vez na bojo
Moderatorji: moderator2, moderator
vez na bojo
Lep pozdrav vsem morjeplovcem!
Prebral sem že veliko koristnih informacij na vašem forumu,zdej bi pa prosil,če mi lahko svetujete glede veza na bojo.Imam gumenjak zložljiv430 in motor 25 vse skup teže cc 170kg!Vlil bi beton v 20 l plastične vedre in jih povezal med sabo kot mi je že enkrat svetoval mislim da cibro,pa me zanima koliko kg bi bilo dovolj,da bi zjutraj bil čoln tam kjer sem ga navezal?čez dober teden grem v akcijo in ker nimam morskih izkušenj še nobenih bi izkušene prosil za pomoč
Prebral sem že veliko koristnih informacij na vašem forumu,zdej bi pa prosil,če mi lahko svetujete glede veza na bojo.Imam gumenjak zložljiv430 in motor 25 vse skup teže cc 170kg!Vlil bi beton v 20 l plastične vedre in jih povezal med sabo kot mi je že enkrat svetoval mislim da cibro,pa me zanima koliko kg bi bilo dovolj,da bi zjutraj bil čoln tam kjer sem ga navezal?čez dober teden grem v akcijo in ker nimam morskih izkušenj še nobenih bi izkušene prosil za pomoč
Večji uspeh bi dosegel, če bi zabetoniral kvadratne bloke. Okrogli na dnu lažje "shodijo", kadar plovilo močno vleče. Drugače, pa nekaj 100 kg kar mora bit za lažji spanec. Ko je mirno, te bo počakal samo na ketni. Težava je, ko ornk pihne. Takrat pa je dobrodošla rezervna teža. Pa tudi nekaj metrov zelo težke ketne takoj za blokom bo naredilo svoje, kar se varnosti tiče.
Pazi na vezne člene (karabine ipd) s katerimi boš povezoval vse skupaj !!!
Pazi na vezne člene (karabine ipd) s katerimi boš povezoval vse skupaj !!!
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Mislim, da pri takem čolnu ni toliko skrbi, da bi ti ga odneslo, če boš dal dovolj verige in ustrezno težke bloke. Bolj zna biti problem, če veter hitro obrne smer in imaš potem valove pravokotne na veter. Takrat ti pa čoln lahko tudi obrne. Sam sem že prakrat videl kako se je to zgodilo ob nevihtnem zahodniku.
Pri manjših korpomortih je mogoče trba pomisliti tudi na specifično težo (pri istem volumnu čimvečja teža). Mogoče bi b bilo smiselno v beton vliti materjale, ki so težji od betona (jeklo, svinec,...)
Jaz imam korpomorto na mulju in sem na vsakem vogalu kvadratnega bloka pustil ven štrleti pol metra betonskega železa fi 16, ki se je vsedel v mulj.Če pa je dno peščeno, pa bi bilo morda dobro blok "vkopati"v pesek.
Jaz imam korpomorto na mulju in sem na vsakem vogalu kvadratnega bloka pustil ven štrleti pol metra betonskega železa fi 16, ki se je vsedel v mulj.Če pa je dno peščeno, pa bi bilo morda dobro blok "vkopati"v pesek.
mirno morje
-
- Viceadmiral
- Prispevkov: 482
- Pridružen: Po Maj 25, 2009 21:56
Snorček napisal/-a:Si bil že letos kej dol? Menda so postavili okoli 30 boj proti Martinščici, po Krku berem da so vse corpomorte ven pobral!?
Tako je, letos bodo boje in to precej drage v Martinšnici. Tako, da razne "samo gradnje" odpadejo. Pride se mi pa zdi, da 14 kun za meter in to na dan. Tudi, če hočeš za dalj časa, je cena ista
lp Nejc
Imel enak problem, katerega sem rešil sledeče:
Vlil sem beton v 3 posode od Jupola , skupne teže 170 kg . V vsak kos betona je nameščena inox rinka 8mm . Vse skupaj povezano skozi rinko z verigo 8mm do boje. Imam pa gumico 3.8m z napihljivo kobilico . Komplet čolniček z motorjem je težak cca 150kg . Notri sem zvozil vsakega posebaj , ter nato masko na glavo in pod vodo vse skupaj zvezat.
Do sedaj me je gumica vedno počakala. Če je pa neurje ,jo pa vedno potegnem na suho.
Vlil sem beton v 3 posode od Jupola , skupne teže 170 kg . V vsak kos betona je nameščena inox rinka 8mm . Vse skupaj povezano skozi rinko z verigo 8mm do boje. Imam pa gumico 3.8m z napihljivo kobilico . Komplet čolniček z motorjem je težak cca 150kg . Notri sem zvozil vsakega posebaj , ter nato masko na glavo in pod vodo vse skupaj zvezat.
Do sedaj me je gumica vedno počakala. Če je pa neurje ,jo pa vedno potegnem na suho.
- bluesky
- Viceadmiral
- Prispevkov: 539
- Pridružen: To Sep 02, 2008 21:00
- Kraj: Ljubljana Šentvid
- Kontakt:
Vse o izdelavi lastnega mrtvega sidra:
http://www.revijakapital.com/navtika/cl ... lanka=1451
http://www.revijakapital.com/navtika/cl ... lanka=1451
BlueSky
Točno po teh navodilih iz dotičnega članka sem napravil svoj vez. Je "trotl" zihr. Drugače pa ne rabiš jupol kant, ampak navdne kartonaste škatle , katere znotraj oblečeš s PVC folijo . Okoli pa škatle ojačaš s selotejpom. Samo ne pozabi notri namestit "rink" za pritrditev verige. Nekje za orientacijo ,koliko bo teža škatle ,zaradi lažjega transporta do morja ,upoštevaj specifično težo betona cca 2400kg/m3 . Sedaj pa srečno na delo.
Aha , še to ,za v beton uporabi INOX palice s katerih narediš rinke.
Aha , še to ,za v beton uporabi INOX palice s katerih narediš rinke.
Re: vez na bojo
Pozdravljen. Jaz bi na tvojem mestu kupil sidro na bolhi od 20kg za kakih 100eur.
Na sidro bi pripel 15m verige debele 8mm in bojo, se zasidral v globini 3m in šel mirno spat. Če bi se na to bojo vezala jahta od 15metrov in težka 14ton bi to sidro še zmeraj držalo brez se premaknit.
Sidro lahko vsakič dvigneš in odneseš domov. Ali pa se prestaviš v drugi kamp. Sidro lahko tudi prodaš, ko gre poletna sezona mimo.
Če bi pa vseeno rad betonsko utež, pa lahko prebereš tukaj kako se jo vlije:
viewtopic.php?f=15&t=18340&start=45
Na sidro bi pripel 15m verige debele 8mm in bojo, se zasidral v globini 3m in šel mirno spat. Če bi se na to bojo vezala jahta od 15metrov in težka 14ton bi to sidro še zmeraj držalo brez se premaknit.
Sidro lahko vsakič dvigneš in odneseš domov. Ali pa se prestaviš v drugi kamp. Sidro lahko tudi prodaš, ko gre poletna sezona mimo.
Če bi pa vseeno rad betonsko utež, pa lahko prebereš tukaj kako se jo vlije:
viewtopic.php?f=15&t=18340&start=45
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov