Kontrola prometa - tehtanje

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator2, moderator

Klemc
Kapitan fregate
Prispevkov: 122
Pridružen: So Mar 28, 2015 22:16

Kontrola prometa - tehtanje

OdgovorNapisal/-a Klemc » Ne Feb 26, 2017 10:23

Živjo.

Vsi ki vozite čolne na prikolici sprašujem ali se vam je že zgodilo, da so vas ob kontroli prometa tehtali ali so samo gledali papirje in seštevali NDM.

Ker prej sem imel passata, ki je imel NDM 1980 kg in sem lahko vlekel prikolico do NDM 1500. Sedaj pa ima superba 4x4 z NDM 2260 in sem s prikolo z NDM 1300 kg že v prekršku.
Razmišljam, da bi ob nakupu nove dal narediti homologacijo na 1200 kg.

Sem pa potem pretežek. Ker čoln ima 900 kg minimalno in prikolica 300 kg.

Lp Klemen
Uporabniški avatar
bladzo
Admiral
Prispevkov: 951
Pridružen: Ne Okt 26, 2008 21:45
Kraj: Lj-Portorož
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a bladzo » Ne Feb 26, 2017 10:31

Si pomislil, da obstaja tudi izpit B + E?
:roll: :roll:
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Feb 26, 2017 10:58

Jaz sem eden takih, ki se občasno trese.Na cesti, ko vlečem imam skupni bruto preko 5 t.Imam izpit B+E vendar, ko sem dal delat prikolico, mi jo je proizvajalec homologiral le za 2000 t, čoln s prikolico pa znese nekaj čez 3t.V 6-tih letih me še niso vagal in upam, da me ne bodo.Dokumentacijo so mi pa na meji že večkrat pregledal in za enkrat ok.
Se razmišljal, da bi menjal turzijske osovine in šel ponovno na homologacijo.Bil sem na tehničnem(Viator),glede informacij kako in kaj in so mi rekli le, menjava torzij za ustrezne.Moje so(ena torzija)za 1050kg.Tako da sem za enkrat še mal u dilemi.
mašinfirer
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1816
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

OdgovorNapisal/-a jozko » Ne Feb 26, 2017 11:27

bladzo napisal/-a:Si pomislil, da obstaja tudi izpit B + E?
:roll: :roll:

Kategorija izpita je že dlje časa BE :roll:
Lahko se odločiš tudi za kodo 96, s katero lahko voziš avto s prikolico skupne NDM do 4.250 kg, kjer za razliko od kategorije BE, ni potreben teoretičen del, niti zdravniški pregled :idea:

Pri prevozih mi kompozicije s čolnom, ki sem jih vozil doslej še niso tehtali, vem pa za primer, ko so tehtali in ker je bil čoln skupaj s prikolico težji, kot je bil NDM prikolice, ni bilo druge, kot vse skupaj naložiti na kamion vlečne službe :idea:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Klemc
Kapitan fregate
Prispevkov: 122
Pridružen: So Mar 28, 2015 22:16

OdgovorNapisal/-a Klemc » Ne Feb 26, 2017 12:31

Vem da obstaja možnost kode 96, do NDM 4250. Pride vse skup cca 500 eur.


Je pa tako, da so po moji logiki teli predpisi mau čudni.

Sedaj me "tepe" tistih 50 kg, ki jih da 4x4 pogon, ampak avto se pelje bolj varno kot če bi bil brez.

Bi bil pa v prekršku samo takrat, ko bi bil naložen, pretežek za cca 100 kg.

Po drugi strani pa je najbolj naredit izpit pa vzet prikolo z ndm 1500, pa si v vseh primerih na varni strani.
Ker če računam čoln ima suh cca 900kg, pa nekaj bencina v tanku pa oprema. Je blizu tone + prikolica cca 300kg. In si na mejnih 1300kg.
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Feb 26, 2017 14:39

Pred nekaj tedni mi je eden navtik razlagal, da so ga s <b>prazno</b> prikolo kontrolirali na AC. Ker je po NDM presegal 3500 in ni imel B96 je fasal kazen 400€. Prikolico je moral pustiti na odstavnem pasu in poklicati vlečno službo.

Vem, da po predpisih nima veze ali je prikolica prazna ali polna, a vseeno lahko v takšnem primeru policist pokaže ali je razumen ali je pa čisti ....
Uporabniški avatar
Jean
Kapitan
Prispevkov: 176
Pridružen: Ne Sep 19, 2010 18:59
Kraj: Prlekija-Biograd

OdgovorNapisal/-a Jean » Ne Feb 26, 2017 17:14

Bolj zakomplicirano in dražje je, če si v prekršku z kategorijo,ki jo poseduješ,pa ne zadostuje.V primeru,da imaš kategorijo(primer koda 96-skupaj NDM 4250kg)pa te slučajno vagajo in imaš na prikolici več kot je dovoljeno,pa si v prekršku z težo in plačaš temu primerno kazen,podobno kot je pri tovornjakih,ki so prenaloženi-kg x €=?
LP Dani
toni8

OdgovorNapisal/-a toni8 » Ne Feb 26, 2017 17:21

navtik_borut napisal/-a:Pred nekaj tedni mi je eden navtik razlagal, da so ga s <b>prazno</b> prikolo kontrolirali na AC. Ker je po NDM presegal 3500 in ni imel B96 je fasal kazen 400€. Prikolico je moral pustiti na odstavnem pasu in poklicati vlečno službo.

Vem, da po predpisih nima veze ali je prikolica prazna ali polna, a vseeno lahko v takšnem primeru policist pokaže ali je razumen ali je pa čisti ....


Tega pa skoraj ne bi verjel. Kontrola ni mogla biti izvedena kar sredi AC, da bi potem moral pustiti prikolico na odstavnem. Tako niti policija ne sme ravnati, ker je potem prikolica na odstavnem faktor velike nevarnosti. Kvečjemu na kakšnem počivališču ja, na odstavnem ne verjamem.
Uporabniški avatar
bladzo
Admiral
Prispevkov: 951
Pridružen: Ne Okt 26, 2008 21:45
Kraj: Lj-Portorož
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a bladzo » Ne Feb 26, 2017 17:23

Vse skupaj se lahko še bolj zakomplicira, če pride do nesreče. Zavarovalnica bi lahko želela kakšen € nazaj :roll:

Kode ne delaj, je škoda denarja. Čez nekaj let boš kupil večji čoln, avto, mogoče avtodom, kombi, pa bodo ponovno težave...

Policiste praviloma okoli dovoljena zanima le teža skupine vozil na papirju!
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Feb 26, 2017 17:58

toni8 napisal/-a:
navtik_borut napisal/-a:Pred nekaj tedni mi je eden navtik razlagal, da so ga s <b>prazno</b> prikolo kontrolirali na AC. Ker je po NDM presegal 3500 in ni imel B96 je fasal kazen 400€. Prikolico je moral pustiti na odstavnem pasu in poklicati vlečno službo.

Vem, da po predpisih nima veze ali je prikolica prazna ali polna, a vseeno lahko v takšnem primeru policist pokaže ali je razumen ali je pa čisti ....


Tega pa skoraj ne bi verjel. Kontrola ni mogla biti izvedena kar sredi AC, da bi potem moral pustiti prikolico na odstavnem. Tako niti policija ne sme ravnati, ker je potem prikolica na odstavnem faktor velike nevarnosti. Kvečjemu na kakšnem počivališču ja, na odstavnem ne verjamem.


Tako je trdil.. Da je prosil policista, če lahko nadaljuje do prvega počivališča, a se ta ni strinjal.

Sem pa se nerodno izrazil. Ni pirkolice dejansko pustil tam, temveč je na licu mesta moral počakati vleko - mogoče v takšnem primeru pridejo vzdrževalci AC, oz. kdo so tisti, ki prvi pridejo, ko se komu okvari vozilo (AMZS?).
igor_k
Viceadmiral
Prispevkov: 355
Pridružen: So Okt 27, 2012 23:07

OdgovorNapisal/-a igor_k » Ne Feb 26, 2017 18:21

To je sigurno bilo narobe razumljeno. Prvo, policija ne more ustavljat na AC, tam jih z loparjem še nisem videl. Ustavijo te z avtom in v tem primeru jim moraš sledit do prvega počivališča.
Da bi pa policaj na odstavnem pasu AC preverjal dokumente prikolice, kar je smrtno nevarno, je pa nemogoče. To se je zgodilo ali na počivališču ali pa pri cestninski postaji.
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Feb 26, 2017 18:33

igor_k napisal/-a:To je sigurno bilo narobe razumljeno. Prvo, policija ne more ustavljat na AC, tam jih z loparjem še nisem videl. Ustavijo te z avtom in v tem primeru jim moraš sledit do prvega počivališča.
Da bi pa policaj na odstavnem pasu AC preverjal dokumente prikolice, kar je smrtno nevarno, je pa nemogoče. To se je zgodilo ali na počivališču ali pa pri cestninski postaji.


Ko tako pomisliš, je res čudno ja :wink: Potem pa najbrž na cestninski. Ali pa je tip nakladal.
McKenzy
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 137
Pridružen: So Feb 08, 2014 20:17

OdgovorNapisal/-a McKenzy » Ne Feb 26, 2017 20:38

Meni so na meji parkrat že preverili NDM vozila in priklopnika,vendar le papirno. Imam pa itak tudi E kategorijo,tako da je vse ok. Sem pa tudi že videl kakega na počivališču,da so ga tehtali. Sam sem tudi poklicni voznik in opravljam selitve gradbene mehanizacije,...Ampak verjemite,ko te enkrat stehtajo in pride do kazni-te so astronomske,bi si želeli imeti vse po pravilih.Ali pa da pride do nesreče-takrat te stisne zavarovalnica. Si pa sumljiv z kako večjo barko-recimo 7 metrov in plus, pa voziš brez E kategorije in to vse v NDM 3500kg.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Po Feb 27, 2017 11:04

habibi Vll napisal/-a:Jaz sem eden takih, ki se občasno trese.Na cesti, ko vlečem imam skupni bruto preko 5 t.Imam izpit B+E vendar, ko sem dal delat prikolico, mi jo je proizvajalec homologiral le za 2000 t, čoln s prikolico pa znese nekaj čez 3t.V 6-tih letih me še niso vagal in upam, da me ne bodo.Dokumentacijo so mi pa na meji že večkrat pregledal in za enkrat ok.
Se razmišljal, da bi menjal turzijske osovine in šel ponovno na homologacijo.Bil sem na tehničnem(Viator),glede informacij kako in kaj in so mi rekli le, menjava torzij za ustrezne.Moje so(ena torzija)za 1050kg.Tako da sem za enkrat še mal u dilemi.


če boš višal NDM prikolice, rabiš 3 ustrezne zadeve. Rudo, osovine s primernimi zavorami ter nov preračun statike ali potrdilo proizvajalca, da ustreza toliko in toliko teže.
moro12345
Admiral
Prispevkov: 925
Pridružen: Ne Jul 08, 2012 17:22
Kraj: Ankaran

Re: Kontrola prometa - tehtanje

OdgovorNapisal/-a moro12345 » Sr Mar 01, 2017 13:43

Klemc napisal/-a:Živjo.

Vsi ki vozite čolne na prikolici sprašujem ali se vam je že zgodilo, da so vas ob kontroli prometa tehtali ali so samo gledali papirje in seštevali NDM.

Ker prej sem imel passata, ki je imel NDM 1980 kg in sem lahko vlekel prikolico do NDM 1500. Sedaj pa ima superba 4x4 z NDM 2260 in sem s prikolo z NDM 1300 kg že v prekršku.
Razmišljam, da bi ob nakupu nove dal narediti homologacijo na 1200 kg.

Sem pa potem pretežek. Ker čoln ima 900 kg minimalno in prikolica 300 kg.

Lp Klemen


kater letnik superb? ker v homologacijo od moje pupe pise 2180kg....

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov