Še eden na smrtni postelji

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3287
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Še eden na smrtni postelji

OdgovorNapisal/-a MareC » So Nov 07, 2020 22:43

Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5974
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Še eden na smrtni postelji

OdgovorNapisal/-a AEgir » Ne Nov 08, 2020 01:20

Rip. Škoda.. So bili over the top motorji.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Še eden na smrtni postelji

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Ne Nov 08, 2020 01:54

Za temi mi ni nič preveč hudo. Evinrude pa mi je na nek način predstavljal relativen high tech for the poor guy... teli 7 monstrumi pa so bili zelo daleč stran. Ne dvomim pa da niso bili dobre zadeve in da so tudi našli svoj krog uporabnilov/občudovalcev.
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
jakajuka
Višji praporščak
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Sep 14, 2015 14:02
Kraj: Koper

Re: Še eden na smrtni postelji

OdgovorNapisal/-a jakajuka » Ne Nov 08, 2020 08:21

Maaa...100.000 USD za motor...pa še zelo občutljiva zadeva baje :roll:
Bolj smiselno 2x350 made in Japan za cca. enak denar.
Ti motorji so bili za Američane in preseravanja s par tisoč KM na plovilo :shock:
2012-2015: Intex Excursion 3; 2016: Honwave 350 + Honda BF20; 2017-: Novomar NM500 + Yamaha F40Getl
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: Še eden na smrtni postelji

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Nov 08, 2020 08:54

Evinrude je legenda, saj je bil prvi izvenkrmni motor na svetu. :cry:
mašinfirer
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3287
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: Še eden na smrtni postelji

OdgovorNapisal/-a MareC » Ne Nov 08, 2020 10:37

jakajuka napisal/-a:Maaa...100.000 USD za motor...pa še zelo občutljiva zadeva baje :roll:
Bolj smiselno 2x350 made in Japan za cca. enak denar.
Ti motorji so bili za Američane in preseravanja s par tisoč KM na plovilo :shock:


če bi ga preizkusil, ne bi takšnih nebuloz prijavljal (cena od 50-68.000U$)
nič ni narobe nič bolj občutljiv , popolnoma enaka zasnova kot Verado(firmo 7marine je ustanovil bivši konstruktor Verado motorjev) , a so mu dali pač dva kompresorja in ojačano elektroniko
sam sem imel priložnost preizkusit 557, pa ti povem, da je vreden svojega denarja
če bi ga imel(dovolj denarja) bi ga sigurno kupil prej kot kako zamorjeno Yamaho V8 350 ali XTO 425-tko
dlake ti grejo pokonci in adrenalin dela, ko pri 4.500vrt/min pohodiš ročico in drugi kompresor zalaufa,pol pa trga gate :mrgreen: :mrgreen:
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4309
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: Še eden na smrtni postelji

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Nov 08, 2020 12:04

Občutek mora bit, res da gate trga, V8 s preko 600KM za ritjo, ta zvok in efekt je treba slišat v živo.Ti občutki ti ostanejo vedno v spominu, sploh, če si sam kdaj dirkal z navitimi motorji v katere vedno sam vlagaš in zahvala za trud se ti povrne po rezultatih po dirki.Zato mi ni bilo nikoli žal vloženega denarja.
mašinfirer
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4395
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Še eden na smrtni postelji

OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Nov 10, 2020 08:05

Bolj kot propad Seven Marine je zaskrbljujoča usmeritev Vovlo pente. Če je res, da so se vrgli v zeleno polje med elektro pogone in vodik, potem so očitno obupali nad proizvodnjo navtičnih pogonov za športna plovila.
Vsakomur je jasno, da za morje uporabnega gliserja z elektro pogonomvsaj za časa naših življenj ne bo. Ravno tako je vsakomur jasno, da še zelo dolgo ne bo na voljo dovolj črpalk z vejo za vodik. Za naslednjih dvajset let si predstavljat križarjenja z gliserjem na vodik kjerkoli v Jadranu. Upati je, da so te trditve le izgovor ob ukinitvi te znamke, da prikrijejo kako so se nategnili z nakupom.
Kasaudio; ta motor nikoli ni bil namenjen plovilom na kakršnih je kraljeval Evinrude. Je ubitačna, težka zver, ampak vseeno bistveno lažja od enakovrednega vgrajenega 600 hp pogona za nekega cruiserja. Tem in fišermenom je bil namenjen.
Okrog cen je pa brez veze govorit, ker tisti, ki si kupi fišermena z tremi takimi motorji, si ga kupi ravno zato, ker je drag!

Niti malo mi ni všeč, da Merc postaja še močnejši kot je, ker taka situacija ne prinese nič drugega kot višje cene za nižjo kvaliteto, ter nikakršen razvoj. Ravno oktobra so se v Ameriki razpletle previdne debate zakaj merc ni hotel iti na LS motorje in glavna razlaga je: prevelika trdoživost motorja, ki se premalo kvari, dosegljivost rezervnih delov po normalni ceni v vsaki trgovini z avto deli, ter dobavljivost motorjev za custom delavnice. Vse to da mislit, pa če je res ali ne.



p.s.
Nekdo je napisal, da imata Seven Marine in Verado enake agregate. To ni res, ker je Seven marine vgrajeval LSA Corvettine motorje z 6,2 l, v Veradu so pa manjši mislim, da 6 cilindrski agregati, ampak vsekakor ne LS.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov