Vleka čolna na prikolici
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Re: Vleka čolna na prikolici
Točno, enim pač ne gre v glavo ... kaj pa tile novi slepi odcepi na AC? Tam bo tehtnica in ostali pripomočki....
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Vleka čolna na prikolici
Vsako vozilo, ki ima priklop, ima homologacijo, ki ti navaja, koliko lahko ta priklop obremeniš.Če je to homologirano na 1900kg, je to to, če bruto avto-priklop presega 3500kg, se ve kaj rabiš.Lahko narediš ispit B+4250kr, ali B+E ki je nad to težo.Drugače ni dovoljeno vleči nikakršne prikolice, ki presega homologacijo tvojega homologiranega priklopa.Pusti ti Nemčijo in ostale, ker si (smo)SLO državljani, se moramo držati naših predpisov o registraciji priklopnih vozil.
mašinfirer
Re: Vleka čolna na prikolici
1stofficer napisal/-a:Js mam enak primer. Prkola 350 kg, NDM 1800, tovor 1250. Avto pa lahko vlece max 1600. Dejanska teza torej genau toliko NDM pa 200 kil presega.
Ker raje ne reskiram bom v Belgiji dehomologiral prkolo na NDM 1600 pa bo mir. Upam da bo slo hrez tezav.
Prej ko se tega lotiš, preračunaj koliko bo "tovor" - čoln težak, ko boš natočil gorivo, vanj naložil potrebno opremo...
Če ti odredijo tehtanje in NDM prikolice presega dovoljeno NDM, običajno tudi ni poceni, prikolico pa je na mestu kontrole potrebno naložit na drugo vozilo, saj preobremenjena ne sme nadaljevati poti
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2752
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Vleka čolna na prikolici
jozko napisal/-a:1stofficer napisal/-a:Js mam enak primer. Prkola 350 kg, NDM 1800, tovor 1250. Avto pa lahko vlece max 1600. Dejanska teza torej genau toliko NDM pa 200 kil presega.
Ker raje ne reskiram bom v Belgiji dehomologiral prkolo na NDM 1600 pa bo mir. Upam da bo slo hrez tezav.
Prej ko se tega lotiš, preračunaj koliko bo "tovor" - čoln težak, ko boš natočil gorivo, vanj naložil potrebno opremo...
Če ti odredijo tehtanje in NDM prikolice presega dovoljeno NDM, običajno tudi ni poceni, prikolico pa je na mestu kontrole potrebno naložit na drugo vozilo, saj preobremenjena ne sme nadaljevati poti
Sem razmisljal o tem. Imam touringa, tko da bo šla roba v tregar, vključno z motorjem, pa bo. NDM avta ma kar nekaj lufta še... S prkolo bo pa glih na knap, upam da pa ne komplicirajo za 50 kil ce bi slucajno slo cez?
Re: Vleka čolna na prikolici
habibi Vll napisal/-a:Vsako vozilo, ki ima priklop, ima homologacijo, ki ti navaja, koliko lahko ta priklop obremeniš.Če je to homologirano na 1900kg, je to to, če bruto avto-priklop presega 3500kg, se ve kaj rabiš.Lahko narediš ispit B+4250kr, ali B+E ki je nad to težo.Drugače ni dovoljeno vleči nikakršne prikolice, ki presega homologacijo tvojega homologiranega priklopa.Pusti ti Nemčijo in ostale, ker si (smo)SLO državljani, se moramo držati naših predpisov o registraciji priklopnih vozil.
Kot prvo vsem hvala za odgovore, nisem hotel da bi izgledalo kot da tiščim z glavo skozi zid ker ne.
Drugače pa jaz nisem imel nikoli namena obremeniti priklop vozila, ki je homologiran na 1900kg preko te teže ampak na nekje 1800kg.
Zadeva ki mi je bila sporna je ta da ima prikolica samo homologacijo 3500kg, kompletna teža prikolice+tovor bi pa bila cca 1800kg.
Izpite pa imam B,C,E,... skratka vse ki so v tej temi pomembni.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Vleka čolna na prikolici
No le še pravi avto nabaviš in si zmagal.Najbolje kakega đipa, saj je vsestransko uporaben, nakj več pokuri, tipa tudi nekaj več nudi.Jaz ga imam že 16 let, ga ne menjam, ker mi je (prejšni đip)100% rešil življenje.Na avtocesti mi je z nasprotnega pasu, preko obeh ograj čelno priletel(ponoči)en pijan mladenič....
mašinfirer
Re: Vleka čolna na prikolici
Resnično bo treba nekaj nabavit, da ne bo teh težav.
Sam sem bolj pristaš pick-upa samo potem pa smo spet na sivem področju uporabe tahografa če se kaj bolj konkretnega vleče .
Sam sem bolj pristaš pick-upa samo potem pa smo spet na sivem področju uporabe tahografa če se kaj bolj konkretnega vleče .
Re: Vleka čolna na prikolici
Pri prevozu za lastne potrebe, tahograf ni potreben
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Vleka čolna na prikolici
Za pick-upa ne rabiš tahografa.Saj ga tudi kombiji nimajo.Edino mogoče, če je vozilo pisano na firmo in, da to za hteva tujina.Pa še to je vprašanje.Imam kar nekaj kolegov s pick-api, ki vozijo vsepovsod pa noben nima tahografa.Saj to je klasično družinsko vozilo za osebno porabo.
mašinfirer
Re: Vleka čolna na prikolici
1stofficer napisal/-a:jozko napisal/-a:1stofficer napisal/-a:Js mam enak primer. Prkola 350 kg, NDM 1800, tovor 1250. Avto pa lahko vlece max 1600. Dejanska teza torej genau toliko NDM pa 200 kil presega.
Ker raje ne reskiram bom v Belgiji dehomologiral prkolo na NDM 1600 pa bo mir. Upam da bo slo hrez tezav.
Prej ko se tega lotiš, preračunaj koliko bo "tovor" - čoln težak, ko boš natočil gorivo, vanj naložil potrebno opremo...
Če ti odredijo tehtanje in NDM prikolice presega dovoljeno NDM, običajno tudi ni poceni, prikolico pa je na mestu kontrole potrebno naložit na drugo vozilo, saj preobremenjena ne sme nadaljevati poti
Sem razmisljal o tem. Imam touringa, tko da bo šla roba v tregar, vključno z motorjem, pa bo. NDM avta ma kar nekaj lufta še... S prkolo bo pa glih na knap, upam da pa ne komplicirajo za 50 kil ce bi slucajno slo cez?
Pri NDM prikole je v primeru vaganja s strani policije toleranca 10%. Se pravi imas NDM prikolice 1900 kg in te zandarji vagajo in pri tem ugotovijo da imas na prikoli nalozeno 100kg prevec, se pravi imas skupaj z prikolo in tovorom 2000kg ne bo tezava, ker 10% od 2000kg = 200kg, kar znese da si v mejah tolerance.
Seveda pa mora pri tem klapati vse drugo, o cemer smo ze pisali v tej temi.
Re: Vleka čolna na prikolici
bojan11 napisal/-a:Pri NDM prikole je v primeru vaganja s strani policije toleranca 10%. Se pravi imas NDM prikolice 1900 kg in te zandarji vagajo in pri tem ugotovijo da imas na prikoli nalozeno 100kg prevec, se pravi imas skupaj z prikolo in tovorom 2000kg ne bo tezava, ker 10% od 2000kg = 200kg, kar znese da si v mejah tolerance.
Seveda pa mora pri tem klapati vse drugo, o cemer smo ze pisali v tej temi.
bojan11 lahko prosim napišeš v kateri zakonodaji piše, da je toleranca NDM 10%
S prevozi se ukvarjam že več desetletij, pa takšnega podatka doslej, na žalost še nisem zasledil
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Vleka čolna na prikolici
jozko napisal/-a:bojan11 napisal/-a:Pri NDM prikole je v primeru vaganja s strani policije toleranca 10%. Se pravi imas NDM prikolice 1900 kg in te zandarji vagajo in pri tem ugotovijo da imas na prikoli nalozeno 100kg prevec, se pravi imas skupaj z prikolo in tovorom 2000kg ne bo tezava, ker 10% od 2000kg = 200kg, kar znese da si v mejah tolerance.
Seveda pa mora pri tem klapati vse drugo, o cemer smo ze pisali v tej temi.
bojan11 lahko prosim napišeš v kateri zakonodaji piše, da je toleranca NDM 10%
S prevozi se ukvarjam že več desetletij, pa takšnega podatka doslej, na žalost še nisem zasledil
Isto se jaz ukvarjam z prevozi. Nisem zasledil kje piše, sem pa to doživel v praksi ko so me vagali in sem bil malenkost pretežek in mi je prometni policist to povedal. Mogoče sem imel srečo, ampak tako je pač bilo.
Re: Vleka čolna na prikolici
bojan11 napisal/-a:
Isto se jaz ukvarjam z prevozi. Nisem zasledil kje piše, sem pa to doživel v praksi ko so me vagali in sem bil malenkost pretežek in mi je prometni policist to povedal. Mogoče sem imel srečo, ampak tako je pač bilo.
Srečo, srečo in to VELIKO srečo Tudi za manjša odstopanja so že bile in na žalost še bodo plačane konkretne kazni
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
-
- Štabni vodnik
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Po Okt 30, 2017 13:32
Re: Vleka čolna na prikolici
Za pick upa potrebuješ tahograf v primeru, da skupaj z prikolico presegaš 3500 kg in opravljaš komercialni prevoz. Za lastne potrebe ga ne potrebuješ. Enako velja tudi za tovorne kombije. To je EU direktiva, ki velja po celi EU že kar nekaj let.
Glede teže pa vedno samo seštejejo NDM avta in prikolice, to je merodajno. Če pa tehtajo in si čez, pol je pa problem.
Glede teže pa vedno samo seštejejo NDM avta in prikolice, to je merodajno. Če pa tehtajo in si čez, pol je pa problem.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov