Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Heh imaš mogoče malo prav....
Kupim jaz rabljen gumenjak in prikolico. Peljem na tehnični da podaljšam tretjo tablico. Pa pravi kolega na AMZS, to pa ne bo šlo. Kako ne, vprašam. Ta prikolica je imela svojo tablico in je bila ragistrirana, sedaj pa najprej moramo to računalniško na ministrstvu zbrisat. No in pol dobim uradno da je NDM 350 kg....eto.
Ns spomnim se točno več, kaj vse sem že rihtal za to prikolico, mi je pa na AMZS dejal, veš, s to prikolico so pa vozili velike čolne..... zakaj pa sedaj jaz več ne morem? eto
Kupim jaz rabljen gumenjak in prikolico. Peljem na tehnični da podaljšam tretjo tablico. Pa pravi kolega na AMZS, to pa ne bo šlo. Kako ne, vprašam. Ta prikolica je imela svojo tablico in je bila ragistrirana, sedaj pa najprej moramo to računalniško na ministrstvu zbrisat. No in pol dobim uradno da je NDM 350 kg....eto.
Ns spomnim se točno več, kaj vse sem že rihtal za to prikolico, mi je pa na AMZS dejal, veš, s to prikolico so pa vozili velike čolne..... zakaj pa sedaj jaz več ne morem? eto
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
david_bergoc napisal/-a:ne bom pameten ampak meni se prikolica ne zdi tako preobremenjena...glede na konstrukcijo in ojačitve je tale prikolica sigurno dizajnirana za več kot 1100 kg...verjetno je služila prej za kak gumenjak in ni bilo potrebe po velikem NDM-ju...potem pa nov čoln...prikolica pa ostane ...
Jaz sem na podobni prikolici vozil saver 590, pa teža ni nekaj bistveno večja pri 620. Je pa seveda tudi vprašanje kaj je bilo v čolnu...mogoče kakšen montažni korpomorto
nepoznavanje zakona drago stane, prav tako vse tiste, ki fintirajo naokoli. on nikoli z B izpitom ne bi smel vlečt tele kompozicije, kot tudi prikolica zdaleč ni dizajnirana za tako težo.
max kar dobiš v prosti prodaji za take prikolice, so osi do 1800kg nosilnosti. imaš še do 3t, ampak so to posebne gradnje, in jo vidiš na daleč, ker je debela kot od kamijona. zato delajo dvo- in troosne prikolice za večje tovore in B priklope.
tale satellitka s slike, je 1100, se pravi ima naletno najbrž 800-1400, os je deklarirana z nosilnostjo 1100 ali max 1300kg, konstruirano pa da mora zdržat ogrodje svoje dve toni in pol. 75kg max na kljuki...
tale frajer s slike je imel pa X3, masa praznega 2065kg, NDM 2620kg. (podatki BMW.de)
Prikolica Satellite z NDM 1100kg
= 3720kg skupne NDM. če ni imel E izpita ali kode 95, je prva kazen. s prazno prikolico že.
Druga kazen, vlečne ima ta avto samo 2 toni. Po papirjih možno vlečt tako težo, če imaš izpit za to, žal je tu šel na tehtnico in presegel 2 toni. in prikolica samo za 1100kg registrirana. zato pa je taka kazen. pri tem, da ni ravno revež, ampak vseeno čuden patron (bokobrane zunaj na čolnu vozit, ko je na prikolici - haleluja), bo že preživel to zaušnico.
najbolje da sedaj delujemo tako, "saj ne zgleda preobremenjen" - zakaj imamo pa zakone in pravila? da na uč ocenimo stanje ali kaj? če bi mu pa s kljuke skočil pri nenadnem zaviranju in nekoga ubil, bi bil pa tagrd?
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Kr3mn1 oz. kre.... iz FB, tukaj ti dam prav...
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
franc5e napisal/-a:Kr3mn1 oz. kre.... iz FB, tukaj ti dam prav...
midva se vedno strinjava, razen kadar se ne, pa še to sva si enotna, da se ne strinjava
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
kr3mn1 napisal/-a:franc5e napisal/-a:Kr3mn1 oz. kre.... iz FB, tukaj ti dam prav...
midva se vedno strinjava, razen kadar se ne, pa še to sva si enotna, da se ne strinjava
He he, malo me hecaš, saj prav, glede na čase moramo biti pozitivni...
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Za fisherman 6m smo imeli tako prikolico. Os je za 1300kg, homologacija pa po želji ob nakupu nove od 750 na tretjo tablico, pa do 1300kg. Homologiral sem jo na 1100, ker če bi jo na 1200, bi jo z B lahko vozil z Opel Zafiro, s seat Alhambra pa ne.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
se popolnoma strinjam z vsem napisanim... Mislim da je vsaj 3x v prekršku če ne več...ampak komentiram da je zanimivo, da so to pri prehodu meje opazili in ga šli preverjat...ne bi rekel, da bi imel zadaj neko 3 tonsko barko, kot jih vlečejo nemci, ampak en 6m čoln ??
Se spomnim. ko sem še vozil čoln na prikolici sem kupoval AVTO, ki je ustrezal zakonu, da sem lahko vozil čoln na morje Na koncu je bila vedno problem maksimalna obremenitev kljuke
Se spomnim. ko sem še vozil čoln na prikolici sem kupoval AVTO, ki je ustrezal zakonu, da sem lahko vozil čoln na morje Na koncu je bila vedno problem maksimalna obremenitev kljuke
kr3mn1 napisal/-a:david_bergoc napisal/-a:ne bom pameten ampak meni se prikolica ne zdi tako preobremenjena...glede na konstrukcijo in ojačitve je tale prikolica sigurno dizajnirana za več kot 1100 kg...verjetno je služila prej za kak gumenjak in ni bilo potrebe po velikem NDM-ju...potem pa nov čoln...prikolica pa ostane ...
Jaz sem na podobni prikolici vozil saver 590, pa teža ni nekaj bistveno večja pri 620. Je pa seveda tudi vprašanje kaj je bilo v čolnu...mogoče kakšen montažni korpomorto
nepoznavanje zakona drago stane, prav tako vse tiste, ki fintirajo naokoli. on nikoli z B izpitom ne bi smel vlečt tele kompozicije, kot tudi prikolica zdaleč ni dizajnirana za tako težo.
max kar dobiš v prosti prodaji za take prikolice, so osi do 1800kg nosilnosti. imaš še do 3t, ampak so to posebne gradnje, in jo vidiš na daleč, ker je debela kot od kamijona. zato delajo dvo- in troosne prikolice za večje tovore in B priklope.
tale satellitka s slike, je 1100, se pravi ima naletno najbrž 800-1400, os je deklarirana z nosilnostjo 1100 ali max 1300kg, konstruirano pa da mora zdržat ogrodje svoje dve toni in pol. 75kg max na kljuki...
tale frajer s slike je imel pa X3, masa praznega 2065kg, NDM 2620kg. (podatki BMW.de)
Prikolica Satellite z NDM 1100kg
= 3720kg skupne NDM. če ni imel E izpita ali kode 95, je prva kazen. s prazno prikolico že.
Druga kazen, vlečne ima ta avto samo 2 toni. Po papirjih možno vlečt tako težo, če imaš izpit za to, žal je tu šel na tehtnico in presegel 2 toni. in prikolica samo za 1100kg registrirana. zato pa je taka kazen. pri tem, da ni ravno revež, ampak vseeno čuden patron (bokobrane zunaj na čolnu vozit, ko je na prikolici - haleluja), bo že preživel to zaušnico.
najbolje da sedaj delujemo tako, "saj ne zgleda preobremenjen" - zakaj imamo pa zakone in pravila? da na uč ocenimo stanje ali kaj? če bi mu pa s kljuke skočil pri nenadnem zaviranju in nekoga ubil, bi bil pa tagrd?
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
david_bergoc napisal/-a:se popolnoma strinjam z vsem napisanim... Mislim da je vsaj 3x v prekršku če ne več...ampak komentiram da je zanimivo, da so to pri prehodu meje opazili in ga šli preverjat...ne bi rekel, da bi imel zadaj neko 3 tonsko barko, kot jih vlečejo nemci, ampak en 6m čoln ??
Se spomnim. ko sem še vozil čoln na prikolici sem kupoval AVTO, ki je ustrezal zakonu, da sem lahko vozil čoln na morje Na koncu je bila vedno problem maksimalna obremenitev kljukekr3mn1 napisal/-a:david_bergoc napisal/-a:ne bom pameten ampak meni se prikolica ne zdi tako preobremenjena...glede na konstrukcijo in ojačitve je tale prikolica sigurno dizajnirana za več kot 1100 kg...verjetno je služila prej za kak gumenjak in ni bilo potrebe po velikem NDM-ju...potem pa nov čoln...prikolica pa ostane ...
Jaz sem na podobni prikolici vozil saver 590, pa teža ni nekaj bistveno večja pri 620. Je pa seveda tudi vprašanje kaj je bilo v čolnu...mogoče kakšen montažni korpomorto
nepoznavanje zakona drago stane, prav tako vse tiste, ki fintirajo naokoli. on nikoli z B izpitom ne bi smel vlečt tele kompozicije, kot tudi prikolica zdaleč ni dizajnirana za tako težo.
max kar dobiš v prosti prodaji za take prikolice, so osi do 1800kg nosilnosti. imaš še do 3t, ampak so to posebne gradnje, in jo vidiš na daleč, ker je debela kot od kamijona. zato delajo dvo- in troosne prikolice za večje tovore in B priklope.
tale satellitka s slike, je 1100, se pravi ima naletno najbrž 800-1400, os je deklarirana z nosilnostjo 1100 ali max 1300kg, konstruirano pa da mora zdržat ogrodje svoje dve toni in pol. 75kg max na kljuki...
tale frajer s slike je imel pa X3, masa praznega 2065kg, NDM 2620kg. (podatki BMW.de)
Prikolica Satellite z NDM 1100kg
= 3720kg skupne NDM. če ni imel E izpita ali kode 95, je prva kazen. s prazno prikolico že.
Druga kazen, vlečne ima ta avto samo 2 toni. Po papirjih možno vlečt tako težo, če imaš izpit za to, žal je tu šel na tehtnico in presegel 2 toni. in prikolica samo za 1100kg registrirana. zato pa je taka kazen. pri tem, da ni ravno revež, ampak vseeno čuden patron (bokobrane zunaj na čolnu vozit, ko je na prikolici - haleluja), bo že preživel to zaušnico.
najbolje da sedaj delujemo tako, "saj ne zgleda preobremenjen" - zakaj imamo pa zakone in pravila? da na uč ocenimo stanje ali kaj? če bi mu pa s kljuke skočil pri nenadnem zaviranju in nekoga ubil, bi bil pa tagrd?
nemec lahko s starim B+E vleče 7t. in to je dovoljeno z zakonom izjem v evropski skupnosti.
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
https://regionalobala.si/novica/policis ... -236--foto
No ja, brez tretje tablice in s tako težo... ni sicer čoln, ampak podobno...
No ja, brez tretje tablice in s tako težo... ni sicer čoln, ampak podobno...
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Franc-ta članek je napisal bumbar.
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Itak, malo je pomešal pojme...
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Na cesti se lahko policisti spravijo na vse prikolicarje. Verjetno bi jih vsaj polovica nekajimela narobe, ali preobtezene prikolice, ali prekoracene skupne mase, ali voznja s tretjo tablico pretezkih tovorov, ali brez ustrezne kategorije....samo z vago se postavijo pred mejni prehod, kajti največ krsiteljev je med temi dopustniškimi vlekami.
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Ma ni samo dopustniško, eni sploh še vedno ne vejo kaj vse rabijo. Naša komunala ni imela pojma, kaj sploh rabijo in so s kombiji vozili registrirane prikolice z B kategorijo.
Pa konjušarji, pa gradbe firme etc....
Pri policiji pa je vaga zakon..... to kar obvladajo
Pa konjušarji, pa gradbe firme etc....
Pri policiji pa je vaga zakon..... to kar obvladajo
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
franc5e napisal/-a:Ma ni samo dopustniško, eni sploh še vedno ne vejo kaj vse rabijo. Naša komunala ni imela pojma, kaj sploh rabijo in so s kombiji vozili registrirane prikolice z B kategorijo.
Pa konjušarji, pa gradbe firme etc....
Pri policiji pa je vaga zakon..... to kar obvladajo
Ni nujno problem registrirana prikolica na kombiju. Imaš kombije z nizko homologirano ndm, potem gre prikolica 1100 kg ndm brwz problema.
Se pa strinjam, da cel kup ljudi ne ve kaj rabi za en izpit, še manj, kaj sploh vozi.
Re: Cestno prometni predpisi, novosti, vleka, etc
Hm, bolj težko bo to s kombji in 1100 NDM priklopnika, moj nekdanji sharan je imel NDM okrog 2450 kg, kaj šele kak kombi.... napr. Trafic ima NDM okrog 3000 kg..., ne vem, če so še kakšni manjši kombiji
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov