Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator, moderator2

Bi se včlanili v sistem za helikoptersko reševanje in plačali članarino za dni, ko ste na dopustu?

DA
65
82%
NE, ker je predrago
9
11%
NE, ker je nepotrebno
5
6%
 
Skupaj glasov: 79
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4693
Pridružen: To Jan 11, 2011 18:27

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Po Avg 19, 2019 11:43

kr3mn1 napisal/-a:jaz sem že enkrat to napisal.

take stvari morajo biti finančno podprte s strani države. Vse ostalo - pozabi.

Heli-lift kličejo zdravniki s terena. to se pravi, da mora najprej eden tja. nema reševanja z otokov, še manj z jadrnice. tudi v Kraljevico mora najprej prispet, preden heli pokliče. Cena helikopterja je 18miljonov. predelava pa ostalo kar je baze, pa smo na 25 mil.

25 miljonov / 50 EUR (če je članarina 150, jih gre 100 v zavarovanja in ostale stroške), je pol miljona članarin, na področju Istre in kvarnerja. Realno jih 20.000 ne bi skup spravli, kar postavi projekt pod -> 25 let dobe odplačevanja da se pokrije z 0, v temu času enega litra bencina ne sme pokirit, ene plače se ne izplača in ene minute ne leti.

Privat v tak projekt - samo če si trčen in je tvoj bančni račun avtističnega značaja. Na HR se zna naredit, da bojo še državo za kakih 50 miljonov pokradli, pri nas žal tudi to ni več mogoče - bo vse železnica pobrala.

a da bi v turističnem zavarovanju imeli še to? eni res niste na realnih tleh. Coris deluje samo v EU in Ameriki/Kanadi, vam povem koliko pomaga v Aziji ali na bližnjem vzhodu? Moji fantje imajo vsi multirisk do 100.000 +poslovno do pol mile. Preden se Coris obrne, se zamenjata dan in noč, ali pa ti človek umre na terenu. Dolarji v denarnici, to je do sedaj rešilo največ problemov, ne pa coris....

malo si zgresil poanto zapisa.
In ja, opisujes sistem resevanja s helikopterji, ki je zdaj v veljavi v sloveniji. Da skoraj mora stati drzava zadaj se strinjam, ampak da ne obstaja le sistem, kot ga ti opisujes si poglej Life Flight. Heli klices celo sam s proženjem transporderja.
Pa se to ne drzi povsem. Gorska ne pošlje najprej gor zdravnika peš, ampak pridejo takoj reševati s helijem. Malo prevec vehamentno si pristopil.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 1686
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Po Avg 19, 2019 12:28

gorska reševalna nima veze z zdravstvenim reševanjem, ki nasploh sploh nima veze z morjeplovstvom ampak samo celina - Istra ter Otok Krk in Cres.

Proži ti kar hočeš, če nisi zavarovan etc..na koncu lahko hišo prodaš za tako reševanje. kaj misliš da une čehe čaka, ki se zgubijo in jih nezavarovane rešujejo? o tem se ne govori, kakšne položnice potem pridejo. verjemi da sem dobro v tej tematiki podkovan.

sem šel pogledat life flight

Unsere Philosophie & Über uns


LifeFlight, im Jahr 2000 gegründet, ist ein sich rasch weiterentwickelndes Luftfahrtunternehmen mit angeschlossener Luftfahrerschule. Unsere Schwerpunkte liegen in den Bereichen Hubschrauber – Flugbetrieb, – Pilotenausbildung und – Dienstleistungen.

Unser Ziel ist es, die uns gestellten Aufgaben, egal welcher Art, verlässlich und vor allem sicher durchzuführen.

Desweiteren möchten wir Ihre Ausbildung nicht nur gut und gründlich, sondern auch verlässlich und natürlich sicher durchführen. Wir versuchen Ihnen den Weg ins Hubschraubercockpit mit Umsicht, viel Sachverständnis und Freude zu ebnen. Sicherheit steht jedoch immer an oberster Stelle unserer Flüge und Schulungen.

Unser Team an Lehrberechtigten, Piloten, Verwaltungs - und technischen Mitarbeitern ist aus tiefer Überzeugung in der Hubschrauberfliegerei tätig. Wir bauen auf Erfahrung von vielen tausend Stunden unserer Piloten und Lehrberichtigten. Unser Chief Flight Instructor war viele Jahre Leiter der IFR ( Instrument Flight Rules ) Ausbildung bei der Luftfahrerschule der Bundespolizei. Der hohe Qualitätsstand der Bundespolizei setzt in der Hubschrauberausbildung eine Messlatte und wir integrieren wo immer möglich Teile dieses Standards um die Ausbildung von Hubschrauberpiloten kontinuierlich zu verbessern.


in samo potrdil še enkrat kar sm že napisal. ne živijo oni od reševanja

Unsere Piloten und Lehrberechtigten verfügen über umfangreiche Erfahrungen in den Bereichen zivile Luftfahrt, Luftrettung und Schulung um Sie zuverlässig zu schulen oder zu befördern. Nicht ohne Grund arbeiten namhafte Hubschrauberunternehmen im Bereich Aus - und Weiterbildung ihrer Besatzungen mit uns zusammen. Natürlich beschäftigten wir auch Berufseinsteiger und Lehrberechtigte, die über etwas geringere Erfahrung verfügen. Aber auch hier geht Sicherheit vor und ihr Einsatz wird umsichtig abgewogen, so dass Sie sich immer sicher fühlen können.


Privatniki, ki jih najema policija in država. drugače so pa šola letenja, s pogodbami na državni ravni in razvojnimi firmami v letalstvu.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4693
Pridružen: To Jan 11, 2011 18:27

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Po Avg 19, 2019 13:28

Slika
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 1686
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Po Avg 19, 2019 13:52

Slika
jernejm
Poročnik fregate
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne Maj 31, 2009 11:11
Kraj: Postojna

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a jernejm » Po Avg 19, 2019 19:35

mamaMicka napisal/-a:
Ne vem, če je cisto tako. Morda si zamenjal za možgansko kap. Ja res hud srcni zastoj te ni, bolj takoj. Drugace vseeno ne gre cisto tako. Ne umres tako hitro. Vecja tezava je, ko je srce "pod infarktom" ne dobiva dovolj kisika in poškodbe srca so občutne. Tu pa šteje vsaka minuta.

Težko je opisati občutek, ko več, da si doživel infarkt, v vsej silni, ampak res silni bolečini pa ne premišljuješ o tem kako te boli, ampak o svojih bliznjih, kaj bo z otroci, ženo, pomisliš, da ni fer, ker si še vedno mlad, da bi ravno ti moral s tega sveta, ko pa še nisi poskrbel za svoje bližnje... Tako začneš doživljati še panični napad, začnes dihati hitro, roke, nato noge ti začnejo dreveneti, prične te zebsti, pot po telesu je leden, tresenja ne moreš več obvladovati.
Bolečina, skrbi se v tem trenutku podvojijo. Na licu začutiš svoje ledene solze. Pomisliš, da bi se sprostil, da je itaq vseeno, da ne določas sam svoje usode, ampak strah pred smrtjo ti še enkrat napumpa adrenalin v krvi. Bolečina za trenutek spusti, pogledaš svojo ženo, jasno vidiš, da ji je huje, kot tebi, ampak se trudi ostati močna, zate! Iztegneš roko, da dobiš njen dotik in se med vrsticami začneš poslavljat in upaš, da slišiš besede, da bodo OK tudi brez tebe. A jih ne dobiš. Tako verjetno še zadnjič najdeš moč, da se boriš dalje...
Sekunde, minute se vlečejo, kot ure, dnevi...



Tole brat je bilo....streznilno, da ne bom kaj drugega rekel....matr danes neham jest vse sladkarije in kruh in pašto in nevemkajše......

Žal pa moja napisana statistika drži. Ne glede hitrosti, glede končne slike pa. Preveri po spletu, v ZDA je procent še nižji (6% če te strese doma), najbrž tudi zaradi razpršenosti oz. razdalj.

Dva iz moje vasi sta šla, eden pred kratkim. Za oba sem izvedel iz kasnejših poročil, da bi jih lahko ruknilo na operacijski v UKC-ju, pa jima ne bi mogel pomagat noben kirurg. Tudi štajerskega pomorščaka je pred par leti na pomolu v Izoli herc stisnil, je bil takoj na griču, pa ni pomagalo. Zdrav ko dren, le angine ni prebolel do konca...baje....Ni hec tale fršlok, mi pa dostikrat norce brijemo iz sebe in svojega zdravja...

Zdej smo malo off topic, ampak glede na napisano me zanima, če so bili res prisotni opozorilni znaki, tesnoba, tiščanje v prsih, drevenenje po eni strani itd. Eni pravijo da se to čuti že par ur prej...tudi kolega oz. prijatelj ki ga ni več, je šel tečt v hrib zato, ker se je nekam slabo počutil.
Za moje drugove
ja molim vetrove za puna jedra
puteve sigurne, a noci zvezdane
i jutra vedra
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4693
Pridružen: To Jan 11, 2011 18:27

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » To Avg 20, 2019 12:43

@jernejm streznilno a na žalost resnično.
Glede vprašanja, v bistvu si si sam odgovoril. Velikokrat je veliko opozorilnih znakov. In ne ure prej, lahko mesece prej. Če res nimaš silne smole se arterije mašijo počasi, kot odtoki v kuhinji.
Znaki so se da so vsi ti obcitki intenzivnejsi ob obremenitvah, Ce si pozoren dobis obcutek, da se ti je zmanjsala kondicija itd.
Za kar pa jaz vem pa čuden netipičen občutek, kot da peče v želodcu, potem da je neaj s pljuči, ker nekako peče. Skupno pa je, da je zelo nelagodno, tečno. Ne boli zelo, ampak bi si kar odrezal stran, ker je tako nelagodno. Ti občutki lahko prihajajo v intervalih. Podobni občutki so pri hudem stresu! In to dvoje je zelo povezano! Bolj, kot pašta in bonbon!
Najbolje in največ kar lahko narediš je, da klices rešilca, ležiš čimbolj pri miru, da ne obremenjuješ dodatno srca. Torej iti na vadbo je podpisana smrt. Ker kasneje ti resilec ne pusti niti noge dvignit več. :D
POLOVIČKA Aspirina Direkt je lahko life saver. Nitroglicerin pa je samo na recept.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5328
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a Marchi » To Avg 20, 2019 15:28

Prvi znaki, da si ogrožena skupina so:
- moški med 50 in 60 ali/in
- prevelika telesna teža ali/in
- preveč stresno življenje ali/in
- nezdrava prehrana (povišan holesterol)ali/in
- premalo gibanja (vsaj 90min intenzivne vadbe tedensko)

Bolečino prepoznaš, ker je taka kot nobena do sedaj in ne popušča.

Prva pomoč Aspirin direkt pod jezik
Pol sedeči položaj
112

https://www.ezdravje.com/srce-in-zilje/ ... rkt/?s=vse
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8654
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 22:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a admin » Če Avg 22, 2019 21:32

Jaz sem tole zadevo malo pustil, da ste se razpisali, ker to so tudi mnenja na koncu.

Glede celotnega finančnega izračuna se jaz ne bi spuščal, mislim da tukaj nihče od nas nima kaj posebej veliko znanja o helikopterjih, bom pa podal neke zadeve, ki so načelno javne in bo med njimi tudi obrazložitev.

Projekt o katerem govorimo je privatni, seveda je namen komercialno zaslužiti, države tukaj ni v bilanci.
Projekt tudi ni hrvaški, temveč je skupek znanja in denarja ljudi iz večih evropskih držav, tudi Slovenije. Kot je nekdo napisal, da bo investitor želel služiti, seveda bo želel, to je posel, poleg tega pa tudi reševanje človeških življenj.

Govorite, da plačujete turistično zavarovanje. Res je, večina nas ga plačuje! Pa ste se vprašali kaj to zavarovanje nudi? Nek malo boljši CORIS ali podoben paket nudi ogromno, samo... Finta je, da če helikopterja ni, ti nobeno zavarovanje ne pomaga. V Avstriji bo takoj prišel namenski helikopter, pri nas bo prišel vojaški čez 1 uro, na hrvaškem pa na lokacijo nihče, najprej zemeljska ekipa, potem pa sekundarni prevoz.

Kako je čas odločilen smo se upam da vsi nekaj naučili pri zadnjem grozljivem primeru smrti avstrijske potapljačice pri Malinski. Njen oče je v intervjuju natančno povedal da so jo najprek komaj zvlekli do obale, potem je prišla ekipa prve pomoči precej hitro, potem pa 1 uro do bolnice v Rijeki... Preveč! Punca je v bolnico verjetno prispela šele po slabih dveh urah od nastanka poškodbe... Mogoče bi bila še živa, če bi bil ta čas polovico krajši...

Takšna baza seveda ne bo orientirana samo na navtike, finta je, da se pokrije predvsem turizem, ki ga na tem akvatoriju ni malo.

Še nekaj pojasnil glede na vprašanja, ki ste si jih zastavili...

Slabo vreme in namen:
Vsak helikopter ima predpisane limite kdaj še lahko leti, takšni namenski letijo nekje do 60 vozlov, se pravi ne bo letel samo v orkanski burji, kjer so sunki krepko nad tem. Večji helikopterji vojske ali SAR lahko letijo še v 10 vozlov močnejšem vetru, vendar operacije z vitlom so omejene enako za vse helikopterje.
Če ta projekt zaživi, definitivno ne bo hodel v področje SAR, temveč ostaja na medicinskem primarnem reševanju in direktnem prevozu v bolnico. Na hrvaškem to niti ni možno, SAR je v rokah vojske in HGSS (Hrvatska Gorska Služba Spašavanja).
Laično rečeno, ta helikopter se bo držal medicine, v njegovi posadki bodo operativci iz področja urgentne medicine, ki to že leta dnevno izvajajo v reševalnih vozilih.

Kdo določi da helikopter poleti:
Prioriteto poleta določi dispečerski center. Zlomljen palec na roki sigurno ne bo indikacija za polet reševalnega helikopterja. Obstaja pa definirano preko 50 nujnih stanj, na katere se avtorizacija poleta takoj potrdi. Dispečerju, ki odobri polet bo na voljo tudi kamera na pametnem telefonu, ki jo vključiš s pritiskom na tipko SOS na aplikaciji. Preko kamere si bo dispečer lahko tudi ogledal kaj se dogaja na kraju klica in posredoval povratno informacijo glede medicinske oskrbe. Hkrati pa bo iz aplikacije vedel vse o klicatelju (kdo je, kake bolezni ima, alergije, zdravila) vključno z mikrolokacijo. In to vse bo neverbalna komunikacija saj so tuji jeziki pogosto bariera ko se kliče pomoč, prav tako je točen opis lokacije vedno težava.

Stroški baze in delovanja, zavarovanja:
Letni strošek take baze je ocenjen na 2.5 do 3 miljone EUR, kar ni tajni podatek. To je strošek ali letiš ali pa ne in ko malo razmisliš je letenje skoraj zanemarljivi strošek. Mendar nekje reda 1% do 2% je letenje...
Te fiksne stroške bo treba pokriti s tem dnevnim prispevkom vsaj delno, potem naprej pa prevoz krije zavarovalnica. Kot že omenjeno zgoraj, če imaš recimo Coris zavarovanje in si nekje na Silbi, zgodi se najhujše... Nič ti ne pomaga! Na hrvaškem sta 2 velika vojaška helikopterja MI-8, ki sta namenjena reševanju, njun odzivni čas je ekstremno dolg, samo da poleti traja 15 minut, ne moreta se spustiti na kraj dogodka, nimajo vitla, itd... Ti helikopterji pristajajo samo na heliodromih ali nogometnih igriščih in tako opravljajo samo sekundarni prevoz, od mesta dogodka do helikopterja pa mora poskrbeti kopenska ekipa, ki na nek oddaljen otok potrebuje ogromno časa. V Dubrovniku deluje še manjši policijski helikopter EC-135, ki pa enako nima zunanjega vitla.
Poanta vsega skupaj je ravno v odzivnem času, posebna aplikacija bi sporočala, dispečar oceni situacijo in če je nastalo nujno stanje na listi, helikopter leti takoj! Ne čaka se na nikakršno odobritev zemeljske ekipe, Corisa ali podobno! Zavarovanja imajo v policah obvezo plačati primarni prevoz (ponavadi do 15.000 EUR), če nastopi določeno nujno stanje...

Fantje, ki se pripravljajo na ta projek obljubljajo, da drobnega tiska ne bo! Menda je zadeva tukaj precej jasna, točno se ve kaj je nujno stanje in bo helikopterski prevoz priznan in kaj ni nujno stanje in kot tak potem ni priznan.
Pri vsem skupaj pa bo seveda kazniva zloraba tipke SOS, če se boš malo porezal in s tem dvignil helikopter... Načelno bi se to moralo zreducirati na minimum, saj bo dispečar vedno strokovno ugotovil kakšen ukrep je v danem trenutku nujen.

Dajte prosim še glasovat, da zberemo čim več glasov. Ni potrebe pojasnevati odgovora, tudi če mislite odgovoriti z NE, bi to prosil, da dobimo čim bolj realno sliko... Poudarjam, da smo mi navtiki samo en segment v tem projektu, gre se na splošno za turiste, ki jih je na tem precej nedostopnem področju precej, služba reševanja v ekstremnih primerih pa zelo slabo organizirana...
Tako je za vedno odšel tudi en naš morjeplovski prijatelj z Oliba. Mogoče bi bil s tako službo še danes med nami in nam zjutraj nalil travarico...
Uporabniški avatar
theDamjan
Admiral
Prispevkov: 768
Pridružen: Ne Mar 01, 2015 20:42
Kraj: Trebnje - Rab - Punat
Kontakt:

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a theDamjan » To Avg 27, 2019 23:53

Glede na to, da eni tukaj še na,srečanju ne dajo 6eur za hrano in pijačo in raje pobegnejo in glede na to, da je v naših vrstah glavna tema-problem poraba goriva (ki je sicer najmanjši strošek v naši dejavnosti), sem prepričan, da od tistih 50 glasov DA, realno ne bi niti 10 ljudi plačalo.
Večina jih nima niti Corisa, pa stane 100eur letno za 4 osebe (družina), niti SraHelpa ali podobno.

Z "našimi ' euri tudi na kavo pred izmeno ne bodo mogli.

Projekt je potreben, bojim pa se, da bo realnega interesa (tistih z €) bistveno premalo..
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 1951
Pridružen: Če Mar 25, 2010 16:28

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Sr Avg 28, 2019 08:06

theDamjan napisal/-a:........... sem prepričan, da od tistih 50 glasov DA, realno ne bi niti 10 ljudi plačalo.
Večina jih nima niti Corisa, pa stane 100eur letno za 4 osebe (družina), niti SraHelpa ali podobno.


Sem prepričan, da bodo strokovnjaki, ki bodo obdelali tole in verjetno še ostale ankete, znali upoštevati zgoraj napisano.
Kar se pa tiče Corisa in SeaHelpa, pa sta glede reševanja življenj oziroma zdravstvenih zapletov na Hrvaškem nepotrebna.
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1227
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a jozko » Sr Avg 28, 2019 12:43

tomaz_slo napisal/-a:Kar se pa tiče Corisa in SeaHelpa, pa sta glede reševanja življenj oziroma zdravstvenih zapletov na Hrvaškem nepotrebna.

Lahko o tem malo bolj konkretno :?:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 1951
Pridružen: Če Mar 25, 2010 16:28

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Sr Avg 28, 2019 13:34

jozko napisal/-a:
tomaz_slo napisal/-a:Kar se pa tiče Corisa in SeaHelpa, pa sta glede reševanja življenj oziroma zdravstvenih zapletov na Hrvaškem nepotrebna.

Lahko o tem malo bolj konkretno :?:


Lahko.
Če je ogroženo življenje na morju, te rešujejo hrvaški organi (zaenkrat kolikor vem brezplačno - podobno kot pri nas v gorah) in ne SeaHelp.
Coris pa je nepotreben, ker imata naš in sosednji zdravstveni zavarovalni sistem sklenjeno medsebojno pogodbo.
Mi uporabljamo Coris povsod, le pri nas in sosedih ne.
Lahko kdo išče dlako v jajcu in začne o turističnih ambulantah, ampak ni v tem poanta.
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1227
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a jozko » Sr Avg 28, 2019 13:55

Hvala :!:

Korektno napisano :idea:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4693
Pridružen: To Jan 11, 2011 18:27

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Sr Avg 28, 2019 22:37

Coris je realno nepotreben po evropi. Ja sem moral res plačati 130€ v nemciji 1x ko sem se poskodoval, ampak sem vse tudi dobil nazaj kasneje pri nas... drugace pa samo participacija, ki je par €.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
jernejm
Poročnik fregate
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne Maj 31, 2009 11:11
Kraj: Postojna

Re: Helikoptersko reševanje na severnem Jadranu

OdgovorNapisal/-a jernejm » Sr Avg 28, 2019 23:28

Ne obstaja samo Coris, pa to, da velja naše dodatno in obvezno zavarovanje kar tako po celi evropi je lari fari.

Par primerov:
- v Franciji na smučanju zlomljene noge uradni zdravnik na urgenci ni začel rihtat, dokler ni dobil zelene luči s strani turistične zavarovalnice (dve uri in pol je bil z zlomljeno nogo po osnovnem pregledu nazaj v čakalnici in čakal ker francoz ni znal angleško niti yes pa no, tudi če je vse kartice zdravstvene imel s sabo v denarnici).
- dve leti kasneje - padec na smučanju v Avstriji bi prišel krepko čez 5k, če ne bi kolega imel zavarovanja (helikopterski prevoz v Salzburg, ki ga ne krije obvezno) in prevoz z rešilcem v UKC, ki ga tudi ne krije. Vse kar so pa v Salzburgu delali pa je bilo krito. Očitno je odvisno od države...
- na Hrvaškem v turistični Ambulanti v Puli pregleda niso računali, je bilo zdravstveno zavarovanje dovolj, vsa zdravila pa so bila samoplačniška in mi jih je ko sem se vrnil nazaj vrnila zavarovalnica. Tle v Puli sem se malo znajdu in sem dohtarja prosil še za mal takih in drugačnih zdravil ki jih drugače ne dobiš. Mi je pisal recepte skoraj po nareku :)


Mi imamo sklenjeno družinsko, pa pride za 5 ljudi malo čez 50. Mi ni škoda dat, pa hkrati upam da ne bom nikoli več nucal.
Za moje drugove
ja molim vetrove za puna jedra
puteve sigurne, a noci zvezdane
i jutra vedra

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta