KOCKA ZA PRIVEZ

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator, moderator2

polanc
Admiral
Prispevkov: 7076
Pridružen: Če Dec 04, 2008 22:00
Kraj: sevnica

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a polanc » To Feb 26, 2019 21:52

Jaz vam povem kako se dela to .Zabetoniraš blok tak kot potrebuješ,doma v klasični feršalungi.Nato ga pustiš 3 tedne starat in ga naložiš z viličarjem na ustrezno prikolico recimo na avtovleko.Prpelješ do morja,nato se z kočo potegne v vodo,odnese na mesto in je to to.A da košta velik?? ja navtika je včas mal dražja.500 e smo mi plačal v Valdoltri za postavitev boje..ampak boje ne nekih kolesc..
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3521
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Sr Feb 27, 2019 09:52

Tako se govori stari maček :lol: , brez nič ni nič, Medo pravi-navtiko morš met rad-.Pri nas v Tunarci imamo potapljača, ki za 500 kurajbarjev odvleče beton z baloni, ki jih napihne pod vodo, kamor hočeš.Blok pa se pripelje do gl. pomola in se skipa v vodo.
mašinfirer
Uporabniški avatar
franc5e
Viceadmiral
Prispevkov: 422
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a franc5e » Sr Feb 27, 2019 10:12

Itak da se naredi, samo vprašanje časa je po mojem, do kdaj bomo lahko prosto postavljali take boje.... :wink:
.....masaža je zakon.....
Uporabniški avatar
Bonaparte
Admiral
Prispevkov: 1668
Pridružen: Sr Feb 10, 2010 10:08
Kraj: Koper

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a Bonaparte » Sr Feb 27, 2019 11:08

Jaz imam nekoliko svoj pogled na to.
Meni ne predstavlja razlike, če je na morskem dnu tujek betonski korpomorto od ene tone ali tujek platični korpo morto od ene tone in v njem beton. Tujek je tujek. Je veliko večji ekološki problem, privezan z verigo na korpo morto.

Dejmo pogledat eno povprečno barko to bi bil čoln 8m, katera na leto zahteva 8 kilogramov (4l) antifoulinga s strupenimi mrtvaškimi glavami na embalaži in vsako leto ves ta antifouling konča v morju.V desetih letih je to 80kg čistega strupa stresenega v morje.

Da ne omenjam, da se barko vsako leto opere vsaj 4krat in za to porabiš liter čistila. V deseti letih je to deset litrov čistila zlitega v morje.

Če barko poliraš vsako leto, ti gre za spolirat celo barko pol litra paste. v desetih letih je to 5 polirnih past, ki jih na koncu s pranjem splahneš iz površine barke v morje.

Dejmo rečt, da barka porabi 50litrov dizla na uro in da narediš na leto 100ur je to 5.000 litrov na leto in na deset let 50 ton goriva ki ne zgori popolnoma v motorju in neizgoreli del gre v morje, ja to je ves uni črn dim, ki ga vidite za starimi kamioni na avtocesti. Barke nimajko katalizatorjev kakor novi kamioni in filtr trdih delcev. Pri barkah gre vse to skozi peto v morje.

Da ne omenjam da motor pije olje, minimalno vsak večji motor spije 1l olja na setvisno obdobje ali pa olje kaplja v trup barke. To je 10l olja v desetih letih ki konča v morju.

Da ne omenjam olje ki se uporablja za kuihanje na barki, skupaj z vsemi pralniim praški konča v morju, zraven končajo še vsi šamponi in sranje in scanje.

V desetih letih ti iz barke nehote odnese veter tri brisače en klobuk, dvojna sončna očala.

Ko preračunaš koliko zaščitenih leščurjev ki so na robu izomrtja si vsako leto ubil z sidrom, predvsem z sidrno verigo ki tepta vse pod seboj v radiju 50m vsek kar je živega (globina sidranja 6m dolžina verige 25m).

Ugotoviš da je plastični sod smešno omenjat.

Več kode se naredi za morsko dno vsakič ko nekdo ki sploh ne rabi imet barke ali videt morja, zadosti je da v restavraciji naroči porcijo školjk kapesant, za katere pridobit je ribič preoral kilometre morskega dna z morskim plugom.

Pa da niti ne omenjam nekoga ki v recimo Slovenjskih Konicah pere perilo v pralnem stoju, in kuhinjsko posodo v umivalniku, vse te kemikalije končajo v reki in pritečejo v morje. Obstajo čistilne naprave na kanalizaciji, ločijo trde delce ven iz kanalizacije ampak ne obstaja v Slovenski kanalizaciski infrastrukturi naprava ki loči v kanalizaciji detergent od vode.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.

Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Uporabniški avatar
franc5e
Viceadmiral
Prispevkov: 422
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a franc5e » Sr Feb 27, 2019 12:25

Maš prav, pa tankerji, pa potniške ladje....
.....masaža je zakon.....
Uporabniški avatar
Stopi
Viceadmiral
Prispevkov: 568
Pridružen: To Maj 26, 2015 16:42
Kraj: Ljubljana

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a Stopi » Če Feb 28, 2019 08:46

"Ena povprečna ladja za križarjenje naredi dnevno toliko izpustov kot 21 milijonov VW Passatov (2.0 TDI 190 KM)."

V Sloveniji pa imamo manj kot 2 milijona avtomobilov...

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=6&id=312
boris1
Kapitan
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr Jan 09, 2019 12:28

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a boris1 » Če Feb 28, 2019 12:48

Leut napisal/-a:
boris1 napisal/-a:Če si ekološko osveščen, greš pod vodo, prerežeš sod ter ga odlepiš od beteona in daš med odpadke - embalažo.


Ko se taka kanta z betonom posede v dno, kako boš odstranil preostalo plastiko, ki ostane pod betonom?!



To lahko storiš med spuščanjem na pozicijo. Ko sod pride v vodo se plastika lažje odvoji od modela.
LP
Boris
Uporabniški avatar
OGORAZD
Kapitan
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Maj 11, 2011 14:56
Kraj: Brezovica pri LJ

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a OGORAZD » Če Feb 28, 2019 14:49

Da se ne matraš

https://www.njuskalo.hr/sidrenje-privez ... s-27666213

Rabiš pa še en tovornjak z roko da ti ga pripelje in odloži v morje.

Pa potapljača z balonom in čolničkom da ti ga pripelje na mesto, skupaj te pride cca 300,00 EUR.

Pa potem še ketno, pa bojo, pa vrv, pa vrljivko, pa gambete in jasno ne pozabit na vezice :)

Lp
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3521
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Pe Mar 01, 2019 14:27

Uredu bloki in sploh ne tako dragi, motijo me le te železni ročaji za privez, so iz navadnega betonskega železa, ki se v parih letih preriba in žarjavi, pol pa adijo.Kaj ti bo kocka brez ročaja.Jaz imam v bloku svetlo vlečeno železo, ki je že kar nekaj let takšno kot je bilo.
mašinfirer
bilo
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 80
Pridružen: To Jun 27, 2017 18:51
Kraj: Podkum - Bilo

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a bilo » Pe Mar 01, 2019 15:17

Nisi dober pogledu, železni ročaji so za dvig in spust bloka. Skozi luknjo v bloku se potegne debelejša veriga in se na vrhu bloka spne. Od nje naprej do boje pa po želji ... veriga, zajla, vrv. Takšnega si pripravljam jaz.
Takšna varianta bloka je dobra varianta, saj lahko verigo brez problema zamenjaš. Nekaj jih je pa res samo s ČBR železnim ročajem ... ti niso v redu.
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 3521
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Pe Mar 01, 2019 16:04

Ja, lahko jo res uporabiš, dvomim pa, da je res temu namenjena.Eni bloki imajo po tri kljuke ali več(stožičasti bloki) ali po dve pa tudi samo ena kljuka in blok brez luknje.No ja imaš vse opcije :wink:
mašinfirer
bilo
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 80
Pridružen: To Jun 27, 2017 18:51
Kraj: Podkum - Bilo

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a bilo » Pe Mar 01, 2019 17:13

Kot si napisal ... imaš vse opcije! :mrgreen: :wink:
fordovc
Poddesetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Avg 21, 2011 22:40

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a fordovc » So Mar 02, 2019 22:08

FRENK28 napisal/-a:Pozdravljeni.

Sem nov na tem forumu in se obračam na vas morjeplovce za eno strokovno pomoč.
Imam čoln ki je težak ca. 950. Zanima me kakšno velikost po teži, merah naj naredim ter kako naj to zadevo spravim na vodo ca. 30 m od obale?

Jaz sem naložu na en velik kos steodurja 100x50x40 pa je lepo šlo po vodi dva sva držala da se ni prehiter zvrnil.
Darh
Kapitan
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne Dec 30, 2018 10:26

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a Darh » Ne Mar 03, 2019 09:14

fordovc napisal/-a:
FRENK28 napisal/-a:Pozdravljeni.

Sem nov na tem forumu in se obračam na vas morjeplovce za eno strokovno pomoč.
Imam čoln ki je težak ca. 950. Zanima me kakšno velikost po teži, merah naj naredim ter kako naj to zadevo spravim na vodo ca. 30 m od obale?

Jaz sem naložu na en velik kos steodurja 100x50x40 pa je lepo šlo po vodi dva sva držala da se ni prehiter zvrnil.

Kolk kil si pa peljal? A to si imel eno plosco ali cel paket stirodurja?
Bolj varno je sigurno na zracnici od traktorja, das cez eno gradbeno plosco, nanjo nalozis betonski blok, navezes dovol dolge strike in odvleces. Kolega je tko peljal 480 kg za svoj gumenjak, vlekli sta dve osebi na SUP -ih, dva sta bila pa zraven in mal vodila. Pri potopu betonskega bloka je pa naredil OGROMNO NAPAKO!!!!! Ko se je zacel potapljat z plosco, je tudi sam lastnik tega bloka vtaknil glavo pod vodo, da bo videl kako bo blok pristal. V tistem trenutku je gradbeno plosco vertikalno katapultiral iz vode ene 3metre in nazaj v vodo ene 30-40 cm od njegove glave.
Zmenjeni smo bili da takoj ko ventilcek odvije za izpust zraka zbezimo (odplavajo ) stran, a njega je premagal FIRBEC!
Stvar je zelo enostavna, to lahko naredita tudi samo 2 osebi, vendar pri potopu BEZI!!!!!!
Lpd
polanc
Admiral
Prispevkov: 7076
Pridružen: Če Dec 04, 2008 22:00
Kraj: sevnica

Re: KOCKA ZA PRIVEZ

OdgovorNapisal/-a polanc » Ne Mar 03, 2019 20:32

Saj lahko tako zračnico iz razdalje 40 m varno ustreliš z šibrovko..št šiber 1 kar pomeni 4 mm ali pa PP kar pomeni 8 mm in je v 16 kalibru 12 kroglic v 12 kalibru pa 16 kroglic in sigurn potone in dost daleč si da ti desko ne zažene v glavo.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti