Star bencin
Moderatorji: moderator2, moderator
Star bencin
Eno telebansko vprašanje. Ali lahko eno leto star bencin (5 litr.) vlijem v avto?
Re: Star bencin
Marchi napisal/-a:Eno telebansko vprašanje. Ali lahko eno leto star bencin (5 litr.) vlijem v avto?
Glih prav za kosilko za celo sezono
Re: Star bencin
goahead napisal/-a:Marchi napisal/-a:Eno telebansko vprašanje. Ali lahko eno leto star bencin (5 litr.) vlijem v avto?
Glih prav za kosilko za celo sezono
Prid iskat. Pa saj za kosilnico tud ni dober preveč star benz.
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 120
- Pridružen: Po Sep 05, 2016 14:48
- Kraj: Ljubljana / Novigrad
Sonicus Ud Istre napisal/-a:Če se bo zmešal v celem tanku s preostalim frišnim bencinom, sicer najbrž ne bo panike, ampak jaz tega vseen ne bi delal, za tistih par EUR ki jih prišparaš, raje ga zlij stran (seveda ne v jarek, ampak kamor se pravilno take odpadke oddaja). Ali pa ga daj komu za kosilnico ali motorko.
Ja in kaj se zgodi z bencinom, star vs. nov?
Ne rečem mešanica, ki je hin čez mesec ali dva, ampak bencin brez dodatkov.
Za motorje s kompresijskim razmerjem do 1:10 ne sme biti nobene težave (vsa inboard bencinsko gnana mehanika, kosilnica,.... ) za kakšen novodoben ala Mazda 1:13 ali več motor pa res ne bi bil fin.
No, če ima kdo večje količine starega bencina, ga prevzamem brez stroškov. Najraje količine nad 50 l.
https://vodovod-rh.si/
Re: Star bencin
Marchi napisal/-a:goahead napisal/-a:Marchi napisal/-a:Eno telebansko vprašanje. Ali lahko eno leto star bencin (5 litr.) vlijem v avto?
Glih prav za kosilko za celo sezono
Prid iskat. Pa saj za kosilnico tud ni dober preveč star benz.
Hvala....ga imam ene 40l od lanske sezone in mislim, da se bom kar nakoslikal ......za ene 8 let ga bo dovolj
Lure napisal/-a:A je eno leto star bencin v kantici lahko že problem za 2.5KM 4taktni motorček za gumenjaka? Jaz sem namreč tiste tri litre od lani mislil porabit letos...
Jah, meni je ravno to zapacalo vplinjač pri 2,5KM Suzukiju, novemu. No ja, tudi po sezoni nisem spustil bencina iz vplinjača in potem se motor ni več zvrtel pod obremenitvijo ampak samo do določenih obratov.
5l starega sem zlil ženki v sparka, na 30 podlage, pa da vidimo kako bo. Ona itak vozi v tretji po celi Ljubljani, tako da obratov nikoli ne manjka in dize delajo na full
Ma eno leto star je še čisto frišen! Ne prodajat buč tukaj, če berete ameriške forume!!! Pri nas nimamo E85 in podobnih alkoholnih sranj na črpalki! Tisto je lahko problematično, naš dobri stari bencin pa bo po 5 letih za vsak motor enak kot nov. Seveda obstajajo izjeme z izjemno visokim kompresijskim razmerjem, kjer se verjetno malo pozna, vendar zopet danes to rešuje elektronika...
Če pa sprašujete za motorje z vplinjačem, pa je isto. Je pa pri majhnih izvenkrmnikih recimo do 4 KM velik problem to, da so šobe izjemno majhne, z mikro luknjicami in se zato rade hitro kaj zamašijo... Predvsem je to posledica, če jeseni nisi med konzervacijo povsem izpraznil vplinjača... Če si, potem spomladi odpreš pipico, 3x potegneš in mora laufat ko singerica.
Če pa sprašujete za motorje z vplinjačem, pa je isto. Je pa pri majhnih izvenkrmnikih recimo do 4 KM velik problem to, da so šobe izjemno majhne, z mikro luknjicami in se zato rade hitro kaj zamašijo... Predvsem je to posledica, če jeseni nisi med konzervacijo povsem izpraznil vplinjača... Če si, potem spomladi odpreš pipico, 3x potegneš in mora laufat ko singerica.
Večji problem kot bencin, je mešanica, če po koncu sezone ne izpraznite uplinjača. Bencin iz mešanice preko zime izhlapi in če imate slučajno še kakšno slabše mineralno olje, bo hitro koaguliralo in zapacalo dize. Za bencin še nisem slišal, da bi po enem letu bile težave. Največja težava so še vedno stari kovinski razervoarji, ki pričnejo rjavet. Potem pa fini prah rje zapaca filtre, dize. Še najmanj škode bo, če boste takšne rezervoarje po sezoni napolnili do vrha, tako bodo prezimili brez rjavenja, naslednje poletje pa samo gas in gremo
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov