomorsko infrastrukturo. Nekaj standardnih virov:
  • Pristojbina za to dejavnost (Svetlarina in podobno)
  • Iz davkov (za to so po teoriji davki pravzaprav namenjeni), drugače pa brezplačno
  • Privatizirati - potem to nekdo zaračunava.
    Podobno je bilo v fevdalizmu precej vse živo obdavčeno (med drugim se mi zdi, da dimniki), zdaj pa bi bil dostop do doslej prostih reči privaten in plačljiv privatniku ali pravni osebi - in problem nastane, ko ima ponudnik monopol.

Tu zna kdo zagovarjati privatiziranje vsega živega
Kao iz tega bodo sredstva za vse živo.

Tam pa me neki Adam Smith mislim da na nekaj mestih v svoji kritiki fevdalnega gospodarskega reda omenjal, da monopol ni nujno dobra rešitev.

Po mojem občutku pa koncesija samo nekomu za neko dejavnost vsaj malo diši po neki vrsti monopola.


WTF?
al

OdgovorNapisal/-a al » Sr Okt 21, 2015 16:10

:lol:
Uporabniški avatar
elbarto
Admiral
Prispevkov: 743
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 13:50

OdgovorNapisal/-a elbarto » Sr Okt 21, 2015 17:36

lani sem dobil eno položnico, cca 110 gozdnih živali ...
letos dobim 2, cca 160 gozdnih živali.
od oka 50% več.
Ve kdo, zakaj in v čem je finta?

LP!
marez
Kontraadmiral
Prispevkov: 245
Pridružen: To Jul 20, 2010 21:03
Kraj: novo mesto-vir

OdgovorNapisal/-a marez » Sr Okt 21, 2015 17:41

Ena ti je za uprabo objekata sigurnosti plovbe,druga pa upotreba pomorskog dobra.Bog vedi kaj se bodo spomnili za naslednje leto?
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 6953
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

OdgovorNapisal/-a Marchi » Sr Okt 21, 2015 18:03

V NLB so mi nazadnje vzeli cca 10€ za nakazilo 130kn na HR. To sem videl šele kasneje. A ve kdo kako ceneje nakazat denar na HR, brez da hodim dol?

A niso lani nekaj vračali denar za tale pomorska dobra, ker ... ne vem zakaj že?
Uporabniški avatar
elbarto
Admiral
Prispevkov: 743
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 13:50

OdgovorNapisal/-a elbarto » Sr Okt 21, 2015 20:04

Na posti
Do 98€ je 1,05€ provizije.
Rabis pravi bic in iban.
Lani ga hrvati niso znali povedat....
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » Sr Okt 21, 2015 20:09

IBAN je številka bančnega računa (z oznako države), BIC ali SWIFT je pa koda banke (ki jo lahko najdeš tudi na netu).
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 6953
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

OdgovorNapisal/-a Marchi » Sr Okt 21, 2015 21:09

Na položnici sta SWIFT in IBAN tako da to je ok, samo a valuta ni problem na pošti? Naredijo konverzijo, kot na banki?

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov