Sejem - Nautica Rijeka 2008 - Poročilo

Vabila in poročila z navtičnih sejmov in navtičnih dogodkov

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

Sejem - Nautica Rijeka 2008 - Poročilo

OdgovorNapisal/-a admin » To Sep 30, 2008 22:18

Majhno, slabo organizirano a vseeno zanimivo!

S temi besedami bi lahko opisali vsakoletni hrvaški sejem v Rijeki. Tudi letos ni bil nič drugače. Organizacija ni najboljša, prostor je dober, vendar ne izgleda nič kaj mondeno, zato se marsikateri samooklicani prodajalec višjega sloja temu sejmu izogne. Je pa sejem vsako leto zanimiv. Zanimiv je predvsem za tiste, ki v žepih nimamo ravno pol miljona in več evrov. Prisotni so praktično vsi proizvajalci in prodajalci manjših hrvašhih in uvoženih plovil. To sejem naredi zanimiv in barvit. Letos smo pogrešali trajekt, ki je bil običajno zasidran na zahodnem delu sejma in na katerem je bila ponudba motorjev. Sejem se je v celoti nekaj zmanjšal izpred prejšnjih let, plovil je bilo manj, nekaj pa je bilo tudi novosti. Kaj vse se je dogajalo si lahko ogledate na naslednjih slikah.

Kot vsako leto, je tudi letos del vhoda zasedal šotor, v katerem se predstavijo predvsem prodajalci motorjev in opreme, pod šotorom pa smo našli tudi nekaj manjših plovil.

Takoj na vhodu je bila novost, Four Winns SL 242. Precej zanimiv design, nekaj novega na Hrvaškem...
Slika

Motorji Yanmar so prisotni na vsakem sejmu.
Slika

Zanimivi so tudi čolni Eolo, italijanski proizvajalec v sodelovanju s hrvaškim podjetjem, katerega lastnik je slovenec. Zanimiva kombinacija.
Slika

Različna oprema za plovila, od motorja, do umetne tikovine.
Slika

Propeler za vsako aplikacijo.
Slika

Hrvaški proizvajalec SCAM je poznan po hidravličnih krmilih, v zadnjem času pa se je začel ukvarjati tudi z marinizacijo. Sedaj ima v ponudbi celo serijo motorjev z lastno blagovno znamko SCAM. Baza vseh motorjev je japonska Kubota, katero koristi večina proizvajalcev diesel motorjev. V ponudbi je od najmanjšega...
Slika

... do največjega s 140 konjskimi močmi.
Slika

Majhni ameriški bowrider gliserji proizvajalca Tahoe za neverjetno ceno! S 3.0L vgradnim motorjem že od 10.000 EUR + DDV. Čoln izgleda solidno, design je spodoben, kvaliteta izdelave pa precej slaba in od blizu tudi malo površna. Kaj bo čez nekaj let ne ve nihče, iz izkušenj pa vam povem, da bo čoln precej "ostarel"...
Slika

Na reškem sejmu je vsako leto prisotna večina slovenskih zdravilišč in toplic. Zanimivo, vendar mi ni jasno, kaj ima to skupnega z navtiko? Hrvaških zdravilišč ni!
Slika

Mercury izvenkrmniki so zasedli dobršen del šotora.
Slika

In tako zapustimo vstopni šotor. Ko pridemo na rivo, nas pričaka prikupno sonce, prijetna temperatura, zraven pa poštena burja.

Prvi razstavni prostor zunaj je Garmin. Predstavljenih je nekaj novosti, GPS ploterji z diagonalo 10" in 15" ter merilnik porabe goriva za bencinske motorje.
Slika

Vzhodna sejemska riva.
Slika

Severna sejemska riva.
Slika

Največja barka na sejmu je bila Sessa C52. Poštena barka!
Slika

Sessa zna pretiravati z močjo. Že videno na večjih sejmih po Evropi, sedaj pa tudi na Hrvaškem, 3 x 350 HP.
Slika

Stari znanec sejmov je tudi Šibenik 800.
Slika

Novost na sejmu je še en izdelek iz Raba. Gospod Zdravko Pičuljan je v sorodstvu z bolj poznanimi brati Pičuljan, z brodogradnjo se ukvarja že celo življenje. Sedaj pa je naredil prvi resen model na trgu, Fortuna 730. Barka je izpodrivna s predelanim zadnjim delom, tako da bi jo ocenil kot pravega poldeplasmanca! Plovba je mirna, barka je grajena zelo trdno, kar se občuti takoj, ko stopiš nanjo. Edini problem, ki ga vidim je, da je na las podobna prvi generaciji Pičuljana 720, drugačna je le krma. To je že izzvalo zamero, tako da se je "žlahta" skregala...
Slika

Skipersko mesto Fortune 730. Lepo in pregledno, le položaj za krmilom je bolj tako-tako. Prostora je malo premalo.
Slika

Precej prostora v notranjosti in zelo kvalitetna izdelava.
Slika

Tudi Grašo je redni gost manjših sejmov.
Slika

Namenska gumica, ki premore 11 dirkalnih sedežev za goste in 2 za posadko. Namen je hiter prevoz oseb, vodni taksi...
Slika

Adex iz Zadra je bil prisoten z dvema modeloma Adex 25 in Adex 29, precej pa je tudi zanimanja za novi Adex 37, ki bo prvič zaplul pozimi. Na podlagi računlniških renderjev in skic so v naprej prodana že 3 plovila!
Slika

Jadrnice so v Rijeki zelo redek gost, letos sta bili razstavljeni le dve.
Slika

Na drugem koncu pa še dve, vendar ti dve sta bili tam le za predstavitev slovenskih jader Victory Sails.
Slika

Tudi hrvaško-italijanski Unimar je prisoten na vsakem sejmu. Evinrude, Vetus in oprema za plovila so njihova stalnica.
Slika

Manjša plovila Atlantic.
Slika

Zodiac v kombinaciji s Suzukijevimi izvenkrmniki.
Slika

Slovenski Lexmar s svojim gliserjem.
Slika

Vse dni je bilo precej živo.
Slika

Novost so tudi Poljska plovila Guernsey, ki spadajo v korporacijo Brunswick oziroma Mercury Marine. Zanimiva barka je Guernsey 34, koncept je odličen, izdelava pa katastrofalno slaba! Že res, da je cena spodobna, vendar za tako kvaliteto, hvala lepa! Ko stopiš na barko, se povsod vidi cenenost, zelo zmoti tudi odstapljanje tikovine na povsem novi barki.
Slika

Cockpit Guernsey 34.
Slika

"Rumenčki" o katerih smo na forumu že govorili.
Slika

In njihovo prevozno sredstvo, ki zmore marsikaj...
Slika

Jo poznate? Našli smo jo na sejmu, na razstavljenem plovilu, ki je v lasti enega od naših članov. :)
Slika


Tako, to je na kratko vse iz Rijeke. Splošni vtis je, da je letos sejem malenkost nazadoval, vendar pa so razstavljalci kljub vsemu zadovoljni. Obisk je bil kar pošten in po moji oceni bo sejem naslednje leto spet večji. Tisti, ki so letos manjkali in so prišli samo na ogled bodo verjetno naslednje leto spet tu. Vsaj nekaj od njih s katerimi sem se pogovarjal. Upam, da v prihodnjem letu kaj več naredi tudi organizator, saj ima sejem velik potencial.
Uporabniški avatar
Novinec
Admiral
Prispevkov: 2569
Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
Kraj: Sailing on the world
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Novinec » Če Okt 02, 2008 17:17

Lepo in izčrpno poročilo. Fotke so lepe in spodnja fotka mi je zelo všeč. Kar nekako znana mi je.
LP
"Morje je med vsemi opojnostmi najbolj opojno!"
...........................................................(J.H.)
boki
Kapitan
Prispevkov: 152
Pridružen: Po Mar 17, 2008 20:32
Kraj: Krk

Poznano

OdgovorNapisal/-a boki » Če Okt 02, 2008 20:32

Ja,je pa res poznana zastavica,še bolj pa barka! :D
Uporabniški avatar
opus
Kontraadmiral
Prispevkov: 242
Pridružen: To Maj 13, 2008 16:22
Kraj: Pula

Re: Sejem - Nautica Rijeka 2008 - Poročilo

OdgovorNapisal/-a opus » So Okt 18, 2008 11:10

admin napisal/-a:Hrvaški proizvajalec SCAM je poznan po hidravličnih krmilih, v zadnjem času pa se je začel ukvarjati tudi z marinizacijo. Sedaj ima v ponudbi celo serijo motorjev z lastno blagovno znamko SCAM. Baza vseh motorjev je japonska Kubota, katero koristi večina proizvajalcev diesel motorjev. V ponudbi je od najmanjšega...


Samo za informacijo o zacetku ukvarjanja SCAM-a z mariniziranjem motora. Jaz imam njihov motor star 20 let. :D
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » So Okt 18, 2008 19:44

Ja Opus, drži, mogoče sem malo nejasno napisal. Pred časom je SCAM delal marinizacijo butično, sedaj pa je resen igralec na trgu. Motorji so pod njegovo blagovno znamko, izgledajo lepo, tako da je možen uspeh izven hrvaških meja.

LP
Uporabniški avatar
opus
Kontraadmiral
Prispevkov: 242
Pridružen: To Maj 13, 2008 16:22
Kraj: Pula

OdgovorNapisal/-a opus » Sr Okt 22, 2008 15:58

Koliko sem informiran, vec ih prodajajo van hrvaske.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost