vinjeta
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
pajer, novi fosil: ne vem zakaj je potrebno toliko dokazovanja. Se vsem opravičujem, da sem tole diskusijo sploh začel.
Skratka, kot sem napisal v mojem linku, se tam omenjajo računi za plačilo strani državljani (to smo mi) za vpačilo naknadu za upotrebu pomorskog dobra (to je to, kar vsako leto plačujemo turisti, ko vpčlujemo v Hrvaško z plovilom). Zaradi tega linka sem verjetno preveč naivno upal, da je mogoče to odločbo o plačilu narediti drugače kot samo osebno v delovnem času (ki je pozimi samo med tednom od 7-15). Res pa ne vem zakaj sedaj debatiramo kaj je pomorsko dobro in kaj ni.
Skratka, kot sem napisal v mojem linku, se tam omenjajo računi za plačilo strani državljani (to smo mi) za vpačilo naknadu za upotrebu pomorskog dobra (to je to, kar vsako leto plačujemo turisti, ko vpčlujemo v Hrvaško z plovilom). Zaradi tega linka sem verjetno preveč naivno upal, da je mogoče to odločbo o plačilu narediti drugače kot samo osebno v delovnem času (ki je pozimi samo med tednom od 7-15). Res pa ne vem zakaj sedaj debatiramo kaj je pomorsko dobro in kaj ni.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Ja Lure vem kaj si mislu ko si bral o nadoknadi za pomorsko dobro. Mislil si da lahko zadevo urediš on- line kot ribiške dovolilnice ali preko banke z nakazilom.
Kot si zvedel se to nanaša za barke registrirane v Hr.
Tako ti drugo ne preostane kot da reskiraš dan med tednom in zadeve urediš.
Kolikor vem iz prejšnjih let bodo kapitanije delale tudi v poletnem času, ob nedeljah
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
1.1. ULAZAK MOREM
Zapovjednik plovila, koje uplovljava u Republiku Hrvatsku morskim putem, dužan je najkraćim putem uploviti u najbližu luku otvorenu za međunarodni promet radi obavljanja granične kontrole, te je dužan obaviti sljedeće:
1. Podvrgnuti se graničnoj kontroli;
2. Ovjeriti popis posade i putnika koji se nalaze na plovilu u lučkoj kapetaniji ili ispostavi lučke kapetanije;
3. Platiti propisane naknade za sigurnost plovidbe;
4. Platiti naknadu za boravišnu pristojbu;
5. Prijaviti boravak stranih državljana na plovilu sukladno posebnim propisima
Zapovjednik plovila, koje uplovljava u Republiku Hrvatsku morskim putem, dužan je najkraćim putem uploviti u najbližu luku otvorenu za međunarodni promet radi obavljanja granične kontrole, te je dužan obaviti sljedeće:
1. Podvrgnuti se graničnoj kontroli;
2. Ovjeriti popis posade i putnika koji se nalaze na plovilu u lučkoj kapetaniji ili ispostavi lučke kapetanije;
3. Platiti propisane naknade za sigurnost plovidbe;
4. Platiti naknadu za boravišnu pristojbu;
5. Prijaviti boravak stranih državljana na plovilu sukladno posebnim propisima
Zdravo,
letos bom prvič s čolnom na dopustu. Prebral sem celotno temo in ugotovil, da je plačilo pristojbin čisto odvisno od lokalnih šerifov.
Pa me vseeno zanima za ziher.
Čoln dolg 3 in tomos 4. Pri nas ga imam neregistriranega, če ga ni treba, nimam niti zavarovanja. Za čoln gumenjak mam papirje tudi račun (nov) za motor ne. Izpit imam.
Naj sploh grem spraševat na LK koliko naj plačam ali se pač vozim okrog brez vseh teh plačanih pristojbin.
letos bom prvič s čolnom na dopustu. Prebral sem celotno temo in ugotovil, da je plačilo pristojbin čisto odvisno od lokalnih šerifov.
Pa me vseeno zanima za ziher.
Čoln dolg 3 in tomos 4. Pri nas ga imam neregistriranega, če ga ni treba, nimam niti zavarovanja. Za čoln gumenjak mam papirje tudi račun (nov) za motor ne. Izpit imam.
Naj sploh grem spraševat na LK koliko naj plačam ali se pač vozim okrog brez vseh teh plačanih pristojbin.
LP
Grega
Grega
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Na Hrvaškem čolni do 2,5 m in do 5konj ne rabijo registracije. Imej samo dokazilo s seboj.
dodatno pojasnilo
Torej plovila od 2,5 morajo biti registrirana v HR. Če si Slo državljan pa potrebuješ vinjeto, registracija ni potrebna ker ni obvezna v Slo.
Nazadnje spremenil NOVI FOSIL, dne Pe Jul 08, 2016 14:09, skupaj popravljeno 2 krat.
Pozdravljeni morjeplovci,
vem da je že ogromno napisanega o tem, pa bi glede na to, da se stvari očitno dosti spreminjajo vseeno vprašal in upam na konkreten odgovor.
Letos grem prvič s svojim čolnom dolžine 3,5m, Tomos18 na Hrvaško, grem s kamperjem, čoln na prikolici.. nastanil bi se nekje na cresu/lošinju v kampu.
Čoln imam pri nas registriran in zavarovan.
Kaj vse moram (birokratsko) urediti, da se lahko vozim brez skrbi?
Ali mi lahko priporočate tudi na kateri kapetaniji je najbolj smiselno? Čoln moram očitno vleči tja pokazat?
Bedno je, da če greš v petek na morje, se lahko pelješ komaj v ponedeljek če imaš srečo in lepo vreme...
Hvala za odgovore!
vem da je že ogromno napisanega o tem, pa bi glede na to, da se stvari očitno dosti spreminjajo vseeno vprašal in upam na konkreten odgovor.
Letos grem prvič s svojim čolnom dolžine 3,5m, Tomos18 na Hrvaško, grem s kamperjem, čoln na prikolici.. nastanil bi se nekje na cresu/lošinju v kampu.
Čoln imam pri nas registriran in zavarovan.
Kaj vse moram (birokratsko) urediti, da se lahko vozim brez skrbi?
Ali mi lahko priporočate tudi na kateri kapetaniji je najbolj smiselno? Čoln moram očitno vleči tja pokazat?
Bedno je, da če greš v petek na morje, se lahko pelješ komaj v ponedeljek če imaš srečo in lepo vreme...
Hvala za odgovore!
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
hrošč napisal/-a:Potrebuješ pa vinjeto, načeloma. Glede na to da imaš račun za čoln in s tem pisno podano dolžino čolna, pojdi na LK in probaj pridobiti vinjeto. Za T4 verjetno ne bo problem glede podatka o moči.. Boš vsaj miren na morju.
Tole piše v HR zakonu
Vinjetu ne mora imati plovilo čija je duljina kraća od 2,5 metara ili ima ukupnu snagu porivnih strojeva manju od 5 kW.
No ja, da Vas malo pomirim nove mačke
Tudi sam imam letos prvič registriran čoln, tako da je bilo potrebno kupit plovno dovoljenje.
Obiskal sem lučko izpostavo Punat (na Krku) v soboto popoldne, še pred glavno sezono.
V pisarni starejši kapitan in mlada administratorka. Stopim notri, rečem da rabim "vinjeto", Kapitan vstane gre do mene vzame papirje in da administratorki. Lepo začnemo vpisovati podatke (Nemška registracija), ampak zaradi bližine velike marine so jih vajeni. Registracija je narejena na očeta in ponserečii sem dal svoje potrido o opravljenem izpitu za vodenje čolno poleg. Vpraša če oče nima izpita, odvrnem da ima, in ga tudi pokažem.
Mislim, da lastnik plovila ne potrebuje izpita, ampak ga mora imeti tista oseba, ki zahteva "vinjeto"
Očetovo ime je s polno sičniki in šumniku, tako da si predstavljate kako so švabi to zapisali Popolnoma drugače kot v slovenščini. Kapitan primerja imena na izpitu in registraciji, si začnem ustvarjati v glavi sedaj pa bo pizdarija... Se kapitan začne smejat, da teli nemci so res usekani kako vpisujejo imena in da nisem osamljen primer. Povpraša še, če živim v nemčiji, pravim da ne, da j čoln samo registriran gor, ker so se papirji izgubil. Se kapitan zopet nasmehne in odvrne, da tudi tu nisem osamljen primer . Začne malo pizditi čez hrvaško birokracijo...
Na koncu odcolam tistih 100 kun in si rečemo adijo.
Skratka ni sile.
Tudi sam imam letos prvič registriran čoln, tako da je bilo potrebno kupit plovno dovoljenje.
Obiskal sem lučko izpostavo Punat (na Krku) v soboto popoldne, še pred glavno sezono.
V pisarni starejši kapitan in mlada administratorka. Stopim notri, rečem da rabim "vinjeto", Kapitan vstane gre do mene vzame papirje in da administratorki. Lepo začnemo vpisovati podatke (Nemška registracija), ampak zaradi bližine velike marine so jih vajeni. Registracija je narejena na očeta in ponserečii sem dal svoje potrido o opravljenem izpitu za vodenje čolno poleg. Vpraša če oče nima izpita, odvrnem da ima, in ga tudi pokažem.
Mislim, da lastnik plovila ne potrebuje izpita, ampak ga mora imeti tista oseba, ki zahteva "vinjeto"
Očetovo ime je s polno sičniki in šumniku, tako da si predstavljate kako so švabi to zapisali Popolnoma drugače kot v slovenščini. Kapitan primerja imena na izpitu in registraciji, si začnem ustvarjati v glavi sedaj pa bo pizdarija... Se kapitan začne smejat, da teli nemci so res usekani kako vpisujejo imena in da nisem osamljen primer. Povpraša še, če živim v nemčiji, pravim da ne, da j čoln samo registriran gor, ker so se papirji izgubil. Se kapitan zopet nasmehne in odvrne, da tudi tu nisem osamljen primer . Začne malo pizditi čez hrvaško birokracijo...
Na koncu odcolam tistih 100 kun in si rečemo adijo.
Skratka ni sile.
Hvala na razumevanju
Hoj!
Zgornji post mi daje en del odgovora, pa bi vseeno želel še dodatno razlago.
Letos zaradi določenih okoliščin ne bom šel na morje, bi pa vzela čoln na morje hči in njen fant, ki ima izpit za voditelja čolna. Zanj bom napisal pooblastilo in ga overil na upravni enoti. Zanima me, če bo lahko hčerin fant na Hrvaškem uredil plovno dovoljenje na podlagi pooblastila. Vsi dokumenti od plovila so urejeni.
Hvala za vaše odgovore.
Lep pozdrav.
Zgornji post mi daje en del odgovora, pa bi vseeno želel še dodatno razlago.
Letos zaradi določenih okoliščin ne bom šel na morje, bi pa vzela čoln na morje hči in njen fant, ki ima izpit za voditelja čolna. Zanj bom napisal pooblastilo in ga overil na upravni enoti. Zanima me, če bo lahko hčerin fant na Hrvaškem uredil plovno dovoljenje na podlagi pooblastila. Vsi dokumenti od plovila so urejeni.
Hvala za vaše odgovore.
Lep pozdrav.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov