Vleka čolna na prikolici

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator, moderator2, pajer1

Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5743
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 18:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » To Jun 21, 2016 17:25

.

Tvoj izračun je pač tak, da bi pasal samo tebi.Od največje dovoljene mase si odštel samo težo avtomobila. Kje je pa teža voznika, prtljage, sopotnika???
Poglej, tudi za na streho avtomobila je predpisana max obremenitev, za sam avto tudi in se ne odšteva od skupne mase.

Če ti piše v homologaciji da lahko vlečeš s tem avtom toliko, 1400kg, je pač toliko in nič več. Pa še moraš gledat, da je tovor naložen tako, da pritiska na vlečno kljuko , zopet z dovoljenim pritiskom v kg na kljuko.

Je pa nekaj res in mimo tega ne moremo. Ogromno se prevozi prikolic, pa niso obremenjene ravno po predpisih. Veliko se izzide, ker niso ravno pogosto kontrole nad osebnimi vozili s prikolicami. Večja težava pa nastane, če bi slučajno prišlo do nesreče, pa da si še povzročitelj.

.
pajer 1

Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
kocka
Admiral
Prispevkov: 4392
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » To Jun 21, 2016 19:38

Sicer ni o vleki ampak samo v poduk. Na službenega megana smo dali na org.servisu nave gume. Cez 3 mesece so punce imele prometko in sedaj zavarovalnica noce placat ker so dali 1 cm preozke gume. Nekateri megani so imeli po3 dimenzije gum ta pa v homologaciji samo eno in serviser ni bil pozoren in sedaj so problemi, ceprav ne s policijo, ampak z zavarovalnico, ki ne krije škode ne poskodb. :evil:
ktjt
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Apr 04, 2012 21:36

OdgovorNapisal/-a ktjt » Sr Jun 22, 2016 15:01

pajer1 napisal/-a:.

Tvoj izračun je pač tak, da bi pasal samo tebi.Od največje dovoljene mase si odštel samo težo avtomobila. Kje je pa teža voznika, prtljage, sopotnika???
Poglej, tudi za na streho avtomobila je predpisana max obremenitev, za sam avto tudi in se ne odšteva od skupne mase.

Če ti piše v homologaciji da lahko vlečeš s tem avtom toliko, 1400kg, je pač toliko in nič več. Pa še moraš gledat, da je tovor naložen tako, da pritiska na vlečno kljuko , zopet z dovoljenim pritiskom v kg na kljuko.

Je pa nekaj res in mimo tega ne moremo. Ogromno se prevozi prikolic, pa niso obremenjene ravno po predpisih. Veliko se izzide, ker niso ravno pogosto kontrole nad osebnimi vozili s prikolicami. Večja težava pa nastane, če bi slučajno prišlo do nesreče, pa da si še povzročitelj.

.


Kakšno težo cca. ima neka navadna prikolica za cca. 6m čoln? Sam stingray ima 1.240 kg, tako da potem ne vem ali pridem na tistih 1.400 kg s prikolico?
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1246
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

OdgovorNapisal/-a jozko » Sr Jun 22, 2016 15:23

Prikolica za prevoz čolna težkega 1.240 kg, bo težka cca. 300 - 350 kg. Ker je v čolnu verjetno še kaj opreme, goriva, motornih tekočin ... , bo teža čolna hitro narasla na 1.400 kg, plus teža prikolice.

Na 1.400 kg nikakor ne prideš. Bolj realno je z nekaj malega rezerve 1.800 kg :roll:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Uporabniški avatar
kekeck
Kontraadmiral
Prispevkov: 217
Pridružen: Po Jan 26, 2009 19:39

OdgovorNapisal/-a kekeck » Sr Jun 22, 2016 17:28

Bostjan11 napisal/-a:Torej, ker so si mnenja malo različna in tudi policaji ne vedo prav točno kako in kaj, zanima še mene.
V homologaciji imam NDM skupine vozil 3415 kg, masa vozila pa je 1460 kg. Torej teoretično lahko vozim prikolico z naletno zavoro (ni lahek priklopnik) do višine 1955 kg?
Mi pa še piše v homologaciji največja tehnično dovoljena masa priklopnega vozila za priklopnik s centralno osjo je 1400 kg. Kaj je torej tista max. masa, ki jo lahko vozim?

Čoln Stingray 195cs, avto Audi A3 sportback 2.0.

Hvala za odgovore.


Malo si moraš sam poračunat. Moj primer:
- F1 največja tehnično dovoljena masa vozila 3200kg
- F3 največja dovoljena masa skupine vozil 6000kg
- G masa vozila 2228kg
- O13 zavirani priklopnik s centralno osjo 3500kg
- O2 nezavirani priklopnik 750kg.

Torej če avto naložim na polno 3200kg lahko vlečem prikolco samo še 2800kg.
Če pa vlečem prikolco 3500kg je avto lahko obremenjen samo z 2500kg.
... potovanj ne štejem po prejadranih miljah ampak po krajih ki jih obiščem in ljudeh ki jih srečam ...
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 18:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Sr Jun 22, 2016 18:05

Tale skupina je prei naketerih mal čudna...

Načeloma pa lahko pelješ 3500kg prikolico.
Čisto po PS u pa 2800kg. Ne glede na to ali je avto prazen ali ne. Steje vedno NDM
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
kekeck
Kontraadmiral
Prispevkov: 217
Pridružen: Po Jan 26, 2009 19:39

OdgovorNapisal/-a kekeck » Sr Jun 22, 2016 21:50

Saj, šteje NDM, avto 3200kg + prikolca 3500kg.
Mislim da tudi po PS lahko peljem prikolco 3500kg, če avto ni naložen.
Moj avto sicer oglašujejo da lahko vleče 3500kg.
... potovanj ne štejem po prejadranih miljah ampak po krajih ki jih obiščem in ljudeh ki jih srečam ...
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6275
Pridružen: So Nov 22, 2008 22:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Če Jun 23, 2016 03:36

kekeck napisal/-a:Moj avto sicer oglašujejo da lahko vleče 3500kg.


Ja, ti so redki. Le SUV, pa še to konkretnejši. Pri VW (Caravele, Multivan, Transporter) je v homologaciji napisana največja teža priklopnika z zavoro 2.500 kg. Renault Trafic ima še manj, npr. Osebni pa še toliko ne! Zato je treba prvo to preverit.
Kekeck vidim, da se spoznaš. Kaj se zgodi, če imaš na avtu npr. dovoljeno NDM 2.500 kg, priklopnik pa ima 2.700 kg NDM?

Kolikor mi je znano, kdor pa ima zmontirano vlečno napravo slovenskih proizvajalcev (ala home made), pa je še dodatno omejen s kilogrami. Zato pazite.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
kekeck
Kontraadmiral
Prispevkov: 217
Pridružen: Po Jan 26, 2009 19:39

OdgovorNapisal/-a kekeck » Če Jun 23, 2016 23:58

kr en napisal/-a:Kaj se zgodi, če imaš na avtu npr. dovoljeno NDM 2.500 kg, priklopnik pa ima 2.700 kg NDM?

Če te nihče ne ustavi ali nimaš nesreče se ne zgodi prav nič. :D
Če te ustavi policaj ti da lahko opozorilo ali kazen. :shock:
Če si udeležen v nesreči ti pa lahko zavarovalničarji popijejo vso kri. :evil:
... potovanj ne štejem po prejadranih miljah ampak po krajih ki jih obiščem in ljudeh ki jih srečam ...
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6275
Pridružen: So Nov 22, 2008 22:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Pe Jun 24, 2016 00:07

Se mi je zdelo. :(

Jaz sem kupil novo prikolico in sem zahteval nosilnost po homolagaciji vozila. Ampak folk pa tega ne ve (povečini) in zapnejo vse živo zadaj. Ampak se mi zdi, da tudi policija v SLO (še) ne kotrolira tega. Je pa res, kot praviš. Dokler ni pizdarije, je vse v najlepšem redu. Pol pa jok.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
erikv8
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: Po Jun 23, 2014 14:10

OdgovorNapisal/-a erikv8 » Pe Jun 24, 2016 15:51

kr en napisal/-a:
kekeck napisal/-a:Moj avto sicer oglašujejo da lahko vleče 3500kg.


Ja, ti so redki. Le SUV, pa še to konkretnejši. Pri VW (Caravele, Multivan, Transporter) je v homologaciji napisana največja teža priklopnika z zavoro 2.500 kg. Renault Trafic ima še manj, npr. Osebni pa še toliko ne! Zato je treba prvo to preverit.
Kekeck vidim, da se spoznaš. Kaj se zgodi, če imaš na avtu npr. dovoljeno NDM 2.500 kg, priklopnik pa ima 2.700 kg NDM?

Kolikor mi je znano, kdor pa ima zmontirano vlečno napravo slovenskih proizvajalcev (ala home made), pa je še dodatno omejen s kilogrami. Zato pazite.


čaki, praviš da maš ndm vlečnega vozila 2.500kg, ndm vlečnega vozila 3.500 in dejansko vlečeš pa priklopnik s samo 2.700kg ndm?
Zakaj bi bil tukaj kakšen problem? Ali nimaš ustreznega izpita?
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 665
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Sr Jun 29, 2016 16:51

Fantje, vprašanje.. Kolega ima izpit za tovornjak (E). Ali lahko na podlagi tega z osebnim vozilom pelje skupni NDM čez 3500 oz. 4250 ali mora imeti te dodatke k B?
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4697
Pridružen: To Jan 11, 2011 18:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Sr Jun 29, 2016 18:19

Če ima E lahko pelje pelje skupino vozil do 7000 NDM. Če seveda govorimo o B vlečnem vozilu.

Seveda Če ima E kar je priklopnik. Če ima za tovornjak C pa ne sme.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 665
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Sr Jun 29, 2016 19:40

Hvala za info!
nac
Viceadmiral
Prispevkov: 509
Pridružen: Če Jul 02, 2009 22:18

OdgovorNapisal/-a nac » Sr Jun 29, 2016 19:55

mamaMicka napisal/-a:Če ima E lahko pelje pelje skupino vozil do 7000 NDM. Če seveda govorimo o B vlečnem vozilu.

Seveda Če ima E kar je priklopnik. Če ima za tovornjak C pa ne sme.


Daj MM tole malo bolj objasni za neuke-kaj lahko in kaj ne sme voziti človek z E izpitom(C je pa pogoj,da ima E)-govorimo o izpitu za tovornjak in prikolico,a ne.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost