Majhno, slabo organizirano a vseeno zanimivo!
S temi besedami bi lahko opisali vsakoletni hrvaški sejem v Rijeki. Tudi letos ni bil nič drugače. Organizacija ni najboljša, prostor je dober, vendar ne izgleda nič kaj mondeno, zato se marsikateri samooklicani prodajalec višjega sloja temu sejmu izogne. Je pa sejem vsako leto zanimiv. Zanimiv je predvsem za tiste, ki v žepih nimamo ravno pol miljona in več evrov. Prisotni so praktično vsi proizvajalci in prodajalci manjših hrvašhih in uvoženih plovil. To sejem naredi zanimiv in barvit. Letos smo pogrešali trajekt, ki je bil običajno zasidran na zahodnem delu sejma in na katerem je bila ponudba motorjev. Sejem se je v celoti nekaj zmanjšal izpred prejšnjih let, plovil je bilo manj, nekaj pa je bilo tudi novosti. Kaj vse se je dogajalo si lahko ogledate na naslednjih slikah.
Kot vsako leto, je tudi letos del vhoda zasedal šotor, v katerem se predstavijo predvsem prodajalci motorjev in opreme, pod šotorom pa smo našli tudi nekaj manjših plovil.
Takoj na vhodu je bila novost, Four Winns SL 242. Precej zanimiv design, nekaj novega na Hrvaškem...
Motorji Yanmar so prisotni na vsakem sejmu.
Zanimivi so tudi čolni Eolo, italijanski proizvajalec v sodelovanju s hrvaškim podjetjem, katerega lastnik je slovenec. Zanimiva kombinacija.
Različna oprema za plovila, od motorja, do umetne tikovine.
Propeler za vsako aplikacijo.
Hrvaški proizvajalec SCAM je poznan po hidravličnih krmilih, v zadnjem času pa se je začel ukvarjati tudi z marinizacijo. Sedaj ima v ponudbi celo serijo motorjev z lastno blagovno znamko SCAM. Baza vseh motorjev je japonska Kubota, katero koristi večina proizvajalcev diesel motorjev. V ponudbi je od najmanjšega...
... do največjega s 140 konjskimi močmi.
Majhni ameriški bowrider gliserji proizvajalca Tahoe za neverjetno ceno! S 3.0L vgradnim motorjem že od 10.000 EUR + DDV. Čoln izgleda solidno, design je spodoben, kvaliteta izdelave pa precej slaba in od blizu tudi malo površna. Kaj bo čez nekaj let ne ve nihče, iz izkušenj pa vam povem, da bo čoln precej "ostarel"...
Na reškem sejmu je vsako leto prisotna večina slovenskih zdravilišč in toplic. Zanimivo, vendar mi ni jasno, kaj ima to skupnega z navtiko? Hrvaških zdravilišč ni!
Mercury izvenkrmniki so zasedli dobršen del šotora.
In tako zapustimo vstopni šotor. Ko pridemo na rivo, nas pričaka prikupno sonce, prijetna temperatura, zraven pa poštena burja.
Prvi razstavni prostor zunaj je Garmin. Predstavljenih je nekaj novosti, GPS ploterji z diagonalo 10" in 15" ter merilnik porabe goriva za bencinske motorje.
Vzhodna sejemska riva.
Severna sejemska riva.
Največja barka na sejmu je bila Sessa C52. Poštena barka!
Sessa zna pretiravati z močjo. Že videno na večjih sejmih po Evropi, sedaj pa tudi na Hrvaškem, 3 x 350 HP.
Stari znanec sejmov je tudi Šibenik 800.
Novost na sejmu je še en izdelek iz Raba. Gospod Zdravko Pičuljan je v sorodstvu z bolj poznanimi brati Pičuljan, z brodogradnjo se ukvarja že celo življenje. Sedaj pa je naredil prvi resen model na trgu, Fortuna 730. Barka je izpodrivna s predelanim zadnjim delom, tako da bi jo ocenil kot pravega poldeplasmanca! Plovba je mirna, barka je grajena zelo trdno, kar se občuti takoj, ko stopiš nanjo. Edini problem, ki ga vidim je, da je na las podobna prvi generaciji Pičuljana 720, drugačna je le krma. To je že izzvalo zamero, tako da se je "žlahta" skregala...
Skipersko mesto Fortune 730. Lepo in pregledno, le položaj za krmilom je bolj tako-tako. Prostora je malo premalo.
Precej prostora v notranjosti in zelo kvalitetna izdelava.
Tudi Grašo je redni gost manjših sejmov.
Namenska gumica, ki premore 11 dirkalnih sedežev za goste in 2 za posadko. Namen je hiter prevoz oseb, vodni taksi...
Adex iz Zadra je bil prisoten z dvema modeloma Adex 25 in Adex 29, precej pa je tudi zanimanja za novi Adex 37, ki bo prvič zaplul pozimi. Na podlagi računlniških renderjev in skic so v naprej prodana že 3 plovila!
Jadrnice so v Rijeki zelo redek gost, letos sta bili razstavljeni le dve.
Na drugem koncu pa še dve, vendar ti dve sta bili tam le za predstavitev slovenskih jader Victory Sails.
Tudi hrvaško-italijanski Unimar je prisoten na vsakem sejmu. Evinrude, Vetus in oprema za plovila so njihova stalnica.
Manjša plovila Atlantic.
Zodiac v kombinaciji s Suzukijevimi izvenkrmniki.
Slovenski Lexmar s svojim gliserjem.
Vse dni je bilo precej živo.
Novost so tudi Poljska plovila Guernsey, ki spadajo v korporacijo Brunswick oziroma Mercury Marine. Zanimiva barka je Guernsey 34, koncept je odličen, izdelava pa katastrofalno slaba! Že res, da je cena spodobna, vendar za tako kvaliteto, hvala lepa! Ko stopiš na barko, se povsod vidi cenenost, zelo zmoti tudi odstapljanje tikovine na povsem novi barki.
Cockpit Guernsey 34.
"Rumenčki" o katerih smo na forumu že govorili.
In njihovo prevozno sredstvo, ki zmore marsikaj...
Jo poznate? Našli smo jo na sejmu, na razstavljenem plovilu, ki je v lasti enega od naših članov.
Tako, to je na kratko vse iz Rijeke. Splošni vtis je, da je letos sejem malenkost nazadoval, vendar pa so razstavljalci kljub vsemu zadovoljni. Obisk je bil kar pošten in po moji oceni bo sejem naslednje leto spet večji. Tisti, ki so letos manjkali in so prišli samo na ogled bodo verjetno naslednje leto spet tu. Vsaj nekaj od njih s katerimi sem se pogovarjal. Upam, da v prihodnjem letu kaj več naredi tudi organizator, saj ima sejem velik potencial.
Sejem - Nautica Rijeka 2008 - Poročilo
Moderatorji: moderator2, moderator
Poznano
Ja,je pa res poznana zastavica,še bolj pa barka!
Re: Sejem - Nautica Rijeka 2008 - Poročilo
admin napisal/-a:Hrvaški proizvajalec SCAM je poznan po hidravličnih krmilih, v zadnjem času pa se je začel ukvarjati tudi z marinizacijo. Sedaj ima v ponudbi celo serijo motorjev z lastno blagovno znamko SCAM. Baza vseh motorjev je japonska Kubota, katero koristi večina proizvajalcev diesel motorjev. V ponudbi je od najmanjšega...
Samo za informacijo o zacetku ukvarjanja SCAM-a z mariniziranjem motora. Jaz imam njihov motor star 20 let.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost