Urnik lučkih kapetanij

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1

AS
Admiral
Prispevkov: 614
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 23:20

Urnik lučkih kapetanij

OdgovorNapisal/-a AS » Po Maj 23, 2016 22:06

Ta vikend bi moral peljati barko iz Izole v Dalmacijo. Gledam delovni čas lučke kapetanije v Umagu in je samo med tednom.
Kakšen nasvet, kje naj se prijavim oz kaj mi svetujete
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5969
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » Po Maj 23, 2016 22:22

.

Načeloma ti je edina možnost PULA.

Ta je taglavna za Istarsko županijo in je odprta vsak dan. Ostale so samo izpostave.
Če bi odplul naprej si načeloma v prekršku. Moraš se prijaviti na obmoju županije v kateri si začel plovbo po teritorjalnem morju. Ko pa zapluješ v notranje vode, pa moraš it na najbljižjo kapitanijo.

Za boljši občutek jih prej pokliči po telefonu.

.
pajer 1

Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
fakinx
Admiral
Prispevkov: 771
Pridružen: Pe Maj 16, 2014 20:34
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a fakinx » To Maj 24, 2016 06:32

pajer1 napisal/-a:.

Načeloma ti je edina možnost PULA.

Ta je taglavna za Istarsko županijo in je odprta vsak dan. Ostale so samo izpostave.
Če bi odplul naprej si načeloma v prekršku. Moraš se prijaviti na obmoju županije v kateri si začel plovbo po teritorjalnem morju. Ko pa zapluješ v notranje vode, pa moraš it na najbljižjo kapitanijo.

Za boljši občutek jih prej pokliči po telefonu.

.


Oprosti, pajer, kaj sem kaj spregledal oz. pozabil?
Ali ne velja plovba po teritorialnem morju kot neškodljiv prehod in bi se tako lahko teoretično prijavil tudi v Splitu? Seveda pri tem ne smeš v notranje vode...
kondor88
Admiral
Prispevkov: 643
Pridružen: Po Nov 18, 2013 17:18

OdgovorNapisal/-a kondor88 » To Maj 24, 2016 07:19

točno
Uporabniški avatar
Stopi
Admiral
Prispevkov: 723
Pridružen: To Maj 26, 2015 16:42
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Stopi » To Maj 24, 2016 07:40

fakinx napisal/-a:Oprosti, pajer, kaj sem kaj spregledal oz. pozabil?
Ali ne velja plovba po teritorialnem morju kot neškodljiv prehod in bi se tako lahko teoretično prijavil tudi v Splitu? Seveda pri tem ne smeš v notranje vode...


Je tako!
No. 1
Admiral
Prispevkov: 1231
Pridružen: Ne Maj 23, 2010 22:26
Kraj: Vodice & Novigrad

OdgovorNapisal/-a No. 1 » To Maj 24, 2016 11:12

A veš da sm se jst to spraševal, ker recimo Novigrad ima od 8-17h samo ob delovnikih (list na vratih), pa celo soboto hodijo iz pomola do lučke, pol v bol sezoni pa tudi ob nedeljah ipd. Dejansko sam pomol s policaji brez lučke nima smisla, oni so pa tam 24/7
Wellcraft 2600 Martinique
AS
Admiral
Prispevkov: 614
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 23:20

OdgovorNapisal/-a AS » To Maj 24, 2016 14:25

To da se peljem izven teritorialnih vod bi šlo, vendar moram vmes nekje tudi tankati.
fakinx
Admiral
Prispevkov: 771
Pridružen: Pe Maj 16, 2014 20:34
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a fakinx » To Maj 24, 2016 14:38

@AS najbolje, da tankaš tam, kjer se prijaviš (na kapetanijah in ne izpostavah, če greš preko vikenda).
Od severa proti jugu si sledijo:
Rijeka, Senj, Pula, Zadar, Šibenik, Split, Ploče in Dubrovnik.
Vse običajno odprte vse dni od 7.00 - 15.00

Je pa tako, da sem sam tudi že prišel izven delovnega časa (v nedeljo) po morju na Hrvaško, opravil s policaji, potem pa odšel domov. V torek, ko sem se vrnil, pa sem se prijavil še na kapetaniji.
Malo sem bil sicer okurcan, vendar nič strašnega (brez kazni ali podobnega).
Uporabniški avatar
vili
Viceadmiral
Prispevkov: 596
Pridružen: Po Feb 23, 2009 22:10

OdgovorNapisal/-a vili » To Maj 24, 2016 15:30

Teraj do Pule. Tam ti kapetanija vedno dela. Opraviš formalnosti,natankaš čoln,saj lahko privež na črpalki. Pol pa gas dalje.
AS
Admiral
Prispevkov: 614
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 23:20

OdgovorNapisal/-a AS » To Maj 24, 2016 15:46

vili napisal/-a:Teraj do Pule. Tam ti kapetanija vedno dela. Opraviš formalnosti,natankaš čoln,saj lahko privež na črpalki. Pol pa gas dalje.


Ja, verjetno bom tako naredil.
Kaj pa naši v Piranu delajo čez vikend?
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5969
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » To Maj 24, 2016 17:21

fakinx napisal/-a:
Oprosti, pajer, kaj sem kaj spregledal oz. pozabil?
Ali ne velja plovba po teritorialnem morju kot neškodljiv prehod in bi se tako lahko teoretično prijavil tudi v Splitu? Seveda pri tem ne smeš v notranje vode...



Neškodljiv prehod preko teritorjalnega morja pomeni, da greš preko tega dela morja v mednarodne vode in ti je cilj nekje drugje, v drugi državi, ribolov v mednarodnih vodah, ..... ali obratno.

Uradno je to prekršek, če si že bil v teritorjalnem morju, pa izpluješ v mednarodne vode in potem nazaj, ....

Seveda je pa prehod samo prehod-plovba in je vsaka druga dejavnost strogo prepovedana. Brez ribiškega pribora v nosilcih, še bolje , če je vse pospravljeno v nulo.
.
pajer 1



Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
fakinx
Admiral
Prispevkov: 771
Pridružen: Pe Maj 16, 2014 20:34
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a fakinx » Sr Maj 25, 2016 08:13

pajer1 napisal/-a:Neškodljiv prehod preko teritorjalnega morja pomeni, da greš preko tega dela morja v mednarodne vode in ti je cilj nekje drugje, v drugi državi, ribolov v mednarodnih vodah, ..... ali obratno.


Hmmm, še vedno ne vem, kaj je pravzaprav čisto prav.
Oprosti pajer, nočem polemizirati s tabo, ker vem, da si pravnik in so ti te zadeve jasne kot beli dan (vsekakor bolj kot meni). Vseeno pa me zanima naslednje:
Ladja v mednarodnem prometu (lahko tudi npr. moja jadrnica) izpluje iz Benetk in ima cilj npr. Split.
Seveda pri svoji plovbi prečka IT, mednarodne in vstopi v HR teritorialne vode.
Kaj sedaj? Kje bi se moral pravno-formalno prijaviti? Najbližja izpostava LK Split na poti je npr. Vis, Hvar ali pa Milna na Šolti ipd.
Resno, za dobrobit vseh nas, kakšno je tvoje mnenje oz. po tvojem vedenju pravi naslov za opravljanje mejnih formalnosti?
Jaz npr. se ne bi ustavljal nikjer do Splita in bi formalnosti opravil tam. Prosim pa še za tvoje strokovno mnenje.
Hvala.
kondor88
Admiral
Prispevkov: 643
Pridružen: Po Nov 18, 2013 17:18

OdgovorNapisal/-a kondor88 » Sr Maj 25, 2016 08:53

[/quote]
vem, da si pravnik in so ti te zadeve jasne kot beli dan (vsekakor bolj kot meni). [/quote]

ne drži
kondor88
Admiral
Prispevkov: 643
Pridružen: Po Nov 18, 2013 17:18

OdgovorNapisal/-a kondor88 » Sr Maj 25, 2016 08:54

[/quote]
Jaz npr. se ne bi ustavljal nikjer do Splita in bi formalnosti opravil tam.
Hvala.[/quote]

pravilno
Uporabniški avatar
Lure
Admiral
Prispevkov: 711
Pridružen: Če Nov 06, 2008 18:58
Kraj: Ljubljana - Izola

OdgovorNapisal/-a Lure » Sr Maj 25, 2016 14:44

Pomorski zakonik RH je objavljen tukaj. Če poiščeš Članak 21 je tam definicija neškodljivega prehoda, pa še Članak 23, kjer piše kaj vse NI neškodljiv prehod.

Če slučajno ne greš po najkrajši poti v luko, kjer se nameravaš prijaviti, se ti lahko zgodi kot tukaj andrejv-ju

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov