Vleka čolna na prikolici

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator, moderator2, pajer1

dj75
Poročnik korvete
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jun 16, 2015 10:14

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a dj75 » Po Feb 03, 2020 23:26

Tako je žal... Zdej mormo met 100 kategorij drgač avtošole ne bi tako cvetele....
Uporabniški avatar
Gonzales23
Praporščak
Prispevkov: 31
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » To Feb 04, 2020 04:41

jozko napisal/-a:
nac napisal/-a:...ali pa C in E... Ali tudi to ne?

Ja to pa seveda ja :!:
Če že imaš C kategorijo, lahko opraviš še CE in kar se vozniškega dovoljenja za prevoz tovora tiče, nimaš več nobenih omejitev :idea:

Ko opraviš izpit CE kategorije, ti vpišejo tudi BE kategorijo :D


K temu se tudi jaz vse bolj nagibam... Da bi šel delat kar za CE pa gmh za use čase...
Nazadnje spremenil Gonzales23, dne To Feb 04, 2020 05:48, skupaj popravljeno 1 krat.
My pain is my badge of honor
Uporabniški avatar
Gonzales23
Praporščak
Prispevkov: 31
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » To Feb 04, 2020 04:44

dj75 napisal/-a:Tako je žal... Zdej mormo met 100 kategorij drgač avtošole ne bi tako cvetele....


sLOVEnija... Najlepša državica, kar sem jih videl v svojem lajfu, a ena izmed najbolj zagrenjenih :-/... Politikom ratal, da smo/so se vsi skregal, a nekoč živeli v harmoniji...


VSE SMO PAUMO TUD TO PREŽVEL SAM GLAVO GOR, SKUP SMO NAJMOČNEJŠI :D :D :D
My pain is my badge of honor
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1461
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a jozko » To Feb 04, 2020 08:02

Te kategorije so, z nekaterimi majhnimi izjemami, enake po vsej EU :idea:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
dj75
Poročnik korvete
Prispevkov: 56
Pridružen: To Jun 16, 2015 10:14

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a dj75 » To Feb 04, 2020 08:09

So ja pa najmanj 21 ur skor za vsako kategorijo, vozniki pa čedalje slabši...
Uporabniški avatar
franc5e
Admiral
Prispevkov: 680
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a franc5e » To Feb 04, 2020 09:23

Po opravljenem izpitu so eni precej "slabši" namerno, tega ne bo možno preprečit.... :?
.....masaža je zakon.....
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5762
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Feb 05, 2020 08:12

franc5e napisal/-a:Po opravljenem izpitu so eni precej "slabši" namerno, tega ne bo možno preprečit.... :?

Morda bi se ne bi dalo, morda pa bi se dalo preprečiti.

Za zdaj imam vtis, da so vsi preizkusi v praksi namenjeni temu, da se 'birokratsko' (ali pa pravniško) naredi kljukica na 'check listi', premalokrat pa vzgoji sposobnosti in motivacijo v čem biti dober - oziroma vedno boljši.

Tako imam večkrat vtis, da so večkrat usposabljanja - kjer so, včasih niso obvezna - in preizkusi znanja namenjeni predvsem temu, da imajo vsi enake pravice pri preizkusu - in da po možnosti nihče ne bi mogel tožiti izvajalca usposabljanja in preizkusa zaradi kršenja principa enakih pravic. Zgodb, ki so mi dale tak vtis, je več in z različnih področij.

Ena - morjeplovska - od takih
    Pred kakim letom ali dvema nek član - mojih let - nekega jadralnega kluba, ki je precej desetletij plul naokrog z malim čolničkom z malo 'prdulico' (ne da bi ga kdajkoli kdo ustavil) odločil vseeno narediti izpit za voditelja čolna. Glede na to, da mu izkušenj - kakršnekoli že so bile - ni manjkalo, si je izposodil literaturo in se pripravil sam, nekaj dni pred rokom pa mi rekel, če mu lahko še jaz pomagam, da se pripravi na izpit.

    Videl sem, da mu je bil osnovni - in skoraj edini - del literature, ki ga je uporabil, seznam vprašanj in odgovorov, v ostalo skoraj niti ni pogledal. Bilo mi je jasno, da mu je bil cilj narediti izpit in samo 'pravilno izpolniti test' (kar je pričakoval da bo) oziroma narediti izpit (in odločil se je, da bo naredil le preizkus znanja, ne za voditelja čolna).

    Pričakoval je, da mu bom pomagal, da se 'zdrila' tako, da bo gotovo naredil, jaz pa sem skušal doseči, da ga 'prisilim', da bo pri tem naučeno postalo tudi uporabno. Tako sva šla čez sezname vprašanj in odgovorov, ampak jaz ga pri tem utrjevanju nisem spraševal (samo) za pravilne odgovore, ampak vsakič še za to, zakaj so taki; to je hkrati memo tehnika za utrjevanje in sredstvo tudi k mojemu cilju, da njegovo znanje postane uporabno.

    Ko sva šla dan pred izpitom še enkrat čez vsa vprašanja, iz katerih se izbirajo izpitna, je od nekaj sto bil v dvomu samo za dve ali tri - in bi zagotovo 'naredil' tudi v najneugodnejšem primeru, torej tudi če bi potegnil vsa tista tri vprašanja in na vsa tri odgovoril narobe.

    V resnici je bil tistikrat edini, ki je na vsa vprašanja, ki so mu bila postavljena, odgovoril pravilno.

    Z znanjem je tako, da ostane le, če se utrdi, in preden sem se strinjal, da mu pomagam, se je on strinjal, da bova tudi potem še enkrat ali dvakrat - ko bo začelo bledeti, a preden zares pozabi, torej z nekaj tedni razlike - šla čez za utrjevanje (kar tudi meni ni odveč), tudi za to, da se s tem področjem ne bo treba še enkrat ukvarjati, če gre kdaj na izpit tudi za voditelja čolna.

    Ampak doslej se to še ni zgodilo, in pri stvareh, ki jih je ob izpitu vedel, je zdaj velikokrat precej naključno, ali bo odgovor pravilen ali ne. Pri tem je problem, da je - ker je to enkrat znal - tudi, ko se spomni narobe, prepričan, da še vedno zna prav, in tako ni zanesljivo, ali bo na morju ravnal prav ali ne. Problem je tudi to, da bi večkrat rad učil še koga...

    V glavnem, jaz cilja - da bo njegovo znanje ostalo in ostalo uporabno, ki sem si ga v tistem primeru postavil,v tem primeru nisem dosegel.
So izjeme, ampak v našem okolju (ne le Slo) je podobnega - da je cilj pridobitev formalne kvalifikacije, ne pa pridobiti znanje in razviti sposobnosti za kaj - vse preveč. To spremeniti - v kulturi naše civilizacije - je teoretično mogoče, ampak je videti tako težko, da mnogi menijo, da praktično ni mogoče, in obupajo.

Ti še nisi čisto - za tvojim "tega ne bo možno preprečit" je še vedno vprašaj.

Menim, da je vredno poskušati, da to spremenim, kadarkoli in kjerkoli lahko, tudi če vedno ne uspem, Po mojem je tudi lepše umreti med poskušanjem, da narediš kaj pomembnega (die trying), kot med životarjenjem, potem ko je kdo - pri vsem, kar mu je bilo pomembno - odnehal.

Po mojem prepričanju resnični 'luzer' ni tisti, ki v nečem ne zmaga, ampak tisti, ki - tudi pri čem, kar mu je pomembno - neha poskušati.
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
franc5e
Admiral
Prispevkov: 680
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a franc5e » Sr Feb 05, 2020 08:20

Hm, se zgodi da oče pripelje sina v avtošolo in pove, da naj z njega naredijo človeka.
Ni problem v šolanju ali preizkušanju novih voznikov, to vse štima. Problem nastane, ko po določenem času samostojne vožnje pridejo ven vzorci obnašanja ali od staršev ali okolice ali prijateljev..... :idea:
.....masaža je zakon.....
Uporabniški avatar
Gonzales23
Praporščak
Prispevkov: 31
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » Sr Feb 05, 2020 09:56

Marjan Tomki napisal/-a:
franc5e napisal/-a:Po opravljenem izpitu so eni precej "slabši" namerno, tega ne bo možno preprečit.... :?

Morda bi se ne bi dalo, morda pa bi se dalo preprečiti.

Za zdaj imam vtis, da so vsi preizkusi v praksi namenjeni temu, da se 'birokratsko' (ali pa pravniško) naredi kljukica na 'check listi', premalokrat pa vzgoji sposobnosti in motivacijo v čem biti dober - oziroma vedno boljši.

Tako imam večkrat vtis, da so večkrat usposabljanja - kjer so, včasih niso obvezna - in preizkusi znanja namenjeni predvsem temu, da imajo vsi enake pravice pri preizkusu - in da po možnosti nihče ne bi mogel tožiti izvajalca usposabljanja in preizkusa zaradi kršenja principa enakih pravic. Zgodb, ki so mi dale tak vtis, je več in z različnih področij.

Ena - morjeplovska - od takih
    Pred kakim letom ali dvema nek član - mojih let - nekega jadralnega kluba, ki je precej desetletij plul naokrog z malim čolničkom z malo 'prdulico' (ne da bi ga kdajkoli kdo ustavil) odločil vseeno narediti izpit za voditelja čolna. Glede na to, da mu izkušenj - kakršnekoli že so bile - ni manjkalo, si je izposodil literaturo in se pripravil sam, nekaj dni pred rokom pa mi rekel, če mu lahko še jaz pomagam, da se pripravi na izpit.

    Videl sem, da mu je bil osnovni - in skoraj edini - del literature, ki ga je uporabil, seznam vprašanj in odgovorov, v ostalo skoraj niti ni pogledal. Bilo mi je jasno, da mu je bil cilj narediti izpit in samo 'pravilno izpolniti test' (kar je pričakoval da bo) oziroma narediti izpit (in odločil se je, da bo naredil le preizkus znanja, ne za voditelja čolna).

    Pričakoval je, da mu bom pomagal, da se 'zdrila' tako, da bo gotovo naredil, jaz pa sem skušal doseči, da ga 'prisilim', da bo pri tem naučeno postalo tudi uporabno. Tako sva šla čez sezname vprašanj in odgovorov, ampak jaz ga pri tem utrjevanju nisem spraševal (samo) za pravilne odgovore, ampak vsakič še za to, zakaj so taki; to je hkrati memo tehnika za utrjevanje in sredstvo tudi k mojemu cilju, da njegovo znanje postane uporabno.

    Ko sva šla dan pred izpitom še enkrat čez vsa vprašanja, iz katerih se izbirajo izpitna, je od nekaj sto bil v dvomu samo za dve ali tri - in bi zagotovo 'naredil' tudi v najneugodnejšem primeru, torej tudi če bi potegnil vsa tista tri vprašanja in na vsa tri odgovoril narobe.

    V resnici je bil tistikrat edini, ki je na vsa vprašanja, ki so mu bila postavljena, odgovoril pravilno.

    Z znanjem je tako, da ostane le, če se utrdi, in preden sem se strinjal, da mu pomagam, se je on strinjal, da bova tudi potem še enkrat ali dvakrat - ko bo začelo bledeti, a preden zares pozabi, torej z nekaj tedni razlike - šla čez za utrjevanje (kar tudi meni ni odveč), tudi za to, da se s tem področjem ne bo treba še enkrat ukvarjati, če gre kdaj na izpit tudi za voditelja čolna.

    Ampak doslej se to še ni zgodilo, in pri stvareh, ki jih je ob izpitu vedel, je zdaj velikokrat precej naključno, ali bo odgovor pravilen ali ne. Pri tem je problem, da je - ker je to enkrat znal - tudi, ko se spomni narobe, prepričan, da še vedno zna prav, in tako ni zanesljivo, ali bo na morju ravnal prav ali ne. Problem je tudi to, da bi večkrat rad učil še koga...

    V glavnem, jaz cilja - da bo njegovo znanje ostalo in ostalo uporabno, ki sem si ga v tistem primeru postavil,v tem primeru nisem dosegel.
So izjeme, ampak v našem okolju (ne le Slo) je podobnega - da je cilj pridobitev formalne kvalifikacije, ne pa pridobiti znanje in razviti sposobnosti za kaj - vse preveč. To spremeniti - v kulturi naše civilizacije - je teoretično mogoče, ampak je videti tako težko, da mnogi menijo, da praktično ni mogoče, in obupajo.

Ti še nisi čisto - za tvojim "tega ne bo možno preprečit" je še vedno vprašaj.

Menim, da je vredno poskušati, da to spremenim, kadarkoli in kjerkoli lahko, tudi če vedno ne uspem, Po mojem je tudi lepše umreti med poskušanjem, da narediš kaj pomembnega (die trying), kot med životarjenjem, potem ko je kdo - pri vsem, kar mu je bilo pomembno - odnehal.

Po mojem prepričanju resnični 'luzer' ni tisti, ki v nečem ne zmaga, ampak tisti, ki - tudi pri čem, kar mu je pomembno - neha poskušati.


Zelo lepo in direktno napisano...

Žal pa priznavam da sem tudi sam del tega začaranrga kroga...

Ampak znanju nikoli nisem rekel NE
IN NIKOLI NE BOM!

Več glav več ve :-D
My pain is my badge of honor

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost