Vleka čolna na prikolici

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator, moderator2, pajer1

Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1476
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a goahead » Po Feb 20, 2012 15:33

Pozdravljeni,
Zanima me s čim vlečete čolne na prikolici. Kaj imate za ene avte oziroma terence. Nameravan kupit terenc ali KIA Sorento ali Hyundai Santa Fe, pa se ne morem odločit katerega. Najraje bi Hyundaia a se bojim, da bo prešfoh za vleko 1800kg (skupaj s prikolico) iz drče ven. Če ima kdo katerekoli izkušnje naj jih prosim izlije na forum, bi mi full pomagali.
Lp,
Iztok
Uporabniški avatar
glens
Admiral
Prispevkov: 758
Pridružen: To Avg 17, 2010 18:25
Kraj: Slovenj Gradec - Ičići

OdgovorNapisal/-a glens » Po Feb 20, 2012 15:42

Santa Fe, automatic 2.2 CRDI, ti garantiram, da bo dovolj moči, sicer ti lahko povem za 1500kg in to gre ko šus. Je pa pri tem avtu problem podvozje, ker je kar naprej kaj za zamenjat.
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 4954
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Po Feb 20, 2012 15:52

jaz sem na obali videl đeksona kako je s pežojem 206 pripeljal eno 8 metersko zadevo s kabino je pa res da je spuščal notri kako je šlo ven nimam pojma.
Kaj imata oba 4x4? se ne spoznam na te mi je pa kia bolj všečna, če kaj pomaga:)
Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1476
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

OdgovorNapisal/-a goahead » Po Feb 20, 2012 15:53

No sej ta model sem mislu. Ali 2006 ali 2007 letnik. Kaj je pa za menjavat. A misliš da je preobremenjen. Dejstvo je, da bom vleku čoln 15x na leto, ostalo pa vožnja družine na izlete in služba. Sorento je bolj drvarski avto ima šasijo. Drugače se ogrevam za oba avtomatik.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4657
Pridružen: To Jan 11, 2011 18:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Po Feb 20, 2012 16:38

Santa Fe prejsnji model bencinar 2.7 okoli 170 ks, avtomatik.

Zadaj 3 tone brez vsakega problema kamorkoli.
Drugače pa je Sorento veliko bolj cenjen in boljši avto, verjetno tudi dražji...

Če boš vzel 2006 ali novejsi ima ze tudi 170ps motor. Avto ne bo niti vedel, da ima zadaj coln...

Preveč se bojite fantje, da bo presvoh... Vcasih je bilo 100 konj luksuz pa so zvozili popolnoma vse.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
bolid
Admiral
Prispevkov: 2659
Pridružen: Če Maj 29, 2008 18:56
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a bolid » Po Feb 20, 2012 17:13

Jst mam pa kr nisana x traila, pa za enega našega člana tud vem da ga ima, z njim greš kot maček z klobaso :wink: Drugač pa počak Lipnika k bo rekel KIA in ostala vozila :roll:
Ure dnevi leta tečejo....
Uporabniški avatar
pešekan
Admiral
Prispevkov: 2218
Pridružen: Pe Avg 26, 2011 10:58
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a pešekan » Po Feb 20, 2012 17:18

jaz sem pred leti z galoperjem vlekel baya 26 pa je šlo povsod,
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 1791
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Po Feb 20, 2012 20:27

Seat alhambra bencin 2.0 115km in čoln cca1200kg, nekaj težav v kampu konobe (strma drča) sicer bp, isti čoln in opel zafira 1.8 smo pa porivali na drči v sveti katarini Ankaran, pa tudi v klanec od punata proti kampu Konobe, ko je bila cesta malo mokra. Pametna elektronika, mislim da se ji reče ASR, ugotovi da boš zletel s ceste ker eno kolo malo spodrsava, pa zmanjšuje moč motorja (tega hudiča ne moreš izklopiti), pod vrhom klanca smo obstali, pomagalo je nekaj parov močnih rok.
Torej predvsem avto mora imeti možnost izklopa ASR in podobnih brezveznih elektronskih pomagal.
Moram še poskusiti, če izpuliš varovalko za ABS, potem bi moral crkniti tudi ASR?
__________________
lp
motorni
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6270
Pridružen: So Nov 22, 2008 22:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Po Feb 20, 2012 20:33

Motorni, takole zagotovo izklopiš elektroniko :lol:

Slika

Absolutno KIA (da Lipniku nekam zlezem), drugače pa kot so ti napisali predhodniki. Gre skoraj z vsakim težjim vozilom. Če je pa 4 X 4 in 170 + KM, pa z lahkoto.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 1791
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Po Feb 20, 2012 20:38

Kren, ja, ampak s tistim bo crknilo vse.
__________________

lp

motorni
Uporabniški avatar
al
Admiral
Prispevkov: 4213
Pridružen: Če Avg 06, 2009 13:26
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a al » Po Feb 20, 2012 20:40

Nissan Pathfinder. Ni da ni.
...not all who wander are lost...
Uporabniški avatar
glens
Admiral
Prispevkov: 758
Pridružen: To Avg 17, 2010 18:25
Kraj: Slovenj Gradec - Ičići

OdgovorNapisal/-a glens » Po Feb 20, 2012 21:04

A kaj je bilo za zamenjat? Vsako leto kak končnik, pri 80.000 je dobil zadnji ležaj zračnosti še pa še :D , ravnokar pa je bil zamenjan nek stabilizator. Saj vse drugo je OK, samo končniki so zelo hitro obrabijo in začnejo ropotat. Aja pa grelne svečke so bile tudi pred kratkim zamenjane pri cca 120.000. Pa na mraz je kar občutljiv, se zgodi, da pri zelo nizkih temperaturah avto ne vžge. Če pa dodaš aditiv, pa ni problema. Ne vem kako pa je s tem pri drugih, vem le, da sestra, ki ima Peugeot 807 HDI, nima takšnih problemov.
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 4954
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » To Feb 21, 2012 00:17

da pa asr ne moreš izklopit pa še nisem videl,
bog ne daj da s takim ostaneš nekje v snegu.
za abs vem da dela oz ne da daš varovalko ven , najbrž je pri ars ista finta
pathfinder rules
Uporabniški avatar
jonyyy
Viceadmiral
Prispevkov: 469
Pridružen: Sr Maj 26, 2010 21:02
Kraj: primorska

OdgovorNapisal/-a jonyyy » To Feb 21, 2012 00:36

glens napisal/-a:A kaj je bilo za zamenjat? Vsako leto kak končnik, pri 80.000 je dobil zadnji ležaj zračnosti še pa še :D , ravnokar pa je bil zamenjan nek stabilizator. Saj vse drugo je OK, samo končniki so zelo hitro obrabijo in začnejo ropotat. Aja pa grelne svečke so bile tudi pred kratkim zamenjane pri cca 120.000. Pa na mraz je kar občutljiv, se zgodi, da pri zelo nizkih temperaturah avto ne vžge. Če pa dodaš aditiv, pa ni problema. Ne vem kako pa je s tem pri drugih, vem le, da sestra, ki ima Peugeot 807 HDI, nima takšnih problemov.
kot da bi opisoval hyundai sonato 2.7 2002 automatic. cel čas neki problemi z podvozjem . roke,stabilizatorji , volanska letev , končniki, zgnil most . vse že menjano . kar se pa tiče motorja je pa 1A :D Vsi ti anti skateingi so brezveze , če mene uprašaš . odklopit se ga pa sigurno da z varovalko .
Nazadnje spremenil jonyyy, dne Sr Feb 22, 2012 09:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1476
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

OdgovorNapisal/-a goahead » To Feb 21, 2012 08:11

Da ne bo neke dileme. Vem da lahko vozim z bilo kakim avtom. To sem lansko sezono vozil z Mazdo 6, pa sem prišel do Šibenika in nazaj - avto se je matral. Da ne govorim izvlek iz rampe. Prvič ko sem to delal s tem avtom nisem vedu da moram izklopit DSC-oz. spordsavanje in sem skoraj skuru sklopko. Potem me je en s Tuaregom vleku ven, sem si naredu sramoto, moja pa živčna in pihanje celo pot nazaj. Pa na tak način da se avto matra ni fajn saj ti zje... cel avto. Tukaj vidim da ste vsi bolj napaljeni na Sorenta. Se strinjam, da je bolj fajn za vozit priklopnik, če pa vzamem dejstvo da bom večino časa vozil noter družino pa se bolj nagibam k Santa fe-ju. A ma res take hude probleme s podvozjem?

Kdo je na strani

Po forumu brska: NIL in 1 gost