Opozorilo! Poravnane obveznosti do marine
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Opozorilo! Poravnane obveznosti do marine
Mogoče opozorlo vsem, ki prodajamo, menjamo-menjate plovilo!.
Celo poletje sem gledal 8m potovalni gliser v eni od marin pri sosedih, ki se mu že takoj vidi, da je že nekaj časa na suhem depoju. Reg. je hrvaška in po raznih telefonskih klicih sem prišel tudi do lastnika, ki je slovenec. Omenil sem mu, da se zanimam za njegov čoln in ker plovilo že nekaj časa ni v uporabi ali ga mogoče celo proda. In kaj mi je povedal. Prejšnji lastnik čolna je pooblastil uporabnika, da lahko v njegovem imenu proda plovilo kar je tudi storil. On kot kupec je takoj dvignil čoln ga temeljito uredil, zaščitil in celo vgradil nov motor. Ko ga je hotel spustiti nazaj v vodo pa mu iz marine pomolijo papir, da prejšnji lastnik oz. uporabnik že nekaj sezon zamuja z plačilom priveza. Izdana je bila tudi že odločba za dvig plovila iz vode in prestavitev v suho marino a jih je on kot kupec prehitel. Sedaj pa mu ga ne dovolijo odpeljati oz. mu ga ne spustijo v vodo dokler bivši lastnik ali on ne poračuna zapadlih obveznosti. Tu nastane problem ker uporabnik trdi, da je privez plačeval lastnik, lastnik pa obratno. No plačal ga ni nihče tako lastnik kot uporabnik pa sta "sumljiva" prijatelja. Prepisa do tistega trenutka še ni naredil. Ta dolg pa letos že krepko znaša več kot je samo plovilo vredno.
Delno je kriv tudi kupec a kaj ko takrat vidiš le čoln in sebe z ohlajeno pijačo na njem.
Bi pa rad poudaril, da sem šel pogledat kar nekaj plovil, ki se nahajajo in prodajajo v marini pa tudi pomislil nisem, da bi bil pozoren tudi na to, če so vse obveznosti lastnika do marine poravnane.
V tem primeru tožba že teče nekaj časa in ni videti, da bo v kratkem rešena.
Toliko v opozorilo pred neljubimi zapleti pri nakupu.
Celo poletje sem gledal 8m potovalni gliser v eni od marin pri sosedih, ki se mu že takoj vidi, da je že nekaj časa na suhem depoju. Reg. je hrvaška in po raznih telefonskih klicih sem prišel tudi do lastnika, ki je slovenec. Omenil sem mu, da se zanimam za njegov čoln in ker plovilo že nekaj časa ni v uporabi ali ga mogoče celo proda. In kaj mi je povedal. Prejšnji lastnik čolna je pooblastil uporabnika, da lahko v njegovem imenu proda plovilo kar je tudi storil. On kot kupec je takoj dvignil čoln ga temeljito uredil, zaščitil in celo vgradil nov motor. Ko ga je hotel spustiti nazaj v vodo pa mu iz marine pomolijo papir, da prejšnji lastnik oz. uporabnik že nekaj sezon zamuja z plačilom priveza. Izdana je bila tudi že odločba za dvig plovila iz vode in prestavitev v suho marino a jih je on kot kupec prehitel. Sedaj pa mu ga ne dovolijo odpeljati oz. mu ga ne spustijo v vodo dokler bivši lastnik ali on ne poračuna zapadlih obveznosti. Tu nastane problem ker uporabnik trdi, da je privez plačeval lastnik, lastnik pa obratno. No plačal ga ni nihče tako lastnik kot uporabnik pa sta "sumljiva" prijatelja. Prepisa do tistega trenutka še ni naredil. Ta dolg pa letos že krepko znaša več kot je samo plovilo vredno.
Delno je kriv tudi kupec a kaj ko takrat vidiš le čoln in sebe z ohlajeno pijačo na njem.
Bi pa rad poudaril, da sem šel pogledat kar nekaj plovil, ki se nahajajo in prodajajo v marini pa tudi pomislil nisem, da bi bil pozoren tudi na to, če so vse obveznosti lastnika do marine poravnane.
V tem primeru tožba že teče nekaj časa in ni videti, da bo v kratkem rešena.
Toliko v opozorilo pred neljubimi zapleti pri nakupu.
Pozejdon,
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
Tex!
Trenutno sem dal menjavo na stranski tir. Vsaj do februarja/marca. Kupit se kar nekaj da a kaj, ko prodaja stoji. Moj zdajšnji je še pri hiši in nič mu ne manjka razen kak meter zato se oziram po večjem max. do 8m. Mogoče bom šel v kakšno menjavo z doplačilom a za to morata bit oba za. Če me zdaj vprašaš bom kar na tem ostal. Moj je kompletno urejen in z njim praktično nimam nobenih stroškov, razen tistih obveznih in goriva pa še tu je šparovec. Saj ga poznaš Alfa Romeo 3.0. V6.
Trenutno sem dal menjavo na stranski tir. Vsaj do februarja/marca. Kupit se kar nekaj da a kaj, ko prodaja stoji. Moj zdajšnji je še pri hiši in nič mu ne manjka razen kak meter zato se oziram po večjem max. do 8m. Mogoče bom šel v kakšno menjavo z doplačilom a za to morata bit oba za. Če me zdaj vprašaš bom kar na tem ostal. Moj je kompletno urejen in z njim praktično nimam nobenih stroškov, razen tistih obveznih in goriva pa še tu je šparovec. Saj ga poznaš Alfa Romeo 3.0. V6.
Pozejdon,
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
Grem spet na morje, da se spomnim kako diši morski zrak, da vsaj malo znebim se vsakdanjih debat ...
V naših marinah se ti tudi lahko zgodi, da moreš najprej plačat usluge in ti šele nato spustijo čoln v vodo. Lastniki plovil se s tem ne obremenjujejo in plačajo. Po zakonu pa je to nedopustno. Ne morejo ti zadržat tvoje imovine, ker nisi plačal usluge, čoln je tvoj. Za neporavnana plačila obstajajo drugi zakonski prijemi.
L.p.
L.p.
Bavarko napisal/-a:V naših marinah se ti tudi lahko zgodi, da moreš najprej plačat usluge in ti šele nato spustijo čoln v vodo. Lastniki plovil se s tem ne obremenjujejo in plačajo. Po zakonu pa je to nedopustno. Ne morejo ti zadržat tvoje imovine, ker nisi plačal usluge, čoln je tvoj. Za neporavnana plačila obstajajo drugi zakonski prijemi.
L.p.
Mnja, na koncu teh "drugih prijemov" so slovenska sodišča. Zaradi njihove učinkovitosti, je razumeti, da se lastniki marin poslužijo vseh možnosti, da do tja ne pride.
Je potrebno priznati, da smo na sončni strani Alp, "pogruntali" en kup načinov, kako izigrati tistega, ki je izvedel servis, po drugi strani pa ne pozabimo na nobeno pravico, ki nam ali tudi ne pripada.
https://vodovod-rh.si/
Pustijo ne . Vendar nobene pravice nimajo zadržati tvoje vozilo.
1000 % . Žal.
Mi ne smemo zadržati vozilo pa vseeno če je naš motor ,menjalnik v avtu.
Obstaja obilizacijski zakon ki načeloma govori da lahko , samo pravno pade!!!!
In tudi ta ki zadržuje tvoje vozilo,plovilo....je v kaznivem dejanju!
Taka država smo
1000 % . Žal.
Mi ne smemo zadržati vozilo pa vseeno če je naš motor ,menjalnik v avtu.
Obstaja obilizacijski zakon ki načeloma govori da lahko , samo pravno pade!!!!
In tudi ta ki zadržuje tvoje vozilo,plovilo....je v kaznivem dejanju!
Taka država smo
Morje je od vseh opojnosti,največji opij
- DR.E
- Admiral
- Prispevkov: 1693
- Pridružen: Ne Jun 08, 2008 11:39
- Kraj: Maribor, Bunarina - Pula
- Kontakt:
Bavarko napisal/-a:V naših marinah se ti tudi lahko zgodi, da moreš najprej plačat usluge in ti šele nato spustijo čoln v vodo. Lastniki plovil se s tem ne obremenjujejo in plačajo. Po zakonu pa je to nedopustno. Ne morejo ti zadržat tvoje imovine, ker nisi plačal usluge, čoln je tvoj. Za neporavnana plačila obstajajo drugi zakonski prijemi.
L.p.
Točno tako!!! In sodišče je že večkat prikimalo temu, blago so morali sprostit in plačat stroške nastale zaradi nedovoljenega zadržanja blaga
MMSI: 238 460 540---- Call.s.: 9AA5011
POZOR: Kdo je trenutno na oblasti pri nas?
POZOR: Kdo je trenutno na oblasti pri nas?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov