Pomorske nezgode na Jadranu
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Dober posnetek ja... mi vsako leto to v društvu prikazujemo otrokom vrtca, šol...
Veliko ljudi pa ne ve, da lahko goreče olje pogasiš z dolivanjem hladnega olja ali da vsuješ v ponvo riž
Veliko ljudi pa ne ve, da lahko goreče olje pogasiš z dolivanjem hladnega olja ali da vsuješ v ponvo riž
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Ko sem imel 5 ali 6 let se je slučajno zgodilo, da sem bil sam doma. Takoj sem želel pokazat, da sem odrasel in si sam skuhat večerjo. V litrski lonec sem vlil nekaj olja in čakal, da zavre, nakar bi ubil not jajce. Namesto vrenja se je začelo malo kadit in takoj nato ogenj. Hitro sem reagiral, ugasnil plin, nalil vode v kozarec in jo ulil v lonec. Samo usekalo je in vsa vsebina lonca je bila na stropu, ki je postal črno masten!
Imel sem dvojno srečo. Od sunka je ugasnil ogenj, da nisem skuril hiše. Ker nisem vzel kozice, temveč lonec je usekalo navzgor in ne po meni. Je bila nepozabljiva šola!
Imel sem dvojno srečo. Od sunka je ugasnil ogenj, da nisem skuril hiše. Ker nisem vzel kozice, temveč lonec je usekalo navzgor in ne po meni. Je bila nepozabljiva šola!
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
leon90 napisal/-a:Dober posnetek ja... mi vsako leto to v društvu prikazujemo otrokom vrtca, šol...
Veliko ljudi pa ne ve, da lahko goreče olje pogasiš z dolivanjem hladnega olja ali da vsuješ v ponvo riž
Po tvoji "logiki" bi šlo tudi s hladnim bencinom...
Izbriši svoj post, da ne bo kdo zaveden.
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Ista situacija nastane, če olje ne gori in not vržeš vodo, če je kuhalnik na ogenj recimo plinski.
Skratka tkole ne sam čoln ampak marsikakšna bajta zgori.
Skratka tkole ne sam čoln ampak marsikakšna bajta zgori.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
jandrej napisal/-a:leon90 napisal/-a:Dober posnetek ja... mi vsako leto to v društvu prikazujemo otrokom vrtca, šol...
Veliko ljudi pa ne ve, da lahko goreče olje pogasiš z dolivanjem hladnega olja ali da vsuješ v ponvo riž
Po tvoji "logiki" bi šlo tudi s hladnim bencinom...
Izbriši svoj post, da ne bo kdo zaveden.
Bencin in olje nista isto! Bencin vžgeš z vžigalico v sekundi, ker se vžgejo hlapi, olja pa ne, ker ne hlapi pač pa se vžge ko doseže določeno temperaturo. Z oljem, ki je ima sobno temperaturo pogasiš goreče olje, ker mu le to zmanjša temperaturo.
Ni to bilo napisano po moji logiki, ampak po moji praksi, ker smo to že preizkusili.
Lp
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Za vsak ogenj so potrebne 3 stvari: temperatura, goreča snov, kisik. Eno od teh odvzemi in ne bo gorelo- katero koli.
No, na čolnu bi jaz zabrisal vse skupaj v vodo ali pokril z brisačo.
No, na čolnu bi jaz zabrisal vse skupaj v vodo ali pokril z brisačo.
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Ko smo že pri ognju.
Kako vzdrževati gasilne aparate? Kaj prakticirate? Kam nosite aparate na pregled oz. servis?
Na barki imam tri starejše gasilne aparate. Mislim da so kilski ali mogoče 1,5kg.
Kam ji lahko nesem? Ali je bolj optimalno, da se kupijo novi?
Na koliko časa jih je potrebno pregledovat?
Dajmo se malo izobrazit za večjo varnost.
Kako vzdrževati gasilne aparate? Kaj prakticirate? Kam nosite aparate na pregled oz. servis?
Na barki imam tri starejše gasilne aparate. Mislim da so kilski ali mogoče 1,5kg.
Kam ji lahko nesem? Ali je bolj optimalno, da se kupijo novi?
Na koliko časa jih je potrebno pregledovat?
Dajmo se malo izobrazit za večjo varnost.
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
''Za vsak ogenj so potrebne 3 stvari: temperatura, goreča snov, kisik. Eno od teh odvzemi in ne bo gorelo- katero koli.
No, na čolnu bi jaz zabrisal vse skupaj v vodo ali pokril z brisačo.''
Točno tako.
Marchi..
Jaz nosim gasilne aparate na pregled v naše gasilsko društvo(PGD Ormož). Gasilne aparate pregleduje dosti gasilskih društev po sloveniji, ter tudi privatnikov. Pregled je potrebno opraviti enkrat letno. Cene pregledov pa so odvisne od izvajalcev in pa kaj vse je treba pregledati(menjati). Novi gasilni aparati stanejo odvisno od velikosti-teže. Se pa ga sigurno splača dati pregledati, ker je ceneje kot pa nabaviti novega. Je pa treba menjati aparat ke doseže določeno starost(odvisno od proizvajalca, večinoma je to 20 let).
Priporočam pa ti, da si raje nabaviš enega ali dva 6kg kot pa te 1,5kg, še 6 kg je prazen v 10-15 sekundah.
Se pa v našem društvu sedaj veliko proda bonpet gasilnikov(niso na prah ampak imajo neko snov). Imajo boljšo gasilno vrednost, ter z njimi lahko gasiš praktično vse od olja, benzina, plastike.... in pa ne zasvinjaš z prahom celega prostora. Dobi se tudi sprej(dober je za manjša plovila).
Lp
No, na čolnu bi jaz zabrisal vse skupaj v vodo ali pokril z brisačo.''
Točno tako.
Marchi..
Jaz nosim gasilne aparate na pregled v naše gasilsko društvo(PGD Ormož). Gasilne aparate pregleduje dosti gasilskih društev po sloveniji, ter tudi privatnikov. Pregled je potrebno opraviti enkrat letno. Cene pregledov pa so odvisne od izvajalcev in pa kaj vse je treba pregledati(menjati). Novi gasilni aparati stanejo odvisno od velikosti-teže. Se pa ga sigurno splača dati pregledati, ker je ceneje kot pa nabaviti novega. Je pa treba menjati aparat ke doseže določeno starost(odvisno od proizvajalca, večinoma je to 20 let).
Priporočam pa ti, da si raje nabaviš enega ali dva 6kg kot pa te 1,5kg, še 6 kg je prazen v 10-15 sekundah.
Se pa v našem društvu sedaj veliko proda bonpet gasilnikov(niso na prah ampak imajo neko snov). Imajo boljšo gasilno vrednost, ter z njimi lahko gasiš praktično vse od olja, benzina, plastike.... in pa ne zasvinjaš z prahom celega prostora. Dobi se tudi sprej(dober je za manjša plovila).
Lp
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Najbolje je, ce je aparat vsaki leto pregledan, drugace pa tudi ce je na 3-4 ni nic kaj narobe.
V vsaki poklicni gasilski brigadi te zadeve pregledujejo in polnijo.
V vsaki poklicni gasilski brigadi te zadeve pregledujejo in polnijo.
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Jaz jih nesem vsakih nekaj let na servis Varnosti na Viču v Ljubljani . Niso seveda edini. Narejeno je v dnevu ali dveh. Cena pa nekaj 10 evrov, če se ne motim. Imam še doma in v firmi nekaj aparatov različnih velikosti in vsakič peljem drugo velikost, ker jim pač rok poteče ob različnih mesecih pa ne vem točno koliko pride servis za vsakega posebej.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Ta je tudi zanimiva štorija. DVOJICA HRVATA KRENULA S LOŠINJA, ZASPALA NA BRODU I ZAVRŠILA U ITALIJI.
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Wisdom napisal/-a:Ta je tudi zanimiva štorija. DVOJICA HRVATA KRENULA S LOŠINJA, ZASPALA NA BRODU I ZAVRŠILA U ITALIJI.
Uff, dolg sta mogla spati, da sta prišla do Italije. Vsaj par ur v kosu. To mi na barki med plovbo nikoli ne uspe. Verjetno sta bila fejst zmatrana. Pa tudi smolo sta imela, da sta našla skalo na vzhodni strani Jadrana.
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Najboljši komentar: "a barem su se dobro naspavali"
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Tudi preiskavo o Tej nesreči so zaključili. Ampak glej točko 5 priporočil, a nas poleg izpita za VHF čaka še izpit za rokovanje z radarjem, sonarjem, pa še kaj bi se našlo.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Pomorske nezgode na Jadranu
Znanje uporabe radarja je pri VSEH uradnih osebah porazno. Preverjeno !!!
Najprej je temu kriva aroganca in/ali strah pred nadrejenimi, da ne bom kaj "pomešal" in da se izogme vsakršni odgovornosti.
Zadeve so celo tako pereče, da sploh ne vzdržujejo plovila (preventivno čiščenje, oljenje, poodmazovanje...češ zadeva je v garanciji in se je ne smemo dotikat !?!?. To je čista resnica, zato se ne čudit, da v tako kratkem času dobesedno uničijo zadeve za katere je nam lastnikom več kot jasno, da je potrebno vsaj slano vodo očistit iz bilga in podobno.
V bistvu radarja od uradnih oseb skoraj nihče ne zna uporabljati v polni meri , ki pa je nujna za ekstremne vremenske razmere. V to sem se prepričal na lastne oči. Za nekatere je gain, sea cluter ali pravilno izbran tip automatskega filtra popolna španska vas.
Najprej je temu kriva aroganca in/ali strah pred nadrejenimi, da ne bom kaj "pomešal" in da se izogme vsakršni odgovornosti.
Zadeve so celo tako pereče, da sploh ne vzdržujejo plovila (preventivno čiščenje, oljenje, poodmazovanje...češ zadeva je v garanciji in se je ne smemo dotikat !?!?. To je čista resnica, zato se ne čudit, da v tako kratkem času dobesedno uničijo zadeve za katere je nam lastnikom več kot jasno, da je potrebno vsaj slano vodo očistit iz bilga in podobno.
V bistvu radarja od uradnih oseb skoraj nihče ne zna uporabljati v polni meri , ki pa je nujna za ekstremne vremenske razmere. V to sem se prepričal na lastne oči. Za nekatere je gain, sea cluter ali pravilno izbran tip automatskega filtra popolna španska vas.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov