vinjeta

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1

piko
Kontraadmiral
Prispevkov: 232
Pridružen: Sr Maj 26, 2010 09:23

vinjeta

OdgovorNapisal/-a piko » To Jun 24, 2014 14:54

pozdravljeni,

sem na dopustu na Visu. imam gumenjaka 2,90 m in motor 5 KM. čoln ni registriran.
ustavila me je policija in zahtevala vinjeto čeprav čoln ni registriran. dobil kazen.
na kapetaniji so mi rekli, da mora biti po hrvaških predpisih registrirano vsako plovilo nad 2,50 m in da mi pač ne morejo dati vinjete.
a ni tako, da v primeru registracije za nas veljajo naši zakoni in da do 2,90 m ne potrebujem registracije in posledično vinjete?

ima kdo kak pameten nasvet?

hvala,

ž
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » To Jun 24, 2014 16:59

Ne morejo zahtevati vinjete, če je ni več. Oni so jo ukinili... Si šel na kapetanijo poravnat obveznosti po novi formuli ? Malo zoprna situacija, ne vem če te lahko prisilijo, da registriraš čoln pri njih, po njihovih predpisih, če si državljan SLO. So oni govorili o vinjeti ? Če so, so malo čez les...
kondor88
Admiral
Prispevkov: 643
Pridružen: Po Nov 18, 2013 17:18

OdgovorNapisal/-a kondor88 » To Jun 24, 2014 17:47

govorili so o vinjeti iz navade, po novem ni vinjete v materialni obliki, bomo pa za nova nadomestila verjetno še dolgo tako rekli.
kar zadeva nacionalne predpise o registraciji pa le-ti nimajo zveze z "vinjeto", npr. italijani nimajo registracije do 40 konjev, mi do 3m in 5 konjev, vinjeto je pa res po novih hr predpisih treba plačat za dolžino nad 2,5m
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3287
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » To Jun 24, 2014 17:54

pravilno so postopali
2.90 in 5KS mora imeti plovno dovoljenje na hrvaškem ne glede na to če si rezident RS pluješ z neregstriranim plovilom v CRO ter.vodah
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » To Jun 24, 2014 18:22

Ja, samo rekli so mu, da mu "ne morajo dati vinjete", ker čoln ni registriran in da je pri njih meja 2,5 m. To ni o.k, on je državljan Slovenije in mu ni treba registrirat čolna na HR. Veljajo nacionalni predpisi, morali bi mu omogočiti, da poravna pristojbine.

Sploh pa, včasih je bila meja za vinjeto 3 m, tako da so naši neregistrirani čolni še prišli skozi. Kako je zdaj pri teh pristojbinah ?
Uporabniški avatar
hrošč
Admiral
Prispevkov: 1292
Pridružen: Sr Sep 08, 2010 17:32
Kraj: Ljubljana - Vrsar

OdgovorNapisal/-a hrošč » To Jun 24, 2014 18:24

Piko, kakšna je bila pa kazen?
piko
Kontraadmiral
Prispevkov: 232
Pridružen: Sr Maj 26, 2010 09:23

OdgovorNapisal/-a piko » To Jun 24, 2014 18:31

MareC napisal/-a:pravilno so postopali
2.90 in 5KS mora imeti plovno dovoljenje na hrvaškem ne glede na to če si rezident RS pluješ z neregstriranim plovilom v CRO ter.vodah

Mare, ne me basat.
kako naj dobim vinjeto za čoln, ki ni registriran??? in ni potrebe da bi bil!!! po slovenskih zakonih pač. ko sem bil na policijskem čolnu ni nihče niti z besedico omenil registracije.
ž
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3287
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » To Jun 24, 2014 18:45

piko napisal/-a:
MareC napisal/-a:pravilno so postopali
2.90 in 5KS mora imeti plovno dovoljenje na hrvaškem ne glede na to če si rezident RS pluješ z neregstriranim plovilom v CRO ter.vodah

Mare, ne me basat.
kako naj dobim vinjeto za čoln, ki ni registriran??? in ni potrebe da bi bil!!! po slovenskih zakonih pač. ko sem bil na policijskem čolnu ni nihče niti z besedico omenil registracije.
ž


Žiga,si se obril predno si nastopil dopust :)
ker očitno te bodo oni brili cel mesec

ne zdaj pa resno
oni imajo pravilo 250cm in 5KW neregistrirano samo izpit, ker je plovilo na motorni pogon
verjetno je bil šerif, ki se ne spozna na pravila, ampak 290 in 4KW mora biti po CRO pravilih reg. si dokazoval lastništvo iz SLO imaš dokumente za čoln?
gregasom
Poročnik fregate
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Avg 15, 2012 19:59

OdgovorNapisal/-a gregasom » So Jun 28, 2014 07:41

Če kaj pomaga; Sam imam podobno gumenjak 290cm in 3,5 KM. Pred tednom dni sem pisal na kapitanijo v Rijeko in spraševal po proceduri in stroških po njihovem novem zakonu in dodal da pri nas tak čoln ne rabi biti registriran in bo pri njih uporabljen v času dopusta...
Dobil sem odgovor:
„Vinjetu“ možete kupiti u bilo kojoj lučkoj ispostavi.
Cijena za Vaše plovilo iznosi oko 200 kn za „vinjetu“ i 140 kuna za tehnički pregled kojega treba obaviti budući Vaše plovilo ne podliježe obvezi upisa u Vašoj državi.
Plovilo ne morate dovesti sa sobom da biste podmirili navedenu naknadu. Glede eventualnog obavljanja tehničkog pregleda dogovoriti ćete se s kapetanom ispostave.
Dok plovite, na plovilu se mora nalaziti:
- dokaz da je plaćena „vinjeta“
- dokaz da je plovilo sposobno za plovidbu
- dokaz da ste osposobljeni za upravljanje plovilom
- dokaz o osiguranju od odgovornosti za štetu počinjenu trećim osobama
- dokaz o vlasništvu ili punomoć za korištenje plovila



lp
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » So Jun 28, 2014 08:29

Kako pa so prišli do zneska 200 kun ? Po novi formuli pride cca 152. In zakaj zavarovanje pri 3.5 KM ?
gregasom
Poročnik fregate
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Avg 15, 2012 19:59

OdgovorNapisal/-a gregasom » So Jun 28, 2014 08:54

Po mojem je dal kar nek vzorčen odgovor, nevem po mojem zavarovanje tudi ni potrebno...
Uporabniški avatar
hrošč
Admiral
Prispevkov: 1292
Pridružen: Sr Sep 08, 2010 17:32
Kraj: Ljubljana - Vrsar

OdgovorNapisal/-a hrošč » So Jun 28, 2014 09:26

Tehnični pregled? Ha, še nekaj novega. :shock:

Nič, v četrtek ali v soboto grem v Vrsar in se ob prvi priliki oglasim na poreški kapetaniji in vprašam v živo g. kapetana, kaj je sedaj s tem. Po telefonu in očitno po mailu se bolj malo opravi..

Če gre pa kdo prej na kako kapetanijo oz. mimo, se pa priporočam za vprašanje. Ali če ima kdo izkušnje s poreškim kapetanom, kako je kooperativen, ali je bolj na katero drugo.
Uporabniški avatar
Splav
Viceadmiral
Prispevkov: 359
Pridružen: To Jun 10, 2008 09:46

OdgovorNapisal/-a Splav » To Jul 01, 2014 09:09

Piki napisal/-a: In zakaj zavarovanje pri 3.5 KM ?


Nisem še pogruntal, ali gre pri tem zavarovanju za sprenevedanje ali za neznanje. Jaz se v Senju o tej temi že dve leti prerekam s kapitanom. Predlani sem imel vpisano 0 kW (pogon samo na jadra), lani pa 2,92kW. Obakrat je vztrajal na plačilu zavarovalne premije (njegov argument: saj Krištof Kolumb je tudi imel pogon samo na jadra, pa mislite, da bi mu z njegovo Santo Mario dovolili po Jadranu pluti brez urejenega zavarovanja?). Letos bom imel s sabo natisnjen odgovor s "HR ministarstva", kjer mi je uslužbenka odgovorila, da za moje plovilo pač zavarovanje ni potrebno. Samo ne vem, ali ga ne bom s tem še bolj užalil in bo spet vztrajal pri svojem.
Nazadnje spremenil Splav, dne Po Jul 07, 2014 09:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Mirno morje in široko obzorje.
polanc
Admiral
Prispevkov: 9291
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » To Jul 01, 2014 22:09

Mogoče bi tem papirjem dodl še 60 cm kabla 4X35 mm 2,,,
gapergaper
Višji vodnik
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Dec 15, 2013 16:35

OdgovorNapisal/-a gapergaper » Če Jul 03, 2014 16:55

Zdravo,
kombinacija 3,5KW in 3,4 m pri nas mora biti registriran (registracija tudi je!), vendar ni potrebno zavarovanje. V CRO za to kombinacijo je potrebna vinjeta (in tudi bo), kako je pa z zavarovanjem? Ali ga je potrebno zavarovati? Če ga potrebno zavarovati in tega ne storim pri nas, ali ga je možno v CRO?
LP

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gosti