Zanima me, če ima kdo zbrane letne stroške, ki jih ima za motornjaka, na katerem je mogoče skromno preživeti (2 osebi) vsaj 3 dni.
Mislim, da bi moral imeti vsaj 6m.
Da vidim, ker me malo matra, da bi nekaj kupil..
Stroški z motornim plovilom
Moderatorji: moderator2, moderator
Stroški z motornim plovilom
Veliko vetra in mirno morje
Pozdravljen!
Ko sem prebral tvoje vprašanje sem si najprej rekel: tule bo pa verjetno toliko odgovorov kolikor nas je, ki imamo čoln.
Pustiva nabavo čolna in priprava za vodo- to je poglavje za sebe. Zavarovanje čolna (naše ali hrvaško je med 50 do 100 EUR. Prevoz, recimo do Dalmacije zopet okrog 100 EUR ( v lastni režiji), spust v morje (najceneje -privatnik v Sukušanu : spust in dvig -60EUR. Potem pa še gorivo in seveda privez, ki pa stane zelo različno.. To je ena varjanta kateri še dodaj pot nazaj domov, ter konzervacijo čolna.
Če ga pelješ na slovensko morje je stvar drugačna, je bliže in ceneje, samo, da za tri dni kot si napisal (če sem prav razumel), pa je bolje, da si izposodiš čoln.
Druga varjanta - moja: čoln v Dalmaciji, privez svoj, servis in konzervacija v lastni režiji. Stroški: vzdrževanje čolna, spust in dvig v morje, ter registracija, zavarovanje in bencin. Ni prehudo, ker ga uporabljam večkrat med letom, če ne več pa vsaj za dva ali tri dni. Je pa lepo in prijetno. kar pomladim in osvežim se. lp
Ko sem prebral tvoje vprašanje sem si najprej rekel: tule bo pa verjetno toliko odgovorov kolikor nas je, ki imamo čoln.
Pustiva nabavo čolna in priprava za vodo- to je poglavje za sebe. Zavarovanje čolna (naše ali hrvaško je med 50 do 100 EUR. Prevoz, recimo do Dalmacije zopet okrog 100 EUR ( v lastni režiji), spust v morje (najceneje -privatnik v Sukušanu : spust in dvig -60EUR. Potem pa še gorivo in seveda privez, ki pa stane zelo različno.. To je ena varjanta kateri še dodaj pot nazaj domov, ter konzervacijo čolna.
Če ga pelješ na slovensko morje je stvar drugačna, je bliže in ceneje, samo, da za tri dni kot si napisal (če sem prav razumel), pa je bolje, da si izposodiš čoln.
Druga varjanta - moja: čoln v Dalmaciji, privez svoj, servis in konzervacija v lastni režiji. Stroški: vzdrževanje čolna, spust in dvig v morje, ter registracija, zavarovanje in bencin. Ni prehudo, ker ga uporabljam večkrat med letom, če ne več pa vsaj za dva ali tri dni. Je pa lepo in prijetno. kar pomladim in osvežim se. lp
"Dalmatino povišču pritrujena"
Ja tud jst mislim, čeprav vem, da je bolj jadralec.
No rabiš res nekje 6 al pa 6.5m, motor priporočam notranji, tam 3.0L je že OK, če hočeš nizke stroške, 4.3L je pa odlična izbira. Za moj okus je najbolje nekaj v stilu Bayliner 2052. Torej ne točno ta čoln ampak nekaj podobnega, katerekoli znamke že. V premcu imaš tako zaprto kabino, ki za dva zadošča... Kuhaš lahko lepo s kuhalniki na kartušo v kokpitu (rabiš nujno 2 komada), manjka ti le WC. Sicer imajo nekateri kemičnega pod posteljo, vendar ne priporočam... Stroški so s takim čolnom dokaj nizki, je pa vse odvisno koliko zapraviš za razne drobnarije in popravila. Če recimo antifouling namažeš sam, si že ful prihranu...
LP
No rabiš res nekje 6 al pa 6.5m, motor priporočam notranji, tam 3.0L je že OK, če hočeš nizke stroške, 4.3L je pa odlična izbira. Za moj okus je najbolje nekaj v stilu Bayliner 2052. Torej ne točno ta čoln ampak nekaj podobnega, katerekoli znamke že. V premcu imaš tako zaprto kabino, ki za dva zadošča... Kuhaš lahko lepo s kuhalniki na kartušo v kokpitu (rabiš nujno 2 komada), manjka ti le WC. Sicer imajo nekateri kemičnega pod posteljo, vendar ne priporočam... Stroški so s takim čolnom dokaj nizki, je pa vse odvisno koliko zapraviš za razne drobnarije in popravila. Če recimo antifouling namažeš sam, si že ful prihranu...
LP
Pri meni je takole:
barka do 8 m
Letni privez v vodi od 1. 4.-30. 9. = 1.600 EUR
Zimovanje = 920 EUR
Servis po sezoni, zavarovanje = 300 EUR
Temu se nekako ne da izognit. Saj bi lahko zimovanje opravil ceneje, toda potem pride prikolica-tehnični, registracija, vožnja itd. Kaj bi res privarčeval je vprašanje.
Ko začenjaš s tem moraš upoštevati še stroške obvezne opreme,
ki tudi ni zanemarljiva.
Veš, je kar pametno, da se prej pozanimaš, ker nekako velja za navtike-to sem prebral pred časom v reviji VAL, da:
Tisti ki priveže nekaj v vodo-na vodo, kasneje ne sprašuje koliko kaj stane!
Prej je treba vedet!
LP
barka do 8 m
Letni privez v vodi od 1. 4.-30. 9. = 1.600 EUR
Zimovanje = 920 EUR
Servis po sezoni, zavarovanje = 300 EUR
Temu se nekako ne da izognit. Saj bi lahko zimovanje opravil ceneje, toda potem pride prikolica-tehnični, registracija, vožnja itd. Kaj bi res privarčeval je vprašanje.
Ko začenjaš s tem moraš upoštevati še stroške obvezne opreme,
ki tudi ni zanemarljiva.
Veš, je kar pametno, da se prej pozanimaš, ker nekako velja za navtike-to sem prebral pred časom v reviji VAL, da:
Tisti ki priveže nekaj v vodo-na vodo, kasneje ne sprašuje koliko kaj stane!
Prej je treba vedet!
LP
Nazadnje spremenil pajer1, dne Če Jan 17, 2008 16:23, skupaj popravljeno 1 krat.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Je že res da zelo rad grem z jadrnico naokoli, vendar pa je zadeva v sezoni odločno predraga za daljši najem. Zato razmišljam o nakupu rabljenega čolna z HR zastavo in privezom v kakšni vasici. Od tam pa na potep naokoli, s postanki v zalivčkih, vsake tri dni pa nazaj v civilizacijo.
Vmes pa kakšna ribica, mehkužec, litrček domačega, nekaj živahnega....z veliko domišljije in je poletje mimo kot bi mignil.
Vmes pa kakšna ribica, mehkužec, litrček domačega, nekaj živahnega....z veliko domišljije in je poletje mimo kot bi mignil.
Veliko vetra in mirno morje
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov