Kontrola prometa - tehtanje
Moderatorji: moderator2, moderator
Kontrola prometa - tehtanje
Živjo.
Vsi ki vozite čolne na prikolici sprašujem ali se vam je že zgodilo, da so vas ob kontroli prometa tehtali ali so samo gledali papirje in seštevali NDM.
Ker prej sem imel passata, ki je imel NDM 1980 kg in sem lahko vlekel prikolico do NDM 1500. Sedaj pa ima superba 4x4 z NDM 2260 in sem s prikolo z NDM 1300 kg že v prekršku.
Razmišljam, da bi ob nakupu nove dal narediti homologacijo na 1200 kg.
Sem pa potem pretežek. Ker čoln ima 900 kg minimalno in prikolica 300 kg.
Lp Klemen
Vsi ki vozite čolne na prikolici sprašujem ali se vam je že zgodilo, da so vas ob kontroli prometa tehtali ali so samo gledali papirje in seštevali NDM.
Ker prej sem imel passata, ki je imel NDM 1980 kg in sem lahko vlekel prikolico do NDM 1500. Sedaj pa ima superba 4x4 z NDM 2260 in sem s prikolo z NDM 1300 kg že v prekršku.
Razmišljam, da bi ob nakupu nove dal narediti homologacijo na 1200 kg.
Sem pa potem pretežek. Ker čoln ima 900 kg minimalno in prikolica 300 kg.
Lp Klemen
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Jaz sem eden takih, ki se občasno trese.Na cesti, ko vlečem imam skupni bruto preko 5 t.Imam izpit B+E vendar, ko sem dal delat prikolico, mi jo je proizvajalec homologiral le za 2000 t, čoln s prikolico pa znese nekaj čez 3t.V 6-tih letih me še niso vagal in upam, da me ne bodo.Dokumentacijo so mi pa na meji že večkrat pregledal in za enkrat ok.
Se razmišljal, da bi menjal turzijske osovine in šel ponovno na homologacijo.Bil sem na tehničnem(Viator),glede informacij kako in kaj in so mi rekli le, menjava torzij za ustrezne.Moje so(ena torzija)za 1050kg.Tako da sem za enkrat še mal u dilemi.
Se razmišljal, da bi menjal turzijske osovine in šel ponovno na homologacijo.Bil sem na tehničnem(Viator),glede informacij kako in kaj in so mi rekli le, menjava torzij za ustrezne.Moje so(ena torzija)za 1050kg.Tako da sem za enkrat še mal u dilemi.
mašinfirer
bladzo napisal/-a:Si pomislil, da obstaja tudi izpit B + E?
Kategorija izpita je že dlje časa BE
Lahko se odločiš tudi za kodo 96, s katero lahko voziš avto s prikolico skupne NDM do 4.250 kg, kjer za razliko od kategorije BE, ni potreben teoretičen del, niti zdravniški pregled
Pri prevozih mi kompozicije s čolnom, ki sem jih vozil doslej še niso tehtali, vem pa za primer, ko so tehtali in ker je bil čoln skupaj s prikolico težji, kot je bil NDM prikolice, ni bilo druge, kot vse skupaj naložiti na kamion vlečne službe
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Vem da obstaja možnost kode 96, do NDM 4250. Pride vse skup cca 500 eur.
Je pa tako, da so po moji logiki teli predpisi mau čudni.
Sedaj me "tepe" tistih 50 kg, ki jih da 4x4 pogon, ampak avto se pelje bolj varno kot če bi bil brez.
Bi bil pa v prekršku samo takrat, ko bi bil naložen, pretežek za cca 100 kg.
Po drugi strani pa je najbolj naredit izpit pa vzet prikolo z ndm 1500, pa si v vseh primerih na varni strani.
Ker če računam čoln ima suh cca 900kg, pa nekaj bencina v tanku pa oprema. Je blizu tone + prikolica cca 300kg. In si na mejnih 1300kg.
Je pa tako, da so po moji logiki teli predpisi mau čudni.
Sedaj me "tepe" tistih 50 kg, ki jih da 4x4 pogon, ampak avto se pelje bolj varno kot če bi bil brez.
Bi bil pa v prekršku samo takrat, ko bi bil naložen, pretežek za cca 100 kg.
Po drugi strani pa je najbolj naredit izpit pa vzet prikolo z ndm 1500, pa si v vseh primerih na varni strani.
Ker če računam čoln ima suh cca 900kg, pa nekaj bencina v tanku pa oprema. Je blizu tone + prikolica cca 300kg. In si na mejnih 1300kg.
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
Pred nekaj tedni mi je eden navtik razlagal, da so ga s <b>prazno</b> prikolo kontrolirali na AC. Ker je po NDM presegal 3500 in ni imel B96 je fasal kazen 400€. Prikolico je moral pustiti na odstavnem pasu in poklicati vlečno službo.
Vem, da po predpisih nima veze ali je prikolica prazna ali polna, a vseeno lahko v takšnem primeru policist pokaže ali je razumen ali je pa čisti ....
Vem, da po predpisih nima veze ali je prikolica prazna ali polna, a vseeno lahko v takšnem primeru policist pokaže ali je razumen ali je pa čisti ....
Bolj zakomplicirano in dražje je, če si v prekršku z kategorijo,ki jo poseduješ,pa ne zadostuje.V primeru,da imaš kategorijo(primer koda 96-skupaj NDM 4250kg)pa te slučajno vagajo in imaš na prikolici več kot je dovoljeno,pa si v prekršku z težo in plačaš temu primerno kazen,podobno kot je pri tovornjakih,ki so prenaloženi-kg x €=?
LP Dani
navtik_borut napisal/-a:Pred nekaj tedni mi je eden navtik razlagal, da so ga s <b>prazno</b> prikolo kontrolirali na AC. Ker je po NDM presegal 3500 in ni imel B96 je fasal kazen 400€. Prikolico je moral pustiti na odstavnem pasu in poklicati vlečno službo.
Vem, da po predpisih nima veze ali je prikolica prazna ali polna, a vseeno lahko v takšnem primeru policist pokaže ali je razumen ali je pa čisti ....
Tega pa skoraj ne bi verjel. Kontrola ni mogla biti izvedena kar sredi AC, da bi potem moral pustiti prikolico na odstavnem. Tako niti policija ne sme ravnati, ker je potem prikolica na odstavnem faktor velike nevarnosti. Kvečjemu na kakšnem počivališču ja, na odstavnem ne verjamem.
Vse skupaj se lahko še bolj zakomplicira, če pride do nesreče. Zavarovalnica bi lahko želela kakšen € nazaj
Kode ne delaj, je škoda denarja. Čez nekaj let boš kupil večji čoln, avto, mogoče avtodom, kombi, pa bodo ponovno težave...
Policiste praviloma okoli dovoljena zanima le teža skupine vozil na papirju!
Kode ne delaj, je škoda denarja. Čez nekaj let boš kupil večji čoln, avto, mogoče avtodom, kombi, pa bodo ponovno težave...
Policiste praviloma okoli dovoljena zanima le teža skupine vozil na papirju!
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
toni8 napisal/-a:navtik_borut napisal/-a:Pred nekaj tedni mi je eden navtik razlagal, da so ga s <b>prazno</b> prikolo kontrolirali na AC. Ker je po NDM presegal 3500 in ni imel B96 je fasal kazen 400€. Prikolico je moral pustiti na odstavnem pasu in poklicati vlečno službo.
Vem, da po predpisih nima veze ali je prikolica prazna ali polna, a vseeno lahko v takšnem primeru policist pokaže ali je razumen ali je pa čisti ....
Tega pa skoraj ne bi verjel. Kontrola ni mogla biti izvedena kar sredi AC, da bi potem moral pustiti prikolico na odstavnem. Tako niti policija ne sme ravnati, ker je potem prikolica na odstavnem faktor velike nevarnosti. Kvečjemu na kakšnem počivališču ja, na odstavnem ne verjamem.
Tako je trdil.. Da je prosil policista, če lahko nadaljuje do prvega počivališča, a se ta ni strinjal.
Sem pa se nerodno izrazil. Ni pirkolice dejansko pustil tam, temveč je na licu mesta moral počakati vleko - mogoče v takšnem primeru pridejo vzdrževalci AC, oz. kdo so tisti, ki prvi pridejo, ko se komu okvari vozilo (AMZS?).
To je sigurno bilo narobe razumljeno. Prvo, policija ne more ustavljat na AC, tam jih z loparjem še nisem videl. Ustavijo te z avtom in v tem primeru jim moraš sledit do prvega počivališča.
Da bi pa policaj na odstavnem pasu AC preverjal dokumente prikolice, kar je smrtno nevarno, je pa nemogoče. To se je zgodilo ali na počivališču ali pa pri cestninski postaji.
Da bi pa policaj na odstavnem pasu AC preverjal dokumente prikolice, kar je smrtno nevarno, je pa nemogoče. To se je zgodilo ali na počivališču ali pa pri cestninski postaji.
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
igor_k napisal/-a:To je sigurno bilo narobe razumljeno. Prvo, policija ne more ustavljat na AC, tam jih z loparjem še nisem videl. Ustavijo te z avtom in v tem primeru jim moraš sledit do prvega počivališča.
Da bi pa policaj na odstavnem pasu AC preverjal dokumente prikolice, kar je smrtno nevarno, je pa nemogoče. To se je zgodilo ali na počivališču ali pa pri cestninski postaji.
Ko tako pomisliš, je res čudno ja Potem pa najbrž na cestninski. Ali pa je tip nakladal.
Meni so na meji parkrat že preverili NDM vozila in priklopnika,vendar le papirno. Imam pa itak tudi E kategorijo,tako da je vse ok. Sem pa tudi že videl kakega na počivališču,da so ga tehtali. Sam sem tudi poklicni voznik in opravljam selitve gradbene mehanizacije,...Ampak verjemite,ko te enkrat stehtajo in pride do kazni-te so astronomske,bi si želeli imeti vse po pravilih.Ali pa da pride do nesreče-takrat te stisne zavarovalnica. Si pa sumljiv z kako večjo barko-recimo 7 metrov in plus, pa voziš brez E kategorije in to vse v NDM 3500kg.
habibi Vll napisal/-a:Jaz sem eden takih, ki se občasno trese.Na cesti, ko vlečem imam skupni bruto preko 5 t.Imam izpit B+E vendar, ko sem dal delat prikolico, mi jo je proizvajalec homologiral le za 2000 t, čoln s prikolico pa znese nekaj čez 3t.V 6-tih letih me še niso vagal in upam, da me ne bodo.Dokumentacijo so mi pa na meji že večkrat pregledal in za enkrat ok.
Se razmišljal, da bi menjal turzijske osovine in šel ponovno na homologacijo.Bil sem na tehničnem(Viator),glede informacij kako in kaj in so mi rekli le, menjava torzij za ustrezne.Moje so(ena torzija)za 1050kg.Tako da sem za enkrat še mal u dilemi.
če boš višal NDM prikolice, rabiš 3 ustrezne zadeve. Rudo, osovine s primernimi zavorami ter nov preračun statike ali potrdilo proizvajalca, da ustreza toliko in toliko teže.
Re: Kontrola prometa - tehtanje
Klemc napisal/-a:Živjo.
Vsi ki vozite čolne na prikolici sprašujem ali se vam je že zgodilo, da so vas ob kontroli prometa tehtali ali so samo gledali papirje in seštevali NDM.
Ker prej sem imel passata, ki je imel NDM 1980 kg in sem lahko vlekel prikolico do NDM 1500. Sedaj pa ima superba 4x4 z NDM 2260 in sem s prikolo z NDM 1300 kg že v prekršku.
Razmišljam, da bi ob nakupu nove dal narediti homologacijo na 1200 kg.
Sem pa potem pretežek. Ker čoln ima 900 kg minimalno in prikolica 300 kg.
Lp Klemen
kater letnik superb? ker v homologacijo od moje pupe pise 2180kg....
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov