impeler

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

CLIFF
Poročnik fregate
Prispevkov: 63
Pridružen: Sr Maj 14, 2008 22:27
Kraj: postojna

OdgovorNapisal/-a CLIFF » Po Jul 14, 2008 21:01

Sam sem upošteval nasvet od Atiloneja in impeler in samo ohišje dodobra namazal. Uporabil sem mast katero voda ne izpira tako hitro je pa dejstvo da enkrat jo spere pa naj bo še tako dobra.
ribon
Kapitan fregate
Prispevkov: 119
Pridružen: To Jul 10, 2007 22:59
Kraj: vrhnika

OdgovorNapisal/-a ribon » Po Jul 14, 2008 21:11

Colski ključi pridejo prav pri motorjih ameriškega izvora. Če imaš Tomosa ali kakšnega japonca pa jih ne rabiš.
Uporabniški avatar
stojko
Viceadmiral
Prispevkov: 464
Pridružen: So Jun 21, 2008 16:50
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a stojko » Po Jul 14, 2008 22:05

CLIFF napisal/-a:Sam sem upošteval nasvet od Atiloneja in impeler in samo ohišje dodobra namazal. Uporabil sem mast katero voda ne izpira tako hitro je pa dejstvo da enkrat jo spere pa naj bo še tako dobra.
Kaj pa če mast zamaši dovodne oz. odvodne luknje? Preveč masti tudi včasih škodi, je že bolje malo masti iz mastnih rok...
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Po Jul 14, 2008 22:52

CLIFF napisal/-a:Sam sem upošteval nasvet od Atiloneja in impeler in samo ohišje dodobra namazal. Uporabil sem mast katero voda ne izpira tako hitro je pa dejstvo da enkrat jo spere pa naj bo še tako dobra.

Pozdravljen CLIFF !
Poglej prvi prispevek na drugi strani, kjer sem napisal, da se impeler namaže samo za prve obrate in lažjo montažo. Kasneje pa ga "maže" samo voda.
LP
Uporabniški avatar
klemen
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 134
Pridružen: Po Maj 28, 2007 17:01
Kraj: Podmežakla

OdgovorNapisal/-a klemen » To Jul 15, 2008 07:45

ribon napisal/-a:Gelde na to da ste "pravi strokovnjaki" bi priporoča, da preden uničite kakšen motor, pojdite na servis. Bo ceneje in bolje narejeno. Še posebej če niste nikoli počeli kaj takega.

Brez zamere ribon, ampak lahko je tebi, ki si se že rodil pameten in vseved! Eni se pač učimo, in kot pravi Admin, ti nekaj lastnega poznavanja delovanja motorja lahko na morju pride zelo prav.
autokamp
Viceadmiral
Prispevkov: 592
Pridružen: Po Jul 09, 2007 13:39

OdgovorNapisal/-a autokamp » To Jul 15, 2008 11:01

Seveda se učimo...Ni pa fajn zaradi neznanja uničiti mašino za 3000 EUR. Zato je po moje še vedno bolje upoštevati Ribonov nasvet za na servis in kakšna dva po dvajset EUR manj v denarnici. Vsaj za prvič...
ribon
Kapitan fregate
Prispevkov: 119
Pridružen: To Jul 10, 2007 22:59
Kraj: vrhnika

OdgovorNapisal/-a ribon » To Jul 15, 2008 15:40

Fino je, če ti tudi "enostavne" stvari nekdo prej pokaže, Ta "nekdo" naj ne bo sosed iz sosednejga bloka ki je enkrat....že popravljal kosilnico.

Potem boš pa tudi na morju kaj sam pošraufal. Tako da doma poiskušaš nekaj popravit, potem na morju res rabiš strokovnjaka da tvoje napake popravi. Pa še srečo imaš, če ti crkne v marini in ne nekje na odprtem.

Najbrž vas večina ne popravlja avtomobilov kar doma, pre hišami...bloki..Greste na servis ali pa k nekomu ki vsaj nekaj ve in malo " fuša"

Tako na daljavo, je pa težko popravljat karkoli...
CLIFF
Poročnik fregate
Prispevkov: 63
Pridružen: Sr Maj 14, 2008 22:27
Kraj: postojna

OdgovorNapisal/-a CLIFF » To Jul 15, 2008 17:19

Atilone hvala za tvojo skrb ampak nič bat, impelerja nisem namazal z eno kilo masti. Motor deluje je pa res da prejšnji lastnik ni niti malo skrbel zanj. Kmalu prilepim tudi slike.

Lep pozdrav in hvala za pomoč!
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 2530
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » To Jul 15, 2008 19:54

Moje mnenje je pa tako: Popravljaj sam, če imaš dovolj časa in veselje do tega, vsekakor pa si priskrbi dobra navodila, npr originalni service manual ali pa vsaj takšna, ki jih ponujajo Seloc ali Clymer ali podobni. Če v navodilih ni vse jasno, pustii in pelji na servis.
__________________
lp
motorni
autokamp
Viceadmiral
Prispevkov: 592
Pridružen: Po Jul 09, 2007 13:39

OdgovorNapisal/-a autokamp » Sr Jul 16, 2008 10:51

Sicer pa komentarji v stilu, "da se je že nekdo rodil pameten in vseved" sigurno ne prinašajo rešitve problema, zato menim, da je Klemenova opazka več kakor odveč in nepotrebna.
Uporabniški avatar
ss9940
Viceadmiral
Prispevkov: 435
Pridružen: Če Apr 10, 2008 19:15
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ss9940 » Sr Jul 16, 2008 11:23

Originalni impelerji imajo namesto masti zraven malo vrečkico z glicerinom; pri montaži ga prav tako namažete po ohišju za manj trenja pri prvem zagonu... Razlika med glicerinom in mastjo? Nimam pojma kar se tiče mazanja (po moje je mast boljša, pa me ostali popravite), je pa v ekološkem vidiku...

LP

SS
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo naredili dobro prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat?
Uporabniški avatar
stojko
Viceadmiral
Prispevkov: 464
Pridružen: So Jun 21, 2008 16:50
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a stojko » Sr Jul 16, 2008 14:24

Kolikor sem jaz obveščen, mast razjeda gumo, zato jo mažemo z glicerinom ali vazelinom.
ribon
Kapitan fregate
Prispevkov: 119
Pridružen: To Jul 10, 2007 22:59
Kraj: vrhnika

OdgovorNapisal/-a ribon » Sr Jul 16, 2008 15:01

Masti je veliko vrst, tako kot tudi gum, posploševanje ni mogoče
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Jul 16, 2008 19:00

Ja ribon, se strinjam, da so različne variante vsega... Ampak v globalu je pa tako, da VSAKO gumo razjeda OLJE! Pač nekatere so zelo odporne, vendar še vedno ne. Nekatere imajo primes silikona, ki močno poveča odpornost. Tam kjer je potrebna 100% tesnost in obstojnost, so tesnila silikonska. No guma impelerja pa ni nič kaj posebej odporna in če jo namažete z mastjo ali motornim oljem, ter tako pustite nekaj mesecev, boste videli katastrofo. Kot pravi SS, impeler se maže z glicerinom ali največ samo z mastnimi rokami. Impeler ne potrebuje prav nobenega mazanja, mažemo predvsem zaradi lažje montaže in pa mogoče še prvega obrata, vendar to je že bolj brez veze, saj je voda načelno takoj zraven...

LP
ribon
Kapitan fregate
Prispevkov: 119
Pridružen: To Jul 10, 2007 22:59
Kraj: vrhnika

OdgovorNapisal/-a ribon » Sr Jul 16, 2008 19:42

V službi imamo več vrst medijev, od kislin, lugov, topil, tudi nekaj eksotike se najde in za vse medije se najde prava guma, mogoče teflon...Obstajajo katalogi ki ti točno povejo kaj paše skupaj in kaj ne.
Res je, da je impeler občutljiv olje (motorno), hotel sem povedat samo to, da je posploševanje hudo nevarna stvar. Zato če ne veš točno, ne posplošuješ!

Kdo je na strani

Po forumu brska: dedeha in 8 gostov