Registracija starega gumijastega čolna

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1

acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

Registracija starega gumijastega čolna

OdgovorNapisal/-a acrobat » Ne Apr 08, 2007 12:57

Doma imam star gumijast čoln od očeta (semperit sprinter gtl).In me zanima,če kdo ve kako bi to registriral.Nimam pa nobenih papirjev,razen za motor imam račun.Motor je pa tomos 18.
lp Vladimir
zobar
Viceadmiral
Prispevkov: 447
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 08:32

OdgovorNapisal/-a zobar » Ne Apr 08, 2007 16:12

Za registracijo gumenjaka ni nobenih šans.
Za prvo registracijo gumenjaka potrebuješ namreč sledeče:
1. Original račun za čoln
2. Bilders certifikat, ki ti ga izda proizvajalec čolna.
3. Račun za motor.
4. Obvezna oprema , kot jo dolioča zakon o plovbi v R.S.
Poleg tega motor ne sme biti močnejši, kot je to določeno na Bilder certifikatu.
Če vsega tega nimaš.,je registracija čolna nemogoča.
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » Ne Apr 08, 2007 17:51

Razmišljau sem,ce ga peljal na atest in z očetom naredil darilno pogodbo.Kaj mislite a bi to šlo?
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Ne Apr 08, 2007 18:45

Pozdravljen,

Žal ima zobar prav in bo brez računa zelo težko kaj pametnega narediti...
Sem pa imel pred časom malenkost podobno situacijo. Sicer ni šlo za čoln ampak za motor.

Pred davnimi časi sem od kolega kupil Tomos 4 in se z njim tudi vozil. Motor je bil od njegovega očeta. Naredili smo eno enostavno kupoprodajno, normalno brez notarjev. Možakar mi je dal tudi vse papirje ki jih je imel. To so bila navodila, garancija in pa dobavnica. Manjkal je račun! Ker je bil motor na neregistrirani gumici, me ni nihče nič spraševal...
V naslednjih letih sem kupil nekaj različnih gliserjev, Tomos pa je doma čakal konzerviran. Potem sem kupil malo večji gliser in si starega "Tomosakija" zaželel za rezervni motor. Seveda sem ga hotel vpisati tudi v vpisni list...
In problemi so bili tukaj. Normalno, da sem rabil kupoprodajno pogodbo in račun. Tega ni bilo. Kolegov oče je bil sicer že drugi lastnik, prvega lastnika pa sem na srtečo našel po imenu in priimku na originalni 30 let stari dobavnici!
Poklical sem ga po telefonu, in možaku objasnil za kaj se gre. Rabil sem kar nekaj časa, da se je spomnil, da je sploh kdaj kupil ta motor :D . Bil je zelo prijazen in skupaj sva šla k notarju, naredila pogodbo in jo overila. Potem sem z vsem skupaj šel v Piran na kapitanijo, razložil situacijo in po 30 minutah preverjanja po arhivih (verjetno številke motorja, če je bil kdaj ukraden ali pogrešan) so mi ga vpisali. Torej brez računa, imel pa sem garancijski list in dobavnico iz leta 1970, ki se je glasila na lastnika, ki mi je podpisal pogodbo...
Očitno sem imel veliko srečo! :D :D :D

Pa sorry vsem tistim, ki sem jih zamoril z mojo zgodbo.

Svetujem ti pa, da poskušaš najti kakršenkoli dokument o čolnu, ki se glasi na očeta. Potem bi verjetno lahko spravil skozi tudi pogodbo z očetom. Sama pogodba pa je nična. Lahko ti jo podpišem tudi jaz ali kdorkoli! S pogodbo brez računa še ne izkazuješ lastništva, razen v primeru, če je plovilo (ali pa avtomobil) že registrirano na to ime!

Pa veliko sreče.
superpuntar
Kapitan
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 08:49

OdgovorNapisal/-a superpuntar » To Apr 10, 2007 08:47

No, še jaz dodam,sem imel pred kratkim podobno izkušnjo.

Na kratko; brez dokumentov ni šans za registracijo;
se pravi - ali imaš račun za čoln ali pa izpis iz registra (če je bil kdaj registrirasn).
Če tega ni - potem lahko pozabiš nanj in kupiš novega.
Zaplete se tudi pri motorju (ki še ni bil registriran), saj je v veljavi nova zakonodaja: http://www.up.gov.si/si/aktualno/vpis_plovil_po_01012007/

Jaz sem imel podobno situacijo, čoln in motor z notarsko overjenimi kupoprodajnimi pogodbami, s Certifikatom "Conformity" in brez računa.
Zaključek zgodbe: kupil sem nov čoln im motor.
strega bom poskusil odpeljati na HR, pa se bo tam kolega naprej zajeb***.

Obstajajo tudi kakšne "luknje" (uvoz iz ITA, ponarejanje računa ipd.), s katerimi pa se raje nisem zezal, saj star čoln tega ni vreden.

LPB
afna
Poročnik korvete
Prispevkov: 53
Pridružen: Po Dec 11, 2006 09:46
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a afna » Če Apr 12, 2007 19:25

Ja, je precej nemogoče danes karkoli registrirat. Mogoče je pri čolnih še vedno mal laži kot pa pr avtih... Je pa res, da tud tuki dons rabiš CE certifikat, kot so rekli že pred mano. Je pa ena prednost, da čoln če ga narediš sam pratično brez težav registriraš (seveda v skladu z registrom). Pri avtomobilih je to praktično nemogoče. Ne da se niti homologirat feltne, ki bi jo recimo sam postružil. Razen če nisi firma, pa pridobiš vse certifikate... Kva je to u ZDA enostavno....

lp
monster_d
Kapitan
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 18:43
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a monster_d » Pe Apr 13, 2007 18:33

Torej ce mas coln dolzine do 3metre in do 5km pol nerabis ne zavarovat in ne registirat?
Skratka sam furas z ustreznim izpitom in nic drugega ne rabis?

lp
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Pe Apr 13, 2007 19:23

Tako nekako, imajo pa hrvatje malce drugačne zakone, tako da pozor. Je pa druga resnica, da za vsako stvar rabiš račun. Dokler te nihče nič ne vpraša je vse OK, drugače pa račun izkazuje lastništvo.
Za primer ena trapasta ampak realna primerjava:
Igraš kitaro, ki je seveda ne registriraš. :D Se pa lepega dne najde policaj, ki te ustavi in ti imaš v prtljažniku kitaro... Mogoče te vpraša če je tvoja in če se mu zdi sumljivo, bo zahteval račun. :shock: Ne sicer na licu mesta, ga bo pa treba dostaviti...
Seveda je verjetnost pri nekem čolniču še veliko večja, da te kdo povpraša čigav je. Spet bodo zahtevali račun. Bolj kot policaji, pa so za to zadolženi cariniki. Teh pa imamo sedaj, ko niso več na zahodni in severni meji kar lepo število na cestah.

LP
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » Ne Apr 15, 2007 10:03

Hvala vsem za odgovore.
Neumno se mi zdi,da imam doma dober,ispraven čoln pa se ga ne da registrirat.Za novega bi pa moral odšteti okol 1500E.Ni tako malo za 14dni na leto.

Kaj pa če bi jim rekel,da sem ga sam naredil?
Kakšne pa so potem možnosti za registracijo?
Lp Vladimir
superpuntar
Kapitan
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 08:49

OdgovorNapisal/-a superpuntar » Po Apr 16, 2007 08:26

Pri naši Upravi za pomorstvo nimaš šans.
To je namreč šolski primer nepopustljive in "nečloveške" birokracije.
Mogoče počakat par let ali pa ga švercnit v HR, pa tam poskusiti kaj narediti.
LPB
simon
Poročnik fregate
Prispevkov: 63
Pridružen: Po Dec 11, 2006 21:51

OdgovorNapisal/-a simon » To Apr 17, 2007 23:54

Mislim, da bi ga kot samogradnjo lahko registriral, je pa pri tem drug problem. Kot prvo, ga potem ne smeš prodati, drugo pa se kakor vem zahtevajo računi za nakup posameznih komponenet, ki pa jih ti seveda spet nimaš. Mislim, da v tvoji situaciji žal ne boš mogu registrirat :( .
Poišči si en čolnič s papirji... Cena verjetno tudi ni nekaj strašnega, na tega pa pozabi in ga daj na kosovca, pa ga mogoče cigani odpelejo.

lp
anzi
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 146
Pridružen: Če Mar 29, 2007 13:56
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a anzi » Sr Apr 18, 2007 09:22

simon napisal/-a:..., pa ga mogoče cigani odpelejo.

lp


:lol: :lol: Si predstavljaš g. Strojana s tvojim čolnom?

OK, šalo na stran. Kaj pa če bi na kapetaniji rekel, da je originalni račun npr. zgorel? Dvomim, da bi se dalo dobiti duplikat v trgovini, kjer je tvoj oče čoln kupil, recimo leta 1973 :roll:
LP anzi
superpuntar
Kapitan
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 08:49

OdgovorNapisal/-a superpuntar » Sr Apr 18, 2007 12:26

@anzi:

odgovor: Na kapitaniji bi rekli: potem pa imate problem. Brez papirjev ne bo šlo.

b.
soncius
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 134
Pridružen: Če Apr 05, 2007 11:09

mislim

OdgovorNapisal/-a soncius » Sr Apr 18, 2007 13:49

da z registracijio ne bo nič. Če ti uspe se reši čolna in kupi nekj s papirji!
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » Pe Maj 04, 2007 23:54

Sem se pozanimal glede a testa,mi ga naredijo v kopru pri nekem g.Sta..
Stane okoli 100Evropejcev,me pa zanima,ker oče ni našel računa za čoln,če se da narediti recimo kupoprodajno ali darilno pogodbo(overjeno) in če ti to velja kot dokaz o lastništvu.
Ima mogoče kdo iskušnjo s tem?
Lp Vladimir

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov