Uporaba gumenjaka z veseli v HR morju in SLO jezeri
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
-
- Desetnik
- Prispevkov: 10
- Pridružen: Ne Jul 24, 2011 00:35
Uporaba gumenjaka z veseli v HR morju in SLO jezeri
Pozdravljeni,
zanima me sledeče...kupim si takle čoln
in ga pripeljem na Hrvaško, vržem ob plaži ven in napihnem, se s punco usedeva vanj in začneva veslati - ali sva omejena do kam smeva veslati (primer poreča lansko leto ali vrsar - blizu kar nekaj majhnih otočkov, vendar je med obalo in temi otočki bilo kar nekaj prometa z motorni čolni.
Ali je namreč prepovedano iti (neznano število metrov) od obale s takim čolnom na vesla do tistega otočka v neposredni bližini?
Je obvezna kaka oprema za tak čoln ko ga veslaš do tja (kako sidro, jopič..)? Kot se da opaziti nima nobenega trdnega dna, nobenega motorja ..samo vzame se iz škatle in napihne z pumpo.
Resno upam da ni potrebno imeti izpita zanj če imam namen veslati po morju?
Je na Bledu ali pa še bolje - Bohinju prepovedana uporaba takega čolna v vodi - v Bohinju vedno vidim samo tiste čolne ki jih tam najemajo, jaz bi pa če bi ga kupil, rad pripeljal svojega in z njim veslal.
Čoln ki ga imam ogledanega je zelo podoben temu, dolg je cca 310cm, znamke intex seahawk...
Najraje upam da ne rabim nobenih vinjet in izpita in sider in nevem česa vse, da me štejejo kot da sem na napihljivi blazini za ležati
Vseeno bi pa rad obiskal kake otočke blizu obale.
zanima me sledeče...kupim si takle čoln
in ga pripeljem na Hrvaško, vržem ob plaži ven in napihnem, se s punco usedeva vanj in začneva veslati - ali sva omejena do kam smeva veslati (primer poreča lansko leto ali vrsar - blizu kar nekaj majhnih otočkov, vendar je med obalo in temi otočki bilo kar nekaj prometa z motorni čolni.
Ali je namreč prepovedano iti (neznano število metrov) od obale s takim čolnom na vesla do tistega otočka v neposredni bližini?
Je obvezna kaka oprema za tak čoln ko ga veslaš do tja (kako sidro, jopič..)? Kot se da opaziti nima nobenega trdnega dna, nobenega motorja ..samo vzame se iz škatle in napihne z pumpo.
Resno upam da ni potrebno imeti izpita zanj če imam namen veslati po morju?
Je na Bledu ali pa še bolje - Bohinju prepovedana uporaba takega čolna v vodi - v Bohinju vedno vidim samo tiste čolne ki jih tam najemajo, jaz bi pa če bi ga kupil, rad pripeljal svojega in z njim veslal.
Čoln ki ga imam ogledanega je zelo podoben temu, dolg je cca 310cm, znamke intex seahawk...
Najraje upam da ne rabim nobenih vinjet in izpita in sider in nevem česa vse, da me štejejo kot da sem na napihljivi blazini za ležati
Vseeno bi pa rad obiskal kake otočke blizu obale.
-
- Desetnik
- Prispevkov: 10
- Pridružen: Ne Jul 24, 2011 00:35
Sem ugotovil ja, 1000metrov. Naj me kdo popravi če se motim, ampak to velja samo v Sloveniji, ne?
Zdaj sem po nekaj urah našel tole:
(2) Plovni objekti iz stavka 1. ovoga članka, te drugi plovni objekti koji se ne upisuju u upisnik ili očevidnike (npr. kajak, kanu, gondola, pedalina, daska za jedrenje i dr.) ne smiju se udaljavati od obale kopna ili otoka više od 500 metara.
Sklepam iz tega da je na hrvaškem meja oddaljenosti 500metrov?
Kako pa je zdaj s tem, od obale dosežeš ta otok ki je manj kot 500metrov stran od obale, nakar je od tega otočka nov otok oddaljen spet manj kot 500m - greš lahko tudi do tistega, čeprav je sedaj tisti otok od obale oddaljen več kot 500m?
Aja pa še tole bi dodal k vprašanju.
Je takšno merjenje razdalje od obale OK?
Merim od skrajne točke na obali, torej najbližji del obale do otočka.
Gre se zato da je lahko iz kake druge točke na obali taisti otok lahko bližje od 500metrov, iz kje drugje pa več kot 1000 metrov.
Zdaj sem po nekaj urah našel tole:
(2) Plovni objekti iz stavka 1. ovoga članka, te drugi plovni objekti koji se ne upisuju u upisnik ili očevidnike (npr. kajak, kanu, gondola, pedalina, daska za jedrenje i dr.) ne smiju se udaljavati od obale kopna ili otoka više od 500 metara.
Sklepam iz tega da je na hrvaškem meja oddaljenosti 500metrov?
Kako pa je zdaj s tem, od obale dosežeš ta otok ki je manj kot 500metrov stran od obale, nakar je od tega otočka nov otok oddaljen spet manj kot 500m - greš lahko tudi do tistega, čeprav je sedaj tisti otok od obale oddaljen več kot 500m?
Aja pa še tole bi dodal k vprašanju.
Je takšno merjenje razdalje od obale OK?
Merim od skrajne točke na obali, torej najbližji del obale do otočka.
Gre se zato da je lahko iz kake druge točke na obali taisti otok lahko bližje od 500metrov, iz kje drugje pa več kot 1000 metrov.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Edit:
Na Bohijskem jezeru so pred nekaj leti nekateri imeli namen sprejeti pravilnik, ki bi zakompliciral življenje takim, kot smo mi (ena ideja je bila samo "pletne" ali kako se že reče tistim, ki so na Bledu, s čimvečjo takso za koncesijo).
V pametnem času (dovolj hitro) sta bila ustanovljena kajak-kanu in jadralni klub Bohinj, in doslej do takih neumnosti ni prišlo. Večina gostov Bohinja namreč pride kaj počet in ne pustit, da jih kdo prepeljuje in prenaša naokoli, tako da se zdi, da je tudi občinskim postalo jasno, da bi s tako spremembo izgubili pomemben del gostov, s tem pa pomemben del davkov. In če ne bi bilo gostov, tudi morebitni pletnarji ne bi imeli s čim plačati svojih davkov, koncesijnin ali kakorkoli se temu že reče.
V glavnem, lahko se voziš in mislim da je omejitev le, da ni dovoljena plovba ponoči.
Na očesu je treba imeti tudi obe veliki električni barki, ki ne zaustavita zlahka - zadeva ima pod krovom na tone akumulatorjev. Če je pred njihovim kljunom miga sem in tja kup malih plovil tako, da nima proste poti med njimi, bo težko hitro ustavila.
Tu pa tam so tudi kake tekme - več jadralskih, veslaških, tudi veslaški del triatlona jeklenih. V glavnem gledaš, da se takim izogneš s poti, pa za zdaj (in kaže, da bo še nekaj časa tako) nihče ne gnjavi.
Gnjavaža je pa okrog parkiranja (razen na nekaj mestih ob jezeru ni dovoljeno in zlasti eden od redarjev je precej pasji - tudi, če bi ustavil samo toliko, da bi odložil barko ali kaj podobnega na zanj napačni strani ceste).
- Slika v prvem prispevku z vprašanjem je izginila, zato tule slika nečesa podobnega:
Tisti bi bil lahko takle (tole stane €60):
Tole je pa sicer najbrž kakovosten divje-vodaški raft (in tudi ni poceni), ampak za veslanje po morju - zlasti če močno piha - je tudi tale igrača, ne plovilo, tako kot zgornji, o kakršnem približno je bilo vprašanje.
Na Bohijskem jezeru so pred nekaj leti nekateri imeli namen sprejeti pravilnik, ki bi zakompliciral življenje takim, kot smo mi (ena ideja je bila samo "pletne" ali kako se že reče tistim, ki so na Bledu, s čimvečjo takso za koncesijo).
V pametnem času (dovolj hitro) sta bila ustanovljena kajak-kanu in jadralni klub Bohinj, in doslej do takih neumnosti ni prišlo. Večina gostov Bohinja namreč pride kaj počet in ne pustit, da jih kdo prepeljuje in prenaša naokoli, tako da se zdi, da je tudi občinskim postalo jasno, da bi s tako spremembo izgubili pomemben del gostov, s tem pa pomemben del davkov. In če ne bi bilo gostov, tudi morebitni pletnarji ne bi imeli s čim plačati svojih davkov, koncesijnin ali kakorkoli se temu že reče.
V glavnem, lahko se voziš in mislim da je omejitev le, da ni dovoljena plovba ponoči.
Na očesu je treba imeti tudi obe veliki električni barki, ki ne zaustavita zlahka - zadeva ima pod krovom na tone akumulatorjev. Če je pred njihovim kljunom miga sem in tja kup malih plovil tako, da nima proste poti med njimi, bo težko hitro ustavila.
Tu pa tam so tudi kake tekme - več jadralskih, veslaških, tudi veslaški del triatlona jeklenih. V glavnem gledaš, da se takim izogneš s poti, pa za zdaj (in kaže, da bo še nekaj časa tako) nihče ne gnjavi.
Gnjavaža je pa okrog parkiranja (razen na nekaj mestih ob jezeru ni dovoljeno in zlasti eden od redarjev je precej pasji - tudi, če bi ustavil samo toliko, da bi odložil barko ali kaj podobnega na zanj napačni strani ceste).
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne To Jun 17, 2014 17:29, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
-
- Desetnik
- Prispevkov: 10
- Pridružen: Ne Jul 24, 2011 00:35
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
kapitankljuka napisal/-a:Sem ugotovil ja, 1000metrov. Naj me kdo popravi če se motim, ampak to velja samo v Sloveniji, ne?
Zdaj sem po nekaj urah našel tole:
(2) Plovni objekti iz stavka 1. ovoga članka, te drugi plovni objekti koji se ne upisuju u upisnik ili očevidnike (npr. kajak, kanu, gondola, pedalina, daska za jedrenje i dr.) ne smiju se udaljavati od obale kopna ili otoka više od 500 metara.
Sklepam iz tega da je na hrvaškem meja oddaljenosti 500metrov?
Kako pa je zdaj s tem, od obale dosežeš ta otok ki je manj kot 500metrov stran od obale, nakar je od tega otočka nov otok oddaljen spet manj kot 500m - greš lahko tudi do tistega, čeprav je sedaj tisti otok od obale oddaljen več kot 500m?
Aja pa še tole bi dodal k vprašanju.
Je takšno merjenje razdalje od obale OK?
Merim od skrajne točke na obali, torej najbližji del obale do otočka.
Gre se zato da je lahko iz kake druge točke na obali taisti otok lahko bližje od 500metrov, iz kje drugje pa več kot 1000 metrov.
Ti sam si navedel: udaljenost od obale kopna ili otoka ne sme biti više od 500 m.
Če je otok oddaljen od kopnega malo manj od tisoč metrov, in greš po najkrajši poti proti njemu, si tedaj, ko si oddaljen 500 m od obale kopnega, že manj kot 500 m od obale otoka. Tako ti je (brez kršenja tega predpisa) dosegljiv otok, oddaljen do 1000 m od obale. In tako je Lunga na tvoji sliki dosegljiva že tako, kot si narisal.
Tako bi moralo iti tudi od otoka do otoka - med Lungo in obalo je še nek tam neimenovan otoček, ki ima obalo, in je še bližje od 1000 m, in če greš od otoka do otoka in je pri vsakem spoštovano to pravilo, lahko nanizaš kar dolgo verigo.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Uporaba gumenjaka z veseli v HR morju in SLO jezeri
kapitankljuka napisal/-a:Je obvezna kaka oprema za tak čoln ko ga veslaš do tja (kako sidro, jopič..)? Kot se da opaziti nima nobenega trdnega dna, nobenega motorja ..samo vzame se iz škatle in napihne z pumpo..
Misiim, da predpisane opreme ni, lahko pa za različne okoliščine kaj priporočimo.
- Če boš na morju odveslal za pol dne ali dlje do kakšnega otoka, se za začetek ne pozabi napacati s kremo za sončenje in imej s sabo plastenko ali dve pitne vode.
- Če greš na otoku na kopno, poskrbi, da ti tačas ne odnese čolna. Če je kakšen primeren prostor, izvleci čoln na obalo dovolj daleč, da ti ga ne odplavi plima, sicer pa imej s sabo primeren kos ali dva vrvi, da lahko čoln kam privežeš
- Če greš plavat iz čolna, na en konec enega od tistih kosov vrvi priveži kak preluknjan kamen namesto sidra - in ne pozabi drugega privezat kam na čoln
- Če se ti ne da iskat kamna, navežeš na vrv kaj takega od recimo kile in pol (mislim, da za 9€)(za več info klikni sliko)
Edit: gre za zložljivega mačka 1,5 kg; povezava na gapex marine je pa nehala delati; namesto tega je bila povezava na sliko in oglas za podoben tip 3,5 kg, rabljeno, za €10
Edit: tudi tu slika 'mrknila', čeprav v oglasu ne piše, da je prodano. Povezava na drugo sliko...
Forum naslednje slike ne prikaže, se pa odpre, če klineš nanjo
http://www.sunsetmarine.net/Anchors_&_A ... ANCHOR.jpg
Popazi: da to približno drži, rabiš vrv, ki je precej (recimo od 2,5x naprej) daljša od globine, kjer bi rad malo pustil čoln, vsaj če bi rad, da te pri malo bolj nemirnem morju počaka, ko plavaš
- Če bi rad spal v čolnu na tako majhnem sidru, tudi ni problema, samo pred "sidranjem" izvleci čoln dovolj visoko na obalo
Navadi se tudi gledati vremensko napoved. Za začetek se drži priporočila, da se veslanju v takem čolnu odpoveš v dneh, ko veter močno piha proč od obale. Močan veter tak čoln namreč zanaša iz smeri, če pa padeš iz njega ali izgubiš veslo, pa čoln odšiba, da ne bi verjel, če ne poskusiš. Če bi rad poskusil, izberi kak dan, ko piha proti obali, odveslaj malo od obale in potem s plavutkami skoči iz čolna v vodo in ga poskusi ujeti, preden doseže obalo. Sploh potreniraj in poeksperimentiraj z obnašanjem v vetru v kakšnem zalivu, ko veter piha vanj. Veter, morje in lastna izkušnja so tu nedvomno najboljši učitelji; treba je le paziti, da učnina ni predraga, zato mora veter pihati proti obali oziroma v zaliv.
Ko boš s tem dobil izkušnje, bodo te določile pravila, v kakšnem vremenu še lahko greš kam, in priporočilo, kot je tole, ne bo več potrebno.
Matematiki pravijo, da lahko dokažejo, da vremena za daljše obdobje ni mogoče zanesljivo napovedati - torej se boš prej ali slej znašel kje, ko bo pihalo ven, ko se boš hotel vrniti. Hudo dobro bi bilo, če bi takrat laho koga poklical, če se z vetrom ne bo dalo zmeniti. Dober trik je tejle
podobna nepremočljiva vrečka za mobitel. Bolj "resne" barke imajo namesto tega pomorsko radijsko postajo, ampak za tvoje razmere bo tole tudi uporabno.
Ko prideš v kak nov kraj, shraniš v mobič številko prijatelja s čolnom, luške kapetanije ali koga drugega podobnega, ki bi te lahko prišel iskat tako, da lahko pokličeš tudi, ne da bi mobič jemal iz vrečke. Pred izplutjem popaziš tudi na take "malenkosti", kot je prazna baterija mobiča ali pa to, če slučajno tam ni signala...
Tile (plava beseda je povezava oziroma link) pravijo, da imajo take tudi za manj kot 20€, poleg tistih za mobič pa še take za dokumente, za fotkič, da lahko slikaš nekaj m pod vodo, in tudi različno velike (in majhne) vreče, v v katerih imaš lahko karkoli luksuznega, za kar hočeš da ostane suho, recimo flis ali pa sendviče...
Pa najbrž se bo še kdo česa spomnil...
Edit: slika sidra maček in povezava na gapex, kjer so to ponujali, je zginila/nehala delati...
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne To Jun 17, 2014 17:49, skupaj popravljeno 2 krat.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
.
Zakonu zadostiš, toda koliko je to varno, je pa drugo vprašanje.
Ravno na tej lokaciji sem ob vračanju z juga naletel na dva , ki sta na blazini veslala nazaj proti kopnemu.
Morje dinamično, dovolj od obale, da potuješ 20m/h pa tadva. Za moj okus blizu nesreče in ve se kdo potegne kratko. To je v bistvu plovna pot za barke, čolne , jahte ..... Malce pogledaš v barki na instrumente, karto, ....., ti pa nimaš maneverskih sposobnosti, da uideš hitri barki.
Po mojem takih težav na dopustu ne potrebuješ!
Razmisli!
LP
.
Zakonu zadostiš, toda koliko je to varno, je pa drugo vprašanje.
Ravno na tej lokaciji sem ob vračanju z juga naletel na dva , ki sta na blazini veslala nazaj proti kopnemu.
Morje dinamično, dovolj od obale, da potuješ 20m/h pa tadva. Za moj okus blizu nesreče in ve se kdo potegne kratko. To je v bistvu plovna pot za barke, čolne , jahte ..... Malce pogledaš v barki na instrumente, karto, ....., ti pa nimaš maneverskih sposobnosti, da uideš hitri barki.
Po mojem takih težav na dopustu ne potrebuješ!
Razmisli!
LP
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
To me spominja, komu so namenjene ceste.
Nekoč pešci, konji, vozovi... Potem pešci, kolesarji, motoristi, tovornjaki, avtobusi, osebni avtomobili. Pa vedno tudi razne vojske seveda
Večini gredo na živce tisti, ki so trenutno na cesti v drugi vlogi kot oni.
Ko se vozimo z avtom, je izogibanje kolesarjem na ne ravno širokih cestah gnjavaža, pešci ob robu pa še bolj. Pa še kdo z rolerji alii na rolkah za vadbo teka na smučeh (recimo Bohinj izven ožje sezone)...
Ko se vozimo s kolesom, so gnjavaža tisti, ki nas tiščijo na rob, frčijo tik mimo balance kolesa in nas guncajo z zračnimi sunki. In namenskih poti za kolesa, rolerje, vadbo teka na smučeh je tu pa tam komaj za vzorec.
Sledi še pravna gnjavaža, da končno ne smeš s čimerkoli na katerokoli cesto in pot, na katero bi rad. Rad bi bil pa svoboden in počel, kar mi pade na pamet, pa ne morem...
Podobno je na morju. Ko zasidraš barko in greš odplavat do obale, ali se potopit, da ustreliš ribo, je nekdo, ki prišiba mimo z 20 km/h vse prej kot zaželjen.
Ko pa pelješ skozi preliv med dvema otokoma pa je, kot je napisal pajer1, neugoden takle čolnič, ker bi ga pri 12-15 vozlih v malo človeh lahko spregledal.
Fantje (in dekleta), spomnite se torej, ko plovete, da je treba opaziti tudi potapljaško bojo, ne le takle čolnič.
Če bi se komu od vas brez mayday potopila barka, bi lahko bili kje takole v rešilnem jopiču. Ne glede na to, kako hitro se kdo rad vozi skozi tak preliv in in kako nemirno je morje ne bi želel, da me razsuje elisa, ko se po brodolomu kobacam zadnjih pol kilometra do obale...
Kar seveda ne pomeni, da naj tisti na takem čolniču pozabi na to, kar je napisal pajer1.
Nekoč pešci, konji, vozovi... Potem pešci, kolesarji, motoristi, tovornjaki, avtobusi, osebni avtomobili. Pa vedno tudi razne vojske seveda
Večini gredo na živce tisti, ki so trenutno na cesti v drugi vlogi kot oni.
Ko se vozimo z avtom, je izogibanje kolesarjem na ne ravno širokih cestah gnjavaža, pešci ob robu pa še bolj. Pa še kdo z rolerji alii na rolkah za vadbo teka na smučeh (recimo Bohinj izven ožje sezone)...
Ko se vozimo s kolesom, so gnjavaža tisti, ki nas tiščijo na rob, frčijo tik mimo balance kolesa in nas guncajo z zračnimi sunki. In namenskih poti za kolesa, rolerje, vadbo teka na smučeh je tu pa tam komaj za vzorec.
Sledi še pravna gnjavaža, da končno ne smeš s čimerkoli na katerokoli cesto in pot, na katero bi rad. Rad bi bil pa svoboden in počel, kar mi pade na pamet, pa ne morem...
Podobno je na morju. Ko zasidraš barko in greš odplavat do obale, ali se potopit, da ustreliš ribo, je nekdo, ki prišiba mimo z 20 km/h vse prej kot zaželjen.
Ko pa pelješ skozi preliv med dvema otokoma pa je, kot je napisal pajer1, neugoden takle čolnič, ker bi ga pri 12-15 vozlih v malo človeh lahko spregledal.
Fantje (in dekleta), spomnite se torej, ko plovete, da je treba opaziti tudi potapljaško bojo, ne le takle čolnič.
Če bi se komu od vas brez mayday potopila barka, bi lahko bili kje takole v rešilnem jopiču. Ne glede na to, kako hitro se kdo rad vozi skozi tak preliv in in kako nemirno je morje ne bi želel, da me razsuje elisa, ko se po brodolomu kobacam zadnjih pol kilometra do obale...
Kar seveda ne pomeni, da naj tisti na takem čolniču pozabi na to, kar je napisal pajer1.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
-
- Desetnik
- Prispevkov: 10
- Pridružen: Ne Jul 24, 2011 00:35
Živjo vsem skupaj!
hvala vam za tako podrobna navodila. Tista dodatna zaželjena oprema in vsa navodila so mi dala misliti da bi bilo treba tudi glede tega kaj dobro narediti.
Nisem še pomislil na ta veter ki zna biti sila neprijeten če je premočen da bi me kam odneslo.
Čoln sem sedaj dejansko kupil. Dolg je 3 metre. Moj prvi čoln, napihljiv pač. Zadaj ima zdaj možnost za montažo motorja, vendar ker je povsem napihljiv čoln bi nanj verjetno bolj pasal kak manj močen motor.
Trenutno razmišljam o enem z močjo 46lbs. Mišljeno je da se ga lahko uporablja tudi v slani vodi, vendar me skrbi koliko ima dejansko kaj moči. Lahko bi dokupil takle motor in ga montiral na čoln, ampak nebi želel da bi se v morju izkazalo da ima potisno moč naprej enako kot jo imajo valovi proti obali in bi potemtakem stal pri miru s polno hitrostjo naprej
Ima kdo kaj izkušen s takimi motorji? Je za tako moč motorja že treba imeti kako dovoljenje ali pa izpit ker je navsezadnje motor, čeprav je samo električen na 12V. Kako je pa v jezerih, je v bohinju na električen motor dovoljenjo voziti samo tisti turistični ladji ali tudi kakemu "ribiču"?
še slika morda od motorja..
hvala vam za tako podrobna navodila. Tista dodatna zaželjena oprema in vsa navodila so mi dala misliti da bi bilo treba tudi glede tega kaj dobro narediti.
Nisem še pomislil na ta veter ki zna biti sila neprijeten če je premočen da bi me kam odneslo.
Čoln sem sedaj dejansko kupil. Dolg je 3 metre. Moj prvi čoln, napihljiv pač. Zadaj ima zdaj možnost za montažo motorja, vendar ker je povsem napihljiv čoln bi nanj verjetno bolj pasal kak manj močen motor.
Trenutno razmišljam o enem z močjo 46lbs. Mišljeno je da se ga lahko uporablja tudi v slani vodi, vendar me skrbi koliko ima dejansko kaj moči. Lahko bi dokupil takle motor in ga montiral na čoln, ampak nebi želel da bi se v morju izkazalo da ima potisno moč naprej enako kot jo imajo valovi proti obali in bi potemtakem stal pri miru s polno hitrostjo naprej
Ima kdo kaj izkušen s takimi motorji? Je za tako moč motorja že treba imeti kako dovoljenje ali pa izpit ker je navsezadnje motor, čeprav je samo električen na 12V. Kako je pa v jezerih, je v bohinju na električen motor dovoljenjo voziti samo tisti turistični ladji ali tudi kakemu "ribiču"?
še slika morda od motorja..
-
- Desetnik
- Prispevkov: 10
- Pridružen: Ne Jul 24, 2011 00:35
racman napisal/-a:po blejskem jezeru in bohinjskem lahko veslaš...lahko tudi po mnogih drugih...kot tudi mirnih rekah...zanima me koliko misliš odštet za tak čolen in seveda koliko ga misliš uporabljati?
Dobil sem ga za silo ugodno ceno (ne vem kako je bilo mogoče) ampak bil je 20 EUR, na internetu so nekako v tej dimenziji naprodaj okrog 160eurov. Ena družina ga ni rabila več in mi ga je prodala. Mam zdej silno veselje ga uporabljat in ga nadgradit v kolikor ga je mogoče (najraje s kakim električnim motorjem, pod pogojem da bi imel kako minimalno moč vsaj v morju).
Zame je vse novo in ne vem točno še kako gre z registracijam. V kolikor sem dojel vseskupaj na hrvaškem zahtevajo pomorsko vinjeto nad 2.5m ali nad 5kw motorjem (tam nekje?). V sloveniji imamo pa spet drugače glede tega tečaja za izpit. Naj nebi bil potreben do 3.5m. Če grem s taistim čolnom torej na hrvaško in nanj nataknem motor bi zahtevali verjetno vinjeto, povrhu vsega pa še kako registracijo.
Ampak nisem siguren kako je s tem če uporabljaš električen motor, se vseeno šteje enako glede vinjet in registracije.
Na hrvaškem naj bi bila uporaba čolna samo na vesla, tudi nad 3metri, dovoljena brez vinjete in izpita.
Nazadnje spremenil kapitankljuka, dne Po Avg 01, 2011 14:36, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Desetnik
- Prispevkov: 10
- Pridružen: Ne Jul 24, 2011 00:35
kapitankljuka napisal/-a:racman napisal/-a:po blejskem jezeru in bohinjskem lahko veslaš...lahko tudi po mnogih drugih...kot tudi mirnih rekah...zanima me koliko misliš odštet za tak čolen in seveda koliko ga misliš uporabljati?
Dobil sem ga za silo ugodno ceno (ne vem kako je bilo mogoče) ampak bil je 20 EUR, na internetu so nekako v tej dimenziji naprodaj okrog 160eurov. Ena družina ga ni rabila več in mi ga je prodala. Mam zdej silno veselje ga uporabljat in ga nadgradit v kolikor ga je mogoče (najraje s kakim električnim motorjem, pod pogojem da bi imel kako minimalno moč vsaj v morju).
Zame je vse novo in ne vem točno še kako gre z registracijam. V kolikor sem dojel vseskupaj na hrvaškem zahtevajo pomorsko vinjeto nad 2.5m ali nad 5kw motorjem. V sloveniji imamo pa spet drugače glede tega tečaja za izpit. Naj nebi bil potreben do 3.5m. Če grem s taistim čolnom torej na hrvaško in nanj nataknem motor bi zahtevali verjetno vinjeto, povrhu vsega pa še kako registracijo in seveda narejen osnovni tečaj.
Ampak nisem siguren kako je s tem če uporabljaš električen motor, se vseeno šteje enako glede vinjet in registracije.
Na hrvaškem naj bi bila uporaba čolna samo na vesla, tudi nad 3metri, dovoljena brez vinjete in izpita.
pajer1 napisal/-a:.
Zakonu zadostiš, toda koliko je to varno, je pa drugo vprašanje.
Ravno na tej lokaciji sem ob vračanju z juga naletel na dva , ki sta na blazini veslala nazaj proti kopnemu.
Morje dinamično, dovolj od obale, da potuješ 20m/h pa tadva. Za moj okus blizu nesreče in ve se kdo potegne kratko. To je v bistvu plovna pot za barke, čolne , jahte ..... Malce pogledaš v barki na instrumente, karto, ....., ti pa nimaš maneverskih sposobnosti, da uideš hitri barki.
Po mojem takih težav na dopustu ne potrebuješ!
Razmisli!
LP
.
Sicer vsem privoščim lepote morja in pogled na obalo z druge strani,prav tako male otočke pred obalo, vendar z razumljivo opremo,ker
tudi jaz ne maram telih napihljivih kondomarjev,ke so bolj plavajoči objekti z nesposobnostjo manevriranja in ko pluješ, te nebodi ga treba samo debelo gleda,sploh nihče ne pomisli,da je tam plovna pot...
No sicer zadnje case raje odropotam bolj na odprto morje, kjer je plovna pot prosta, ampak, včasih se je pa lepo peljati tudi ob obali, sploh če ravno natočiš v Vrsarju...
Mislim, da je vseeno takle čolniček, brez motorja bolje uporabljati na jezerih, ali pa cca 100-300m od obale, kjer barke nimajo kaj iskati. Za ostalo pa zadaj eno prdalico,da se lahko vsaj premakneš, če že zapiha...
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov