Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravila,

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator, moderator2

Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » So Jul 21, 2018 11:58

motorni napisal/-a:Sem malo na hitro napisal, Bonaparte, kje si to dobil?
Je mogoče TOLE


Zgleda precej podobno. Bi bilo treba probat če je isto.
Jaz sem moj disk našel v vodi v dnu barke ki sem jo pred leti kupil v Italiji. Disk je bil na videz čisto oksidiran. Sem ga že želel vršt v smeti pa sem ga iz radovednosti dal na brusilko in probal ker me je zanimalo kaj je zdaj to eno čudo. V momentu se je očistil :D
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 09:45

NAVODILA ZA LAKIRANJE PALUBE iIN BOKOV:

Pri barvanju je 80% kvalitete pobarvanega izdelka je odvisno od podlage !!!

Plovilo najprej razstavimo, odvijačimo vse dele ki jih imamo namen odstraniti iz plovila med barvanjem plovila.
To storimo najprej. Nato odstranimo z olfa nožem in špatolo ostanke silikona.

Plovilo dobro dobro dobro operemo s spužvo detergentom (meglio, teo,...) in tekočo vodo, ter dobro splahnemo, da odstranimo vse sončne kreme iz palube, sol in trdovratno umazanijo iz površine.

Veliko ljudi dela napako da brusi palubo in si ne umiva rok vmes. Saj veliko krat prideš v stik z mastnimi stvarmi, zadosti je da primeš z roko en izvijač ki je masten in nato daš to isto dlan na ograjo barke. Naslednji dan se primeš za ograjo barke in nato primeš za sveže obrušeno palubo katero boš barval. Ko pobrišeš z razrečilom in papirjem palubo pred barvanjem tisto mast ne odstraniš ampak jo samo še bolj na široko razmažeš. In potem se barva čez par let začne luščiti in nobeden ne ve zakaj se barva lušči dol iz plovila.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 10:11

Površino je potrebno pobrusiti (brus papir od 80 - 400 odvisno koliko materiala je potrebno odstraniti iz palube. Praviloma se skoraj nikoli ne uporablja brusni papri bolj grob od 120 za brušenje palube ali bokov.
Brusi se VEDNO TAKO DA JE CELOTNA POVRŠINA ELEKTRIČNEGA BRUSILNEGA STROJA PRISLONJENA NA PALUBO. Sej gre hitreje če brusiš z robom brusilnika ampak ko bo paluba imela lesk se bo videlo da je vse valovito saj narediš luknje če brusiš s kotom brusilnika. Zato tudi brusimo z zelo dolgimi zamahi roke.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 10:19

Pobrušeno površino je potrebno očistiti od praha. To najbolj temeljito naredimo če površino operemo s spužvo detergentom in tekočo vodo.
Pomaga tudi da površino spihamo in posesamo ampak spužva in šampon so najbolj temeljita.

Naj napišem razlago zakaj je tako:
Če imamo kos lepilnega traka in ga želimo zalepiti na prašen odbijač na avtomobilu se lepilni trak ne bo zalepil na prašen odbijač. Enako se ne bo lepilni trak zalepil na prašne boke od plovila in enako se barva ne bo zalepila na prašne boke od plovila. Vedno lahko testiramo površino z lepilnim trakom, da vidimo če je razmaščena, brez vlage in brez praha.

Primer, če imamo avto črne barve in se z njim peljemo po makadamski cesti bo avto ves prašen. Če s tem avtom gremo na avto cesto ga bo nekoliko spihalo ampak bo avto še vedno prašen. Če avto pustimo na dežju bo avto še vedno umazan ko se dež posuši, če vzamemo moker robček in z njim podrsamo po havbi bo avto ostal lisast. Avto bo zopet lep in čist ko ga operemo s spužvo in detergentom ter vodo.

Površino vedno najprej operemo z vodo nato obrišemo z antisilikonskim čistilom.
Anti silikonsko čistilo je čistilo ki se porablja za odstranit silikone iz površine, katere z vodo in milom ne gredo dol. Anti silikonsko čistilo je čistilo namenjeno čiščenju površine pred barvanjem. Je tako nežno da ne poškoduje plastike.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 10:43

Zakaj je potrebno površino oprati z vodo in milom? Zakaj ni dobro čistiti z Nitrom ali acetonom?

Če barvamo plovilo v ladjedelnici ali kakem drugem prostoru kjer se nahaja v zraku fin prah od brušenja barve se ta prah uleže na palubo.

Če je prah ki se je ulegel na palubo nastal z brušenjem eno komponentne barve (antifouling, nitro barve za palubo, laki za les...) se ta prah ob stiku z nitro čistilom razstopi in dobimo tekočo barvo, nato s krpo razmažemo tekočo barvo po palubi. Naj malo pretiravam da se razumemo, če bi ves ta prah pometli, ga dali v lonček in zlili čez nitro, aceton ali kako drugo topilo bi se prah razstopil in bi dobili poln lonček tekoče barve, vzeli bi krpo, pomočili v lonček in pobarvali palubo s stotinko milimetra debelim slojem barve (starega antifoulinga. Ko bi na palubo nanesli prajmer, se prajmer nebi zažrl v luknjice, saj bi te že bile napolnjene s staro rastopljeno barvo (antifouling..). Po nekem času bi se antifouling odlepil od palube in vse kar je pobarvano čez antifouling (prajmer, končna barva) bi odpadlo skupaj s antifoulingom. To je tako kot če bi na palubo zalepil lepilni trak, in pobarval prajmer in končno barvo čez lepilni trka, po par letih bi lepilni trak odpadel in skupaj z lepilnim trakom bi odpadel še prajmer na njem in končna barva.

Tudi antisilikonsko čistilo je toliko močno da spremeni prah od pobrušenega antifoulinga v tekočo barvo.

Res je da se pri izdelavi bark uporablja aceton za čiščenje ampak to je drugo. Aceton se uporablja pri čiščenju pred laminiranjem, saj tam ni dovoljena voda. V hali v kateri izdelujejo trupe novogradnje iz poliestra ni nikjer starih plovil na katerih brusijo dol star antifouling, zato ni straha da bi se kakršen koli prah razstopil, saj prah od brušenega poliestra ni topen ne v acetonu ne v nitru.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 10:49

Veliko ljudi naredi ravno to napako da propeler pred nanosom prajmerja očistijo z acetonom da pobrišejo dol iz propelerja star antifouling. In potem naslednje leto nobeden ne ve zakaj je odletel prajmer dol iz propelerja že po prvi vožnji, vedno vsi rečejo "ah to je bil kriv slab prajmer":

Če želimo da prajmer na kovinsko površino (proeler) pošpricamo kovinsko površino s solno kislino i pustimo čez noč.
Čez noč bo kislina naredila na površini kovine mikro luknjice, če bi pogledali površino propelerja pod mikroskopom bi ta izgledala kot siporex. V te male luknjice se prajmer prime z "nohti". Bolj močen prajer ko imate bolj močne "nohte" ima. Pred barvanjem prajmerja je potrebno površino oprati od kisline in temeljito posušiti.

Zato tudi mojstri pred barvanjem sveže pocinkane ograje okoli hiše pošpricajo ograjo z vinskim kisom da ta čez noč zoksidira in površina postane hrapava, tako prajmer veliko močneje zagrabi.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 10:55

površino kovinski delov vedno brusimo z pravo hitrostjo da se ne pregreje in ne ostane lepilo od brusnega papirja na površini ki jo bomo barvali. Na spodnji sliki sem demostriral v čem je razlika če brusimo z istim brusniim papirjem isti kos kovine z visokimi ali niskimi obrati:
Vsak prajmer ki bo pobarvan na zapaljeno površino bo odpadel v kratkem.

Slika

Slika
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 11:05

Pred lakiranjem je potrebno z lepilnim trakom izolirati površine katere ne bomo lakirali.
Potrebno je skrbno izbrati lepilni trak. Obstaja veliko različnih lepilnih trakov in vsak ima svoje mehanske lastnosti in namen. Eni lepilni trakovi so poceni in so namenjeni lepljenju papirja na papir med zaščito plovila. Drugi lepilni trakovi so fleksibilni in so namenjeni izdelavi ukrivljenih črt, tretji lepilni trakovi imajo vlakna in jih ne moremo urkiviti namenjeni so izdelavi ravnih črt, četrti lepilni trakovi so UV in vodoobstojni nsmenjeni so da z njimi zaščitimo plovilo ki bo stalo par dni na soncu in dežju (navaden lepilni trak bo pustil površino lepljivo). peti lepilni trakovi so najlonski in ne papirnati namenjeni so da preko njih nabarvamo debelo plast barve in ne povzročajo težav ko jih želimo odstraniti, se ne trgajo na koščke.

Lepilni tra ko odstranimo ga vedno vlečemo v smeri barve, zato da prelomi barvo na točki kjer se lepini trak konča in ne razcufa barve.

Za barvanje plovil ne šparajte na kvaliteti lepilnega traku.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 11:20

Na pobrušeno površino najprej nanesemo razrečen epoxy prajmer kateri bo stekel v vse majhne luknjice in jih zapolnil. Na prajmer kateri se ni popolnoma posušil nanesemo epoksi kit. Da se prajmer in kit zlepita skupaj. Kit pobrusimo ko se strdi, običajno se vse skupaj suši en dan.

Prajmer mora biti obvezno iste barve kakor končna barva, da se ne vidi prask v kolikor bi s plovilom podsrali recimo v betonski pomol in bi spraskali barvo do prajmerja. Veste kako grdo bi bilo da naredite dvajset centimetrsko črto na beli jadrnici in spodaj se vidi rdeč prajmer.

Ko je vse pobrušeno površni ponovno očistimo z antisilikonskim čistilom. in nanesemo končni sloj prajmerja. V kolikor kitanje ni potrebno je zadosti en sloj prajmerja.
V kolikor nismo lepo pokitali in porusili lahko napake skrijemo tako da damo več slojev prajmerja na debelo.
Končni sloj prajmerja je potrebno ponovno pobrusiti, saj prajmer šprocamo z veliko dizo na pištoli 2,4 in površina nastane pomarančastega videza.
Da bi površino prajmerja natančno pobrusili pred lakiranjem končnega sloja palubne barve lahko na prajmer nanesemo "špijuna"
Špijun je nitro črna močno razrečena barva katera se nasprica na prajmer s fino dizo v obliki meglice in naredi prajmer rahlo obarvan, ravno toliko obarvan da vidimo kje smo brusili in kje nismo brusili, Ko pobrusimo ves špijun iz prajmerja vemo da prajmer ni več nikjer pomarančast.

Ko pobrusite prajmer z brusnim papirjem 240 je dobro na hitro pobrusiti še s papirjem 400 da izginejo kanali ki jih je naredil brusni papir 240.

Takrat površino spihamo s kompresorjem, med pihanjem lahko si pomagamo s čiščenjem z čistim čopičem.
Ko je površina spihana jo očistimo obvezno še s antisilikonskim čistilom. V kolikor površino ne očistite s antislikikonskim čistilom vam bodo silikoni ki so ostali na palubi ustvarili majhne luknjice v barvi. Vse skupaj bo izgledalo grdo. V barvi bodo bili majhni karterji, luknjice skozi katere boste lahko videli kit. Zelo podoben efekt kot če bi polili vodo na čisto površino ali na maston površino, voda na mastni površini beži in se na površini vode ne ustvari perfektna gladinska napetost.
Nazadnje spremenil Bonaparte, dne To Jul 31, 2018 11:35, skupaj popravljeno 2 krat.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 11:22

Pritisk za lakiranje mora biti okrog 3,5 - 4,5 bara odvisno od dize 1,3-1,6 in razredčenosti barve.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 11:30

Če lakiramo na prostem pod golim nebom je bolje da ne lakiramo po dnevi ampak po noči.
Podnevi je močan veter zaradi sonca. Če je močan veter nam veter odpihne barvo iz pištole preden barva doseže palubo. Sonce suši barvo in barva se ne more zliti ter narediti lepe gledinske napetosti.

Po dnevi je veliko muh, metuljev, čebel ki so radovedne in se usedejo na barvo. Ampak to so veliki insekti ki so močni in ne umrejo takoj na žalost ampak se vlečejo po barvi in kopljejo ter naredijo deset centimetrov dolgo cesto preden umrejo.

Ponoči je zelo praktično barvati saj je hladno in se barva počasi suši ter leo zliva. Potrebo je imeti prenosno luč katero si postavimo točno v določen položaj in vidimo odsev svetlobe v barvi ter točno vemo ali smo dosegli gladinsko napetost (lesk) ali ne in je površina (mat). Sonca si ne moremo obračat kakor koli želimo.

V kolikor se kak komar zalepi na barvo ga lahko s pinceto odstranimo. Male vinske mušice pustimo v barvi, jihkasneje spoliramo, saj so neopazne. Več škode naredimo če kopljemo po barvi.

ČE SE KJE BARVA SCEDI JO NE TIKAMO. TAKO BARVO KASNEJE KO SE POSUŠI POBRUSIMO IN SPOLIRAMO!

Pazimo da ne barvamo preveč pozno ponoči, saj lahko pade rosa in če lakiramo na mokro površino se bo vsa barva odluščlila v kratkem. Če pade rosa na sveže pobarvano palubo, bo barva postala mat. Najbolje je barvati tiko po sončnem zahodu.
Potrebno je dobro pogledati vremensko napoved. Najhuje je če začne deževati, dež tudi kako uro po tem ko smo pobarvali palubo pusti v barvi poškodbe, katere ne moremo spolirati. Potrebno bi biloponovno brušenje in ponovno barvanje.
Barve nikoli ne tikamo če je že suha na vidnih mestih. Vedno potimamo na lepilni trak, če je barv ana lepilnem traku že suha.

Če barvate male kose jih lahko spravite v avto da drugi dan na soncu na vročini hitreje barva doseže končno trdnost. Temperatura avta na soncu je enaka temperaturi v avtoličasrki peči.
Nazadnje spremenil Bonaparte, dne To Jul 31, 2018 11:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 11:32

ALi naj valjčkam ali naj špricam barvo s kompresorjem?

Jaz bi obvezno šprical barvo če imate možnost. Valjčkanje gre sicer hitreje ampak površina pride hrapava, tako hrapava, da cela barka zgleda grda in stara. A cenovno bo strošek skoraj isti (dvig, spust, material, dnevna ležarnina... delo).

Na hrapavih površinah se tudi umazanija nabira.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 11:44

Najprej se palubo našprica, da pride zamegljena od barve in hrapava če bi se jo dotaknili. Palubo se pusti kako uro da se površinsko strdi. Potem se pošprica ponovno in se naredi tako debel sloj, da se barva zlije skupaj, naredi gladinsko napetos in zato lep sijaj. Prvi hrapavi sloj služi temu da se barva težje scedi in da celotna površina postane hrapava. To je edini način da prekrijete z barvo drobne razpokice v poliestru ebeline človeškega lasa. Ampak ne se sekirat te razpoke so izredon globoke in te razpoke so nastale ker je nosilna struktura popustila tako da bodo te razpokice zopet kmalu nastale po tem ko pobarvat. To je tako kot če bi razpokano betonsko ploščo na hipi prepleskali z jupol barvo in upoali da se razpoka ne ponovi.

Barka bo izgledala zelo lepa po prvem lakiranju.
Že želite da bo barka izgledala lakirana kot klavir se
Čez 6h (odvisno od barve) se še enkrat površino pobarva. Počaka se 6h in se tretjič površino pobarva. Lahko tudi 4X. Več rok ki nanesete več let boste lahko barko polirali brez da pridete do prajmerja.

Če nanesete več rok končne barve pride površina nekoliko hrapava pomarančasta, Potrebno jo je pobrusiti z brusnim paprijem 600 in nato z 1200 ter spolirat s tremi različnimi spužvami in pastami.


p.s. Če nanesete samo en sloj barve je težko pobrusiti končni sloj z brusnim paprijem 600 brez da bi naredili luknjo skozi barvo.

Če nanesete več slojev barve se lahko izognete barvanju ob praskah. Ko podrsate barko ob barko se lak podrsa. Če imate zadosti plasti barve lahko enostavno pobrsusite z brusnim papirjem tako globoko da praske ni več videt in spolirate mesto. Če je barva tanka in podrsate barko nimate kaj počet kot pobrusit celo barko in pobarvat še enkrat.
Takrat je ljudem žal, zakaj niso dali dva ali tri sloja barve zadnjič ko so lakirali, ko je bila barka že zunaj, že na stojalih, že oprana, že pobrušena, že v prajmerju, že prajmer pobrušen, že zaščitena z lepilnim trakom, že razmontirana (bitve), že očiščena z antisilikonom in vso orodje že v ladjedelnici pa še dopust sem takrat imel, vzelo bi mi točno pol ure časa za pošpricat boke in pol urce časa za pošpricat palubo še en sloj.
Treba je vnaprej razmišljat.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » To Jul 31, 2018 12:15

Vseh barv ni mogoče polirati. Potrebno se je o tem pozanimati pred nakupom barve.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: Pomorski nasveti. Stvari ki jih ugotoviš z izkušnjami na morju. Kvalitetni antifouling,navodila za barvanje, popravi

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » Sr Sep 05, 2018 11:41

Silikonski antifouling za propeler, zdrži več sezon.

Slika

Slika
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti