Sejem Zagreb

Vabila in poročila z navtičnih sejmov in navtičnih dogodkov

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Mar 03, 2010 18:29

Seveda je lepa jahtica tale nova 980, samo ima pač lastnosti tradicije, za katere nisem rekel, da so slabe, sploh ne, samo je pa drugačna. Recimo nekaj detajlov, ki jih vidiš tudi na dveh slikah 980 in Elevna...

1. Po boku so kanali, ki imitirajo leseno gradnjo iz letvic. Eleven tega nima!
2. Od krme proti premcu se v dolžini 3/4 trupa razprostira ojačitvena letev, ki je tukaj zato, da barka izgleda bolj tradicionalno. Eleven spet tega nima!
3. Krma je zgoraj polkrožna (tipa italijanski guc oziroma gozzo), v vodi pa gliserska oziroma je tak spojler... Spet Eleven tega nima!
4. Nekaj pa ga loči od tradicije... To je prvi Pičuljan, ki nima račjega kljuna ali delfinjere... No to pa Eleven ima, kar ga dela malenkost tradicionalnega.
5. Pri 980 so trup naredili povsem brez tunelov za propelerje! Eleven ima poltunele. Prednost gladkega gliserskega trupa, kot je pri 980 je definitivna, so pa gredi zato postavljene pod bolj ostrim kotom, kar je slabše! Kakšna je končna bilanca bi bilo zanimivo vedeti oziroma narediti 2 trupa, enega s poltuneli, drugega pa gladkega...
6. Spojnica spodnjega in zgornjega dela trupa je pri 980 odeta v gumijasto zaključno letev, pri Elevnu pa je kovinska kromirana... Kaj to pomeni ne vem, sicer ni grdo, bi pa dodalo nekaj luksuza, če letev nebi bila gumijasta, je pa res, da je takšna bolj praktična...

Razlik in podobnosti je verjetno še mnogo mnogo so pa te neke osnovne...
:wink:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov