plovba po ljubljanici
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Tam že dolgo nisem bil. Je to tole?
Edit: Ne spomnim se, ali sem pred objavo poskusil tistole povezavo ali ne. Tole pa pravi, da bi moralo biti (par metrov street view ravno tam, kjer bi se lahko prišlo k tisti rampi).
Edit: Ne spomnim se, ali sem pred objavo poskusil tistole povezavo ali ne. Tole pa pravi, da bi moralo biti (par metrov street view ravno tam, kjer bi se lahko prišlo k tisti rampi).
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne To Sep 29, 2015 17:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Popravljeno - pri preizkusu odpre nekaj metrov street view ravno tam, kjer bi se po mojem moralo zaviti k rampi za v vodo.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Glede na vse napisano iz prejšnjih let in glede na zadnjo objavo v tej temi, da je vse po starem, sklepam, da uradno plovba z motornimi čolni po Ljubljanici sicer ni dovoljena, te pa nihče ne preganja, če se držiš pravil "lepega vedenja". Drži? Lahko dobiš kazen? Je potrebno kakšno dovoljenje?
Konkretno: imam napihljiv čoln z mehkim dnom dolg 3,15m z yamahinim motorjem 2KM, kar je torej manj kot 1,5kW. Kljub temu, da je moč zelo majhna, se je na morju tudi pri valovanju izkazal za super zadevo, s katero sicer počasi, ampak tudi daleč prideš.
Je kakšna ovira za plovbo s tem po Ljubljanici in od kje do kje lahko grem?
Hvala za odgovore...
Konkretno: imam napihljiv čoln z mehkim dnom dolg 3,15m z yamahinim motorjem 2KM, kar je torej manj kot 1,5kW. Kljub temu, da je moč zelo majhna, se je na morju tudi pri valovanju izkazal za super zadevo, s katero sicer počasi, ampak tudi daleč prideš.
Je kakšna ovira za plovbo s tem po Ljubljanici in od kje do kje lahko grem?
Hvala za odgovore...
Re: plovba po ljubljanici
Pluješ lahko vse od Ljubljane do Vrhnike.
Vstopna mesta so na Ižici na Peruzzijevi pri mostu in Podpeči pri mostu.
Po sredini struge je veliko trave, ki se lepo navija okoli propelerja če pluješ z motorjem.
Previdnost v ovinkih saj je gostota prometa popolnoma nepredvidljiva.
Globina je med 4 in 8 metri.
Pred Vrhniko (avtocestni most) postane tok rahlo hitrejši in struga precej plitva. Dve osebi z vesli komot plujeta tudi proti toku.
Posebna PREVIDNOST pri železniškem mostu v Podpeči saj so tik pod gladino 3 stebri (verjetno ostanki prejšnjega mosta) ki jih gospodje niso odstranili. Stebri so prečno na strugo vsak na 1/3.
Raje si ne predstavljam gasilcev ko v primeru intervencije glisirajo pod mostom...
*
Vstopna mesta so na Ižici na Peruzzijevi pri mostu in Podpeči pri mostu.
Po sredini struge je veliko trave, ki se lepo navija okoli propelerja če pluješ z motorjem.
Previdnost v ovinkih saj je gostota prometa popolnoma nepredvidljiva.
Globina je med 4 in 8 metri.
Pred Vrhniko (avtocestni most) postane tok rahlo hitrejši in struga precej plitva. Dve osebi z vesli komot plujeta tudi proti toku.
Posebna PREVIDNOST pri železniškem mostu v Podpeči saj so tik pod gladino 3 stebri (verjetno ostanki prejšnjega mosta) ki jih gospodje niso odstranili. Stebri so prečno na strugo vsak na 1/3.
Raje si ne predstavljam gasilcev ko v primeru intervencije glisirajo pod mostom...
*
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: plovba po ljubljanici
Pred kakim mesecem sem delal družbo nekomu, ki je bil namenjen z mislim da Elan 400 in Tomos 4.nekaj iz Lj proti Podpeči.
Gospod je rekel, da je približno zadnjih 40 let plul - vedno z majhnim čolnom in šibkim motorjem, tako po Ljubljanici kot po morju - brez opravljenega izpita. Ko se je letos prijavil k preizkusu znanja, me je uporabil za ponavljanje in utrjevanje znanja za izpit. Izid je bil, da je bil edini, ki je pri izpitu pravilno odgovoril na prav vsa vprašanja, meni pa tudi ni škodilo.
Čoln je bilo s prikolice v pristanišču pri veslačih (malo nizvodno od gostišča Livada na isti strani) treba dati s prikolice v vodo na roke, ker tam ni več klančine (ob bregu so zabiti recimo 20 cm + koli višine zemlje na bregu). Mislim, da je bila nekje zabita 'klamfa', da se je dalo privezati čoln, med tem ko smo nanj dajali motor in tiste malo ropotije, ki sva o vzela s sabo.
Bilo je ne prav zgodaj popoldan. Po Ljubljanici je bilo v tem času nekaj prometa: dve ali tri plovila, ki so vozila turiste na ogled, sva videla pluti približno do avtocestnega mostu, ena turistična reč je privezana pekla čevape in hranila svoje potnike, vsi na motorje z notranjim izgorevanjem. Ko sva se vračala, je nekje od Iške pred nama proti Ljubljani in potem nazaj plul kakih 6 m čoln s kabino z motorjem s kakih 20 KS. Bilo je seveda tudi nekaj deset veslačev, bodisi rekreativcev v kajakih, bodisi tekmovalcev na vadbi. Zlasti mirnovodaški čolni (dvojci in vsaj en četverec) so bolj narejeni za hitrost kot za manevriranje in se torej izogneš, čim ugotoviš, kam namerava, sicer znajo imeti težave. Le eden od veslačev je malo godrnjal, da bo dvotaktnik smrdel, na motor na splošno se pa nihče ni pritožil.
Bilo je precej oblačno, sicer pa še kar toplo jesensko vreme. Kompanjon je imel predvsem namen poslikati kaj, kjer se bodo videle jesenske barve, pa nisem bil prepričan, če bo pri tako zastrtem nebu svetloba za to primerna, in na poti proti Podpeči res ni bila.
Ta Elan na ta motor (in pri dveh ljudeh) seveda ne zglisira; če pa daš le toliko 'gasa', da je brazda za krmo še gladka, pa sicer ne gre hitreje, kot če bi dobro veslal, a tudi ne porabi dosti več goriva. Kompanjon je imel (zame) zanimiv način krmarjenja: postavil je Tomosa tako, da je šel čoln naravnost, potem pa je čoln sf prenosom svoje teže nagnil na levo za zavijanje v levo in na desno za zavijanje levo in več od tega nisva rabila, dokler je motorček delal.
Pokazalo se je, da bo zmanjkalo dneva, preden priploveva do Podpeči in nazaj, tako da sva obrnila nekje na pol poti. Pri povratku je sonce sijalo pod oblaki, tako da je bila svetloba za slike boljša. Kaj je uspelo ujeti njemu z njegovim Nikonom, še nisem videl, Mali Sony, ki sem ga imel pa jaz, pa ima preslab zaslon, da bi včsih s svojim na blizu že malo problematičnim vidom lahko sploh dobro videl, kaj nastaviti na zaslonu. Prejšnji Sony (Mavica iz ok. l. 2000) se mi je obnesel precej bolje.
Tako je nekaj slik Ljubljanskega gradu nad Ljubljanico z rastlinjem jesenskih barv na bregovih in s Kamniškimi planinami v večernem soncu za ozadje bilo na slikah čisto neprivlačno sivih...
Ko sva pospravljala čoln nazaj na prikolico, je v bližini fant praznil vodo iz drevaka. Malo sem povprašal in povedal je, da je s Slovaške, da je bil drevak narejen z orodjem, znanim iz rimske dobe in da imajo namen napraviti še enega z orodjem, kakršno naj bi bilo v predželezni dobi.
Zanimiv dan...
O priliki bom poskusil dati v ta prispevek tudi nekaj slik.
Gospod je rekel, da je približno zadnjih 40 let plul - vedno z majhnim čolnom in šibkim motorjem, tako po Ljubljanici kot po morju - brez opravljenega izpita. Ko se je letos prijavil k preizkusu znanja, me je uporabil za ponavljanje in utrjevanje znanja za izpit. Izid je bil, da je bil edini, ki je pri izpitu pravilno odgovoril na prav vsa vprašanja, meni pa tudi ni škodilo.
Čoln je bilo s prikolice v pristanišču pri veslačih (malo nizvodno od gostišča Livada na isti strani) treba dati s prikolice v vodo na roke, ker tam ni več klančine (ob bregu so zabiti recimo 20 cm + koli višine zemlje na bregu). Mislim, da je bila nekje zabita 'klamfa', da se je dalo privezati čoln, med tem ko smo nanj dajali motor in tiste malo ropotije, ki sva o vzela s sabo.
Bilo je ne prav zgodaj popoldan. Po Ljubljanici je bilo v tem času nekaj prometa: dve ali tri plovila, ki so vozila turiste na ogled, sva videla pluti približno do avtocestnega mostu, ena turistična reč je privezana pekla čevape in hranila svoje potnike, vsi na motorje z notranjim izgorevanjem. Ko sva se vračala, je nekje od Iške pred nama proti Ljubljani in potem nazaj plul kakih 6 m čoln s kabino z motorjem s kakih 20 KS. Bilo je seveda tudi nekaj deset veslačev, bodisi rekreativcev v kajakih, bodisi tekmovalcev na vadbi. Zlasti mirnovodaški čolni (dvojci in vsaj en četverec) so bolj narejeni za hitrost kot za manevriranje in se torej izogneš, čim ugotoviš, kam namerava, sicer znajo imeti težave. Le eden od veslačev je malo godrnjal, da bo dvotaktnik smrdel, na motor na splošno se pa nihče ni pritožil.
Bilo je precej oblačno, sicer pa še kar toplo jesensko vreme. Kompanjon je imel predvsem namen poslikati kaj, kjer se bodo videle jesenske barve, pa nisem bil prepričan, če bo pri tako zastrtem nebu svetloba za to primerna, in na poti proti Podpeči res ni bila.
Ta Elan na ta motor (in pri dveh ljudeh) seveda ne zglisira; če pa daš le toliko 'gasa', da je brazda za krmo še gladka, pa sicer ne gre hitreje, kot če bi dobro veslal, a tudi ne porabi dosti več goriva. Kompanjon je imel (zame) zanimiv način krmarjenja: postavil je Tomosa tako, da je šel čoln naravnost, potem pa je čoln sf prenosom svoje teže nagnil na levo za zavijanje v levo in na desno za zavijanje levo in več od tega nisva rabila, dokler je motorček delal.
Pokazalo se je, da bo zmanjkalo dneva, preden priploveva do Podpeči in nazaj, tako da sva obrnila nekje na pol poti. Pri povratku je sonce sijalo pod oblaki, tako da je bila svetloba za slike boljša. Kaj je uspelo ujeti njemu z njegovim Nikonom, še nisem videl, Mali Sony, ki sem ga imel pa jaz, pa ima preslab zaslon, da bi včsih s svojim na blizu že malo problematičnim vidom lahko sploh dobro videl, kaj nastaviti na zaslonu. Prejšnji Sony (Mavica iz ok. l. 2000) se mi je obnesel precej bolje.
Tako je nekaj slik Ljubljanskega gradu nad Ljubljanico z rastlinjem jesenskih barv na bregovih in s Kamniškimi planinami v večernem soncu za ozadje bilo na slikah čisto neprivlačno sivih...
Ko sva pospravljala čoln nazaj na prikolico, je v bližini fant praznil vodo iz drevaka. Malo sem povprašal in povedal je, da je s Slovaške, da je bil drevak narejen z orodjem, znanim iz rimske dobe in da imajo namen napraviti še enega z orodjem, kakršno naj bi bilo v predželezni dobi.
Zanimiv dan...
O priliki bom poskusil dati v ta prispevek tudi nekaj slik.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Re: plovba po ljubljanici
Marjan Tomki napisal/-a:Gospod je rekel, da je približno zadnjih 40 let plul - vedno z majhnim čolnom in šibkim motorjem, tako po Ljubljanici kot po morju - brez opravljenega izpita. Ko se je letos prijavil k preizkusu znanja, me je uporabil za ponavljanje in utrjevanje znanja za izpit. Izid je bil, da je bil edini, ki je pri izpitu pravilno odgovoril na prav vsa vprašanja, meni pa tudi ni škodilo.
Pa sigurno je blestel pri vozlih. Tudi meni si jih enkrat kar nekaj novih pokazal.
Kar se pa plovbe po Ljubljanici tiče, sem tudi jaz včasih šel z 3m gumico in električnim motorčkom. Super za sprostitev.
Re: plovba po ljubljanici
Prejšnjo soboto smo dali čoln v Ljubljanico pri RD Vrhnika. Uživali v vožnji kakšne tri ure. Na poti srečali le en čoln z T4, komarjev, obadov nič tako, da je bila plovba več kot prijetna.
Kako pa je z predpisi v 2018 je kaj novega v zvezi z plovbo?
Kako pa je z predpisi v 2018 je kaj novega v zvezi z plovbo?
Re: plovba po ljubljanici
Ravno smo v pogovorih za nakup gumenijaka 4.6m in evinrude 90Vro. kje ga je najlazje dati v ljubljanico za kratek test.
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Re: plovba po ljubljanici
Na Orehovem...u sam v Savo se da tle..
Re: plovba po ljubljanici
Tex napisal/-a:Ravno smo v pogovorih za nakup gumenijaka 4.6m in evinrude 90Vro. kje ga je najlazje dati v ljubljanico za kratek test.
Na Prulah približno nasproti gostilne Trta je rampa po kateri gasilci spuščajo gumenjake.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov