Spusti čolnov v morje
Moderatorji: moderator2, moderator
theuros napisal/-a:Da še jaz napišem nekaj na to temo.
Zadeve namreč še zdaj ne razumem...
Pred slabim mesecev v Jezerih na Murteru sem slučajno šel peš mimo drče za spuščanje čolnov. Ravno takrat pa so neki tujci, cca 8 jih je bilo, z novo črno opel vectro spuščali v morje svoj gliser, dolg cca. 5m. Šofer se vsede v avto in gre počasi na rikverc, gledam, čudno mi je, da je šel s komplet prikolico v vodo, tako da je bil z kolesi od avta 10 cm od vodne linije . Potem pride ven iz avta, nekaj pove, se vsede nazaj in spet še nazaj v rikverc! Alo, kuda češ . No, na koncu je z avtom zapeljal v vodo (namerno!) do te mere, da je voda prišla v prtljažnik, iz izpuha ven brbotalo kot iz kake z-noge, zadnje, luči so bile pod vodo in del zadnjih vrat ter oba zadnja kolesa. Jaz gledam, če oni sploh vejo, kaj delajo, ampak zgleda da so, ker sem imel občutek, da jim je to že rutina . No, ko čoln v vodi odpnejo od prikolice, možakar avto in prikolico potegne ven, kot da ni nič.
Zdaj ne vem, ali so naredili že avte odporne na morsko vodo ali pa bo tisti avto počasi začel "gnit". Ne rečem, če bi to naredil s kakšnim terencem (tudi dvomim, da prenesejo morsko vodo), ampak da se z opel vectro namerno na pol zapelje v morje in nazaj ven...
Verjetno je imel majster Ameriško prikolico in je imel namesto valjčkov na prikolici "sani" na katerih stoji čoln. Takšne sani ne omogočajo drsenja čolna s prikolice in je potrebno prikolico potopiti do te mere, da čoln sam "zaplava". V takem primeru bi rajši peljal čoln na dvigalo kot pa potopil cel avto.
V8 + Jet drive
Mene pa zanima, kje na naši obali bi bil primeren prostor za splavit mali gumenjak (2,8m). Ni treba da je rampa, samo da je nekako dostop do morja z avtom in položna obala.
Prvo mi pade na pamet Jernejev kanal, tam bi našel en plac za porinit ga v vodo, edino kolikor se spomnim, je ob njem prepovedano parkiranje (ali pač?).
Druga varijanta pa mogoče Badaševica-Semedelski kanal v Kopru oz. Semedeli, kjer je mandrač, ampak tudi ne poznam mikrolokacije.
Glede na to, da ne rabim ne rampe ne vode, mi je brezveze plačevati za take usluge, zato je tudi fino, če se da čez dan pustiti avto na mestu ali v bližini, lahko tudi na plačljivem parkirišču.
Prvo mi pade na pamet Jernejev kanal, tam bi našel en plac za porinit ga v vodo, edino kolikor se spomnim, je ob njem prepovedano parkiranje (ali pač?).
Druga varijanta pa mogoče Badaševica-Semedelski kanal v Kopru oz. Semedeli, kjer je mandrač, ampak tudi ne poznam mikrolokacije.
Glede na to, da ne rabim ne rampe ne vode, mi je brezveze plačevati za take usluge, zato je tudi fino, če se da čez dan pustiti avto na mestu ali v bližini, lahko tudi na plačljivem parkirišču.
Nazadnje spremenil hrošč, dne So Jun 28, 2014 10:15, skupaj popravljeno 1 krat.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
mene pa zanima, ali tisti ki spuščate čoln po rampi, spustite prikolico tako daleč da so cela kolesa v vodi, ali se trudite, da je čim manjši del koles v vodi?
nekateri so me namreč opozarjali, da če bom spuščal celotna kolesa v vodo bom imel slej ko prej probleme z ležaji in podobno.
je pa res da po vsakem spustu prikolico in kolesa dobro operem.
lp
nekateri so me namreč opozarjali, da če bom spuščal celotna kolesa v vodo bom imel slej ko prej probleme z ležaji in podobno.
je pa res da po vsakem spustu prikolico in kolesa dobro operem.
lp
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Če je mogoče, ne greš s pestom v morje.
Nekateri med nami so mnenja, da je cenejša uporaba dvigala, kot popravila škode zaradi potapljanja ležajev (in zavor, če jih prikolica ima) v morje. Drugi so priredili prikolico tako, da se čoln spusti in dvigne brez težav, ne da bi bilo treba zapeljati s pestom v vodo. Nekateri, (mislim da zlasti taki, ki imajo naletne zavore), imajo na prikolici (ali na vsakem ohišju zavornega mehanizma) tudi priključke za spiranje notranjosti s sladko vodo. O vsem tem je nekaj povezav - o rabi, vzdrževanju, kje dobiš dele in tako naprej - v enem od kazal tule.
O tem, kako barko s prikolice v vodo in iz nje pa Pajer-1 tule - tudi zato, da ne gre v slano poleg prikolice še kaj...
Nekateri med nami so mnenja, da je cenejša uporaba dvigala, kot popravila škode zaradi potapljanja ležajev (in zavor, če jih prikolica ima) v morje. Drugi so priredili prikolico tako, da se čoln spusti in dvigne brez težav, ne da bi bilo treba zapeljati s pestom v vodo. Nekateri, (mislim da zlasti taki, ki imajo naletne zavore), imajo na prikolici (ali na vsakem ohišju zavornega mehanizma) tudi priključke za spiranje notranjosti s sladko vodo. O vsem tem je nekaj povezav - o rabi, vzdrževanju, kje dobiš dele in tako naprej - v enem od kazal tule.
O tem, kako barko s prikolice v vodo in iz nje pa Pajer-1 tule - tudi zato, da ne gre v slano poleg prikolice še kaj...
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
-
- Praporščak
- Prispevkov: 31
- Pridružen: To Jul 15, 2014 21:53
rampa
Pozdravljeni Morjeplovci, ugodna rampa v Slo Istri je v Izolski Ladjedelnici, dvig ali spust je 5,00 eur, ni potrebnega kakega članstva ali podobno.
bonaca in gas.........
Pasara + Tomos 10, Maestral 2,99 + Tomos 4, Lomac 550 IN + Honda BF 90, Solemar B22 Offshore + Yamaha 200
Pasara + Tomos 10, Maestral 2,99 + Tomos 4, Lomac 550 IN + Honda BF 90, Solemar B22 Offshore + Yamaha 200
Mike napisal/-a:
Verjetno je imel majster Ameriško prikolico in je imel namesto valjčkov na prikolici "sani" na katerih stoji čoln. Takšne sani ne omogočajo drsenja čolna s prikolice in je potrebno prikolico potopiti do te mere, da čoln sam "zaplava".
Žal je to mnenje zmotno, čeprav je široko razširjeno.
- sani odlično prerazporedijo maso plovila in ni nevarnosti odtiskov med skladiščenjem.
- ko zapelješ čoln na prikolico z kolesci, ga vedno nekam vleče, z temi sanmi se pa samodejno scentrira in ga potegne v center prikolice.
- če je zadnji del prikolice v vodi je čoln z vitlom lažje potegnit gor kot, če so spodaj kolesca.
Meni se zdijo sani neprimerno prijaznejše za čolnovo dno kot kolesca, ki praviloma markirajo odtise v vsako plastično dno.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
glih zadnjič sm gledal "mojstra" na viru ki je suvereno zapeljal celo prikolco v vodo... Js vem da to nebi naredil pa ne sam zarad ležajev ampak sami profili od znatraj korodirajo pa je lahk cinkana 10x SR290 kak pa sicer čoln zdrsne iz prikolice po teh "saneh"? je možno da neko malo bano sam porineš v vodo? js našega lahk z eno roko po rolah porinem...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov