Vleka čolna na prikolici
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Vleka čolna na prikolici
Pozdravljeni,
Zanima me s čim vlečete čolne na prikolici. Kaj imate za ene avte oziroma terence. Nameravan kupit terenc ali KIA Sorento ali Hyundai Santa Fe, pa se ne morem odločit katerega. Najraje bi Hyundaia a se bojim, da bo prešfoh za vleko 1800kg (skupaj s prikolico) iz drče ven. Če ima kdo katerekoli izkušnje naj jih prosim izlije na forum, bi mi full pomagali.
Lp,
Iztok
Zanima me s čim vlečete čolne na prikolici. Kaj imate za ene avte oziroma terence. Nameravan kupit terenc ali KIA Sorento ali Hyundai Santa Fe, pa se ne morem odločit katerega. Najraje bi Hyundaia a se bojim, da bo prešfoh za vleko 1800kg (skupaj s prikolico) iz drče ven. Če ima kdo katerekoli izkušnje naj jih prosim izlije na forum, bi mi full pomagali.
Lp,
Iztok
Santa Fe prejsnji model bencinar 2.7 okoli 170 ks, avtomatik.
Zadaj 3 tone brez vsakega problema kamorkoli.
Drugače pa je Sorento veliko bolj cenjen in boljši avto, verjetno tudi dražji...
Če boš vzel 2006 ali novejsi ima ze tudi 170ps motor. Avto ne bo niti vedel, da ima zadaj coln...
Preveč se bojite fantje, da bo presvoh... Vcasih je bilo 100 konj luksuz pa so zvozili popolnoma vse.
Zadaj 3 tone brez vsakega problema kamorkoli.
Drugače pa je Sorento veliko bolj cenjen in boljši avto, verjetno tudi dražji...
Če boš vzel 2006 ali novejsi ima ze tudi 170ps motor. Avto ne bo niti vedel, da ima zadaj coln...
Preveč se bojite fantje, da bo presvoh... Vcasih je bilo 100 konj luksuz pa so zvozili popolnoma vse.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Seat alhambra bencin 2.0 115km in čoln cca1200kg, nekaj težav v kampu konobe (strma drča) sicer bp, isti čoln in opel zafira 1.8 smo pa porivali na drči v sveti katarini Ankaran, pa tudi v klanec od punata proti kampu Konobe, ko je bila cesta malo mokra. Pametna elektronika, mislim da se ji reče ASR, ugotovi da boš zletel s ceste ker eno kolo malo spodrsava, pa zmanjšuje moč motorja (tega hudiča ne moreš izklopiti), pod vrhom klanca smo obstali, pomagalo je nekaj parov močnih rok.
Torej predvsem avto mora imeti možnost izklopa ASR in podobnih brezveznih elektronskih pomagal.
Moram še poskusiti, če izpuliš varovalko za ABS, potem bi moral crkniti tudi ASR?
Torej predvsem avto mora imeti možnost izklopa ASR in podobnih brezveznih elektronskih pomagal.
Moram še poskusiti, če izpuliš varovalko za ABS, potem bi moral crkniti tudi ASR?
__________________
lp
motorni
lp
motorni
A kaj je bilo za zamenjat? Vsako leto kak končnik, pri 80.000 je dobil zadnji ležaj zračnosti še pa še , ravnokar pa je bil zamenjan nek stabilizator. Saj vse drugo je OK, samo končniki so zelo hitro obrabijo in začnejo ropotat. Aja pa grelne svečke so bile tudi pred kratkim zamenjane pri cca 120.000. Pa na mraz je kar občutljiv, se zgodi, da pri zelo nizkih temperaturah avto ne vžge. Če pa dodaš aditiv, pa ni problema. Ne vem kako pa je s tem pri drugih, vem le, da sestra, ki ima Peugeot 807 HDI, nima takšnih problemov.
kot da bi opisoval hyundai sonato 2.7 2002 automatic. cel čas neki problemi z podvozjem . roke,stabilizatorji , volanska letev , končniki, zgnil most . vse že menjano . kar se pa tiče motorja je pa 1A Vsi ti anti skateingi so brezveze , če mene uprašaš . odklopit se ga pa sigurno da z varovalko .glens napisal/-a:A kaj je bilo za zamenjat? Vsako leto kak končnik, pri 80.000 je dobil zadnji ležaj zračnosti še pa še , ravnokar pa je bil zamenjan nek stabilizator. Saj vse drugo je OK, samo končniki so zelo hitro obrabijo in začnejo ropotat. Aja pa grelne svečke so bile tudi pred kratkim zamenjane pri cca 120.000. Pa na mraz je kar občutljiv, se zgodi, da pri zelo nizkih temperaturah avto ne vžge. Če pa dodaš aditiv, pa ni problema. Ne vem kako pa je s tem pri drugih, vem le, da sestra, ki ima Peugeot 807 HDI, nima takšnih problemov.
Nazadnje spremenil jonyyy, dne Sr Feb 22, 2012 08:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Da ne bo neke dileme. Vem da lahko vozim z bilo kakim avtom. To sem lansko sezono vozil z Mazdo 6, pa sem prišel do Šibenika in nazaj - avto se je matral. Da ne govorim izvlek iz rampe. Prvič ko sem to delal s tem avtom nisem vedu da moram izklopit DSC-oz. spordsavanje in sem skoraj skuru sklopko. Potem me je en s Tuaregom vleku ven, sem si naredu sramoto, moja pa živčna in pihanje celo pot nazaj. Pa na tak način da se avto matra ni fajn saj ti zje... cel avto. Tukaj vidim da ste vsi bolj napaljeni na Sorenta. Se strinjam, da je bolj fajn za vozit priklopnik, če pa vzamem dejstvo da bom večino časa vozil noter družino pa se bolj nagibam k Santa fe-ju. A ma res take hude probleme s podvozjem?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov