Registracija starega gumijastega čolna
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Registracija starega gumijastega čolna
Doma imam star gumijast čoln od očeta (semperit sprinter gtl).In me zanima,če kdo ve kako bi to registriral.Nimam pa nobenih papirjev,razen za motor imam račun.Motor je pa tomos 18.
lp Vladimir
lp Vladimir
Za registracijo gumenjaka ni nobenih šans.
Za prvo registracijo gumenjaka potrebuješ namreč sledeče:
1. Original račun za čoln
2. Bilders certifikat, ki ti ga izda proizvajalec čolna.
3. Račun za motor.
4. Obvezna oprema , kot jo dolioča zakon o plovbi v R.S.
Poleg tega motor ne sme biti močnejši, kot je to določeno na Bilder certifikatu.
Če vsega tega nimaš.,je registracija čolna nemogoča.
Za prvo registracijo gumenjaka potrebuješ namreč sledeče:
1. Original račun za čoln
2. Bilders certifikat, ki ti ga izda proizvajalec čolna.
3. Račun za motor.
4. Obvezna oprema , kot jo dolioča zakon o plovbi v R.S.
Poleg tega motor ne sme biti močnejši, kot je to določeno na Bilder certifikatu.
Če vsega tega nimaš.,je registracija čolna nemogoča.
Pozdravljen,
Žal ima zobar prav in bo brez računa zelo težko kaj pametnega narediti...
Sem pa imel pred časom malenkost podobno situacijo. Sicer ni šlo za čoln ampak za motor.
Pred davnimi časi sem od kolega kupil Tomos 4 in se z njim tudi vozil. Motor je bil od njegovega očeta. Naredili smo eno enostavno kupoprodajno, normalno brez notarjev. Možakar mi je dal tudi vse papirje ki jih je imel. To so bila navodila, garancija in pa dobavnica. Manjkal je račun! Ker je bil motor na neregistrirani gumici, me ni nihče nič spraševal...
V naslednjih letih sem kupil nekaj različnih gliserjev, Tomos pa je doma čakal konzerviran. Potem sem kupil malo večji gliser in si starega "Tomosakija" zaželel za rezervni motor. Seveda sem ga hotel vpisati tudi v vpisni list...
In problemi so bili tukaj. Normalno, da sem rabil kupoprodajno pogodbo in račun. Tega ni bilo. Kolegov oče je bil sicer že drugi lastnik, prvega lastnika pa sem na srtečo našel po imenu in priimku na originalni 30 let stari dobavnici!
Poklical sem ga po telefonu, in možaku objasnil za kaj se gre. Rabil sem kar nekaj časa, da se je spomnil, da je sploh kdaj kupil ta motor . Bil je zelo prijazen in skupaj sva šla k notarju, naredila pogodbo in jo overila. Potem sem z vsem skupaj šel v Piran na kapitanijo, razložil situacijo in po 30 minutah preverjanja po arhivih (verjetno številke motorja, če je bil kdaj ukraden ali pogrešan) so mi ga vpisali. Torej brez računa, imel pa sem garancijski list in dobavnico iz leta 1970, ki se je glasila na lastnika, ki mi je podpisal pogodbo...
Očitno sem imel veliko srečo!
Pa sorry vsem tistim, ki sem jih zamoril z mojo zgodbo.
Svetujem ti pa, da poskušaš najti kakršenkoli dokument o čolnu, ki se glasi na očeta. Potem bi verjetno lahko spravil skozi tudi pogodbo z očetom. Sama pogodba pa je nična. Lahko ti jo podpišem tudi jaz ali kdorkoli! S pogodbo brez računa še ne izkazuješ lastništva, razen v primeru, če je plovilo (ali pa avtomobil) že registrirano na to ime!
Pa veliko sreče.
Žal ima zobar prav in bo brez računa zelo težko kaj pametnega narediti...
Sem pa imel pred časom malenkost podobno situacijo. Sicer ni šlo za čoln ampak za motor.
Pred davnimi časi sem od kolega kupil Tomos 4 in se z njim tudi vozil. Motor je bil od njegovega očeta. Naredili smo eno enostavno kupoprodajno, normalno brez notarjev. Možakar mi je dal tudi vse papirje ki jih je imel. To so bila navodila, garancija in pa dobavnica. Manjkal je račun! Ker je bil motor na neregistrirani gumici, me ni nihče nič spraševal...
V naslednjih letih sem kupil nekaj različnih gliserjev, Tomos pa je doma čakal konzerviran. Potem sem kupil malo večji gliser in si starega "Tomosakija" zaželel za rezervni motor. Seveda sem ga hotel vpisati tudi v vpisni list...
In problemi so bili tukaj. Normalno, da sem rabil kupoprodajno pogodbo in račun. Tega ni bilo. Kolegov oče je bil sicer že drugi lastnik, prvega lastnika pa sem na srtečo našel po imenu in priimku na originalni 30 let stari dobavnici!
Poklical sem ga po telefonu, in možaku objasnil za kaj se gre. Rabil sem kar nekaj časa, da se je spomnil, da je sploh kdaj kupil ta motor . Bil je zelo prijazen in skupaj sva šla k notarju, naredila pogodbo in jo overila. Potem sem z vsem skupaj šel v Piran na kapitanijo, razložil situacijo in po 30 minutah preverjanja po arhivih (verjetno številke motorja, če je bil kdaj ukraden ali pogrešan) so mi ga vpisali. Torej brez računa, imel pa sem garancijski list in dobavnico iz leta 1970, ki se je glasila na lastnika, ki mi je podpisal pogodbo...
Očitno sem imel veliko srečo!
Pa sorry vsem tistim, ki sem jih zamoril z mojo zgodbo.
Svetujem ti pa, da poskušaš najti kakršenkoli dokument o čolnu, ki se glasi na očeta. Potem bi verjetno lahko spravil skozi tudi pogodbo z očetom. Sama pogodba pa je nična. Lahko ti jo podpišem tudi jaz ali kdorkoli! S pogodbo brez računa še ne izkazuješ lastništva, razen v primeru, če je plovilo (ali pa avtomobil) že registrirano na to ime!
Pa veliko sreče.
-
- Kapitan
- Prispevkov: 186
- Pridružen: Pe Mar 16, 2007 08:49
No, še jaz dodam,sem imel pred kratkim podobno izkušnjo.
Na kratko; brez dokumentov ni šans za registracijo;
se pravi - ali imaš račun za čoln ali pa izpis iz registra (če je bil kdaj registrirasn).
Če tega ni - potem lahko pozabiš nanj in kupiš novega.
Zaplete se tudi pri motorju (ki še ni bil registriran), saj je v veljavi nova zakonodaja: http://www.up.gov.si/si/aktualno/vpis_plovil_po_01012007/
Jaz sem imel podobno situacijo, čoln in motor z notarsko overjenimi kupoprodajnimi pogodbami, s Certifikatom "Conformity" in brez računa.
Zaključek zgodbe: kupil sem nov čoln im motor.
strega bom poskusil odpeljati na HR, pa se bo tam kolega naprej zajeb***.
Obstajajo tudi kakšne "luknje" (uvoz iz ITA, ponarejanje računa ipd.), s katerimi pa se raje nisem zezal, saj star čoln tega ni vreden.
LPB
Na kratko; brez dokumentov ni šans za registracijo;
se pravi - ali imaš račun za čoln ali pa izpis iz registra (če je bil kdaj registrirasn).
Če tega ni - potem lahko pozabiš nanj in kupiš novega.
Zaplete se tudi pri motorju (ki še ni bil registriran), saj je v veljavi nova zakonodaja: http://www.up.gov.si/si/aktualno/vpis_plovil_po_01012007/
Jaz sem imel podobno situacijo, čoln in motor z notarsko overjenimi kupoprodajnimi pogodbami, s Certifikatom "Conformity" in brez računa.
Zaključek zgodbe: kupil sem nov čoln im motor.
strega bom poskusil odpeljati na HR, pa se bo tam kolega naprej zajeb***.
Obstajajo tudi kakšne "luknje" (uvoz iz ITA, ponarejanje računa ipd.), s katerimi pa se raje nisem zezal, saj star čoln tega ni vreden.
LPB
Ja, je precej nemogoče danes karkoli registrirat. Mogoče je pri čolnih še vedno mal laži kot pa pr avtih... Je pa res, da tud tuki dons rabiš CE certifikat, kot so rekli že pred mano. Je pa ena prednost, da čoln če ga narediš sam pratično brez težav registriraš (seveda v skladu z registrom). Pri avtomobilih je to praktično nemogoče. Ne da se niti homologirat feltne, ki bi jo recimo sam postružil. Razen če nisi firma, pa pridobiš vse certifikate... Kva je to u ZDA enostavno....
lp
lp
Tako nekako, imajo pa hrvatje malce drugačne zakone, tako da pozor. Je pa druga resnica, da za vsako stvar rabiš račun. Dokler te nihče nič ne vpraša je vse OK, drugače pa račun izkazuje lastništvo.
Za primer ena trapasta ampak realna primerjava:
Igraš kitaro, ki je seveda ne registriraš. Se pa lepega dne najde policaj, ki te ustavi in ti imaš v prtljažniku kitaro... Mogoče te vpraša če je tvoja in če se mu zdi sumljivo, bo zahteval račun. Ne sicer na licu mesta, ga bo pa treba dostaviti...
Seveda je verjetnost pri nekem čolniču še veliko večja, da te kdo povpraša čigav je. Spet bodo zahtevali račun. Bolj kot policaji, pa so za to zadolženi cariniki. Teh pa imamo sedaj, ko niso več na zahodni in severni meji kar lepo število na cestah.
LP
Za primer ena trapasta ampak realna primerjava:
Igraš kitaro, ki je seveda ne registriraš. Se pa lepega dne najde policaj, ki te ustavi in ti imaš v prtljažniku kitaro... Mogoče te vpraša če je tvoja in če se mu zdi sumljivo, bo zahteval račun. Ne sicer na licu mesta, ga bo pa treba dostaviti...
Seveda je verjetnost pri nekem čolniču še veliko večja, da te kdo povpraša čigav je. Spet bodo zahtevali račun. Bolj kot policaji, pa so za to zadolženi cariniki. Teh pa imamo sedaj, ko niso več na zahodni in severni meji kar lepo število na cestah.
LP
-
- Kapitan
- Prispevkov: 186
- Pridružen: Pe Mar 16, 2007 08:49
Mislim, da bi ga kot samogradnjo lahko registriral, je pa pri tem drug problem. Kot prvo, ga potem ne smeš prodati, drugo pa se kakor vem zahtevajo računi za nakup posameznih komponenet, ki pa jih ti seveda spet nimaš. Mislim, da v tvoji situaciji žal ne boš mogu registrirat .
Poišči si en čolnič s papirji... Cena verjetno tudi ni nekaj strašnega, na tega pa pozabi in ga daj na kosovca, pa ga mogoče cigani odpelejo.
lp
Poišči si en čolnič s papirji... Cena verjetno tudi ni nekaj strašnega, na tega pa pozabi in ga daj na kosovca, pa ga mogoče cigani odpelejo.
lp
-
- Kapitan
- Prispevkov: 186
- Pridružen: Pe Mar 16, 2007 08:49
mislim
da z registracijio ne bo nič. Če ti uspe se reši čolna in kupi nekj s papirji!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov