BoatSlip !!!

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » To Dec 13, 2011 19:08

[quote="]
mitja p, od kar jo ima je vsak teden v morju ! :wink:
Tako,da drugič grem tudi jaz zaplavat ! :wink:[/quote]

Ej vidva! Mene nauta vidla do do maja :x
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
Mitja P
Admiral
Prispevkov: 2367
Pridružen: Ne Okt 19, 2008 19:04

OdgovorNapisal/-a Mitja P » To Dec 13, 2011 19:16

Kr en, ti bod kar doma, ta vikend ti kis ulijem v olagumo, ti mi pa samo pošlji ključe, da se bomo do maja lahko mal vozil, da se ti ne bodo polhi zaredil v auspuhu :D :D

Ja evo, ta vikend če bo vreme se grem zapeljat en giro da se trup spere potem pa spet mal zaplavat in naredit kako fotko :D
Uporabniški avatar
Grega295
Admiral
Prispevkov: 3222
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 21:50

OdgovorNapisal/-a Grega295 » Sr Dec 14, 2011 11:28

Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Sr Dec 14, 2011 12:14

Kul zadeva. Mam sicer en pomislek... Pravite da je čoln potem na suhem...? A je to res? Kaj garantira da sta propeler in osovine potem suhe? In dejansko verjetno niso.

Ok sej če tega ni, so skozi v morju. Ampak v tem primeru se voda skoz menjava.

Skrbi me, da potem spajsana slana voda pod slipom malo najeda kovino in s tem nastaja čedalje bolj agresivna. Lahko se tudi prekine tok cinkov ki deluje kontra elektrolizi in tako nastane lokalno področje kjer elektroliza krasno najeda.

S slik je res razvidno da umazanija in školjke lahko samo papa rečejo in v tem pogledu je zadeva super.
Uporabniški avatar
Mitja P
Admiral
Prispevkov: 2367
Pridružen: Ne Okt 19, 2008 19:04

OdgovorNapisal/-a Mitja P » Sr Dec 14, 2011 21:23

Kasaudio, tudi sam nisem verjel, da je barka na suhem. Pa vendar, ko vklopiš črpalko naredi fizika svoje. Plašč se enostavno zvakumira okrog vsakega dela čolna, tako osi kot propelerjev in flapov voda pa enostavno odteče na najnižjo točko, kjer je postavljena črpalka. Plašč in barka nista hidroskopična in ne zadržujeta vlage ampak jo odbijata zato odteče do črpalke.
Zakaj bi ti slana voda najedala čoln ne vem, ker potem te mora biti strah tudi ko ga imaš v morju da ti ga požre.
Je pa tako, da ob prvem dežju pride v plašč deževnica in ti lepo spira čoln z mehko sladko vodo.
Glede galvanskega člena je pa tako. Če je čoln dobesedno na suhem izoliran z materjalom, potem galvanskega člena ni. Naj me popravi kdo če se motim.
Je pa na slikah vidno, da je vse skupaj malo flekasto, verjetno zaradi kisa, ampak važno je, da je popolnoma gladko in čisto.

Lp
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8346
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: Morje

OdgovorNapisal/-a Tex » Če Dec 22, 2011 13:01

A si se že peljal ? Kakšni so rezultati ?
SlikaSlika
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Če Dec 22, 2011 14:40

Kako pa ta kondom na kobilco navlečeš?
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8346
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: Morje

OdgovorNapisal/-a Tex » Če Dec 22, 2011 14:52

kocka napisal/-a:Kako pa ta kondom na kobilco navlečeš?


Z lahkoto !
SlikaSlika

“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Uporabniški avatar
Mitja P
Admiral
Prispevkov: 2367
Pridružen: Ne Okt 19, 2008 19:04

OdgovorNapisal/-a Mitja P » Če Dec 22, 2011 15:43

Tex napisal/-a:A si se že peljal ? Kakšni so rezultati ?


Tex, peljal se bom za silvestra, pa gas do dile, na spojler pa privežem dve bateriji ognjemeta in cigla po zalivu.

Kocka, ti verjetno nimaš kobilice, ampak ti povem, da je montaža povsem enostavna tako na jadrnice kot tudi na gliserje in ostale plavajoče pošasti.

Po novem letu dobite novo podvodno reportažo.

Lp
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Pe Dec 23, 2011 14:36

Mitja: Kocka, ti verjetno nimaš kobilice

Pri nas na dolenjskem imamo kobilce , murenčke, pa še cviček, tako da ....
Zanima me pa vseeno.
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8346
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: Morje

OdgovorNapisal/-a Tex » To Feb 21, 2012 19:06

SlikaSlika

“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
u-r-o-s
Admiral
Prispevkov: 637
Pridružen: So Jul 14, 2007 10:51
Kraj: Celje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a u-r-o-s » To Feb 21, 2012 23:16

Vse lepo in prav, vendar sam ne razmišljam, ker je barka preveč "v pogonu" da bi tole vsakič vlačil gor in dol, sploh za vikende in še pozimi, hvala lepa.

Tole pride v poštev tistim uporabnikom, kateri avgusta zapre barko in pride spet na njo maja :D
LP, Uroš.
Uporabniški avatar
Mike
Admiral
Prispevkov: 1373
Pridružen: To Jul 01, 2008 11:01
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Mike » Sr Feb 22, 2012 09:29

Mitja P napisal/-a:Vidim, da je večini všeč, vendar imate vsi neke pomisleke glede nameščanja in spuščanja.

Prvič, ko nameščaš, ti mogoče vzame kakšne pol urce, naj pove tudi Kr en koliko se je zamudil v nedeljo. Potem ko pa enkrat pozicioniraš vse elastike in vrvice je pa stvar zelo hitra. Plašč potone v minutki, ga potegneš do premca, napihneš, pripneš vrvi, vklopiš črpalko in greš delat druge stvari.
Pri spuščanju je pa še bolj enostavno, odvežeš vrvice in plašč potone na dno, ali pa ga potegneš proti pomolu in ga zavežeš na bitev.
Predno greste domov, je tudi potrebno marsikaj postoriti na barki, pospraviti tendo, obleči jadra v vrečo, oprati čoln itd itd... Car povej koliko časa vlečeš gor zimsko cerado ???
Jaz sem si to vzel v zakup zraven drugih del.

Tudi se mi ne zdi smiselno, da bi to vlekel gor in dol vsak dan. Nikakor ne, če ga namestiš za en teden v mesecu mislim, da je čisto dovolj da tisto kar se je prijelo odmre, obraste se pa itak šele po 2 ali 3 tednih pa še to, če barka stoji. Če pluješ je se pa itak sama čisti.

Lp


Uroš, tukaj se pa motiš. Zadeva je zelo enostavna ko enkrat naštudiraš.
V8 + Jet drive
u-r-o-s
Admiral
Prispevkov: 637
Pridružen: So Jul 14, 2007 10:51
Kraj: Celje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a u-r-o-s » Sr Feb 22, 2012 10:41

Nisem rekal da ni, vendar vseeno mislim da je predolgotrajen postopek za obiskovanje barke za čez vikende.

Predvidevam da izčrpavanje vode na jadrnicah traja še bistveno dlje, zaradi večje količine vode pod barko (kobilica), kar podaljša čas, skratka vsakemu svoje...
LP, Uroš.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Feb 22, 2012 19:49

Hudo dober trik in ko razmisliš, je tudi vse enostavno in logično.

Vodni tlak mehur potisne k barki, zato se črpalki ni treba dosti matrati, da izčrpa vodo (ni treba premagovati razlike tlakov) in zato verjetno gre tudi precej hitreje, kot bi sicer pričakoval.

Živad (rastlinska in živalska) za življenje rabi vodo in kisik - ko je mehur enkrat pritisnjen ob barko (vakuumsko zapakirana) nima ne ena ne druga kaj. Kis - ker je pritisnjeno ob barko je prosti volumen majhen in ga ni treba veliko - raztopi apnenec (školjkice...).

Če črpalka poleg vode izsesa tudi zrak, pri nižjem tlaku voda prej odhlapi (kot pri vakuumski destilaciji ali vakuumsmem sušenju), tako da se posušijo tudi poti, kjer ni neposrednega odčrpavanja. Ampak za oksidacijo suhih površin bi se moral zamenjati zrak, da bi se porabljen kisik zamenjal z drugim in če se v zaradi vakuuma prilimanem mehurju ne, se oksidativna korozija ustavi, ko je porabljen kisik v mehurju.

Sliši se bolje od ultrazvočnih trikov.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti