Pomoc hr.registracija
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Re: Pomoc hr.registracija
Pajer nisem zasledu ,da s mu flašo prnesu, jer malo mito uvjek dobro dođe...verjam mi .
Re: Pomoc hr.registracija
Roman 1 napisal/-a:Mislim da gre do 7m trajna registracija.....pajer nočem nič rečt,....se pa tako izogneš tako našim kot njihovim birokratom...če se m prav razumel, so bili arogantni oboji....
...je pa absurd, da naši zahtevajo pregled, sosedi,ki imajo malooooo več morja in plovil, pa ne......že zaradi tega bi jaz preregistriral pa magari na D, če komu šahovnica ne paše
Jebiga, Kren jaz jaz to pišem za nas tamale,......tavelki mate pač drugačen režim....
Moja jadrnica dolžine 8,50 m je imela trajno reg. v hr.
Re: Pomoc hr.registracija
Ne dam barke na HR zastavo, da me bodo pol jebal. Že ko greš sam po "Vinjeto" in plačat turistično takso so pametni, da me bodo pa jebal ko vola še z registracijo pa no go.
Barka je na SLO zastavi (Piran). Jaz imam zelo pozitivno izkušnjo z registracijo, ki sem jo delal dve leti nazaj. Sem prej poklical dobil termin, barko pripeljal iz Umaga v Piran in bil v dobri uri fertik z novo registracijo. Nobenega kompliciranja in vse skupaj zelo korektno. Uglavnem sami +++.
Barka je na SLO zastavi (Piran). Jaz imam zelo pozitivno izkušnjo z registracijo, ki sem jo delal dve leti nazaj. Sem prej poklical dobil termin, barko pripeljal iz Umaga v Piran in bil v dobri uri fertik z novo registracijo. Nobenega kompliciranja in vse skupaj zelo korektno. Uglavnem sami +++.
Veter v laseh, travarca v zobeh
Re: Pomoc hr.registracija
Matejc napisal/-a:zlatko83 napisal/-a:sem šel v Zadar, kjer so še kar prijazni.
A se hecaš? prijazni??? Tok jebanja kot sem ga doživel na ZD kapetaniji pa še u lajfu nisem!!!! Tako da moje izkušnje bejž stran od ZD kapetanije
Jaz bom v kratkem šel v Novaljo probat srečo. Ko sem se pred kratkim tam oglasil in povprašal, kako dolgo traja registracija in če bom to uredil v enem dnevu, sem dobil odgovor "Ako se zvijezde sklope, onda da".... Mislim, kak je to odgovor. Reči da če bo gužva, bo malo za počakat, predlagaj termin, zini karkoli koristnega. Povej kaka je praksa, kako se v povpreču to izvede ne pa volovski pogled, in tak odgovor.
Ma kaj češ, Rvati so nadrasa, hkrati pa nam svojo inteligenco izkazujejo na vsakem koraku.
Re: Pomoc hr.registracija
Pa pojdi v Portorož dopustovat,zakaj rineš dol pa še stroške si delaš!!??
Re: Pomoc hr.registracija
A nebi bilo bolje otroke kar popoldne enkrat na Ptujske toplice peljat
Najmanj stroškov z dopustovanjem
Najmanj stroškov z dopustovanjem
Re: Pomoc hr.registracija
Evo ,v ponedeljek registriral barko v Biogradu.
Barka je bila15 let registrirana pod SLO in je sedaj šla pod HR zastavo.
Razlogi so sledeči:
Znano je,da HR kapitani zelo neradi delajo prglede plovil,ki bodo kasneje registrirane v SLO in si izmišljujejo vse mogoče,da jim tega nebi bilo treba opraviti.
Zato je alternativa,da odpljujemo domov(kar je iz srednje dalmacije kar zamudno),ali pa da pooblaščeno osebo pripelješ na barko in ti on naredi pregled na licu mesta.Kar je pa seveda predrago.Kapitani namreč niso edini,ki lahko pregledajo barko.
Pri meni se je zadnjih 15 let zadeva odvijala na sledeči način
Z uradno osebo sva se dobila na parkirišču na obali jaz njemu 350 EUR va v žep on pa meni poštmpljan zapisnik o pregledu.
(Podatke je seveda imel že od prej shranjene v svojem računalniku)Nato je sledilo še zavarovanje okrog 400EUR ,ki sicer velja tudi za italijo,kar mi je pa vseeno,ker tja itak ne nameravam pluti.Potem še nekakšne takse na kapetaniji in če računam še potne stroške ter kosilo je bila nazadnje regiistracija 1000EUR .Prihranjeno mi je bilo edino imate to,imate ono pri pregledu.
V Biogradu gre na sledeči način:
Kapetan je sicer res bolj počasne sorte ampak je prijazen.Še bolj pa so prijazne tiste ženske v pisarni.
Zahteva,da je oprema,ki je predpisana prisotna na barki.Ampak ni dlakocepski.Sicer pa mora biti oprema zaradi nas uporabnikov in varnosti plovbe in ne zaradi kapetana.Čeprav si bolj težko predstavljam koga izmed nas ,da bi preveč vneto na dopustu prebiral Popis svetionika na Jadranu.
Dogovoriš se za pregled,ki je v ponedeljek ali sredo in plačaš 400 KUN
Natisnejo ti na list kaj moraš imeti od opreme za svojo dolžino in področje plovbe.
Z barko se privežeš pri bencinski črpalki skoraj direktno pred kapitanijo,on opravi pregled 5 minut in gotovo.
Zavarovalnica je takoj vrata zraven,plačaš(v mojem primeru 600 KUN)in zadeva je opravljena
Čisto,profesionalno in hitro,predvsem pa poceni.
V mojem primeru 1000KUN proti 1000 evrom
Barka je bila15 let registrirana pod SLO in je sedaj šla pod HR zastavo.
Razlogi so sledeči:
Znano je,da HR kapitani zelo neradi delajo prglede plovil,ki bodo kasneje registrirane v SLO in si izmišljujejo vse mogoče,da jim tega nebi bilo treba opraviti.
Zato je alternativa,da odpljujemo domov(kar je iz srednje dalmacije kar zamudno),ali pa da pooblaščeno osebo pripelješ na barko in ti on naredi pregled na licu mesta.Kar je pa seveda predrago.Kapitani namreč niso edini,ki lahko pregledajo barko.
Pri meni se je zadnjih 15 let zadeva odvijala na sledeči način
Z uradno osebo sva se dobila na parkirišču na obali jaz njemu 350 EUR va v žep on pa meni poštmpljan zapisnik o pregledu.
(Podatke je seveda imel že od prej shranjene v svojem računalniku)Nato je sledilo še zavarovanje okrog 400EUR ,ki sicer velja tudi za italijo,kar mi je pa vseeno,ker tja itak ne nameravam pluti.Potem še nekakšne takse na kapetaniji in če računam še potne stroške ter kosilo je bila nazadnje regiistracija 1000EUR .Prihranjeno mi je bilo edino imate to,imate ono pri pregledu.
V Biogradu gre na sledeči način:
Kapetan je sicer res bolj počasne sorte ampak je prijazen.Še bolj pa so prijazne tiste ženske v pisarni.
Zahteva,da je oprema,ki je predpisana prisotna na barki.Ampak ni dlakocepski.Sicer pa mora biti oprema zaradi nas uporabnikov in varnosti plovbe in ne zaradi kapetana.Čeprav si bolj težko predstavljam koga izmed nas ,da bi preveč vneto na dopustu prebiral Popis svetionika na Jadranu.
Dogovoriš se za pregled,ki je v ponedeljek ali sredo in plačaš 400 KUN
Natisnejo ti na list kaj moraš imeti od opreme za svojo dolžino in področje plovbe.
Z barko se privežeš pri bencinski črpalki skoraj direktno pred kapitanijo,on opravi pregled 5 minut in gotovo.
Zavarovalnica je takoj vrata zraven,plačaš(v mojem primeru 600 KUN)in zadeva je opravljena
Čisto,profesionalno in hitro,predvsem pa poceni.
V mojem primeru 1000KUN proti 1000 evrom
Re: Pomoc hr.registracija
Zavarovanje 1000 kun.to je osnovno zavarovanje 180 kun je blo zame..tu pazi oni zavarujejo sam če koga poškoduješ,nimajo pa materialne odgovornosti.torej če razbiješ sosedovo barko jo plačaš sam.Zato pa majo pol ugoden kasko kjer je pa tud ta materialna ugodnost v paketu.
Re: Pomoc hr.registracija
Pozdravljeni morjeplovci, bom vprašal tukaj da ne odpiram nove teme. In sicer rabim nasvet...kupil bi 5,5m jadrnico, ki ima trajno registracijo na HR. Jadrnica je na prikolici, hranjeno bi jo imel doma. Uporabljal bi jo predvsem v IT ker sem razmeroma blizu ribiškega naselja kjer je klancina za spust, občasno bi šel tudi na Slo obalo. Na HR pa samo kakšen teden v času dopusta. Kaj mi svetujete, naj jo pustim pod HR zastavo, samo potem ne vem kako je z plutjem v IT in SLO vodah ali je bolje da jo dam pod SLO zastavo ( trenutno se nagibam k temu). Hvala vsem za nasvet. Lp
Re: Pomoc hr.registracija
lisjak napisal/-a:Pozdravljeni morjeplovci, bom vprašal tukaj da ne odpiram nove teme. In sicer rabim nasvet...kupil bi 5,5m jadrnico, ki ima trajno registracijo na HR. Jadrnica je na prikolici, hranjeno bi jo imel doma. Uporabljal bi jo predvsem v IT ker sem razmeroma blizu ribiškega naselja kjer je klancina za spust, občasno bi šel tudi na Slo obalo. Na HR pa samo kakšen teden v času dopusta. Kaj mi svetujete, naj jo pustim pod HR zastavo, samo potem ne vem kako je z plutjem v IT in SLO vodah ali je bolje da jo dam pod SLO zastavo ( trenutno se nagibam k temu). Hvala vsem za nasvet. Lp
Če ima trajno reg. v hr. ne smeš nikjer plut razen v hr. vodah, jaz sem imel isti primer in sem jo potem registriral pod slo. zastavo. l.p. alesjo
Re: Pomoc hr.registracija
Hvala za hiter in zelo uporaben odgovor. Lp Iztok
Re: Pomoc hr.registracija
alesjo napisal/-a:lisjak napisal/-a:Pozdravljeni morjeplovci, bom vprašal tukaj da ne odpiram nove teme. In sicer rabim nasvet...kupil bi 5,5m jadrnico, ki ima trajno registracijo na HR. Jadrnica je na prikolici, hranjeno bi jo imel doma. Uporabljal bi jo predvsem v IT ker sem razmeroma blizu ribiškega naselja kjer je klancina za spust, občasno bi šel tudi na Slo obalo. Na HR pa samo kakšen teden v času dopusta. Kaj mi svetujete, naj jo pustim pod HR zastavo, samo potem ne vem kako je z plutjem v IT in SLO vodah ali je bolje da jo dam pod SLO zastavo ( trenutno se nagibam k temu). Hvala vsem za nasvet. Lp
Če ima trajno reg. v hr. ne smeš nikjer plut razen v hr. vodah, jaz sem imel isti primer in sem jo potem registriral pod slo. zastavo. l.p. alesjo
A to pa ne bo držalo. Z trajno hrvaško sem priplul in izplul v Slo.
Re: Pomoc hr.registracija
[/quote]
Če ima trajno reg. v hr. ne smeš nikjer plut razen v hr. vodah, jaz sem imel isti primer in sem jo potem registriral pod slo. zastavo. l.p. alesjo[/quote]
Popolnoma resno.
Zakaj pa ne bi smel s CRO registracijo v tujino?
P
Če ima trajno reg. v hr. ne smeš nikjer plut razen v hr. vodah, jaz sem imel isti primer in sem jo potem registriral pod slo. zastavo. l.p. alesjo[/quote]
Popolnoma resno.
Zakaj pa ne bi smel s CRO registracijo v tujino?
P
Re: Pomoc hr.registracija
AS napisal/-a:alesjo napisal/-a:lisjak napisal/-a:Pozdravljeni morjeplovci, bom vprašal tukaj da ne odpiram nove teme. In sicer rabim nasvet...kupil bi 5,5m jadrnico, ki ima trajno registracijo na HR. Jadrnica je na prikolici, hranjeno bi jo imel doma. Uporabljal bi jo predvsem v IT ker sem razmeroma blizu ribiškega naselja kjer je klancina za spust, občasno bi šel tudi na Slo obalo. Na HR pa samo kakšen teden v času dopusta. Kaj mi svetujete, naj jo pustim pod HR zastavo, samo potem ne vem kako je z plutjem v IT in SLO vodah ali je bolje da jo dam pod SLO zastavo ( trenutno se nagibam k temu). Hvala vsem za nasvet. Lp
Če ima trajno reg. v hr. ne smeš nikjer plut razen v hr. vodah, jaz sem imel isti primer in sem jo potem registriral pod slo. zastavo. l.p. alesjo
A to pa ne bo držalo. Z trajno hrvaško sem priplul in izplul v Slo.
To bo še kako držalo, tudi jaz sem eno leto plul v it. in slo. vodah in bil vedno v prekršku, ko mi je za prvomajske povedal kapetan v umagu, da plovilo z trajno hr. registracijo ne sme pluti v slo. in niti v it. vodah, jebiga, nihče me ni nikoli ustavil. Ko sem barko izbrisal iz hr. registra in vpisal pod slo. zastavo in v piranu povedal zakaj sem to storil so mi tudi oni potrdili, da sem bil v prekršku ko sem plul v slo. vodah z trajno hr. registracijo.
Re: Pomoc hr.registracija
piko napisal/-a:
Če ima trajno reg. v hr. ne smeš nikjer plut razen v hr. vodah, jaz sem imel isti primer in sem jo potem registriral pod slo. zastavo. l.p. alesjo[/quote]
Popolnoma resno.
Zakaj pa ne bi smel s CRO registracijo v tujino?
P[/quote]
Z CRO registracijo lahko pluješ kjerkoli, če pa je trajna registracija ne smeš izven hr. voda.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti