Pa se je začelo - začasni uvoz v RH?????
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Pozdravljeni "sotrpini"!
Očitno smo večinoma v različnih fazah postopka, ki se mu težko reče drugače kot organiziran rop.
Jaz sem "slovenski del" opravil in moram se zahvalit za napotilo foruma na špedicijo Stori. Profesionalno in po pošteni ceni.
Sam imam to srečo, da imam vse potrebne dokumente, vključno z originalnim računom, še s prometnim davkom.
Tudi mene neznansko "peče", da bi ob vseh dokazlih plačal še 200 € za izpolnitev nekaj obrazcev!
Vprašanje torej: smo vsi skupaj toliko pametni, da naštudiramo kako se ta nesrečni obrazec za deklaracijo izpolni?
Lep pozdrav in dobro morje vsem!
Očitno smo večinoma v različnih fazah postopka, ki se mu težko reče drugače kot organiziran rop.
Jaz sem "slovenski del" opravil in moram se zahvalit za napotilo foruma na špedicijo Stori. Profesionalno in po pošteni ceni.
Sam imam to srečo, da imam vse potrebne dokumente, vključno z originalnim računom, še s prometnim davkom.
Tudi mene neznansko "peče", da bi ob vseh dokazlih plačal še 200 € za izpolnitev nekaj obrazcev!
Vprašanje torej: smo vsi skupaj toliko pametni, da naštudiramo kako se ta nesrečni obrazec za deklaracijo izpolni?
Lep pozdrav in dobro morje vsem!
-
- Kapitan
- Prispevkov: 163
- Pridružen: To Nov 19, 2013 15:53
carinska deklaracija
Ne gre zato ,ali smo dovolj pametni ali ne,da ispolnimo papirje za carinsko deklaracijo.Stvar je v tem da špediterji pripravijo vse potrebne dokumente "gospodje" cariniki jih pregledajo in potrdijo.Takšna je praksa na Hrvaškem ,v Sloveniji in tudi po vseh ostalih državah Evrope in še kje.Problem je samo v višini zneska ki ga v tej situaciji zaračunavajo Hr .špediterji.lep pozdrav in mirno morje.
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 137
- Pridružen: Pe Mar 07, 2008 12:54
- Kraj: Ljubljana
No, tudi jaz sem se od začetka razburjal in brcal in pljuval, vendar se mi zdi, da bomo to zadevo vseeno morali rešiti. Malo bom razložil.
Obrazec sem si sprintal in ga pred okencem na carinarnici v Lj sam izpolnil (dobiš muster). Potrdijo ti ga brezplačno, postopek ti uredijo takoj. Tako je (sodeč po forumu boot.de) tudi v Nemčiji in Avstriji. Razveseljivo in za pohvaliti je torej, da naša carina pomaga državljanom. Iz koprskega vpisnika čolnov so mi na prošnjo še isti dan poslali skan vseh dokumentov, ki so hranjeni v vpisniku.
Torej: 1. T2L listina izdana naknadno, to me oprosti carine
2. iz dokumentov je razviden datum, da je barka starejša od 8 let
(datum prvi vpis v vpisni list, ali pa kakšen drug dokument), to
me oprosti plačila PDV.
Za sprostitev barke v prost promet EU rabim še hrvaškega špediterja, ki mi bo za 200 eur + PDV naredil JCD ( uvozna carinska deklaracija). To ni papir, ampak špediter z računalniško aplikacijo vnese podatke in jih pošlje carini. Torej ni za dobiti papirja, ki bi ga človek lahko sam izpolnil in predložil carini. Če je to možno, naj takoj obvesti ta forum. Vsi tisti, ki imamo zadeve do tu urejene (normalna SLO registracija, brez mutenja z davki in tujmi zastavami), imamo edini strošek 200 eur in PDV, ki pa se mi zdi neglede nato, da je nepotreben, tudi previsok. Izgleda, da so se vsi hrvaški špediterji zedinili, da nam bodo računali 200 Eur. (dok ima ovaca, bit če i vune). Zato mislim, da se moramo nekako organizirati, združiti in doseči nižjo ceno - pač ponudba in poivpraševanje. Tako da se jaz že dogovarjam z enim, ki piše, da je za več strank cena lahko občutno nižja. Jaz imam barko v Puli. Vsi "Puljčani", ki jih to zanima in imajo enak status kot jaz naj me kontaktirajo preko ZS, da se združimo.
Še to: za vrnitev v Slovenijo brez urejanja statusa je potreben tranzitni postopek z T1 obrazcem in (uganete kaj?), ta postopek vam zopet uredi hrvaški špediter. Če tega ne narediš in kar pelješ barko v SLO, si v carinskem prekršku.
lep pozdrav dobra vila
Obrazec sem si sprintal in ga pred okencem na carinarnici v Lj sam izpolnil (dobiš muster). Potrdijo ti ga brezplačno, postopek ti uredijo takoj. Tako je (sodeč po forumu boot.de) tudi v Nemčiji in Avstriji. Razveseljivo in za pohvaliti je torej, da naša carina pomaga državljanom. Iz koprskega vpisnika čolnov so mi na prošnjo še isti dan poslali skan vseh dokumentov, ki so hranjeni v vpisniku.
Torej: 1. T2L listina izdana naknadno, to me oprosti carine
2. iz dokumentov je razviden datum, da je barka starejša od 8 let
(datum prvi vpis v vpisni list, ali pa kakšen drug dokument), to
me oprosti plačila PDV.
Za sprostitev barke v prost promet EU rabim še hrvaškega špediterja, ki mi bo za 200 eur + PDV naredil JCD ( uvozna carinska deklaracija). To ni papir, ampak špediter z računalniško aplikacijo vnese podatke in jih pošlje carini. Torej ni za dobiti papirja, ki bi ga človek lahko sam izpolnil in predložil carini. Če je to možno, naj takoj obvesti ta forum. Vsi tisti, ki imamo zadeve do tu urejene (normalna SLO registracija, brez mutenja z davki in tujmi zastavami), imamo edini strošek 200 eur in PDV, ki pa se mi zdi neglede nato, da je nepotreben, tudi previsok. Izgleda, da so se vsi hrvaški špediterji zedinili, da nam bodo računali 200 Eur. (dok ima ovaca, bit če i vune). Zato mislim, da se moramo nekako organizirati, združiti in doseči nižjo ceno - pač ponudba in poivpraševanje. Tako da se jaz že dogovarjam z enim, ki piše, da je za več strank cena lahko občutno nižja. Jaz imam barko v Puli. Vsi "Puljčani", ki jih to zanima in imajo enak status kot jaz naj me kontaktirajo preko ZS, da se združimo.
Še to: za vrnitev v Slovenijo brez urejanja statusa je potreben tranzitni postopek z T1 obrazcem in (uganete kaj?), ta postopek vam zopet uredi hrvaški špediter. Če tega ne narediš in kar pelješ barko v SLO, si v carinskem prekršku.
lep pozdrav dobra vila
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 137
- Pridružen: Pe Mar 07, 2008 12:54
- Kraj: Ljubljana
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 137
- Pridružen: Pe Mar 07, 2008 12:54
- Kraj: Ljubljana
Da vas malo spomnim,sem objavil na strani 8 o možnosti urejanja papirjev preko špedicije Teres d.o.o. v Reki. Trenutno se nabirajo morjeplovci za skupno oddajo dokumentacije. Smiselno je oddati papirje hkrati,da se lahko pogovarjamo o ugodni ceni(trenutno:1500+PDV)za morjeplovce.
Veliko je klicev in vprašanj.V objavi piše vse kar potrebujete.Izbira špediterja je vaša!
Veliko je klicev in vprašanj.V objavi piše vse kar potrebujete.Izbira špediterja je vaša!
Pozdrav iz Srca Slovenije!
Cena do sedaj ni bila enotna ker so jo pogojevali z ocenjeno vrednostjo plovila. Vrednost plovila so pa določevali čez prst oz. po neki spletni strani kjer so iskali podobna plovila za koliko so se prodajala.
To pa ne more biti realna vrednost plovila! Ker nikjer ni rečeno da jaz ne smem oddati oglasa za čoln dolžine 2m cena 100.000€ seveda pa ne bom dobil nikoli toliko.
To pa ne more biti realna vrednost plovila! Ker nikjer ni rečeno da jaz ne smem oddati oglasa za čoln dolžine 2m cena 100.000€ seveda pa ne bom dobil nikoli toliko.
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 137
- Pridružen: Pe Mar 07, 2008 12:54
- Kraj: Ljubljana
No špediter mi je odgovoril
"Poštovani,
U mogućnosti smo Vam ponuditi carinjenje Vašeg broda po
cijeni 200,00 EUR-a a ukoliko se radi o većem broju carinjenja cjena je znatno niža (kada budemo znali koliko je brodova za carinjenje)"".
Torej, začetna cena za enega je 200 eur.
Kot sem rekel, fantje zberimo se. Prijave do petka na ZS
"Poštovani,
U mogućnosti smo Vam ponuditi carinjenje Vašeg broda po
cijeni 200,00 EUR-a a ukoliko se radi o većem broju carinjenja cjena je znatno niža (kada budemo znali koliko je brodova za carinjenje)"".
Torej, začetna cena za enega je 200 eur.
Kot sem rekel, fantje zberimo se. Prijave do petka na ZS
dobra_vila napisal/-a:No špediter mi je odgovoril
"Poštovani,
U mogućnosti smo Vam ponuditi carinjenje Vašeg broda po
cijeni 200,00 EUR-a a ukoliko se radi o većem broju carinjenja cjena je znatno niža (kada budemo znali koliko je brodova za carinjenje)"".
Torej, začetna cena za enega je 200 eur.
Kot sem rekel, fantje zberimo se. Prijave do petka na ZS
Kaj pomeni "znatno niža" ?
Ja O.K. jest sem za, pa še kakega najdem, ki je za.....samo tako kot oni ZA in jaz ZA bi rada vedela ceno....znatno NIŽU.
snwl napisal/-a:Špediter v Puli mi je "vzel" 1500 kun z vključenim PDV. Torej 1500 + PDV ni ugodno.
Kdo pa pravi,da je to končna cena za morjeplovce? Objavljena cena je za posameznika,ki ni morjeplovec.Saj je vse napisano na strani 8,samo prebrat je treba.
Cena se bo določila glede na število oddanih vlog. Cena bo konkurenčna,drugače je itak vse skupaj nesmiselno.
Pozdrav iz Srca Slovenije!
- Tuna
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 147
- Pridružen: Sr Okt 01, 2008 22:03
- Kraj: Maribor-Murter
- Kontakt:
Ko sem mislil, da mi je že vse jasno.... Moje izkušnje....
Pridobil sem T2L obrazec in z vsemi potrebnimi papirji šel v petek k špediterju v Šibenik. Tam pa izvem, da moje barke ni mogoče cariniti, ker ni zabeležena v statusu začasnega uvoza?? V Hrvaško sem prišel z barko nazadnje 29.04.2013, kupil vinjeto in barko držal v športni lučici - ne v marini. Baje, da trenutno nimajo zakona, ki bi omogočal carinjenje v tem primeru. Vprašam, če sem v kakšnem prekršku, pa pravijo, da ne, naj se z barko kar vozim. Torej sklepam, da so samo tiste barke v statusu začasnega uvoza, ki so bile v carinskih skladiščih po marinah.
Potem pa mi predlagajo rešitev, naj se oglasim pri lučkem kapetanu, da mi lahko uredi preregistracijo brez carinjenja.
Torej grem k lučkemu kapitanu, ki pravi, da ni problema, naj prinesem T2L obrazec, kopoprodajno pogodbo, deklaracijo o skladnosti, izpis iz slovenskega registra in to je to. Da pa ne ve, zakaj bi menjal zastavo, saj ni več nobenih razlik v obravnavi.
Spominjam se, da sem na enak način uredil tudi prehod iz nemške na slovensko zastavo kar na kapitaniji v Izoli, brez kakršnegakoli carinjenja inbrez T2L obrazca.
Zdaj sem pa zmeden... Kakšno korist bom v resnici imel od menjanja zastave? Mi lahko kdo pojasni?
LP Tuna
Pridobil sem T2L obrazec in z vsemi potrebnimi papirji šel v petek k špediterju v Šibenik. Tam pa izvem, da moje barke ni mogoče cariniti, ker ni zabeležena v statusu začasnega uvoza?? V Hrvaško sem prišel z barko nazadnje 29.04.2013, kupil vinjeto in barko držal v športni lučici - ne v marini. Baje, da trenutno nimajo zakona, ki bi omogočal carinjenje v tem primeru. Vprašam, če sem v kakšnem prekršku, pa pravijo, da ne, naj se z barko kar vozim. Torej sklepam, da so samo tiste barke v statusu začasnega uvoza, ki so bile v carinskih skladiščih po marinah.
Potem pa mi predlagajo rešitev, naj se oglasim pri lučkem kapetanu, da mi lahko uredi preregistracijo brez carinjenja.
Torej grem k lučkemu kapitanu, ki pravi, da ni problema, naj prinesem T2L obrazec, kopoprodajno pogodbo, deklaracijo o skladnosti, izpis iz slovenskega registra in to je to. Da pa ne ve, zakaj bi menjal zastavo, saj ni več nobenih razlik v obravnavi.
Spominjam se, da sem na enak način uredil tudi prehod iz nemške na slovensko zastavo kar na kapitaniji v Izoli, brez kakršnegakoli carinjenja inbrez T2L obrazca.
Zdaj sem pa zmeden... Kakšno korist bom v resnici imel od menjanja zastave? Mi lahko kdo pojasni?
LP Tuna
4TUNA fishing team
www.4tuna.si
www.4tuna.si
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta