Popolna obnova Elan GT 070

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

Denii
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 45
Pridružen: To Jun 10, 2014 14:16
Kraj: Žalec - Vrbje

OdgovorNapisal/-a Denii » Sr Jun 18, 2014 20:26

Do tega dela bo še preteklo par tednov :)

Danes sem obrnal zgornji del in videl da ima zadaj na vsaki strani nafilan purpen, baje je to zarad tega če bi se čoln potaplju da se ne potopi čisto ??

Ali lahko jst to odstranim pa če je potreben nazaj potem novega nafilam ?

Slika
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Sr Jun 18, 2014 20:29

lahk nafilaš novega ampak ne purpen! Več o tem boš našel že napisanega. Kaj to je in kje dobiš. Mal bo treba sicer pobrskat...
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4395
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Sr Jun 18, 2014 20:45

http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=87077


Potreboval boš najmanj dva kompleta, priskrbi ti jih pa v treh ali štirih dneh Primuseva žena. Kontaktiraj jo na prodaja@primus.com
Špricneš ga šele potem, ko si popolnoma gotov in to vsaj skoz cev z 13 mm luknjo. Jaz sem enkrat napravil totalno štalo pred delavnico, ko mi je zaradi premajhne bencinske cevke le ta eksplodirala in je špricnilo naokrog.


p.s.
Ko režeš bodi pazljiv in reži na tak način, da bo čim lažje ponovno zalaminirat po možnosti brez vogalnih spojev, kjer tkanino kriviš po zunanjem robu vogala. Zna bit zoprno, da spraviš zrak ven.
Denii
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 45
Pridružen: To Jun 10, 2014 14:16
Kraj: Žalec - Vrbje

OdgovorNapisal/-a Denii » Sr Jul 02, 2014 22:53

Projekt 1. ustavljen oz. odstranjen, po dobrem premisleku in še dodatnem ogledu čolna tudi podna sem se odločil da projekt ustavim ker je enostavno preveč dela tudi z določenimi področji kjer so razbita. In padla je odločitev da poiščem drugi čoln vsaj cel.

In tako sem domov privlekel še enega istega..


Slika

( sem ga že malo oskubil )

Na čolnu so se že pričela dela, in na njem bom postoril isto torej zamenjal krmno steno in uredil poden kateri po prvi oceni izgleda slabo :)

Jutri več slik
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4395
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Če Jul 03, 2014 07:11

Bistvena dela gliserja sta dno in krmna stena. Vse ostalo je več ali manj kozmetika.
Matic1
Kapitan
Prispevkov: 181
Pridružen: Sr Maj 23, 2012 08:42

OdgovorNapisal/-a Matic1 » Če Jul 03, 2014 08:12

O mater da se vam da s tem ukvarjat svaka čast. Želim vam da bi vsaj kaj zaslužili s tem....Meni se še spolirat ne da podna in prikole poflikat....
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Če Jul 03, 2014 14:15

Zaslužo bo pa ziher ja in to velik! Nevem zakaj je use u dnarju? Res da ne leti iz zraka ampak člouk si ni tole kupo da bi kaj prišparo ampak da bo užival v delu in kasneje na vodi! Z vsemi stroški je vrjetno seznanjen... V kolikor še ni še pa ziher bo :twisted: In računice tu nikol ni.
Denii
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 45
Pridružen: To Jun 10, 2014 14:16
Kraj: Žalec - Vrbje

OdgovorNapisal/-a Denii » Če Jul 03, 2014 15:27

Zasluzil ne bomo nič ker projekt delam zase, na koncu vsaj vem kaj bom imel in kako sem naredil. Časa imam do drugega leta tako da se stroški lepo razporedijo.
Če kdo želi prejšnji čoln lahko si ga pride iskat drugače roma na odpad..
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Če Jul 03, 2014 16:53

@matic1
    Da se mi tudi dihat, čeprav mi za to nihče nič ne plača, pa je tudi več ali manj ves čas treba početi :lol: :lol: :lol:
@Denii
    Slika in dober opis problemov, dobra vprašanja in razumna odločitev.

    Mimogrede, temule so tudi podarili barko in jo je bilo v bistvu tudi treba podreti in nanovo narediti, preden se je z njo podal sam okoli sveta.
    Slika

    Piše, da bi moral sliko prekopirati - pa mi shranjevanje tja, kamor sem običajno dajal, zaradi sprememb varnosti jave ne dela... O priliki, do takrat pa dobiš, če klikneš na tisto zgoraj.


    Če se ti da, lepo prosim, poslikaj, prilepi in pokomentiraj še tiste reči, ki so te pri 'projektu 1' prepričale, da si se odločil poiskati drugo lupino. To utegne priti zelo prav komu, ki bo kasneje še brez izkušenj nabavljal rabljen čoln, da bo dobil malo predstave, na kaj gledati pri ogledu.

    Že zdaj pa sem tudi na tole temo dal povezavo v kazalo Popravila, predelave, gradnja, vzdrževanje v bazi znanja.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Denii
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 45
Pridružen: To Jun 10, 2014 14:16
Kraj: Žalec - Vrbje

OdgovorNapisal/-a Denii » To Jul 08, 2014 00:39

No takole Projekt 1 je bil ustavljen ker je enostavno preveč mest na katerem je čoln poškodovan tako na spodnjem kot tudi zgornjem delu, prav tako na nekaterih delih poškodovan tudi rob čolna. Poden obnovljen vendar pri ojačitvah na straneh popokan in tako je celotna spodnja lupina razmajana. Še slike...

Slika

Slika

Slika

Slika

Je pa danes prvi projekt romal k novemu lastniku upam da ga ne bo minilo do dela :)

Projekt 2 nadaljujem odstranjena zadnja deska v enem kosu po sredini še kr lepo ohranjena po strani že kr gnila.. Se pa vidi da je ta čoln še original torej ga še ni nobeden odpiral in obnavljal...Vidi se tudi da laminat tudi zadnji del ni zažgan...
Denii
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 45
Pridružen: To Jun 10, 2014 14:16
Kraj: Žalec - Vrbje

OdgovorNapisal/-a Denii » To Jul 08, 2014 00:45

PA še nekaj slik projekt 2, torej ponovno čoln na dva dela ( mi že skoraj ni delalo več težav :) ), odstranitev zadnje stene..

Slika

Slika

Slika

Slika
Denii
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 45
Pridružen: To Jun 10, 2014 14:16
Kraj: Žalec - Vrbje

OdgovorNapisal/-a Denii » So Jul 12, 2014 00:25

Končno dobil vezano ploščo okume in že iz nje izrezal krmno steno, kar mi še manjka je polnilo (aerosil -silica kej podobnega ) da zmešam to žavbo in da se začne zadeva mal premikat, je pa problem to dobit v naši okolici :/...smolo imam poliestersko boljše kvalitete kar mi je svetoval tudi prodajalec ( zadevo obvlada ).

Jst mislim da bo tudi vezana plošča dovolj debela 18mm ker druge ni za dobiti...
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4395
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » So Jul 12, 2014 08:05

Aerosil je večkrat ponujal en forumaš, a se ne spomnim kdo.
Lahko pa kontaktiraš forumaša Primosa, da ti njegova žena dobavi iz trgovine Lindinger naslednje artikle:
- bombažne sekance artikel 10985 ... 1 kos
- stekleni sekanci artikel 10747 ........ 2 kosa
- talkum-silika artikel 53830 ............. 2 kosa
- tixi artikel 10986 ........................... 1 kos
Iz tega zmešaš kit za lepljenje vezane plošče na steno približno v takem razmerju:
- 5 l smole
- ena pest steklenih sekancev
- ena pest tixija
- pol pesti bombažnih sekancev
- toliko silike, da bo zmes ravno prav gosta, da ne teče. Nekako tako kot smetana za krašenje torte.
- dodaš dvojno dozo trdilca, ker se zaradi polnil smola precej počasneje trdi in boš ob klasični dozi čakal nekaj dni, da vredu prime.

Taka žavba se bo dala kolikor toliko dobro nanašat in ne bo pokala, na splošno je trdnostno solidna. Dobro je, da zmešaš večjo količino za več faz naenkrat, ker se morajo sestavine dobro povezat med sabo, da dobiš voljno maso.

Ne glede na to kaj ti kdorkoli od nas svetuje nikakor ne pozabi pred laminacijo DOBRO zdrgnit star in zbrušen laminat z acetonom!! Brez tega ne bo dobro in ne varčuj z acetonom, nič ni narobe če teče vsevprek.


18 mm V.P. je ziher dovolj za tak mali čoln.


In še ena:

Povsod kjer bodo luknje skozi krmno steno vnaprej zvrtaj nekaj večjo luknjo v vezano ploščo. Recimo za vijam M10 predhodno zvrtaš luknjo 30 ali 40 mm...
Ko vezano ploščo nalepiš na krmo obenem z tem kitom zakitaš izvrtine in ko je vse skupaj končano, bodo vse potrebne luknje vrtane v poliester laminat in voda nikjer ne bo imela dostopa do vezane plošče. Pa še robovi lukenj bodo dovolj ojačani, da lahko vsak vijak zategneš z moment ključem brez strahu, da se laminat udre.
Izpust na dnu je po moje dobro zlaminirat hkrati z vgradnjo vezane plošče.
Denii
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 45
Pridružen: To Jun 10, 2014 14:16
Kraj: Žalec - Vrbje

OdgovorNapisal/-a Denii » To Jul 15, 2014 09:07

Hvala za nove nasvete...

Zadeva se premika prebrusil zadnji del in del dna, kolk enga praha vse povsod da sem mel s čiščenjem skoraj več dela :)

Slika

No in potem sem ugotovil še nekaj...

Čoln je moral nekam nasedit oz. se je poškodoval trup, zadevo so popravili kr od zunaj ker sem ji ni dalo rezati dna. Se dobro vidi desna stran ma lepo prave kote, leva pa ne, očitno so potem nekaj plasti kr povrhu dajal kar se vidi da sežejo do sredine...

Slika

Slika

Slika

Ali predlagate da pustim tako kot je ali pa od znotraj zlaminiram od zunaj pa vse dol pobrusit postrgat ?
pale
Admiral
Prispevkov: 1902
Pridružen: Pe Okt 19, 2007 06:34
Kraj: ˇljubljana

OdgovorNapisal/-a pale » To Jul 15, 2014 09:48

zlaminiraj iz obeh strani

Kdo je na strani

Po forumu brska: bladzo in 20 gostov