Meni najboljši argument za 4T motor ni poraba, ampak tiho delovanje. Če cel dan pluješ 2 vozla in poslušaš brnenje, ni ravno prijetno.
4T mopedi so tišji, predvsem v nizkih obratih. Torej, če boš dal prešibek moped, pozabi na tiho delovanje....
Izhod za polnjenje akumulatorja ima skoraj vsak motor.
Izvenkrmni motor 5 - 9 ks
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
RobertB napisal/-a:Poraba je vsekakor bojše, da je nižja, liter gor dol pa seveda ni tak problem. Recimo zadnjic smo si sposodili podobno pasaro, ki je imela 6 ks 4t Selva, od 10 ure do 17 smo panulali, cca 2 vozla in je bila poraba pod 1l na uro. Ne vem kakšna bi bila z 2t pri taki hitrosti.
S 4t nimam izkušenj glede uporabe, Imel pa sem Tomos 4 za Maestral 9 in potem za byboat Tohatsu 3,5 2t, pa Mariner 25 na enem 4m gumonu in še prej Johnson 40 na Elanu GT 401. Z nobenim nisem imel problemov, sem pa vse vzdrževal kot je treba.
Ene par Yamah 8 sem najdu v oglasih, cena od 600 do 700 eur, letnik 2002 do 2005, baje malo rabljene. Tudi za Suzuki 6, 4t je cena tam okrog.
Fajn je da ima tudi 12V izhod za polnjenje AC, Yamaha 8 ga menda ima.
Po moje so bili starejši motorji bolj enostavno in kvalitetneje narejeni, poraba pa malo večja.
Lp
Robert, zadnjič ko smo panulali je bila na pasari 8 ks selva in za 7 ur plovbe pri 2 vozlih smo porabili 5 l bencina, pa tudi dvotaktni motor je v minimumu dokaj tih, če bo pa malo sapice bomo itak panulali na jadra
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot], SR 290 in 16 gostov