težave z elektriko na Yamahi
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
težave z elektriko na Yamahi
Pozdravljeni Morjeplovci,
prosim za pomoč, ker nimam pojma kaj naj še pregledam.
Imam Yamaho 60 ks, ki je jeseni normalno deloval predno sem ga pospravil. Včeraj ga priklopim na akumulator, obrnem ključ nič.
Prižgem luči- gorijo, hočem dvigniti trim na prestavni ročici ne deluje, deluje, na motorju, nivo goriva ne kaže prav tako se ne prižge obratomer.
Pregledal sem vse varovalke, kable kar je vidnih,.....
Prosim za kakšen nasvet idejo.....
lep pozdrav
prosim za pomoč, ker nimam pojma kaj naj še pregledam.
Imam Yamaho 60 ks, ki je jeseni normalno deloval predno sem ga pospravil. Včeraj ga priklopim na akumulator, obrnem ključ nič.
Prižgem luči- gorijo, hočem dvigniti trim na prestavni ročici ne deluje, deluje, na motorju, nivo goriva ne kaže prav tako se ne prižge obratomer.
Pregledal sem vse varovalke, kable kar je vidnih,.....
Prosim za kakšen nasvet idejo.....
lep pozdrav
Ja Bavrako motor ima elektriko ni mi pa jasno zakaj dela radio in luči, ne delata pa Obratomer in števec goriva.
Da bo bolj jasno gre z čoln Trimarin, ki ima konzolo na kateri so stikala za hupo in luči pod konzolo pa živa groza kablov,ki so med seboj povezane.
Komandno ročico sem že razstavil in nima elektrike, nimam pojma kako ugotoviti kje in kako iskati če je vse v izolaciji, kjer pa so vmes varovalke pa so cele.
Da bo bolj jasno gre z čoln Trimarin, ki ima konzolo na kateri so stikala za hupo in luči pod konzolo pa živa groza kablov,ki so med seboj povezane.
Komandno ročico sem že razstavil in nima elektrike, nimam pojma kako ugotoviti kje in kako iskati če je vse v izolaciji, kjer pa so vmes varovalke pa so cele.
Nazadnje spremenil frček, dne Sr Apr 01, 2015 19:13, skupaj popravljeno 1 krat.
frček napisal/-a:Ja Bavrako motor ima elektriko ni mi pa jasno zakaj dela radio in luči, ne delata pa Obratomer in števec goriva.
Tisti, ki montira motor, v večini primerov potegne napajanje za ostale porabnike direktno iz glavnega stikala. Obratomer in števec goriva pa se napajata iz motorne inštalacije. To je debelejši kabel, ki pride iz motorja.
Poglej po motorju, če so še kje kakšne varovalke. Sigurno dobiš tudi na spletu kakšne slike. Slike bi ti lahko jaz našel, če bi kaj več povedal o motorju.
pred leti sem se sličnega primera lotil kot predlaga cado 1990, samo z voltmetrom.3 dni potrpežlivega valjanja po čolnu in zvijanju pod konzolo je obrodilo sadove, na 3-mestih močno oksidirani spoji in zamenjava glavnega kabla (+) od AKKU-ja do stikala, prebventivno tudi stikalo.Če so varovalke cele in nekaj deluje nekaj ne je velika verjetnost kakšnega oksidiranega spoja.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov