Spusti čolnov v morje
Moderatorji: moderator2, moderator
Lipi napisal/-a:Racman,
rampo imaš v marini Vrsar. Od prejšnjega tedna parkirišče ni več pod rampo, tako da nebo potrebno plačati "vstopnine" v marino. Ne vem pa, če je rampo treba plačat.
Če ti nism prepozno odgovoru in če te še zanima, se pa lahko pozanimam.
hvala za info...vrsar mi je kr malce dalec - tako da sem si zrihtal brezplacno uporabo navoza v campu pri crvarju ... upravlja ga mozakar ki je nekaksen vzdrzevalec tam in mu das kdaj za kaksno pivo pa smo vsi zadovoljni... na recepciji campa pa poves da si dogovorjen za spust in da bos camp z avtomobilom zapustil v pol ure...
je pa super ker ko ga das z vode je tam se cev s sladko vodo in dobro preplaknes coln in prikolico...
Nekaj bom dodal!
V 20 letnem poletnem bivanju v Karigadorju sem videl veliko spustov po rampi. Karigadorska je bila sredi 90tih lepo obnovljena z našim delom-domorodci ter ostali, in materjalom občine Brtonigla. In začelo se je spuščanje plovil v morje. Sam sem zmeraj prosil družino Spitz, ki so veliki ribiči s tremi barkami in tremi sinovi, da smo spust brez težav opravili z njihovim traktorjem pri visoki vodi-plimi. Spitzi so zelo v redu in zmeraj jih lahko vprašate za nasvet in pomoč. V starih kartah je pomol vpisan pod SPITZ pomol, kar pomeni, da so res domorodci. Vem da se spust ne plačuje nikomur ker spada pod pomorsko dobro in "Turistička zajednica" deluje daleč stran v Brtonigli.
POZOR!
Pišete o tem kako najceneje opraviti spust plovila v morje, da bi pa kdo o tehniki in varnem spustu je pa že preveč ali se motim?
Videl sem kako so splovili HONDO, FORDA, AUDI-ja, pa to niso znamke plovil. Hitrost-furja, celo nadutost so vodile do tega. Lahko bi enega od njih posvaril, da naj pazi na to pa to, pa še na normalen pozdrav ni odgovoril. Sem razumel kot "brigaj se zase". Ja poln sebe je bil pred splovitvijo, po njej pa mehak in usmiljenja vreden. Žal poti nazaj ni!
Sam že nekaj let uporabljam samo lift, ker sem popolnoma brez skrbi pa še po dvigu ga takoj operem z visokotlačnim čistilcem.
NASVET!
Vsem, ki boste spuščali plovila na rampah pa svetujem, da si za to vzamete malo več časa, da bo rezultat pričakovan in brez dodatnih stroškov. Prvo kar je zelo priporočljivo, da spuščate-dvigate plovila ob plimi in se s tem izognete spolzkim rampam. Ravno spolzke rampe ob oseki so največkrat vzrok za težave. Že samo izstop na spolzkem je lahko zelo boleč. Ko pridete do rampe parkirajte in v miru poglejte v kakšnem stanju je vse skupaj. Če je le možno s kakšnim domorodcem navežite stik in zvedeli boste marsikaj, kar bi vam lahko pomagalo. Stane pa kakšno pivo, ki ga imate s seboj ali bevando. Pripravite prikolico na spust. ( odstranite luči, odvežite plovilo- vrvi, "gurtne" in podobno) Na premcu ostane pripet na vitlu in ena dodatna vrv s katerim plovilo, ki že prosto pluje pridržimo, ko ga odlopimo z vitla.
Veselje je gledat izkušene in rutinirane Tržačane, ko ponoči v temi ob 3h,4h spustijo plovilo pa hajd na ribolov. Seveda so to lažja plovila- gumenjaki z okrog 20-40HP.
Na tem linku točno vidite po mesecih, dnevih in urah kdaj je visoka voda.
http://buoy.mbss.org/portal/index.php?o ... &Itemid=33
http://www.up.gov.si/fileadmin/up.gov.s ... ti_drugih_
organov/plima08.pdf
Moj namen je bil svetovat in ne pametovat!
LP
V 20 letnem poletnem bivanju v Karigadorju sem videl veliko spustov po rampi. Karigadorska je bila sredi 90tih lepo obnovljena z našim delom-domorodci ter ostali, in materjalom občine Brtonigla. In začelo se je spuščanje plovil v morje. Sam sem zmeraj prosil družino Spitz, ki so veliki ribiči s tremi barkami in tremi sinovi, da smo spust brez težav opravili z njihovim traktorjem pri visoki vodi-plimi. Spitzi so zelo v redu in zmeraj jih lahko vprašate za nasvet in pomoč. V starih kartah je pomol vpisan pod SPITZ pomol, kar pomeni, da so res domorodci. Vem da se spust ne plačuje nikomur ker spada pod pomorsko dobro in "Turistička zajednica" deluje daleč stran v Brtonigli.
POZOR!
Pišete o tem kako najceneje opraviti spust plovila v morje, da bi pa kdo o tehniki in varnem spustu je pa že preveč ali se motim?
Videl sem kako so splovili HONDO, FORDA, AUDI-ja, pa to niso znamke plovil. Hitrost-furja, celo nadutost so vodile do tega. Lahko bi enega od njih posvaril, da naj pazi na to pa to, pa še na normalen pozdrav ni odgovoril. Sem razumel kot "brigaj se zase". Ja poln sebe je bil pred splovitvijo, po njej pa mehak in usmiljenja vreden. Žal poti nazaj ni!
Sam že nekaj let uporabljam samo lift, ker sem popolnoma brez skrbi pa še po dvigu ga takoj operem z visokotlačnim čistilcem.
NASVET!
Vsem, ki boste spuščali plovila na rampah pa svetujem, da si za to vzamete malo več časa, da bo rezultat pričakovan in brez dodatnih stroškov. Prvo kar je zelo priporočljivo, da spuščate-dvigate plovila ob plimi in se s tem izognete spolzkim rampam. Ravno spolzke rampe ob oseki so največkrat vzrok za težave. Že samo izstop na spolzkem je lahko zelo boleč. Ko pridete do rampe parkirajte in v miru poglejte v kakšnem stanju je vse skupaj. Če je le možno s kakšnim domorodcem navežite stik in zvedeli boste marsikaj, kar bi vam lahko pomagalo. Stane pa kakšno pivo, ki ga imate s seboj ali bevando. Pripravite prikolico na spust. ( odstranite luči, odvežite plovilo- vrvi, "gurtne" in podobno) Na premcu ostane pripet na vitlu in ena dodatna vrv s katerim plovilo, ki že prosto pluje pridržimo, ko ga odlopimo z vitla.
Veselje je gledat izkušene in rutinirane Tržačane, ko ponoči v temi ob 3h,4h spustijo plovilo pa hajd na ribolov. Seveda so to lažja plovila- gumenjaki z okrog 20-40HP.
Na tem linku točno vidite po mesecih, dnevih in urah kdaj je visoka voda.
http://buoy.mbss.org/portal/index.php?o ... &Itemid=33
http://www.up.gov.si/fileadmin/up.gov.s ... ti_drugih_
organov/plima08.pdf
Moj namen je bil svetovat in ne pametovat!
LP
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Dobri nasveti Pajer! Me je pa nekaj zmotilo, zato bom dodal svojo izkušnjo... Čoln res pred spustom lepo razpakirajte in razvežite, obvezno pa pustite sprednji trak ("gurtno") zavezano!
No meni se je pred leti zgodilo naslednje, naj pa povem, da sem čolne pred tem spuščal že vsaj 50 krat, in nisem bil amater:
S kolegi smo se eno soboto odločili, da gremo malo smučat na Slo obalo. Lepo se pripeljemo s terencem do Sv. Katarine pri Ankaranu, spustimo čoln, se cel dan vozimo in smučamo, zvečer pa ponovno nakladanje na prikolico. Čoln je bil 5,3 metrski gliser z notranjim 3.0L motorjem, masa okrog 900 kg. Kolega postavi prikolico na rampo, jaz potegnem z vitlom čoln na prikolico in stvar je končana. K sreči jaz vedno čoln spredaj še zavežem z gurtno že na navozu. In začnem napeljevati gurtno, takrat pa naredi v vitlu "peeenk" in zajla se je spulila s kljuke. V tistem trenutku je čoln začel zmeraj hitreje drseti po kolesih proti vodi, kjer je ponovno zaplaval... K sreči popolnoma nobene škode... Vsi smo imeli malo rdečice na obrazu, potem pa malo orodja in zajla na vitlu je bila popravljena, ponovni dvih, zavezat in na suho...
Torej nauk zgodbe je, da se k sreči ni zgodilo nič, lahko bi se pa. Če recimo nebi imel navade čolna zavezat in bi z avtom že potegnil, zajla pa bi se spulila takrat, bi čoln pristal na navozu, na suhem!!! O škodi ne bi govoril... Enako se vam lahko zgodi tudi pri spuščanju. Zato VEDNO prednjo gurtno razvežite šele, ko je prikolica že na poziciji, ki omogoča spust!!!
LP
No meni se je pred leti zgodilo naslednje, naj pa povem, da sem čolne pred tem spuščal že vsaj 50 krat, in nisem bil amater:
S kolegi smo se eno soboto odločili, da gremo malo smučat na Slo obalo. Lepo se pripeljemo s terencem do Sv. Katarine pri Ankaranu, spustimo čoln, se cel dan vozimo in smučamo, zvečer pa ponovno nakladanje na prikolico. Čoln je bil 5,3 metrski gliser z notranjim 3.0L motorjem, masa okrog 900 kg. Kolega postavi prikolico na rampo, jaz potegnem z vitlom čoln na prikolico in stvar je končana. K sreči jaz vedno čoln spredaj še zavežem z gurtno že na navozu. In začnem napeljevati gurtno, takrat pa naredi v vitlu "peeenk" in zajla se je spulila s kljuke. V tistem trenutku je čoln začel zmeraj hitreje drseti po kolesih proti vodi, kjer je ponovno zaplaval... K sreči popolnoma nobene škode... Vsi smo imeli malo rdečice na obrazu, potem pa malo orodja in zajla na vitlu je bila popravljena, ponovni dvih, zavezat in na suho...
Torej nauk zgodbe je, da se k sreči ni zgodilo nič, lahko bi se pa. Če recimo nebi imel navade čolna zavezat in bi z avtom že potegnil, zajla pa bi se spulila takrat, bi čoln pristal na navozu, na suhem!!! O škodi ne bi govoril... Enako se vam lahko zgodi tudi pri spuščanju. Zato VEDNO prednjo gurtno razvežite šele, ko je prikolica že na poziciji, ki omogoča spust!!!
LP
lepe dogodivščine,omeniti je potrebno še to danikoli ne sme nihče stati za plovilom ko se naklada ali razklada.najbolj pa me motijo ljudje ki ne vejo kaj je navtika in se kljub opozorilom kopajo na mestih kjer so namenjeni plovilom.ponavadi so to otroci ampak starši pa to mirno gledajo,kaj se dogaja.
pajer1 napisal/-a:Na premcu ostane pripet na vitlu in ena dodatna vrv s katerim plovilo, ki že prosto pluje pridržimo, ko ga odlopimo z vitla.
Sem napisal to, da ostane privezan na premcu.
LP
Saj vem da si, samo to je tako dvoumno o tisti vrvi... Tist vrv je ponavadi prosta, privezana na eno od bitev, drugi konec pa v roki, kar si tudi sam napisal. Nikjer ne piše da ostane zavezan na prikolico. Pač še en nasvet, ki bo mogoče komu koristil, nisem pa mislil pametovat, da ti ne znaš. Verjamem, da si to že dostikrat počel in veš kaj delaš. Se vse strinjam s tabo!
LP
Da še jaz napišem nekaj na to temo.
Zadeve namreč še zdaj ne razumem...
Pred slabim mesecev v Jezerih na Murteru sem slučajno šel peš mimo drče za spuščanje čolnov. Ravno takrat pa so neki tujci, cca 8 jih je bilo, z novo črno opel vectro spuščali v morje svoj gliser, dolg cca. 5m. Šofer se vsede v avto in gre počasi na rikverc, gledam, čudno mi je, da je šel s komplet prikolico v vodo, tako da je bil z kolesi od avta 10 cm od vodne linije . Potem pride ven iz avta, nekaj pove, se vsede nazaj in spet še nazaj v rikverc! Alo, kuda češ . No, na koncu je z avtom zapeljal v vodo (namerno!) do te mere, da je voda prišla v prtljažnik, iz izpuha ven brbotalo kot iz kake z-noge, zadnje, luči so bile pod vodo in del zadnjih vrat ter oba zadnja kolesa. Jaz gledam, če oni sploh vejo, kaj delajo, ampak zgleda da so, ker sem imel občutek, da jim je to že rutina . No, ko čoln v vodi odpnejo od prikolice, možakar avto in prikolico potegne ven, kot da ni nič.
Zdaj ne vem, ali so naredili že avte odporne na morsko vodo ali pa bo tisti avto počasi začel "gnit". Ne rečem, če bi to naredil s kakšnim terencem (tudi dvomim, da prenesejo morsko vodo), ampak da se z opel vectro namerno na pol zapelje v morje in nazaj ven...
Zadeve namreč še zdaj ne razumem...
Pred slabim mesecev v Jezerih na Murteru sem slučajno šel peš mimo drče za spuščanje čolnov. Ravno takrat pa so neki tujci, cca 8 jih je bilo, z novo črno opel vectro spuščali v morje svoj gliser, dolg cca. 5m. Šofer se vsede v avto in gre počasi na rikverc, gledam, čudno mi je, da je šel s komplet prikolico v vodo, tako da je bil z kolesi od avta 10 cm od vodne linije . Potem pride ven iz avta, nekaj pove, se vsede nazaj in spet še nazaj v rikverc! Alo, kuda češ . No, na koncu je z avtom zapeljal v vodo (namerno!) do te mere, da je voda prišla v prtljažnik, iz izpuha ven brbotalo kot iz kake z-noge, zadnje, luči so bile pod vodo in del zadnjih vrat ter oba zadnja kolesa. Jaz gledam, če oni sploh vejo, kaj delajo, ampak zgleda da so, ker sem imel občutek, da jim je to že rutina . No, ko čoln v vodi odpnejo od prikolice, možakar avto in prikolico potegne ven, kot da ni nič.
Zdaj ne vem, ali so naredili že avte odporne na morsko vodo ali pa bo tisti avto počasi začel "gnit". Ne rečem, če bi to naredil s kakšnim terencem (tudi dvomim, da prenesejo morsko vodo), ampak da se z opel vectro namerno na pol zapelje v morje in nazaj ven...
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Jaz vam lahko povem za Šilo je rampa v mestu in vzajemo 25kun za spust in 25 kun za dvig. dela pa od 9-13 in od 17-20 menda, neki takega...
In pa rampa v njivicah pri uni plavi gostilni kjer tudi čolne izposojajo je pa 50kun spust in 50 kun dvig...
Toliko.
Aja boje so pred kampon u njivicah 30 kun na dan.
In pa rampa v njivicah pri uni plavi gostilni kjer tudi čolne izposojajo je pa 50kun spust in 50 kun dvig...
Toliko.
Aja boje so pred kampon u njivicah 30 kun na dan.
- bluesky
- Viceadmiral
- Prispevkov: 541
- Pridružen: To Sep 02, 2008 21:00
- Kraj: Ljubljana Šentvid
- Kontakt:
pajer1 napisal/-a:bluesky napisal/-a:V Karigadorju je spust ali dvig po rampi 30 živali. Letošnja noviteta
Kdo pa kasira, če veš?
LP
.
Lokalni šerif z imenom Romano- bela kapica s šiltom. Vsak dan od 10:00-12:00 in od 18:00-20:00 julija in avgusta. Sicer iz Lučke uprave Novigrad.
Imam tudi njegovo telefonsko (sicer je pa tako napisana na listu zraven klančine...).
Imamo pa lokalci na pol na črno ključ od ketne...
BlueSky
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov