vinjeta
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
vinjeta
pozdravljeni,
sem na dopustu na Visu. imam gumenjaka 2,90 m in motor 5 KM. čoln ni registriran.
ustavila me je policija in zahtevala vinjeto čeprav čoln ni registriran. dobil kazen.
na kapetaniji so mi rekli, da mora biti po hrvaških predpisih registrirano vsako plovilo nad 2,50 m in da mi pač ne morejo dati vinjete.
a ni tako, da v primeru registracije za nas veljajo naši zakoni in da do 2,90 m ne potrebujem registracije in posledično vinjete?
ima kdo kak pameten nasvet?
hvala,
ž
sem na dopustu na Visu. imam gumenjaka 2,90 m in motor 5 KM. čoln ni registriran.
ustavila me je policija in zahtevala vinjeto čeprav čoln ni registriran. dobil kazen.
na kapetaniji so mi rekli, da mora biti po hrvaških predpisih registrirano vsako plovilo nad 2,50 m in da mi pač ne morejo dati vinjete.
a ni tako, da v primeru registracije za nas veljajo naši zakoni in da do 2,90 m ne potrebujem registracije in posledično vinjete?
ima kdo kak pameten nasvet?
hvala,
ž
Ne morejo zahtevati vinjete, če je ni več. Oni so jo ukinili... Si šel na kapetanijo poravnat obveznosti po novi formuli ? Malo zoprna situacija, ne vem če te lahko prisilijo, da registriraš čoln pri njih, po njihovih predpisih, če si državljan SLO. So oni govorili o vinjeti ? Če so, so malo čez les...
govorili so o vinjeti iz navade, po novem ni vinjete v materialni obliki, bomo pa za nova nadomestila verjetno še dolgo tako rekli.
kar zadeva nacionalne predpise o registraciji pa le-ti nimajo zveze z "vinjeto", npr. italijani nimajo registracije do 40 konjev, mi do 3m in 5 konjev, vinjeto je pa res po novih hr predpisih treba plačat za dolžino nad 2,5m
kar zadeva nacionalne predpise o registraciji pa le-ti nimajo zveze z "vinjeto", npr. italijani nimajo registracije do 40 konjev, mi do 3m in 5 konjev, vinjeto je pa res po novih hr predpisih treba plačat za dolžino nad 2,5m
Ja, samo rekli so mu, da mu "ne morajo dati vinjete", ker čoln ni registriran in da je pri njih meja 2,5 m. To ni o.k, on je državljan Slovenije in mu ni treba registrirat čolna na HR. Veljajo nacionalni predpisi, morali bi mu omogočiti, da poravna pristojbine.
Sploh pa, včasih je bila meja za vinjeto 3 m, tako da so naši neregistrirani čolni še prišli skozi. Kako je zdaj pri teh pristojbinah ?
Sploh pa, včasih je bila meja za vinjeto 3 m, tako da so naši neregistrirani čolni še prišli skozi. Kako je zdaj pri teh pristojbinah ?
MareC napisal/-a:pravilno so postopali
2.90 in 5KS mora imeti plovno dovoljenje na hrvaškem ne glede na to če si rezident RS pluješ z neregstriranim plovilom v CRO ter.vodah
Mare, ne me basat.
kako naj dobim vinjeto za čoln, ki ni registriran??? in ni potrebe da bi bil!!! po slovenskih zakonih pač. ko sem bil na policijskem čolnu ni nihče niti z besedico omenil registracije.
ž
piko napisal/-a:MareC napisal/-a:pravilno so postopali
2.90 in 5KS mora imeti plovno dovoljenje na hrvaškem ne glede na to če si rezident RS pluješ z neregstriranim plovilom v CRO ter.vodah
Mare, ne me basat.
kako naj dobim vinjeto za čoln, ki ni registriran??? in ni potrebe da bi bil!!! po slovenskih zakonih pač. ko sem bil na policijskem čolnu ni nihče niti z besedico omenil registracije.
ž
Žiga,si se obril predno si nastopil dopust
ker očitno te bodo oni brili cel mesec
ne zdaj pa resno
oni imajo pravilo 250cm in 5KW neregistrirano samo izpit, ker je plovilo na motorni pogon
verjetno je bil šerif, ki se ne spozna na pravila, ampak 290 in 4KW mora biti po CRO pravilih reg. si dokazoval lastništvo iz SLO imaš dokumente za čoln?
Če kaj pomaga; Sam imam podobno gumenjak 290cm in 3,5 KM. Pred tednom dni sem pisal na kapitanijo v Rijeko in spraševal po proceduri in stroških po njihovem novem zakonu in dodal da pri nas tak čoln ne rabi biti registriran in bo pri njih uporabljen v času dopusta...
Dobil sem odgovor:
„Vinjetu“ možete kupiti u bilo kojoj lučkoj ispostavi.
Cijena za Vaše plovilo iznosi oko 200 kn za „vinjetu“ i 140 kuna za tehnički pregled kojega treba obaviti budući Vaše plovilo ne podliježe obvezi upisa u Vašoj državi.
Plovilo ne morate dovesti sa sobom da biste podmirili navedenu naknadu. Glede eventualnog obavljanja tehničkog pregleda dogovoriti ćete se s kapetanom ispostave.
Dok plovite, na plovilu se mora nalaziti:
- dokaz da je plaćena „vinjeta“
- dokaz da je plovilo sposobno za plovidbu
- dokaz da ste osposobljeni za upravljanje plovilom
- dokaz o osiguranju od odgovornosti za štetu počinjenu trećim osobama
- dokaz o vlasništvu ili punomoć za korištenje plovila
lp
Dobil sem odgovor:
„Vinjetu“ možete kupiti u bilo kojoj lučkoj ispostavi.
Cijena za Vaše plovilo iznosi oko 200 kn za „vinjetu“ i 140 kuna za tehnički pregled kojega treba obaviti budući Vaše plovilo ne podliježe obvezi upisa u Vašoj državi.
Plovilo ne morate dovesti sa sobom da biste podmirili navedenu naknadu. Glede eventualnog obavljanja tehničkog pregleda dogovoriti ćete se s kapetanom ispostave.
Dok plovite, na plovilu se mora nalaziti:
- dokaz da je plaćena „vinjeta“
- dokaz da je plovilo sposobno za plovidbu
- dokaz da ste osposobljeni za upravljanje plovilom
- dokaz o osiguranju od odgovornosti za štetu počinjenu trećim osobama
- dokaz o vlasništvu ili punomoć za korištenje plovila
lp
Tehnični pregled? Ha, še nekaj novega.
Nič, v četrtek ali v soboto grem v Vrsar in se ob prvi priliki oglasim na poreški kapetaniji in vprašam v živo g. kapetana, kaj je sedaj s tem. Po telefonu in očitno po mailu se bolj malo opravi..
Če gre pa kdo prej na kako kapetanijo oz. mimo, se pa priporočam za vprašanje. Ali če ima kdo izkušnje s poreškim kapetanom, kako je kooperativen, ali je bolj na katero drugo.
Nič, v četrtek ali v soboto grem v Vrsar in se ob prvi priliki oglasim na poreški kapetaniji in vprašam v živo g. kapetana, kaj je sedaj s tem. Po telefonu in očitno po mailu se bolj malo opravi..
Če gre pa kdo prej na kako kapetanijo oz. mimo, se pa priporočam za vprašanje. Ali če ima kdo izkušnje s poreškim kapetanom, kako je kooperativen, ali je bolj na katero drugo.
Piki napisal/-a: In zakaj zavarovanje pri 3.5 KM ?
Nisem še pogruntal, ali gre pri tem zavarovanju za sprenevedanje ali za neznanje. Jaz se v Senju o tej temi že dve leti prerekam s kapitanom. Predlani sem imel vpisano 0 kW (pogon samo na jadra), lani pa 2,92kW. Obakrat je vztrajal na plačilu zavarovalne premije (njegov argument: saj Krištof Kolumb je tudi imel pogon samo na jadra, pa mislite, da bi mu z njegovo Santo Mario dovolili po Jadranu pluti brez urejenega zavarovanja?). Letos bom imel s sabo natisnjen odgovor s "HR ministarstva", kjer mi je uslužbenka odgovorila, da za moje plovilo pač zavarovanje ni potrebno. Samo ne vem, ali ga ne bom s tem še bolj užalil in bo spet vztrajal pri svojem.
Nazadnje spremenil Splav, dne Po Jul 07, 2014 09:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Mirno morje in široko obzorje.
-
- Višji vodnik
- Prispevkov: 20
- Pridružen: Ne Dec 15, 2013 16:35
Zdravo,
kombinacija 3,5KW in 3,4 m pri nas mora biti registriran (registracija tudi je!), vendar ni potrebno zavarovanje. V CRO za to kombinacijo je potrebna vinjeta (in tudi bo), kako je pa z zavarovanjem? Ali ga je potrebno zavarovati? Če ga potrebno zavarovati in tega ne storim pri nas, ali ga je možno v CRO?
LP
kombinacija 3,5KW in 3,4 m pri nas mora biti registriran (registracija tudi je!), vendar ni potrebno zavarovanje. V CRO za to kombinacijo je potrebna vinjeta (in tudi bo), kako je pa z zavarovanjem? Ali ga je potrebno zavarovati? Če ga potrebno zavarovati in tega ne storim pri nas, ali ga je možno v CRO?
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov