uvoz čolna s prikolico
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
uvoz čolna s prikolico
ali kdo ima izkušnje kako je če kupiš čoln s prikolico 4m v italiji?
tip bi pripeljal do meje, tam dam jaz svoje tablice gor in to je to?
Ali mora on v italiji izbrisati prikolico iz registra?
LP, G
tip bi pripeljal do meje, tam dam jaz svoje tablice gor in to je to?
Ali mora on v italiji izbrisati prikolico iz registra?
LP, G
Ne vem natančno, vendar je zagotovo odvisno ali govoriva o lahkem priklopniku (do 750 kg brez zavor) ali o pravi prikolici... Slednja je namreč registrirana, torej je enako kot z avtomobilom. V IT jo bo verjetno treba odjavit, tukaj pa mogoče urediti kakšno homologacijo, mogoče plačati še kakšen DMV, narediti tehnični pregled, potem pa lahko registriraš.
Predvidevam, da je za lahki priklopnik precej lažje, saj tam samo namestiš gor svojo tablico. Tudi tam je nek tehnični pregled, vendar pa je to vse. Lahki priklopnik nima svoje registracije, zavarovanja, cestnine, prometne...
LP
Predvidevam, da je za lahki priklopnik precej lažje, saj tam samo namestiš gor svojo tablico. Tudi tam je nek tehnični pregled, vendar pa je to vse. Lahki priklopnik nima svoje registracije, zavarovanja, cestnine, prometne...
LP
S prikolico je tako da jo mora italian odjaviti vzami čimveč papirjev od prikolice (zavarovanje, odjava) naredita kupoprodajno pogodbo ter greš na homologacijo in na tehnični. Pri nas je prikolica zavarovana preko zavarovanja od avta dokler je priklopljena na avto. To govorim za prikolico do 750 kg ki jo voziš na tretjo tablico. Ma kaj je prikolica serijska če je rabiš na homologaciji serijsko številko ki je udarjena na šasiji. Lahko pa za kratek prevoz daš gor svojo tablico samo se izogibaj policije.
V vsakem primeru moraš imeti homologacijo od izdelovalca. TO JE OBVEZNO!
Brez si v prekršku, pa še registrirat ne moreš.
Je pa sigurno, da dokler se nič ne zgodi je vse v redu.
Predpis tudi pravi, da če je na samostojno tablico potem je voznik dolžan voziti z 0,00 promil alkota. Če pa presega določeno skupno težo je kategorija
EKB. Največja brzina je 80 km/h, itd. Pa še kaj!
Drži se predpisov, da ne podražiš zadeve.
LP
Brez si v prekršku, pa še registrirat ne moreš.
Je pa sigurno, da dokler se nič ne zgodi je vse v redu.
Predpis tudi pravi, da če je na samostojno tablico potem je voznik dolžan voziti z 0,00 promil alkota. Če pa presega določeno skupno težo je kategorija
EKB. Največja brzina je 80 km/h, itd. Pa še kaj!
Drži se predpisov, da ne podražiš zadeve.
LP
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Za vsako, ki ima svojo tablico oz. prometno dovoljenje, ker to ni več lahki priklopnik je 0,00 promil. Če pa presega skupne mase 3.500 kg pa še kategorijo EKB.
Pa dobro poglejte kolikšno maso- prikolico lahko vleče vaše vozilo.
Oz. koliko dovoli tovarna.
Je pa tako, da vozilo, ki vleče ne sme imeti manjše mase-teže kot vlečeno vozilo-prikolica. Gleda se deklarirana teža ne dejanska. Tudi prazna prikolica se smatra kot polna. Pri staram avtu mi je striglo za 46 kg v škodo avta in nisem mogel vozit prikolice z njim.
Predpisi so dokaj jasni in nedvoumni, toda "žal" je nadzor šibak oz. ga ni.
Sem že napisal, da dokler se nič ne zgodi je vredu, potem pa prvo odstopi zavarovalnica za njo pa vzame hudič šalo pa je............., potem tisoč in en nasvet KAJ NISI VEDEL?
Teh primerov je res malo, ampak Murphy bo ravno takrat v službi, pa še nadure bo opravljal.
Zame je to šport, zabava, dopust, prosti čas in nočem imet problemov kjer se jim z lahkoto izognem.
LP
Pa dobro poglejte kolikšno maso- prikolico lahko vleče vaše vozilo.
Oz. koliko dovoli tovarna.
Je pa tako, da vozilo, ki vleče ne sme imeti manjše mase-teže kot vlečeno vozilo-prikolica. Gleda se deklarirana teža ne dejanska. Tudi prazna prikolica se smatra kot polna. Pri staram avtu mi je striglo za 46 kg v škodo avta in nisem mogel vozit prikolice z njim.
Predpisi so dokaj jasni in nedvoumni, toda "žal" je nadzor šibak oz. ga ni.
Sem že napisal, da dokler se nič ne zgodi je vredu, potem pa prvo odstopi zavarovalnica za njo pa vzame hudič šalo pa je............., potem tisoč in en nasvet KAJ NISI VEDEL?
Teh primerov je res malo, ampak Murphy bo ravno takrat v službi, pa še nadure bo opravljal.
Zame je to šport, zabava, dopust, prosti čas in nočem imet problemov kjer se jim z lahkoto izognem.
LP
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Ok pajer1 okrog tistega z 0,0 ti verjamem, ker nisem natančno gledal zakona.
Tisto o masah pa tako mimo tolčeš, da kar hitro poglej v zakon, da ne boš "buč prodajal" tukaj na forumu. Ravno za ta namen (ko je avto lažji od prikolice) rabiš E k B. Seveda pa tudi takrat, ko skupaj (avto + prikolica) presežeta 3.500 kg! Je pa res, da čez tisto, kar napiše tovarna ali proizvajalec kljuke v homologacijo ne smeš. Povprečna limuzina je recimo težka okrog 1.400kg, prikolico pa ponavadi lahko vlečeš do nekje 1.600 ali 1.700 kg. Izjema so kakšni Audiji quattro, kjer prideš na 1.900 ali celo 2.000 kg.
Omejitev 80 km/h velja takoj, ko vozilo vleče priklopno vozilo! Mase, registracije, tablice in razne kategorije tukaj nimajo veze! Seveda pa vsi vozimo hitreje. Jaz recimo vlačim z osebnim avtom prikolice do nekje 2.600 ali 2.700 skupne mase, hitrost na avtocestah pa le redko pade pod 120 km/h. Živim v prekršku... Glede varnosti pa lahko povem, da je težja prikolica precej bolj varna in se z njo tudi zelo hitro ustaviš. Najslabši so ravno lahki priklopniki, kjer vseh tistih 700 kg (kakšen gradbenik hladno vozi tudi 1000kg cementa + masa prikolice!!!) ustavljajo zavore avtomobila. Najboljše so ravno večje prikolice, dvoosovinske z vsemi štirimi zavorami. Kot da je ni za tabo, brez problema 150 km/h...
Sicer pa smo natančno o tem že razpravljali na forumu, zato uporabite iskanje in boste našli...
LP
Tisto o masah pa tako mimo tolčeš, da kar hitro poglej v zakon, da ne boš "buč prodajal" tukaj na forumu. Ravno za ta namen (ko je avto lažji od prikolice) rabiš E k B. Seveda pa tudi takrat, ko skupaj (avto + prikolica) presežeta 3.500 kg! Je pa res, da čez tisto, kar napiše tovarna ali proizvajalec kljuke v homologacijo ne smeš. Povprečna limuzina je recimo težka okrog 1.400kg, prikolico pa ponavadi lahko vlečeš do nekje 1.600 ali 1.700 kg. Izjema so kakšni Audiji quattro, kjer prideš na 1.900 ali celo 2.000 kg.
Omejitev 80 km/h velja takoj, ko vozilo vleče priklopno vozilo! Mase, registracije, tablice in razne kategorije tukaj nimajo veze! Seveda pa vsi vozimo hitreje. Jaz recimo vlačim z osebnim avtom prikolice do nekje 2.600 ali 2.700 skupne mase, hitrost na avtocestah pa le redko pade pod 120 km/h. Živim v prekršku... Glede varnosti pa lahko povem, da je težja prikolica precej bolj varna in se z njo tudi zelo hitro ustaviš. Najslabši so ravno lahki priklopniki, kjer vseh tistih 700 kg (kakšen gradbenik hladno vozi tudi 1000kg cementa + masa prikolice!!!) ustavljajo zavore avtomobila. Najboljše so ravno večje prikolice, dvoosovinske z vsemi štirimi zavorami. Kot da je ni za tabo, brez problema 150 km/h...
Sicer pa smo natančno o tem že razpravljali na forumu, zato uporabite iskanje in boste našli...
LP
Nazadnje spremenil admin, dne Po Dec 24, 2007 20:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Saj pravim, da dokler se nič ne zgodi je vse v redu!
Postavite se na nasprotno stran, da imate prometno nesrečo z nekom ,ki je kr tko mal peljal svojo barko na prikolici in nima ustreznih papirjev in izkušenj, kako boste odreagirali kot oškodovanec? Pa še kri ni tekla, ker če bi, bi takega linčali.
Igrajte se na računalniku, ker na cesti je real world.
LP
Postavite se na nasprotno stran, da imate prometno nesrečo z nekom ,ki je kr tko mal peljal svojo barko na prikolici in nima ustreznih papirjev in izkušenj, kako boste odreagirali kot oškodovanec? Pa še kri ni tekla, ker če bi, bi takega linčali.
Igrajte se na računalniku, ker na cesti je real world.
LP
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Še nekaj o hitrostih in masah. V starih časih, ko so bili avtomobili pol lažji kot so sedaj, se je sorodniku zgodilo naslednje: avto cca 800 kg, (stanovanjska) prikolica pa tudi. Pognal jo je nekaj čez 80, takrat pa je prikolica neobvladljivo zanihala levo-desno in se obrnila na bok, trajalo je nekaj sekund. Potem sem malo spremljal to problematiko. Določena kombinacija mase vlečnega vozila in mase prikolice ima svojo kritično hitrost, nad katero neobvladljivo zaniha. Problem je pri dvoosnih prikolicah bistveno manjši. Če se ti to zgodi, se rešiš z zaviranjem na polno, naletna zavora prikolice jo bo postavila v pravo smer.
Zato je potrebno čim več težkih stvari naložiti v avto in ne v čoln.
Če pa že pelješ čez 100, je dobro rahlo zaviti levo-desno in takoj dobiš občutek, kako prikolica sledi. Če čutiš, da bo zanihala, ne pretiravaj s hitrostjo.
Pa še to, letos poleti sem videl med Lj in Vrhniko nekoga, ki je "stresel na cesto" precej veliko barko, po grobi oceni vsaj 7m
Zato je potrebno čim več težkih stvari naložiti v avto in ne v čoln.
Če pa že pelješ čez 100, je dobro rahlo zaviti levo-desno in takoj dobiš občutek, kako prikolica sledi. Če čutiš, da bo zanihala, ne pretiravaj s hitrostjo.
Pa še to, letos poleti sem videl med Lj in Vrhniko nekoga, ki je "stresel na cesto" precej veliko barko, po grobi oceni vsaj 7m
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Ja prikolica zelo rada zaniha, še posebno so slabe tiste, ki imajo torzijsko premo. Večina "morskih" ima na srečo enostavno premo z dvema kvadratnima cevema in gumami v vogalih. Taka niha zelo malo, pa še to predvsem na gumah. Zato priporočam, da pnevmatike napolnite še malo bolj, kot je napisano v navodilih. Če imate prave pnevmatike za prikolice, jih lahko brez problemov napolnete na 4.5 bar, čeprav mogoče v navodilih prikolice piše 3.5 bar. Pred tem pa obvezno preverite kaj piše na pnevmatikah!!! Malo trše precej oblažijo nihanja, je pa res da prikolica potem zelo poskakuje, ko čoln razložite, vendar pa to mene osebno ne moti.
LP
LP
Jaz vlečem prikolico s skupno maso 3,3 tone in je to kar resna masa. Ni problem če voziš počasi, problem so lahko nenedne spremembe smeri ali hitrosti. Ne želim si pa voziti takšne mase kam daleč. Jaz jo uporabljam za transferje do marine oz. dvigala in to je ca. 5 km.
Pri vleki je potrebno biti precej previden.
Pa še nekaj, malo SUV-ov pa tudi terencev lahko takšno maso sploh vleče.
Pri vleki je potrebno biti precej previden.
Pa še nekaj, malo SUV-ov pa tudi terencev lahko takšno maso sploh vleče.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov