Poročilo s salona plovil v Ljubljani je zelo kratko, vendar glede na videno in tudi pričakovano, je celo zelo obsežno... Pač sejem je tako majhen, da v taki obliki zagotovo ne more preživeti. Razstavljalcev plovil je bilo nekaj, precej pa se jih sejma tudi ni udeležilo. Razloga za to sta dva. Prvi je zagotovo majhnost in neatraktivnost za prodajalce, saj je kupcev tukaj izredno malo, drugi pa letošnja neumna postavitev termina, ki se je pokrival z Düsseldorfom. Sejem Salon plovil se odvija skupaj s še dvema sejmoma in sicer sejmom Turizem in prosti čas ter sejmom Kamping in karavaning. Tako združevanje je mogoče koristno, saj pripelje večje število obiskovalcev, po drugi strani pa odbije navtike, ki jim gre razno degustiranje lokalnih jedi na živce in ne sodi v ta krog... Moje osebno mnenje je, da mora navtika ostati navtika! Tako kot naš forum, brez "off-topic" stvari.
Kakšnih posebnih novosti nismo videli, razstavljena so predvsem plovila dolžin od 5 do 8 metrov. Nekaj je bilo tudi manjših gumenjakov, manjkalo pa je kup ponudnikov srednjih gumenjakov dolžine okrog 4,5 m.
No večji del prostora so zasedli avtodomi, prikolice in predstavitve različnih turističnih agencij, kmečkih turizmov, term...
Celoten sejem je stlačen v eno halo, skoraj vse razstavljeno pa se vidi že na naslednjih dveh slikah.
Nekaj cenovno dostopnih fishermanov je zapiral "vrt" okrepčevalnice.
Zelo dober čoln slovenskega proizvajalca Obsession Marine iz Vrhnike. Čoln sem lansko leto tudi preizkusil in lahko rečem, da so plovne lastnosti odlične, 150 konjski Evinrude na krmi pa daje vedno ogromno moči...
Med največjimi na sejmu so bili čolni dolžine 27 čevljev.
Nekaj malega smo lahko videli tudi navtične opreme in pomožnih čolničkov z majhnimi motorji.
No da pa sejem le ni bil brez veze, je vsaj zame poskrbel Four Winns-ov model SL262. Gre za v ameriki precej popularen čoln iz serije "deck boats". Dejansko je to bowrider, ki pa nima ošiljenega premca, s tem pa pridobi v njem precej več prostora. Trup je po bokih posebej povišan, lepega pa naredi še kvalitetna izdelava, dobre barvne kombinacije in luksuzni detajli. Mene osebno na njemu moti le cenen T-top, ki bi nujno moral izgledati bolj masiven in lepše narejen. Čeprav nisem pristaš odprtih čolnov, me je ta model navdušil...
Njegov cockpit je zelo prostoren, izgleda lično in tudi uporabno. Nanj lahko v sili povabite tudi 10 kolegov, pa boste še vedno vsi lahko v miru pili svoje pivo.
Kontinuiteta modernega dizajna se pozna tudi na armaturni plošči.
Tako, majhen sejem kratko poročilo. Večina vas je tudi obiskala to "revščino" in tako ne rabite posebnega komentarja. Če pa koga slučajno zanima še kaj več, pa naj javi...
Lep pozdrav,
Administrator
Salon plovil Ljubljana 2008 - poročilo
Moderatorji: moderator2, moderator
Tudi jaz sem obiskal ljubljanski sejem. Letos se je navtiki pridružil tudi "caravaning sejem". Opazil sem jadrnico Odin. Podobna je Imexusu ali Mcgreogrju. Torej, poleg jadrnice imaš tudi motorni čoln, recimo temu tako.
Me zanima, kdo kej več ve o Odinu ali Imexusu? Kakega porekla je Odin, kdo je zastopnik v Sloveniji.... Mislim, da lahko izbiraš med notranjim ali zunanjim motorjem? Je tako?
LP
Me zanima, kdo kej več ve o Odinu ali Imexusu? Kakega porekla je Odin, kdo je zastopnik v Sloveniji.... Mislim, da lahko izbiraš med notranjim ali zunanjim motorjem? Je tako?
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta