Urnik lučkih kapetanij
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Urnik lučkih kapetanij
Ta vikend bi moral peljati barko iz Izole v Dalmacijo. Gledam delovni čas lučke kapetanije v Umagu in je samo med tednom.
Kakšen nasvet, kje naj se prijavim oz kaj mi svetujete
Kakšen nasvet, kje naj se prijavim oz kaj mi svetujete
.
Načeloma ti je edina možnost PULA.
Ta je taglavna za Istarsko županijo in je odprta vsak dan. Ostale so samo izpostave.
Če bi odplul naprej si načeloma v prekršku. Moraš se prijaviti na obmoju županije v kateri si začel plovbo po teritorjalnem morju. Ko pa zapluješ v notranje vode, pa moraš it na najbljižjo kapitanijo.
Za boljši občutek jih prej pokliči po telefonu.
.
Načeloma ti je edina možnost PULA.
Ta je taglavna za Istarsko županijo in je odprta vsak dan. Ostale so samo izpostave.
Če bi odplul naprej si načeloma v prekršku. Moraš se prijaviti na obmoju županije v kateri si začel plovbo po teritorjalnem morju. Ko pa zapluješ v notranje vode, pa moraš it na najbljižjo kapitanijo.
Za boljši občutek jih prej pokliči po telefonu.
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
pajer1 napisal/-a:.
Načeloma ti je edina možnost PULA.
Ta je taglavna za Istarsko županijo in je odprta vsak dan. Ostale so samo izpostave.
Če bi odplul naprej si načeloma v prekršku. Moraš se prijaviti na obmoju županije v kateri si začel plovbo po teritorjalnem morju. Ko pa zapluješ v notranje vode, pa moraš it na najbljižjo kapitanijo.
Za boljši občutek jih prej pokliči po telefonu.
.
Oprosti, pajer, kaj sem kaj spregledal oz. pozabil?
Ali ne velja plovba po teritorialnem morju kot neškodljiv prehod in bi se tako lahko teoretično prijavil tudi v Splitu? Seveda pri tem ne smeš v notranje vode...
@AS najbolje, da tankaš tam, kjer se prijaviš (na kapetanijah in ne izpostavah, če greš preko vikenda).
Od severa proti jugu si sledijo:
Rijeka, Senj, Pula, Zadar, Šibenik, Split, Ploče in Dubrovnik.
Vse običajno odprte vse dni od 7.00 - 15.00
Je pa tako, da sem sam tudi že prišel izven delovnega časa (v nedeljo) po morju na Hrvaško, opravil s policaji, potem pa odšel domov. V torek, ko sem se vrnil, pa sem se prijavil še na kapetaniji.
Malo sem bil sicer okurcan, vendar nič strašnega (brez kazni ali podobnega).
Od severa proti jugu si sledijo:
Rijeka, Senj, Pula, Zadar, Šibenik, Split, Ploče in Dubrovnik.
Vse običajno odprte vse dni od 7.00 - 15.00
Je pa tako, da sem sam tudi že prišel izven delovnega časa (v nedeljo) po morju na Hrvaško, opravil s policaji, potem pa odšel domov. V torek, ko sem se vrnil, pa sem se prijavil še na kapetaniji.
Malo sem bil sicer okurcan, vendar nič strašnega (brez kazni ali podobnega).
fakinx napisal/-a:
Oprosti, pajer, kaj sem kaj spregledal oz. pozabil?
Ali ne velja plovba po teritorialnem morju kot neškodljiv prehod in bi se tako lahko teoretično prijavil tudi v Splitu? Seveda pri tem ne smeš v notranje vode...
Neškodljiv prehod preko teritorjalnega morja pomeni, da greš preko tega dela morja v mednarodne vode in ti je cilj nekje drugje, v drugi državi, ribolov v mednarodnih vodah, ..... ali obratno.
Uradno je to prekršek, če si že bil v teritorjalnem morju, pa izpluješ v mednarodne vode in potem nazaj, ....
Seveda je pa prehod samo prehod-plovba in je vsaka druga dejavnost strogo prepovedana. Brez ribiškega pribora v nosilcih, še bolje , če je vse pospravljeno v nulo.
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
pajer1 napisal/-a:Neškodljiv prehod preko teritorjalnega morja pomeni, da greš preko tega dela morja v mednarodne vode in ti je cilj nekje drugje, v drugi državi, ribolov v mednarodnih vodah, ..... ali obratno.
Hmmm, še vedno ne vem, kaj je pravzaprav čisto prav.
Oprosti pajer, nočem polemizirati s tabo, ker vem, da si pravnik in so ti te zadeve jasne kot beli dan (vsekakor bolj kot meni). Vseeno pa me zanima naslednje:
Ladja v mednarodnem prometu (lahko tudi npr. moja jadrnica) izpluje iz Benetk in ima cilj npr. Split.
Seveda pri svoji plovbi prečka IT, mednarodne in vstopi v HR teritorialne vode.
Kaj sedaj? Kje bi se moral pravno-formalno prijaviti? Najbližja izpostava LK Split na poti je npr. Vis, Hvar ali pa Milna na Šolti ipd.
Resno, za dobrobit vseh nas, kakšno je tvoje mnenje oz. po tvojem vedenju pravi naslov za opravljanje mejnih formalnosti?
Jaz npr. se ne bi ustavljal nikjer do Splita in bi formalnosti opravil tam. Prosim pa še za tvoje strokovno mnenje.
Hvala.
Pomorski zakonik RH je objavljen tukaj. Če poiščeš Članak 21 je tam definicija neškodljivega prehoda, pa še Članak 23, kjer piše kaj vse NI neškodljiv prehod.
Če slučajno ne greš po najkrajši poti v luko, kjer se nameravaš prijaviti, se ti lahko zgodi kot tukaj andrejv-ju
Če slučajno ne greš po najkrajši poti v luko, kjer se nameravaš prijaviti, se ti lahko zgodi kot tukaj andrejv-ju
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov