Še eden na smrtni postelji
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Še eden na smrtni postelji
Rip. Škoda.. So bili over the top motorji.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Še eden na smrtni postelji
Za temi mi ni nič preveč hudo. Evinrude pa mi je na nek način predstavljal relativen high tech for the poor guy... teli 7 monstrumi pa so bili zelo daleč stran. Ne dvomim pa da niso bili dobre zadeve in da so tudi našli svoj krog uporabnilov/občudovalcev.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Še eden na smrtni postelji
Maaa...100.000 USD za motor...pa še zelo občutljiva zadeva baje
Bolj smiselno 2x350 made in Japan za cca. enak denar.
Ti motorji so bili za Američane in preseravanja s par tisoč KM na plovilo
Bolj smiselno 2x350 made in Japan za cca. enak denar.
Ti motorji so bili za Američane in preseravanja s par tisoč KM na plovilo
2012-2015: Intex Excursion 3; 2016: Honwave 350 + Honda BF20; 2017-: Novomar NM500 + Yamaha F40Getl
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Še eden na smrtni postelji
Evinrude je legenda, saj je bil prvi izvenkrmni motor na svetu.
mašinfirer
Re: Še eden na smrtni postelji
jakajuka napisal/-a:Maaa...100.000 USD za motor...pa še zelo občutljiva zadeva baje
Bolj smiselno 2x350 made in Japan za cca. enak denar.
Ti motorji so bili za Američane in preseravanja s par tisoč KM na plovilo
če bi ga preizkusil, ne bi takšnih nebuloz prijavljal (cena od 50-68.000U$)
nič ni narobe nič bolj občutljiv , popolnoma enaka zasnova kot Verado(firmo 7marine je ustanovil bivši konstruktor Verado motorjev) , a so mu dali pač dva kompresorja in ojačano elektroniko
sam sem imel priložnost preizkusit 557, pa ti povem, da je vreden svojega denarja
če bi ga imel(dovolj denarja) bi ga sigurno kupil prej kot kako zamorjeno Yamaho V8 350 ali XTO 425-tko
dlake ti grejo pokonci in adrenalin dela, ko pri 4.500vrt/min pohodiš ročico in drugi kompresor zalaufa,pol pa trga gate
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Še eden na smrtni postelji
Občutek mora bit, res da gate trga, V8 s preko 600KM za ritjo, ta zvok in efekt je treba slišat v živo.Ti občutki ti ostanejo vedno v spominu, sploh, če si sam kdaj dirkal z navitimi motorji v katere vedno sam vlagaš in zahvala za trud se ti povrne po rezultatih po dirki.Zato mi ni bilo nikoli žal vloženega denarja.
mašinfirer
Re: Še eden na smrtni postelji
Bolj kot propad Seven Marine je zaskrbljujoča usmeritev Vovlo pente. Če je res, da so se vrgli v zeleno polje med elektro pogone in vodik, potem so očitno obupali nad proizvodnjo navtičnih pogonov za športna plovila.
Vsakomur je jasno, da za morje uporabnega gliserja z elektro pogonomvsaj za časa naših življenj ne bo. Ravno tako je vsakomur jasno, da še zelo dolgo ne bo na voljo dovolj črpalk z vejo za vodik. Za naslednjih dvajset let si predstavljat križarjenja z gliserjem na vodik kjerkoli v Jadranu. Upati je, da so te trditve le izgovor ob ukinitvi te znamke, da prikrijejo kako so se nategnili z nakupom.
Kasaudio; ta motor nikoli ni bil namenjen plovilom na kakršnih je kraljeval Evinrude. Je ubitačna, težka zver, ampak vseeno bistveno lažja od enakovrednega vgrajenega 600 hp pogona za nekega cruiserja. Tem in fišermenom je bil namenjen.
Okrog cen je pa brez veze govorit, ker tisti, ki si kupi fišermena z tremi takimi motorji, si ga kupi ravno zato, ker je drag!
Niti malo mi ni všeč, da Merc postaja še močnejši kot je, ker taka situacija ne prinese nič drugega kot višje cene za nižjo kvaliteto, ter nikakršen razvoj. Ravno oktobra so se v Ameriki razpletle previdne debate zakaj merc ni hotel iti na LS motorje in glavna razlaga je: prevelika trdoživost motorja, ki se premalo kvari, dosegljivost rezervnih delov po normalni ceni v vsaki trgovini z avto deli, ter dobavljivost motorjev za custom delavnice. Vse to da mislit, pa če je res ali ne.
p.s.
Nekdo je napisal, da imata Seven Marine in Verado enake agregate. To ni res, ker je Seven marine vgrajeval LSA Corvettine motorje z 6,2 l, v Veradu so pa manjši mislim, da 6 cilindrski agregati, ampak vsekakor ne LS.
Vsakomur je jasno, da za morje uporabnega gliserja z elektro pogonomvsaj za časa naših življenj ne bo. Ravno tako je vsakomur jasno, da še zelo dolgo ne bo na voljo dovolj črpalk z vejo za vodik. Za naslednjih dvajset let si predstavljat križarjenja z gliserjem na vodik kjerkoli v Jadranu. Upati je, da so te trditve le izgovor ob ukinitvi te znamke, da prikrijejo kako so se nategnili z nakupom.
Kasaudio; ta motor nikoli ni bil namenjen plovilom na kakršnih je kraljeval Evinrude. Je ubitačna, težka zver, ampak vseeno bistveno lažja od enakovrednega vgrajenega 600 hp pogona za nekega cruiserja. Tem in fišermenom je bil namenjen.
Okrog cen je pa brez veze govorit, ker tisti, ki si kupi fišermena z tremi takimi motorji, si ga kupi ravno zato, ker je drag!
Niti malo mi ni všeč, da Merc postaja še močnejši kot je, ker taka situacija ne prinese nič drugega kot višje cene za nižjo kvaliteto, ter nikakršen razvoj. Ravno oktobra so se v Ameriki razpletle previdne debate zakaj merc ni hotel iti na LS motorje in glavna razlaga je: prevelika trdoživost motorja, ki se premalo kvari, dosegljivost rezervnih delov po normalni ceni v vsaki trgovini z avto deli, ter dobavljivost motorjev za custom delavnice. Vse to da mislit, pa če je res ali ne.
p.s.
Nekdo je napisal, da imata Seven Marine in Verado enake agregate. To ni res, ker je Seven marine vgrajeval LSA Corvettine motorje z 6,2 l, v Veradu so pa manjši mislim, da 6 cilindrski agregati, ampak vsekakor ne LS.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov