Mitja Poljanšek YSC Yacht Service Center Nategi d.o.o.

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator, moderator2, cibro, Marchi

Uporabniški avatar
BOJA
Admiral
Prispevkov: 665
Pridružen: Če Maj 06, 2010 14:52
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a BOJA » Po Avg 18, 2014 19:28

Pozdravljeni morjeplovci!
Tudi sam sem z Mitjo izjemno zadovoljen in to ne samo sedaj, pač pa že dolgo časa. In osebno poznam še kar nekaj ljudi, ki povedo enako. To, da je "nategun" in da je "neprofesionalen" pač sorry ne bo držalo, pa če black mamba odpreš še 100 postov in če svoje goniš še 100 let.

Vedno gre lahko kaj narobe in vedno obstaja možnost, da je nekdo pričakoval nekaj za zelo malo denarja, kar pa bi po njegovem moralo funkcionirati kot "erste klasse". Ampak to moraš jasno povedati na začetku.

Glej, o nekomu napisati take obtožbe in to javno sploh ni tako majhna stvar. Vseeno, če ostaja v okviru foruma (čeprav praviš, da si SVOJO zgodbo obesil tudi na FB), tudi tukaj naj bi se operiralo z navedbo dejstev in dokazov, če se že greš sodnika, oziroma bolj tožilca...

Nekdo je že napisal, da bi bilo zanimivo prebrati še drugo plat. Kakršna koli že ta je, sem prepričan, da v kolikor bi se namesto polivanju gnojnice po dotični osebi lotil iskanja rešitve skozi dialog z Mitjo, bi imel morda danes za napisati povsem drugačen post. Tako pa si začel problem reševati kot si ga začel in ne čudi se, če boš pač zaradi polivanja gnojnice tudi sam nekoliko smrdel na koncu dneva...

Razmisli, kaj ti pomeni več.
Green to green or red to red, safety go ahead!
Uporabniški avatar
Mitja P
Admiral
Prispevkov: 2367
Pridružen: Ne Okt 19, 2008 19:04

OdgovorNapisal/-a Mitja P » Po Avg 18, 2014 22:45

Pozdravljeni vsi.

Par mesecev me ni tukaj gor, pa vidim, da se dogajajo pestre reči :roll:

No po parih prigovarjanjih, da sem glavna zvezda tukaj gor, sem se oločil da napišem še svojo plat, ker navsezadnje gre za blatenje mojega osebnega imena z nepodprtimi dokazi.

In kot je rekel Primus, prihaja bong :?

Primer je opisan čisto realno, brez olepšav z moje stvari, in da ropota, morata biti pokrovke dve, bo pa tudi razvidno kje oz. koliko sem zajebal jaz: potem si boste mnenje lahko ustvarili sami.


Saga se je začela proti koncu preteklega leta, ko me je kontaktiral (če sem že jaz omenjen z polnim imenom in priimkom) Matic Boh. (black mamba)
Po nakupu čolna, je prosil, če se lahko oglasim in pogledam v kakšnem stanju je motor, kar sem tudi storil in ugotovil, da ima motor na 2 cilindrih 2-3 bara kompresije, na ostalih 6 pa nič.

Po nadaljnem dogovoru, odpeljem čoln k meni, in demontiram motor, vrnem čoln nazaj in se lotim podiranja motorja.
Kot dokaz kakšen je bil motor bi lahko prilimal par slik, vendar se mi jih ne da, zato mi boste morali verjeti na besedo.
Počen blok, v karterju par litrov vode oz. emulzije, zarjaveli bati v cilindrih, sledi rje na glavni gredi, zarjavel kardan, počene manšete, zariban transom ležaj ...

Skratka, motor v zelo slabem stanju, ampak v stanju da se ga popravi.
Potem Maticu Bohu sestavim ponudbo, in pošljem preko maila slike in ponudbo. Če bi se odločil za popravilo bi bil motor končan v cca mesecu dni, pač ni bilo sezone in časa je bilo dovolj.
Z vsemi deli za popravilo od ležajev, do tesnil, manšet, drugega bloka brušenje glavne gredi in novimi Osco kolektorji, montažo, demontažo, meh. delom naj bi prišlo nekaj čez 4000 €. Skratka cela generalna. Če je to drago presodite sami, vsekakor je Matic Boh rekel, da mu je to preveč, da ima na razpolago samo okrog 2000 €.
Na to, sem mu odgovoril, da naj še malo privarčuje in se potem odloči za popravilo oz. nakup drugega rabljenega motorja.

Odločil se je za uporabo alternative in po neštetih tel pogovorih kaj bi in kaj nebi, se je odločil, preko neke veze (v tem primeru imen ne bom omenjal, ker se bodo zapleti razširili) da vzame rabljen blok in glave pri nekem drugem mehaniku, ki mu je kao še nekaj dolžan ker so ga nategnili pri nakupu tega čolna, ker ni vedel da je motor v takem stanju. Šlo je za primer izsiljevanja, vsaj tako sem videl jaz, ker mi je rekel, naj mu pošljem slike, da jih bo malo privil, da mu nekaj dajo zraven.

Skratka, ker je on to že vse imel, sem mu predlagal, da odpelje star motor od mene, k tistemu, ki mu vse to prodaja in naj ga on sestavi, saj mu jaz na rabljene dele, niti na nove ki niso kupljeni pri meni ne morem dati garancije, prav tako ne na vgradnjo le teh. Po njegovih besedah sodeč, mu tisti možakar ni hotel sestaviti, kar mi je potem on tudi sam potrdil in povedal zakaj. O tem tukaj ne bomo.

Po prigovarjanju Matica Boha, naj vendarle sestavim motor, sem potem privolil, ker sem mu kljub vsemu hotel narediti uslugo, ampak ker se je sezona že začela, sem mu rekel, da ne bo pred junijem. Ni panike, čoln rabim šele julija. Tako mi je rekel.

In potem je začel nositi k meni vse rezervne dele, kupljene vsepovsod, nekaj rabljenega, ostalo novo itd.
In glej ga zlomka, konec marca me je začel navijati, kdaj bo čoln fertik.
Vsakih par dni neki klici, sms in kako mu ta motor veliko pomeni, itd.

Ko si enostavno vzemem čas in se lotim montaže motorja, je z njegove strani pritisk vsak dan večji ( sestavil sem glave, sesalni kolektor in vse priveske na motor, se pravi v grobem, do zagona je bilo še daleč)
Motor postavim v čoln, nakar me dečko obtoži, da sem pozabil zapeti cerado in je v motorni prostor priteklo nekaj vode, češ da je on to pol leta sušil itd. (vsekakor je namesto cerade bolj rjuha, in teče z vseh strani)
Od kod, da je bil motor potopljen nimam ideje, potemtakem je bilo v čolnu 10 m3 vode.

In kot vsakemu normalnemu človeku enkrat poči film.
Jaz sem po vseh tistih sms ih in klicih še doglo zdržal.
Napišem sedaj povsem resno. Steral sem ga v ku... (ni lepo od mene, priznam) in mu naročil naj drugi dan odpelje čoln in vse kar spada k njemu in da ne vidim ne čolna ne njega.
Pač tako je bilo, jebi ga.
Ko je odpeljal, je dobil zraven vse dele, ki jih je prinesel, zato ne vem od kje obtoževanja da sem mu nekaj pokradel, stoperjev oz loput sploh nisem montiral, ker je prinesel napačne, do termostata in ostalih stvari sploh nisem prišel, impelerja pa dečko žal ni imel s seboj oz. sem ga jaz spregledal, zato toliko hude krvi, ker so ga 4 ure menjali.
Naj povdarim še enkrat, motor je šel od mene v nedelujočem stanju, ker ni bil sestavljen do konca.

Po parih dneh dobim par sms ov, eden od teh je bil da je motor zalaufal, in da manka čep od bloka.
Od takrat naprej pa samo še sms z grožnjami itd itd.

Skratka jaz sem z njim zaključil takrat ko sem ga nekam poslal, on ve zakaj, žal z moje strani neprofesionalno priznam, ampak kje pa piše, da more vsak pripeljat k meni in da moram jaz narediti vsakemu. Če mi ne paše lahko tudi jaz zavrnem delo. Če nekomu paše, pa si izbere drugega, saj nisem edini.

Skratka, kaj se je po tem dogajalo z motorjem in čolnom, ne vem, kdo je sestavljal naprej ne vem, vem samo to, da je izjavil še eno lovsko, da sem mu jaz uničil motor z brušenjem plastike v "kolibi" v kateri pa sploh ni bilo njegovega motorja.
Priznam nategoval sem ga glede časa, to je pa vse kar sem zajebal.

In ker je nezadovoljstvo še kar veliko, kljub temu, da se je strinjal, da se dela brez garancije, se je odločil oprati perilo v javnosti. Nič narobe, jaz imam rad, da mi kdo v faco pove, a sem ga nategnil, okradel, zajebal, če pač nima jajc, lahko napiše tudi na forum.

Majči glede tvojih obtožb se ne spomnim, da sva midva kdaj sodelovala, edino to, da si se zanimala oz. zanimal o mojem bivšem Bayu z flayem, katera zgodba pa je bila tudi že tukaj gor par let nazaj.
Če se motim, me popravi oz. argumentiraj obtožbo, lahko tudi na zs, ker po tej objavi me tukaj spet ne bo nekaj časa :)
Mogoče dokler me nekdo ne obtoži, da sem spet nekomu nekaj ukradel.

In da se dotaknemo še vseh nejasnosti glede plačila, ki naj bi jih Matic Boh plačal meni.

Ob sestanku pred iskanjem vsega materjala mi je v roke potisnil 200 €, češ, da vidim, da je resen, katere najprej nisem hotel vzeti, češ da bova poračunala ko bo končano, ampak sem potem vseeno vzel, kot plačilo demontaže in razdiranja motorja, katera je bila takrat že opravljena.
Torej spet ne vem od kje tisti zneski, ki naj bi jih jaz pobasal v žep.

Skratka na hitro iz moje plati, iz katere boste mogoče lažje razbrali vi, kaj je Matic Boh sploh hotel povedat, ker meni še vedno jasno.

Ker ste me že zvleki iz zimskega spanja na forumu, in ker vidim, da ste mi medtem poslali veliko sporočil, se vsem opravičujem, ker vam nisem odgovoril.

Svojim strankam poskušam ustreči kar se le da, nakateri so zadovoljni, drugi pač ne, vsem okusom pač težko ustrežeš, smo pa ljudje in vsi delamo napake.

Lp Mitja P
Wannabe mehaničar, mi je enkrat rekel Pero 123
(zanimivo ne, tudi njemu nisem nič delal, pa me je zmerjal z nategunom )
Uporabniški avatar
r1150r
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 131
Pridružen: To Avg 24, 2010 11:21

OdgovorNapisal/-a r1150r » Po Avg 18, 2014 22:48

Napiši za kaj si plačal teh 4000€ da vsaj približno vemo zakaj se gre . Lahko je veliko lahko je malo , odvisno od dela.
Samo kot informacija , popolnoma obnovljen 7,4 GM base motor cca 2500$ + poštnina + dajatve ( brez sesalnega dela, vplinjača, razdelilca in izpušnega dela, ostalo vse novo. Pri premium obdelavi 3900$ + poštnina + dajatve ( vključeno izpušni sistem , črpalka vode in vsa tesnila ). Pa ne prodajam tega da ne bo pomote samo v informacijo koliko kaj stane.
Po mojih iskušnjah pa lahko povem , da moraš zelo paziti komu daš servisirat plovilo , ker tisto "pooblaščen serviser" še ne pomeni da zadeve obvladajo kot bi morali.
Na žalost spoznaš resnico šele na koncu ko se piše račun.
Cene v SLO so pretirano visoke , z malo truda dobiš dele celo 50% ceneje kot pri naših "pooblaščenih trgovcih", samo čas te ne sme preganjat.

Boja : vsako popravilo ki si ga naročil in za katero boš pošteno plačal mora biti "erste klasse " , ker drugače to ni popravilo, ampak opravilo, ki pa ti ga ni potrebno plačat, ker ga nisi niti naročil. Stvari se servisirajo zato, da tisto kar ne deluje, oziroma nepravilno deluje, po servisu znova deluje tako kot mora, in ne tako, kot se zdi serviserju da lahko.

Prebral odogovor in kot vidim tukaj ni bilo računa !?
Nazadnje spremenil r1150r, dne Po Avg 18, 2014 23:06, skupaj popravljeno 1 krat.
black_mamba
Poročnik fregate
Prispevkov: 69
Pridružen: To Sep 17, 2013 15:14

OdgovorNapisal/-a black_mamba » To Avg 19, 2014 02:31

Kar se pa tiče ponovno aktiviranega velikega aposotla Mercruiserja MitjaP pa ne bom komentiral, v bistvu niti ne smem.

Od mene ste dobili feedback kaj je dečko meni storil :wink: .

Kot sem že rekel meni denar ni problem, gre se za način in uničen dopust...

Drugače pa, če se že objavlja celotna zgodba;

5 morjeplovcev mi je že dejalo da bi z njem storilo nečedne stvari;

Quote;
Na žalost sem za tebe slišal preko mojega bratranca, in po parih vprašanjih na morjeplovcu sem slišal o tebi dobre stvari. Okoli septembra prejšnje leto si prišel na moje povabilo do čolna, kjer smo ugotovili da motor nima kompresije in da je potrebno popravilo (za to 15 minutno uslugo si prejel plačilo na črno v višini 20EUR),

Dogovorila sva se da odpelješ čoln, in razstaviš motor (kar si storil), ter sporočiš stanje.

Dejal si 11.10.2013 da je motor sesut, in da je potreben ali nov motor, ali popravilo tega motorja. Ker je bilo do sezone še dovolj časa, in ker je za ne-kozervacijo bil kriv človek, pri kateremu je bil čoln na suhem vezu sem se odločil da bom poskušal preko tega človeka prejeti vsaj delno odškodnino, kar sem kasneje tudi jo. Poleg tega sem ob primerjavi stroškov ugotovil, da po tvojem predračunu pride cena za popravilo okoli 4500 EUR, pri moji opciji pa pride cena 3000EUR z delom. Zaradi velike razlike v ceni (1500EUR) sem se odločil, da bom blok in dele motorja, katere si mi napisal po predračunu priskrbel sam, in sem tudi kmalu po novem letu jih. Domov si prejel rabljen blok (NE obnovljen, kar si vedel, ampak rabljen, za ščistiti seveda ker je stal, vendar po besedah Francija Salobirja in tvojih besedah v dobrem stanju), z obnovljenimi glavami, nakar sva se dogovorila za popravilo, katero naj bi bilo zaključeno najkasneje do začetka maja (prvi dogovorjeni rok). Prosil sem te, če mi lahko čim prej sporočiš, katere dele še potrebujemo (ker nisem vedel kateri deli so sploh še dobri na mojem motorju), za začetek del ter da pregledaš blok, če je res dober. Dejal si, da še nisi pregledal starega motorja za dobre dele, in da boš vse željene stvari povedal do začetka marca 2014. Ker do takrat ni bilo odgovora o potrebnih dodatnih delih in specifikacije predračuna za dogovorjene dele (komunikacija s tabo je bila izjemno slaba od tistega trenutka dalje ko si ugotovil, da ti nebo uspelo dodatno zaslužiti na materialu, kar bi lahko rešila s tem da bi mi dejal da mi neboš popravljal ker nimaš časa oziroma znanja oziroma volje), sem se odločil da bom malce pritisnil nate preko tega, da sam prinesem material, za katerega sem konstanto matral mehanika Franka Salobirja, da sva skupaj izmislila kaj na motorju manjka (od tesnil do olja itd.).
Vmes ti motor še nisi niti začel skupaj sestavljati, dejal si mi namreč da moraš najprej sčistiti stare dele motorja (uplinjač, izpušna kolena itd. Kar je danes dokazano da jih nisi, ker sem jih sam čistil, uplinjač mi je pa sčistil mehanik na Krku za 150EUR), se pravi vmes še vedno nisi nič delal in si se lagal.
Kasneje sem te soočil z dejstvom da se končuje april, da mi še vedno nisi povedal kakšen obseg materiala rabimo in kdaj ti zapeljem čoln, sem bil pri tebi in opazil da si v istem prostoru kot je bil zagotovo moj stari motor (ki je bil neustrezno zaščiten) brusil platformo za svoj čoln, če so bili notri deli od novega motorja nisem prepričan, ti praviš da niso bili jaz ti ne verjamem čisto nič več. Že takrat je možno da si zaprašil z fiberglasom star fergazer in sesalni kolektor ter še morebitne druge dele, katere si prestavil na rabljen blok. Ostali mehaniki so za to dejali, da se nikoli ne dela v prisotnosti motornih delov, kakršnih koli že so.
Kasneje tisti teden si mi sporočil da si: 1.Pregledal rabljen blok, in zagotovil da je OK (očitno po postopku ki ti ga je naročil Franci Salobir, saj znanja za to delo nisi po mojem mnenju nisi imel), da pa nemoreš dati garancije na material, ker ni šel preko tebe, pač pa le na svoje delo (za katero si prejel avans na črno v višini 200EUR).
2. Povedal da imaš pri sebi vse dele, katere rabiš za začetek del, razen kolektorjev, katere si prejel mislim da okoli 10.5.2014. Ampak za njih si tudi rekel da jih za začetek del ne potrebuješ, niti pa ne za zagon motorja, preden ga boš dal v čoln kar nisi storil.
3. Rekel si da vsekakor ne boš dal motorja v čoln, preden ne izmeriš kompresije izven čolna in ga ne zaženeš.

Ker si začel končno delati na začetku maja sem se odločil, da ti bom podaljšal časovni rok do konca maja, za kar si mi zatrdil da bo delo zagotovo končano.

Zaradi večih razlogov, med katere štejem slabe izkušnje parih uporabnikov iz portala morjeplovec ter mojih vse slabših izkušenj in zamujanjem ter ne javljanjem na klice in smse (od 29.5. do 2.6. sem ti poslal 4 smse na katere nisi odgovoril, ravno v času zamuditve dogovorjenega roka) sem se odločil za pregled čolna na dan 2.6.2014.
V tvoji posesti je bil čoln pomanjkljivo pokrit z cerado, zaradi katerega je na motor tekla voda, deževnica, motorni čep pa ni bil odstranjen, tako da je bila voda do spodnjega roba motorja. Ugotovil sem tudi, da je motor nezaprt, da na eni strani na njemu ni kolektorjev in da je narejen na okoli 50%.
Izjemno jezen sem ti napisal sms, kateri ni bil žaljiv, pa tudi do takrat nisem bil do tebe nikoli žaljiv in nesramen.
Kasneje istega dne si mi napisal izjemno žaljiv sms, kjer si mi grozil in mi sporočil naj odpeljem čoln.

Po čoln sem prišel naslednji dan popoldne, kasneje pa sem imel dodatne stroške še z vnovičnim prihodom do tebe zaradi poskusa kraje določenih delov, katere sem preden sem ti jih dal slikal in ugotovil, da si mi jih poskusil prikriti, upajoč da nebom ugotovil da mi jih nisi dal (to je moja domneva, lahko pa da si preprosto pozabil dati, samo glede na to da si imel doma le moj razstavljen motor ne verjamem). Ob primo predaji te ni bilo, nisem prejel nobenega zapisnika dela in nobenega spiska porabljenega materiala. Vso delo je potekalo na črno

K sreči sem dobil novega serviserja gospoda Zvoneta, s katerim sva pregledala do takrat narejeno delo. Ugotovila sva, da si mi poskušal v motorju pustiti stare lopute za povratni val, ki si jih že zaprl, da si mi poskušal podtakniti star impeler in star termostat, kateri bi morali biti zamenjani na suhem. Prav tako sva ugotovila, da uplinjač ni bil sčiščen. Motorju na žalost nisva izmerila kompresije, saj je tako velik blok na suhem kasneje prižgal, vrteli pa ga prav tako nismo, ker je Zvone rekel, da če mehanik naredi generalno obnovo, ga prvih 10 ur ni dobro vrteti. Še vedno slep, sem mehaniku dejal da ni potrebno izmeriti kompresije ker sem rekel da Mitju zaupam, da je preveril kompresijo ob suhem vžigu, in da je bil blok dobro skupaj sestavljen.

Kasneje smo motor (dodatnih stroškev je bilo do takrat 1000EUR), odpeljali v marino Punat (ki je prav tako nebi rezerviral, če bi vedel, da motor ni bil dobro skupaj sestavljen), kar je naneslo še na dodatnih 1000EUR stroškov.

Motor v vodi ni vžgal. Kasneje se je skozi mnogo ur dodatnega dela in čiščenja uplinjača ter menjave svečk ter pregledom vsega možnega ugotovilo, da razlog tiči v kompresiji.
Glede na to, da ima ena stran motorja (4 cilindri) kompresijo 8, druga stran pa od 6 do 7, pomeni da ni kriv in nemore biti kriv (za to imam priče dveh mehankarjev), blok motorja, pač pa slabo sestavljen motor.
Še vedno mi ni jasno, kako lahko govoriš, da je bil motor obnovljen pri Frenku, če pa ti je bilo povedano, da je motor rabljen in dober, da pa je potreben pregled. Še več- ti si mi večkrat dejal, da neboš delal na bloku, katerega ne boš pregledal. Meni in Franciju Salobirju si dejal da si ga pregledal in da je OK. S tem si nase prevzel odgovornost za delovanje vsaj do trenutka ko si mi dal motor iz svojih rok.

Še vedno mislim, da je možno, da si slabo prezračil glave, oziroma da si kaj drugega zafrknil, ko si nekaj na hitro skup tlačil, oziroma brez znanja, tako kot si to storil iz lastne malomarnosti z impelerjem, uplinjačem, termostatom in loputami, kar je vse doprineslo k dodatnim stroškom. Očitno tudi je da, je motor v fazi, tako mi je dejal Franci, saj ima ena cela stran 8 kompresijo.

V svojem emailu pa si tudi napisal, da motorja nisi vžgal in izmeril kompresije, preden si ga dal v čoln, kar si mi rekel, da boš naredil, da ga zagotovo ne boš dal v čoln predenj ne dela vzunaj (to je tudi normalna praksa po pogovoru z tremi mehankarji, pri generalni obnovi motorja). Prav tako pa ti je Franci Salobir dal v pogovoru natančna navodila za pripravo bloka pred sestavitvijo, saj je prej stal in se je zagotovo v cilindrih nabral prah. Vsekakor ni res, da si mi dejal da ne daš garancije na svoje delo, ker si rekel da ne garantiraš za blok, rekel pa si mi, da garatniraš za svoje delo. Če mi tega nebi dejal je isto kot da bi ga sam sestavljal, verjetno pa bi bil rezultat isti kot je sedaj. Vsekako ti odgovarjaš za svoje delo saj si mehanik, jaz pa stranka, to je tudi v zakonu. Ko si prejel motor mi nisi dejal da do junija nimaš časa, ker ti ga drugače nebi dal, zraven je bil takrat ob dogovoru za delo tudi brat od moje punce, kateri je to slišal. Dejal si mi da da bo motor končan do začetka maja, kar ni bil. Do takrat se delo niti še začelo ni. Skratka v tvojem emailu ti zmankuje idej, kaj bi lahko jaz storil narobe in si izmišljuješ stvari in si nepošten. Tudi, če je bil blok slab, bi lahko to brez težav ugotovil po tem ko si dal gor glave in ga zagnal na suhem. Tako bi se izognili 2000 EUR stroškev. To si večkrat ponovil, da boš storil, pa nisi in s tem si naredil neposredno ti nove stroške.

No sedaj pa zaključek. Znam se pogovarjati, nisem idiot, sem pa laik v zvezi z motoroznanstvem. Ne bom se tako lahko pustil odpikati v tem primeru, saj so stroški tvoje malomarnosti narasli na 2000 EUR, v kar ni vštetih stroškov bodočih popravil.
Zadnji dan na dopustu, ko sem bil na čolnu in ugotovil da je težava v slabo sestavljenem bloku se mi je zameglilo in sem ti zagrozil, kar ne bi smel storiti in se ti opravičujem. Nikoli še nisem bil fizično agresiven do drugega človeka in tudi ne bom, ker se mi zdi da smo dovolj razumni, da stvar rešimo mirno.
Tudi za kakršne koli druge oblike žalitev se ti opravičujem, tega ne bi smel storiti.

Možno je da zgodba datumsko malo ne štima, ker še nisem šel čez vse datume, pa tudi precej zapletena je bila predvsem zaradi tega ker sem bil zelo dolgo v temi glede dodatnih materialnih stroškov katerih ti nisi v bistvu nikoli točno specificiral.

Mitja, lepo prosim, da nosiš odgovornost za slabo kompresijo na eni strani bloka in poslednično ne delovanje čolna v vodi (ne zvrti se nad 3500 obratov in ko crkne se ne prižge več topel), naj si bo to zaradi takšnega ali drugačnega razloga; Predlagam, da tudi sam preveriš kaj je narobe, seveda bom zraven tebe, in če je problem v bloku; Material bloka bo slab ali pokvarjen, ti bom povrnil celoten znesek dela do ugotovitve poškodbe. V kolikor bo težava v tvojem delu, bom zahteval popravilo motorja oziroma če se ti ne bo dalo popravljati, kakšno drugo obliko kompenzacije.

Če zanikaš, ne odgovarjaš in ne odobravaš tega načina rešitve spora, ki ga ocenjujem na okoli 5000 EUR, potem bom sprožil pravni postopek naslednji teden proti tebi osebno, in tvojem podjetju na vseh možnih vejah (DURS, varstvo potorošnikov). Na svoji strani imam 4 priče, in mnogo korespondenc za neprofesionalni odnos do laika in stranke ter tudi neposredne dokaze za dodatno škodo v višini vsaj 2000 EUR (izvzet blok, ki še ni razstavljen). Na to raven se ne želim spraviti, prav tako pa ne želim plačevati odvetnikov, saj sem razumen in si želim samo peljati s čolnom.

Skratka, lepo prosim da me nimaš za sovražnika, ker bi rad to stvar samo zaključil z čim manj kreganja, oba pa veva da je več kot dovolj indikatorjev za malomarno delo, ki lahko seže tudi do notranjosti bloka, sploh glede na to, da ga nisi zagnal na suhem, kot je bilo dogovorjeno. Žal mi je, da se stvar ni izšla, bil sem na voljo 24/7 za kakršna koli vprašanja v zvezi z delom in materialom in večkrat sem se skušal s tabo tekom februarja, marca in aprila osebno dobiti, kar pa si odklanjal oziroma prestavljal. Ponudil sem ti pomoč pri sestavljanju in malo da ne na kolenih prosil, da ravnaš z mojimi stvarmi in mojim motorjem, kot da so tvoji. Premisli, lepo prosim kaj si storil in kako si storil, sedaj je vse v tvojih rokah da se nekaj dogovorimo in stvari ne zapletamo.
black_mamba
Poročnik fregate
Prispevkov: 69
Pridružen: To Sep 17, 2013 15:14

OdgovorNapisal/-a black_mamba » To Avg 19, 2014 02:34

Po tem emailu nisem dobil več nobenega odgovora, do te teme :)

bom pa zadovoljen če v bodoče dobi vsaj eno stranko manj zaradi tega kar je počel pri meni. Upam da bo nevidna roka trga v tem primeru vsaj malo posegla :)
Uporabniški avatar
elbarto
Admiral
Prispevkov: 738
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 13:50

OdgovorNapisal/-a elbarto » To Avg 19, 2014 06:33

Ce ti denar ni problem, zakaj potem isces bliznjice kje prisparat nekaj % vrednosti plovila pri tako kljucnem dejanju kot je obnova motorja in gres vgrajevat vanj rabljene dele?
primusr
Admiral
Prispevkov: 890
Pridružen: To Mar 03, 2009 15:53
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a primusr » To Avg 19, 2014 06:41

No pa smo slišali tudi drugo plat zvona...
Resnica je nekje vmes.
black_mamba napisal/-a: ko crkne se ne prižge več topel),

To zato , ker si ti pregreva motor in ko pride bencin v vplinjač se prehitro vplini..
Nastavi ga , da ga bo prelivalo in bo delalo brez problemov.
Glej, @BM
vso to štorijo sem doživel jaz lansko leto , ko sem jaz obnavljal moj 5,7L motor.
Imel sem iste igralce v komediji kot TI. Pri Salobirju kupil karter, Mitja sestavljal , pri Ljubljanskih fantih šponarje...
Motor sestavljen iz vseh vetrov, pa glave novejši in starejši model motorja.
Skratka, motor NI in NE more delovati, če bi hotel bi moral biti material popolnoma novi, od bloka naprej.
Poznam Mitja , poznam Francija(tudi ni toliko fajn dečko) sam že ve zakaj!!!
Vsak hoče pomagati, kar jih mi prosimo, in ki plačujemo , mogoče hočemo preveč.
Na koncu sem kupil nov motor , novo peto , kar pa bi moral storiti že v štartu. Pri nas v Sloveniji.Kot je nekdo napisal pred mano glede cen.. To so cene v ZDA , če bi bilo to tako enostavno nabaviti , bi to že vsi delali...
@BM če bi rad obdržal motor, sezone je konec , potegni ga ven (2 uri dela) in hop vse na na novo z istimi igralci vendar v skupni delalvnici, pa boste prišli do problema in mogoče se boste tudi vsi skupaj še kaj naučili...
Ne zna Salobir vsega , prav tako Mitja, TI boš pa zraven...

Pa brez zamere , kot mi je rekel serviser od Merca na CRO,
Merc je dobar samo, da ti vadi živac in novac! :lol:
Fiat Justitia ... Some day....
Uporabniški avatar
r1150r
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 131
Pridružen: To Avg 24, 2010 11:21

OdgovorNapisal/-a r1150r » To Avg 19, 2014 07:27

Kot berem so vedno isti igralci v melodrami.
Primus nabavit motor ni teško , kot verjetno veš v Zaprešiču jih je kar nekaj na razpolago, novih in obnovljenih. Pa mojstri so tudi pravi ne samo teški kot pri nas.
primusr
Admiral
Prispevkov: 890
Pridružen: To Mar 03, 2009 15:53
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a primusr » To Avg 19, 2014 07:45

r1150r napisal/-a:Kot berem so vedno isti igralci v melodrami.

Ja vedno isti , ker drugih ni in se vedno obračamo na njih , ker sami ne znamo.. :oops: :x :evil:
Ne znanje je vedno bilo in bo drago..!
Fiat Justitia ... Some day....
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 5368
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » To Avg 19, 2014 08:04

Problem slovenske navtike je, da večina lastnikov nima dovolj denarja za vzdrževanje in servisiranje plovil. In potem folk ki nima dovolj denarja kupuje zjebana plovila od lastnikov, ki tudi sami niso imeli dovolj denarja za vzdrževanje in pričakuje od serviserjev, da bodo za malo denarja delali čudeže. Hrvati pravijo, nautika nije za siromake :wink:
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5650
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

OdgovorNapisal/-a Marchi » To Avg 19, 2014 08:19

Problem navtike je, da prodajalci laiku obljubljajo nebesa in rajske zalive, a v pravljici marsikaj zamolčijo, na koncu pa se konča v servisni delavnici in pri luknji v denarnici.
Infrastruktura pa sploh ne paše v pravljico, ker je boga, vključno s prodajo, servisi, privezi...
Potem se pa vsak po svoje znajde in takih zgodb, kot je zgornja, je veliko.
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 5368
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » To Avg 19, 2014 08:27

Marchi napisal/-a:Problem navtike je, da prodajalci laiku obljubljajo nebesa in rajske zalive, a v pravljici marsikaj zamolčijo, na koncu pa se konča v servisni delavnici in pri luknji v denarnici.

To ni problem prodajalcev, ampak laičnih (naivnih) kupcev, ki se jim ponavadi sploh ne sanja, kaj jih čaka v navtiki.

Marchi napisal/-a:Infrastruktura pa sploh ne paše v pravljico, ker je boga, vključno s prodajo, servisi, privezi...

Infrastruktura je pač takšna, kot smo jo pripravljeni plačati. Če bi bil Mitja draguljar, ne bi popravljal motorjev v kolibi na domačem dvorišču, ampak v razkošni delavnici.
Nazadnje spremenil H2O, dne To Avg 19, 2014 08:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 5650
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

OdgovorNapisal/-a Marchi » To Avg 19, 2014 08:36

Seveda je na koncu lastnik tisti, ki ima problem.
Mogoče pa se vseeno razlikujejo prodajalci od prodajalcev. Recimo dobra zanesljiva firma nudi podporo kupcu še dolgo po tem, ko mu je prodala plovilo. Pri rabljenih plovilih je malo drugače, čeprav imajo dobre znamke tudi svoje klube lastnikov in novih lastnikov starih plovil, kjer dobijo vse potrebne informacije in podporo.
Tega je žal vse manj.
Wisdom

OdgovorNapisal/-a Wisdom » To Avg 19, 2014 08:42

Hoj!

V osnovi je problem v razumevanju odnosov med strankami, torej med kupcem in prodajalcem. Vsekakor drži trditev, da so navtične zadeve pri nas precej drage, lahko bi rekel zasoljene. Že v ITA so zadeve popolnoma drugačne. Je že res, da mora pri poslu vsakdo, ki sodeluje v njem kaj zaslužiti, vendar bi veljalo, da ostanejo na realnih tleh. Stranke, ki pa iščejo rešitve za svoje zagate bi pa seveda morale na tehtnico dati, koliko so pripravljene plačati za določeno storitev in kaj vse za to dobijo. In seveda bi stranke morale poslovati s papirji, da se natančno napiše, kaj je kupec zahteval, koliko je do sedaj plačal, katere dele je zagotovil itd. Tako, ne bi prihajalo do takšnih zagat kot v tem primeru. Zadeve morajo biti transparentne ves čas in ko se naredi dokončni račun je to račun s krčmarjem in ne kot je v navadi pri nas, brez krčmarja.

Ker ne poznam celotne zgodbe se ne bom postavljal nobenemu v bran, niti ne bom na nikogar kazal s prstom.

V bistvu se reševanje začne in konča z dialogom, seveda pa morata biti za to dva. Če eden ves čas kriči, drugega nikakor ne more slišati, kaj mu govori nazaj. 8)
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 5368
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » To Avg 19, 2014 08:46

Wisdom napisal/-a:In seveda bi stranke morale poslovati s papirji, da se natančno napiše, kaj je kupec zahteval, koliko je do sedaj plačal, katere dele je zagotovil itd. Tako, ne bi prihajalo do takšnih zagat kot v tem primeru. Zadeve morajo biti transparentne ves čas in ko se naredi dokončni račun je to račun s krčmarjem in ne kot je v navadi pri nas, brez krčmarja.

Pa misliš da bo nekdo, ki nima niti 4000€ za popravilo pripravljen primakniti še 880€ za DDV?

Kdo je na strani

Po forumu brska: MSN [Bot] in 2 gosta